Hát most ezekben a hidegekben el kell menni 4-5km-t hogy elkezdjen melegedni :((((((((! Ha egy kicsit jobban nyomod neki, akkor gyorsabban melegszik, csak azzal meg kinyírod a turbót!
Tuning-box témához: Ezt rakják rá a 75 lovasra is és a garancia nem veszik el, ezért is bíztató!
Az tuti, hogy egy komolyabban megírt chip a legjobb, de erre a vadi új motorra nem lesz egy darabig nagyon eltalált chip! ...és ha a box *zar akkor csak 60ezret buktam és 2perc alatt kiszedem!
Ez fura, mert én úgy tudtam, hogy január 7-től lehetett leadni a gyárba a rendelést és onnantól számítva minimum 2 hónap :|! De neked legyen igazad, és napokon belül legyen meg!!!
Szürke metált láttál már élőben???
A kereskedésben láttam egy 3 és egy 5 ajtós szürke metált, hát az nekem olyan átlagos autó kinézetet sugallt, bár ez az én magán véleményem, rám meg nem kell figyelni ;)! Apropó neked mennyi ajtó lesz rajta :D?
Mi az a "néhány extra"? Akkor te is 4 milla felett lesz(mondjuk nem te is, mert nekem 3,98 volt :D)
Az ülésfűtésről mit tudsz(tok)? Sajnos azt nem rendeltem mert nem volt rajta az extralistán. Marhára idegesít. A napokban olvastam egy tesztet valahol, abba a verdában extraként rendelt ülésfűtés volt! Most egy mjet pandát használok és
nnnnnnnagyon lassan melegszik be. Bizony elkéne az ülésfűtés.
Amúgy ez a 4ik fiatom lesz. Régen még egy 1,4d Uno-val kezdtem, aztán 1es sx punto majd 2es hlx. Amióta eladtam (szept) édesanyám pandáját nyúlom le.
Már olvasgattam de még 1 negatívat sem találtam! Viszont a chiptuningról már igen, egy olcsóbb chip szinte biztos, hogy nem jó! De még úgysem csináltatnám meg, csak talán tavasszal, úgyhogy még ráérek tapasztalatokat gyűjteni ;)!
Sajna most én se találom. :((( lvass vissza inkább itt a Tuning topicban, ott sok nevet bedobtak már, a Dízel tuninggal foglalkozó topicban még annál is jobban értenek a kérdéshez.
Utánnanéztem ennek a tuning boxos dolognak és kezd megtetszeni!
Mindössze 60eft lenne, és az benne a legjobb hogy bármikor könnyen eltávolítható, ellentétben a chippel! Arról nem is beszélve, hogy %-ban lehet szabályozni a teljesítményt távirányítóval, akár menet közben is :|!
Ezzel kb 110lóerőre és 250Nm-re növelhetném a teljesítményt, ami már nem rossz egy 1.3 dízeltől, és ha nem kell akkor mehet 0%-on :)
Nem ismertek valakit aki már használ ilyen p-box-ot?
Megörtént az szervíz 2970km-nél. Selenia WR 5W40-es olajat kapott, meg olajszűrőt cseréltek és granciában kicserélték a bal oldali ablaktörlőmet, mert csíkosan törölt egy kicsit! 17000Ft-ot fizettem.
Érdeklődtem, hogy mennyire viszik a grande puntot, hát ahhoz képest hogy idén csak két autót adtak el és az egyik az punto volt akkor elég jó az arány :DD!
Tényleg, az árat nem is figyeltem! .....és akkor még megkérdezik a nők, hogy miért tartjuk őket butábbnak az autók terén!(tisztelet a kivételnek, mert van olyan is!)
Király lehet egy több mint 1 tonnás kocsihoz egyliteres háromhengeres motort adni, jól vannak azOpelnál? Már a Grandéhoz is botrányos az 1.2-es motor és SZVSZ a Corsa se lesz könnyebb...
Hát én is ezért akadtam ki.
10 perc körbevizslatás és 10 perc tesztvezetésből többet megállapítok mint ebből a "tesztből". A legjobban meg az tetszett, hogy a végére 3,6m-t irtak a tesztautó árának.
A Dynamic 1,3MJet 90LE 5 ajtós alapára tényleg annyi. Ja, hogy a tesztautón van metálfény (+70e), automata klíma (+250e) , mp3 rádió (+20e), elektromosan állítható tükrök (+20e) akkor mennyi is a tesztautó ára:3960e. Ha tényleg 3,6m lenne egy ilyen felszereltség gondolkodás nélkül már becseréltem volna a Puntómat.
Totalcar új opel corsa cikkjéből: "Europe tervezőinek nem sikerült olyan szép és egységes formát kialakítani mint a Fiatnak a padlólemeztárs Grande Punto esetében, de a többi vetélytársénál semmivel sem tűnik rosszabbnak a kisautó külseje."
Ott a pont!
és úgylátszik nemcsak a punto motorjai olyan kicsik, az új corsa egy súlyban lesz a puntoval és 1literes 3 hengeres moci az alap :O
Fűteni fűt, már hamarabb is, tehát nem dideregtem már az 5. megtett km után! Jó dolog az az állófűtés az biztos! Amég nem ér közelébe az üzemi hőmérsékletnek addig viszont nem hajtom!
Mielőtt megrendeltem a Grande-mat, az összes Fiatos ismerősömet - 6 család- megkérdeztem, hogy mi a véleményük. Mindegyikük maximálisan elégedett. (Nem úgy mint a Renault-os ismerőseim) Én még csak fórumokban olvastam szar Fiatokról, de ezt nem azért írtam le mert kételkednék bárkinek a szavában ezzel kapcsolatban! DE! Szerintem bármelyik márkából (még a hiper szuper Toyotából és Mazdából is) kifoghatsz olyan példányt, aminek állandóan valami kínja van, legfeljebb a Fiat esetében nagyobb a valószínűsége. Ez a valószínűsg csökken most le a Grande Punto-tól kezdve (remélem, a FIAT érdekében is) ígéreteik szerint. És én hiszek nekik, mert tudnak ők autót csinálni, mint már írtam egy előző hozzászólásomban, és most elemi érdekük is ez. Kb fél éve terveztem az autó vásárlást, nagyon szemeztem egy 115 lovas For focus trend-del, mégis hezitáltam, vártam a z új clio-ra, kipróbáltam, nem hatott meg. Aztán megláttam élőben a Grande-t, és ezután 2- héttel megrendeltem! Remélem vagyunk még páran, akik nem csupán észérvek miatt vesznek meg egy autót, hanem kinézetre is- mi legalább megismerjük a kocsinkat a parkolóban, és mielőtt beülünk gyönyörködünk benne egy sort... még 2-3 év múlva is.
Az üzemi hőmérsékletet 20km megtétele után sem érte el :))))))))
Ha a terveim szerint alakulnak a dolgok a köv. autóval, nekem az első "tuning" az állófűtés lesz. Ne kelljen már egy sokmilliós kocsiban fáznom. Ráadásul a tubót se nyírja ki a hidegen való hajtás...