Üdv.Kösz a választ. A szinkron állítását ismerem karbis motoroknál. A lényeg az volt, hogy az egyik pillangó szelep az fixen van csatlakoztatva a gázbovden forgatő műhöz, a másik pill.szelep egy rudazaton mozog akkor amikor a fix mozgatja. Szóval ezeket állítják "szinkronba" tehát együtt kell mozogniuk.Akár 0.1 mm is észrevehető alapjárat változást okozhat.Vagy egyenetlen motorjárást. Mivel az injektorosban is van pillangószelep, gondolom hasonló eljárás lehet.
Ööö. A kuplungja senkinek nem zörög??Tudom kérdeztem már csak semmi reakció nem volt. :)
munka: légszűrő tisztítás, szinkronizálás (ez mi? - nem kérdeztem meg, még gyíknak néznek :), gyertya. Ez utóbbi csak a munkadíjban szerepel, az anyagok közt nem, tehát max kiszerelte és ellenőrizte. Amikor a fékbetétetre rákérdeztem, azt mondta még jó, vszinűleg azt is megnézte. Olyan becsületes feje volt, feltételezem tényleg így volt.
mindent átnéznek (holtjátékok, láncfeszesség, van-e folyás, fékbetétek stb.). Nekem olajat és gyertyát cseréltek. Kínozzatok meg, nem emlékszem pontosan mennyibe került, 23e (?) talán....
Üdv.Előző szelkrisz nickem jelszavát elhagyta az agyam :) Volt már valaki 12e szervizen? Mennyibe fájt?Mit csináltak pontosan? Még egy kérdés,kuplung zörej van másnak is? (Kuplung kar behúzása után csökken a zaj) kopogós zörgős hangról van szó.. Kezdi húzni a hajam egy picit. :)
Érdre jártam a Kawamotohoz, de megváltoztak. szerelők cserélődnek. amióta a tulaj már nem napi részese a dolgoknak, nem az igazi. szóval érdekelne egy jobb szervíz.
egyébként a 18k kb 2 év alatt ment bele. most néztem meg a szervízkönyvet a neten, és 18k-ra semmi érdemlegeset nem ír a szokásos átnézés/olajcserén kívül, szóval ezt megcsinálom, és szevasz márkaszervíz 24k-nál
Én rodsmartot raktam fel ,szerintem sokkal jobb,ad egy kis biztonságérzetet a d221 melegen is meg meg csuzsott és a szélén a lágy rész fogot szerintem az oldalán nem jol van elosztva a két komponens én 18e cseréltem elsö hátso nullásvolt.Még annyit ha valakinek givi doboztaroja van néze meg a kapaszkodo alat a vázat mer nekem az anyák körül meegrepedezet a váz és a hétvégén átalakitottam a felfogatást a vázra van hegesztve ha valakit érdekel lefényképezem.
lassan eljő a 12ekm szervizem, s beérik egy gumicsere is. Mit ajánlotok, van már tapasztalatotok mással is mint a gyári Dunlop cucc ?
( nagy bajom nem volt ugyan vele, szerintem esőben egy kicsit csúszásra hajlamos, meg nagyon szögletesre kopott, pedig kb 70 %-ot kanyargós aszfalton futott....)
Üdv, a konzol maga kibír 10 kg-ot. A Givi Monolock rögzítése 3 kg-ig ajánlott, a Monokey 10 kg-ig. Ez meg attól függ, hogy milyen rögzítő platnit szerelsz a konzolra. Ha 6 kg többet akarsz cipelni hátul, akkor Monokey...
Üdv hunrider. A 18 kerületbe hordom a vasat ahol vettem.Kamoto a kereskedés neve.(Kamoto.hu) Tényleg megbízható a srác/ok.Remélhetőleg azokkal a vasakkal is úgy végzi a munkáját ami nem az ő kereskedésükből került ki. Köszi a láncspay tippeket.Végül is a motul fehér színű láncspray-t vettem meg. És lássatok csodát, a befújás utáni első gurulás után csak lestem, hogy tiszta a felni és a gumi.Sehol egy nonfiguratív minta :)Bár elég ragacsos a cucc, a lánc is kemény és merev kicsit tőle, mint Jancsi bácsinak a cumó szokásos reggeli pissantás előtt. De hát csak tudják mit fejlesztettek lánckenő spray címszó alatt :)
Jah még valami, esetleg ha valaki tud talpraesett jó szakit aki bevállalna egy hátsó doboztartó konzol legyártását ami bír 6kg-nál többet is(nem úgy mint a gyári)az jelezze légyszi. Köszi.Üdv.Széles utat mindenkinek.
Hali én repsolt használtm az jó de a multkor kaptam molost és ez is van olyan és 1500 volt a 400ml-es ajánlom, mind a kettö szintelen.Melegen kell ráfujni és másnapra már rászárad,3-4 után vagy ha koszos nagyon csak akkor kell lemosni.
...Ja és ez idő alatt azér' egy tisztitásnyi dzsuva összejött, arra meg az okosok féktisztító sprayt ajánlottak, én SBC-s verzióval nagyon könnyen gyári állapotra hoztam mindent. Nem bántotta a felületeket sem
én a VALVOLINE szintetikus, fehér cuccánál kötöttem ki. kb 10ekm óta olyat használok, az elég hamar felszárad, nem szóródik - meg legalább látszik, hová fújtam :)
Próbáltam a Castrol kenőcsét, azt nyomtak rá a szervízben is....na abból még a hátamra is felvert....
Én meg Silkolene-t, a félszintetikusat. Lehet hogy kicsit többet fújok a láncra mint kéne, a felnin azért van nyoma, 2-3 befújás után le szoktam tisztítani. Mivel kevés van még a mociban, a lánc még messze van az élettartam végétől. Egy ismerősnek van automata olajzója, azt hiszem Scottoil a neve, na a láncon kívül a kerék is nagyon olajos volt.
Sziasztok, én CEPSA-t használok. Ez nem szines, egyszerűen csak jó. A szerelő mondta, hogy a láncot úgy kell fújni, hogy csak a görgőket fújod aluról és felüről, a láncszemek oldalát nem kell. A CEPSA-nak nagyon jó a kúszóképessége, így nem kell sokat használni.
Csangár,köszönöm szépen a választ. Megnézem ezt a tipust. Egy próbát megér. :) Egy ismerősöm tegnap ajánlotta a castrol-t,fehéret. Választék az van, csak a minőséggel vannak bajok sajnos. Kicsit unom már, hogy az eddigi láncpray-k nonfiguratív minták rajzolására voltak képesek csak a felnin.Kenésre nem annyira.
Én Motul spray-t használok, ez olyan világos porszerű réteget hagy a láncon, miután a vivőanyag elpárolog, befújás után kis idővel egész száraznak tűnik. A felnin vagy a gumin még nem láttam viszont, bár mondjuk nem is nagyon nézegettem miből áll ott a dzsuva.
Üdv. Ti milyen láncspray-t használtok?Próbáltam kétfélét,(o-gyűrűsre valót) mindkettő nagy mennyiségben a kerék illetve a gumi oldalán kötött ki.A láncon nem sok maradt.Ráadásul az egyik egy endurós változat volt, ami ugyebár sűrűbb anyag, és elvileg nem dobálja úgy ki a lánc.Ha esetleg van valakinek tapasztalata, adhatna egy jó tippet milyen spray legyen.
Nekem volt lehetőségem mindhárom plexit kipróbálni. Noha van különbség közöttük, de nálam egy volt a közös bennük: már 80-90 környékén elég zavaró a szélzaj a fül körül, hosszabb távra már füldugó kell. Két felnyitható sisakkal próbáltam, Schuberth Concept és HJC K-Dual. Az előbbi tiszta menetszélben bőven csendesebb, de a plexik mögött lényegében egyformák, dübörög a szélzaj a fülemben. Már lassan tanácstalan vagyok, hogy a motor a ludas, vagy a sisakok, vagy én várok el túl nagy csendet?