Keresés

Részletes keresés

szelkrisz78 Creative Commons License 2009.08.02 0 0 360
Üdv.Kösz a választ.
A szinkron állítását ismerem karbis motoroknál.
A lényeg az volt, hogy az egyik pillangó szelep az fixen van csatlakoztatva a gázbovden forgatő műhöz, a másik pill.szelep egy rudazaton mozog akkor amikor a fix mozgatja.
Szóval ezeket állítják "szinkronba" tehát együtt kell mozogniuk.Akár 0.1 mm is észrevehető alapjárat változást okozhat.Vagy egyenetlen motorjárást.
Mivel az injektorosban is van pillangószelep, gondolom hasonló eljárás lehet.

Ööö. A kuplungja senkinek nem zörög??Tudom kérdeztem már csak semmi reakció nem volt. :)
csangár Creative Commons License 2009.07.31 0 0 359

üdv!

 

tegnap voltam :)

 

olaj:          12 k

szűrő:         3 k

bizbasz:      1 k

munkadíj:  15 k

 

cirka 30.

 

munka: légszűrő tisztítás, szinkronizálás (ez mi? - nem kérdeztem meg, még gyíknak néznek :), gyertya. Ez utóbbi csak a munkadíjban szerepel, az anyagok közt nem, tehát max kiszerelte és ellenőrizte. Amikor a fékbetétetre rákérdeztem, azt mondta még jó, vszinűleg azt is megnézte. Olyan becsületes feje volt, feltételezem tényleg így volt.

A szinkronizálást azért elmondhatná valaki.

Előzmény: szelkrisz78 (357)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.31 0 0 358
Üdv,

mindent átnéznek (holtjátékok, láncfeszesség, van-e folyás, fékbetétek stb.). Nekem olajat és gyertyát cseréltek. Kínozzatok meg, nem emlékszem pontosan mennyibe került, 23e (?) talán....
Előzmény: szelkrisz78 (357)
szelkrisz78 Creative Commons License 2009.07.30 0 0 357
Üdv.Előző szelkrisz nickem jelszavát elhagyta az agyam :)
Volt már valaki 12e szervizen? Mennyibe fájt?Mit csináltak pontosan?
Még egy kérdés,kuplung zörej van másnak is? (Kuplung kar behúzása után csökken a zaj) kopogós zörgős hangról van szó.. Kezdi húzni a hajam egy picit. :)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.28 0 0 356
Üdv, én Budapesten a Kamotohoz járok (XVIII. kerület). Mit mondjak, eddig minden ok. Jövő héten viszem 24e-re a gépet. sipkap
Előzmény: Hunrider (355)
Hunrider Creative Commons License 2009.07.27 0 0 355

Érdre jártam a Kawamotohoz, de megváltoztak. szerelők cserélődnek. amióta a tulaj már nem napi részese a dolgoknak, nem az igazi. szóval érdekelne egy jobb szervíz.

egyébként a 18k kb 2 év alatt ment bele. most néztem meg a szervízkönyvet a neten, és 18k-ra semmi érdemlegeset nem ír a szokásos átnézés/olajcserén kívül, szóval ezt megcsinálom, és szevasz márkaszervíz 24k-nál

Előzmény: csangár (350)
Mollacsek Creative Commons License 2009.07.15 0 0 354
Üdv!

A fényképek engem érdekelnének, nekem is GIVI doboztatóm van.
Előzmény: KATONA67 (352)
csangár Creative Commons License 2009.07.14 0 0 353

Pista bá!

 

Valami fórumban találtam egy teszt eredményt, Versys - nedves út viszonylatban.

Sorrendben:

 

- Dunlop Roadsmart- Michelin Pilot Power 2CT- Bridgestone BT021- Metzeler Sportec M3- Pirelli Diablo Strada

Üdv

KATONA67 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 352
Én rodsmartot raktam fel ,szerintem sokkal jobb,ad egy kis biztonságérzetet a d221 melegen is meg meg csuzsott és a szélén a lágy rész fogot szerintem az oldalán nem jol van elosztva a két komponens én 18e cseréltem elsö hátso nullásvolt.Még annyit ha valakinek givi doboztaroja van néze meg a kapaszkodo alat a vázat mer nekem az anyák körül meegrepedezet a váz és a hétvégén átalakitottam a felfogatást a vázra van hegesztve ha valakit érdekel lefényképezem.
BesenyoPista Creative Commons License 2009.07.12 0 0 351

Legények,

lassan eljő a 12ekm szervizem, s beérik egy gumicsere is.  Mit ajánlotok, van már tapasztalatotok mással is mint a gyári Dunlop cucc ?

 

( nagy bajom nem volt ugyan  vele, szerintem esőben egy kicsit csúszásra hajlamos, meg nagyon szögletesre kopott, pedig kb 70 %-ot kanyargós aszfalton futott....)

 

előre is köszi

besenyő

csangár Creative Commons License 2009.07.08 0 0 350

Hunrider,

 

Csak azért kérdem mert akkor pár szervízen már túl kell legyél. Vagy a korábbival nem voltál megelégedve?

Amúgy 18k már szép teljesítmény, mennyi idő alatt jött össze?

 

Üdv

Előzmény: Hunrider (349)
Hunrider Creative Commons License 2009.07.06 0 0 349
Szia Csangár! igen, én tekertem bele.
Előzmény: csangár (344)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.02 0 0 348
Üdv, a konzol maga kibír 10 kg-ot. A Givi Monolock rögzítése 3 kg-ig ajánlott, a Monokey 10 kg-ig. Ez meg attól függ, hogy milyen rögzítő platnit szerelsz a konzolra. Ha 6 kg többet akarsz cipelni hátul, akkor Monokey...

sipkap
Előzmény: szelkrisz (347)
szelkrisz Creative Commons License 2009.07.01 0 0 347
Üdv hunrider.
A 18 kerületbe hordom a vasat ahol vettem.Kamoto a kereskedés neve.(Kamoto.hu)
Tényleg megbízható a srác/ok.Remélhetőleg azokkal a vasakkal is úgy végzi a munkáját ami nem az ő kereskedésükből került ki.
Köszi a láncspay tippeket.Végül is a motul fehér színű láncspray-t vettem meg.
És lássatok csodát, a befújás utáni első gurulás után csak lestem, hogy tiszta a felni és a gumi.Sehol egy nonfiguratív minta :)Bár elég ragacsos a cucc, a lánc is kemény és merev kicsit tőle, mint Jancsi bácsinak a cumó szokásos reggeli pissantás előtt. De hát csak tudják mit fejlesztettek lánckenő spray címszó alatt :)

Jah még valami, esetleg ha valaki tud talpraesett jó szakit aki bevállalna egy hátsó doboztartó konzol legyártását ami bír 6kg-nál többet is(nem úgy mint a gyári)az jelezze légyszi.
Köszi.Üdv.Széles utat mindenkinek.
Ati 69 Creative Commons License 2009.07.01 0 0 346
Szia

Ha érdekel az ülés hívj fel a 06306860969

A Ceglédi szerviz megbízható én ide hordom a gépet.

üdv.
Előzmény: Hunrider (342)
Ati 69 Creative Commons License 2009.07.01 0 0 345
Szia

Igen meg van még az ülés.

üdv
Előzmény: Hunrider (342)
csangár Creative Commons License 2009.07.01 0 0 344

Szeva Hunrider!

A 18 ezret te hajtottad bele, vagy használtan vetted?

Hunrider Creative Commons License 2009.06.30 0 0 343
Szia szelkrisz. melyik szervízben voltál? nálam a 18000-es az aktuális, és szeretnék jó helyet találni.
Előzmény: szelkrisz (314)
Hunrider Creative Commons License 2009.06.30 0 0 342
szia. érdekelne az ülés. meg van még?
Előzmény: Ati 69 (317)
KATONA67 Creative Commons License 2009.06.22 0 0 341
 Hali én repsolt használtm az jó de a multkor kaptam molost és ez is van olyan és 1500 volt a 400ml-es ajánlom, mind a kettö szintelen.Melegen kell ráfujni és másnapra már rászárad,3-4 után vagy ha koszos nagyon csak akkor kell lemosni.
BesenyoPista Creative Commons License 2009.06.20 0 0 340

...Ja és ez idő alatt azér' egy tisztitásnyi dzsuva összejött, arra meg az okosok féktisztító sprayt ajánlottak, én SBC-s verzióval nagyon könnyen gyári állapotra hoztam mindent. Nem bántotta a felületeket sem

 

üdv

Besenyő

Előzmény: BesenyoPista (339)
BesenyoPista Creative Commons License 2009.06.20 0 0 339

Hali,

én a VALVOLINE szintetikus, fehér cuccánál kötöttem ki. kb 10ekm óta  olyat használok, az elég hamar felszárad, nem szóródik - meg legalább látszik, hová fújtam :)

Próbáltam a Castrol kenőcsét, azt nyomtak rá a szervízben is....na abból még a hátamra is felvert....

 

kinek a papné, kinek a pap :)

 

besenyő

 

Előzmény: szelkrisz (333)
Mollacsek Creative Commons License 2009.06.20 0 0 338
Van egy eladó ÚJ HJC K-Dual ezüst színű bukósisakom, 57-58 M méretben. Irányár 36e Ft.
Mollacsek Creative Commons License 2009.06.19 0 0 337
Én meg Silkolene-t, a félszintetikusat. Lehet hogy kicsit többet fújok a láncra mint kéne, a felnin azért van nyoma, 2-3 befújás után le szoktam tisztítani. Mivel kevés van még a mociban, a lánc még messze van az élettartam végétől. Egy ismerősnek van automata olajzója, azt hiszem Scottoil a neve, na a láncon kívül a kerék is nagyon olajos volt.
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.19 0 0 336
Sziasztok, én CEPSA-t használok. Ez nem szines, egyszerűen csak jó. A szerelő mondta, hogy a láncot úgy kell fújni, hogy csak a görgőket fújod aluról és felüről, a láncszemek oldalát nem kell. A CEPSA-nak nagyon jó a kúszóképessége, így nem kell sokat használni.
Előzmény: szelkrisz (335)
szelkrisz Creative Commons License 2009.06.19 0 0 335
Csangár,köszönöm szépen a választ. Megnézem ezt a tipust. Egy próbát megér. :)
Egy ismerősöm tegnap ajánlotta a castrol-t,fehéret. Választék az van, csak a minőséggel vannak bajok sajnos. Kicsit unom már, hogy az eddigi láncpray-k nonfiguratív minták rajzolására voltak képesek csak a felnin.Kenésre nem annyira.
csangár Creative Commons License 2009.06.18 0 0 334

Hali!

Én Motul spray-t használok, ez olyan világos porszerű réteget hagy a láncon, miután a vivőanyag elpárolog, befújás után kis idővel egész száraznak tűnik. A felnin vagy a gumin még nem láttam viszont, bár mondjuk nem is nagyon nézegettem miből áll ott a dzsuva.

Előzmény: szelkrisz (333)
szelkrisz Creative Commons License 2009.06.18 0 0 333
Üdv.
Ti milyen láncspray-t használtok?Próbáltam kétfélét,(o-gyűrűsre valót) mindkettő nagy mennyiségben a kerék illetve a gumi oldalán kötött ki.A láncon nem sok maradt.Ráadásul az egyik egy endurós változat volt, ami ugyebár sűrűbb anyag, és elvileg nem dobálja úgy ki a lánc.Ha esetleg van valakinek tapasztalata, adhatna egy jó tippet milyen spray legyen.
Mollacsek Creative Commons License 2009.06.05 0 0 332
Nekem volt lehetőségem mindhárom plexit kipróbálni. Noha van különbség közöttük, de nálam egy volt a közös bennük: már 80-90 környékén elég zavaró a szélzaj a fül körül, hosszabb távra már füldugó kell. Két felnyitható sisakkal próbáltam, Schuberth Concept és HJC K-Dual. Az előbbi tiszta menetszélben bőven csendesebb, de a plexik mögött lényegében egyformák, dübörög a szélzaj a fülemben. Már lassan tanácstalan vagyok, hogy a motor a ludas, vagy a sisakok, vagy én várok el túl nagy csendet?
lajafix Creative Commons License 2009.06.04 0 0 331
Előzmény: lajafix (330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!