Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Szeretnék egy kicsit nosztalgiázni, meg egy kicsit az új dolgokról is beszélni. Nosztalgiából felrakok 1-2 képet még a hv-s buszokról. Illetve az újakról is. Aki nem volt ott hajnalban az ünnepélyes átadáson, az is talál itt majd képeket!
Aha. ÉN nem néztem meg rednesen. Azok a menetidők azért rövidebbek, mert a gyér forgalom és a kikapcsolt lámpák miatt gyorsabban megtehető ugyanaz az út.
Közben rájöttem: A 34J csak 23:10-kor indul. Valszeg forgalom mentes időszakban.
Igen, jól megnéztem: 34 Felsőjózsától Segner térig 28 perc alatt teszi meg az útat, míg a 34J 20 perc alatt.
De ha ellentétes irányba nézzük akkor Segner térről a 34-es 27 perc alatt, míg 34J 21 perc alatt.
Persze ez esetben is forgalommentes időszakban...
Amúgy Segner tér és Felsőjózsa között nem azonos útvonalon jár? Vagy nem voltam érthető a "közös szakaszon" megjegyzés nélkül? Ha így van, akkor elnézést!
Egy debreceni topictársnak köszönhetően mai nappal birtokomba került a DKV menetrendi kiskönyv. Ezúton szeretném megköszönni neki! Áttanulmányoztam és kissé meglepődve néztem, hogy például a 34-es és a 34J jelű járatoknak nem azonos a menetidejük... Azonos útvonalon hogyan lehetséges a 8 perces eltérés?
Tv-hírekben mondották: Budapesten a naponta kiadott buszok, trolik 20%-a nem bírja végig csinálni a műszakot, mert egyszerűen lerobbannak. Pótlásukra ill. cseréjükre - egyenlőre - kilátás sincs!!!
Pécsett az ÖSSZES buszt eladták 20 milliárdért!!!
Aztán Pécs városa ugyanezeket VISSZABÉRLI ÉVI (!) 20 MILLIÁRDÉRT!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma utaztam a 008-asal, 3-as trolipótlóként, hát mit mondjak.... a szöveg, a Köztemető főkapuk következik, végállomás következik, és hogy előbb mondja a megállót, aztán a következik-e eléggé fura, és az a busz :S borzasztó hangos, uj , azthinné az ember hogy suhan, de sztem egy ikarussal vetekszik... nagyon hangos, és utastájékoztatót sem lehet mindig hallani e miatt,mert akkor elöl megsüketülnénk... :S szoval, nemtom hogy lehetne-e de hangszigetelést még kéne bele rakni mert igy nagyon rossz :s viszont ami pozitivum, hogy meg a klima, és hogy a kijelzök is nagyon jók, apropo ment az utastájékoztató rendesen, troliban is :) és végállomásokat is normálisan irta ki :)
Tudom, nem a legpontosabb munka, és ez az első ilyenem, de ha messziről nézzük nem is olyan borzasztó, :D és a lényegét nézzétek, jo lenne pár darab ilyen is a 2-esünkre :) Szeretintetek? :D
Igen! és nem egy busz küldeni ugy, mintha egy villamos lenne, hanem 2-t egymás után (csuklósat) igy talán jo lenne, de az eléggé rossz, hogy csak azt a 2 db. megállót csinálják... :(
Inkább észerűbb, ha a Kossuth - Rákóczi - Hunyadi - Péterfia utcán át közlekedik és a környező kis utcán tér visssza a Rákócsira. Vagy a Plaza előtt áll meg és a Bethlen - Honvéd - Péterfia utcán át tér vissza a Hunyadira.
Mennének a nagyállótol- széchenyi- aztán vissza a tesco mellett, azt nem tudom milyen utca,(talán a hatvan utca) és aztán sima villamos sin melett, egyetemél meg vissza a sugárúton... kicsit meg lenne variálva, de menne, és igy meg nem sok értelme van .:s
Ez a kérdés igy 2 értelmű, Mármint hogy nem ugy van, hogy a villamospótlók az egyetemig mennek? én azt hittem, hogy igy van... most olvastam hogy a templomig... de akkor minek az egész?:S
Szerinted? :D Én inkább azt kérdezném, hogy milyen technikai akadálya van annak, hogy a buszok csak a Dósa Nádor térig közlekednek és nem a Debrecen Plazaig?