Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fabris123 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 356
Nem csoda, hogy a 4 milla körüli változatokat viszik, mert a jelenlegi benzinesek nem érnek semmit ilyen súlyú kasztni mellett, a 90LE-s dízelt meg nem lehet az alapfelszereltséghez venni, csak a Dynamictól felfelé. Úgy meg már elég húzós az ára. Nekem a germanoid féle középkonzol nem tetszett benne igazán, a régi Puntóké sokkal egyedibb és szebb volt ez szerintem nagy visszalépés a beltér kinézetében. Mondjuk az összement csomagtartó se volt jó ötlet de ezeket és a magas árat leszámítva más baja tényleg nincs. Puhább azért valamivel a futómű az úthibákon mint a korábbi Puntóké? Nekem Puntó II-m van, és a legjobban az idegesít benne, hogy marhára ráz az úthibákon. Ja, jó volt a helyi márkakereskedés: múlt hét előtt voltam kint nyilt napon, hogy kipróbáljak egy dízelt. 1 azaz egy tesztautójuk se volt (nyilt napon!) amivel lehetett volna menni. A csajszi megígérte, hogy a jövő héten (ami az előző volt) amikor megkapják a dízelt szólni fog telefonon. Azóta hív, jó kis szalon...
Előzmény: Pith (355)
Pith Creative Commons License 2006.01.16 0 0 355

Hallo-hallo,

 

Csatlakoztam én is pénteken a tesztelők táborához, és egy kollégámmal meglátogattuk a Nero M5-t a Gyáli úton (Bp.). Itt vettem a jelenlegi gépemet is (PII Emo 3a), és lám-lám pont sikerült beparkolni egy PIII Emo 3a tesztautó (1.3 Mjet 90hp) mellé. Igaz az nem jégkék volt, hanem valami "felhőlilás-kékes", de biztos van hivatalos szép olasz neve is.

Amíg vártunk addig alaposan "szétszedtük" a szalonban lévő autókat, és tényleg meg tudom erősíteni az eddig írtakat: szebb, nagyobb, igényesebb - komolyabb minden részletében. Újrapozícionálták az egész autót, ez már kicsit gazdagabb rétegnek szól... Ezt a kereskedő srác is megerősítette, és mondta, hogy még az erős árképzés ellenére is a drágább - 4 milla körüli/feletti változatokat viszik.

A design hibátlan - a szalonban volt egy narancsszínű is, hát igen... Fájt, hüpp-hüpp. 

Én vezettem elsőnek, első feladat a parkolóból való kicentizgetés volt, a City gomb ebben is jól működik. Aztán főútra kifordul, kettesben gázt ad, és... semmi. Még nem vezettem ilyen minidieselt, eddig azt hittem, hogy alacsonyan is megindulnak.  A nyomatékgörbéje szerint alapjáraton úgy húz elvileg, mint az 1.2 16V 4000-nél, de nem. Viszont 1800-tól kárpótol, tol rendesen 3500-4000-ig:) Elég rugalmas minden fokozatban, nem sokat kell kapcsolgatni, 80-nál hatosban 1500-öt forog - gyorsításra viszont gondolni sem lehet ilyenkor. Az üléspozíció itt is legalább olyan magas, mint a PII-ben, ami ugye nem tesz jót a spotos feelingnek, de a helykihasználás optimális. Az ülések kicsit keményedtek, de majdnem ugyanolyanok, talán kicsit jobban tartanak, mert az ülőlap eleje meg van picit emelve.

A műszerfal sokat komolyodott, szép azzal a szálcsiszolt hatású betéttel. A kormányon valamilyen eszement fogásjavító élek, dudorok vannak 10:10-nél, valaki magyarázza majd el, hogy miért... A kerek légbeömlőket én is sajnálom, de ehhez a műszerfalhoz a szögletes megy jobban, ez van:( A kerek különben is az Alfától jött, most visszaadták:)

Fék brutál, nem is kell rálépni, csak gondolni rá. Váltó perfekt, aki rövidebbet akar, az vegyen sportautót. A futómű is állat, jót tett neki a 15"-ös kerék meg az a pár szilent. Viszont kicsit feszes maradt - gondolom kellett a magasság miatt is - , szerintem  1 személlyel ez is szívás lesz a pesti utakon. Legalább a hátsó tengely nem merev, így a kiálló villamossíneken áthajtva sem pattogott el a hátulja.

Jól össze van rakva, nem zörög sehol (még a hátsó ablak sem, mert nem nyitható:), egy-egy csatornafedélen áthajtva megmutatja,  hogy van benne anyag is.

Nagyon vártam, hogy sokkal csendesebb lesz, de nem igazán éreztem... A motor elég rendesen behallatszik, elég béna dolog a Fiattól, hogy nem áldoznak hangszigetelésre, pedig ezzel nagyon meg lehet dobni minőségérzetet. (-> lásd Megane II, kívülről csattog-zörög, bent pedig olyan mintha légpárnás hajóval közlekednél) Jó-jó, azért nem olcsó és nehéz is lesz tőle az autó...

 

Összesítve: 5 csillag nálam, de drága, kicsit hangos (lehet, hogy csak a dízel?), és még mindig túl feszes a futómű (ez persze relatív, az utakon is múlik). A fogyit 6l-re monta a srác (1 hete van meg nekik, csak tesztvezetésre).

 

Találtam azóta egy jó cikket is, aki nem ismerné még:

 

http://www.automagazin.hu/szamok/aktualis/cikk042.html

 

 

Üdv,

Pith

 

Előzmény: ismeros (349)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.01.16 0 0 354

Tehát felhúzzák a motort 90lóra!

Szerintem azért az nem olyan, mert attól még egy sima turbo marad benne, biztos, hogy nem megy úgy, mint a változó geometriájúval!

Kíváncsi leszek, hogy milyen chip tuningok lesznek majd a kis dízelekhez :)

Előzmény: ismeros (352)
alázógyík Creative Commons License 2006.01.16 0 0 353
Ez olyan, mint a vw konszernél P-Box. Gyári tuning dieselekhez plussz pénzért garanciával.
Előzmény: aTom_DJ (351)
ismeros Creative Commons License 2006.01.16 0 0 352
Sajnos nem tudok semmit róla.
Felajánlották,hogy ezt is beteszik + 70.000 Ft-ért.
Gondolom csak fel kell csatlakoztatni az elektronikára,aztán bármikor le lehet szedni.
Előzmény: aTom_DJ (351)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.01.16 0 0 351

Mi is ez a tuningbox???

Ajánlom, hogy próbálj ki egy gyárilag 90lovasat, bár 2000-es fordulat alatt attól se várj csodát, viszont utánna meglepődsz :P!

Előzmény: ismeros (349)
rígel Creative Commons License 2006.01.16 0 0 350
Nem csak Gyöngyösön van így, megnyugtatlak. Egyes helyeken kiemelkedően pofátlanok, máshol viszont normálisabbak. Én három kereskedést látogattam meg, és csak a harmadiknál tudtam normálisan beszélgetni az értékesítővel.
Volt pl. olyan hely, ahol nagylelküen felajánlották azt a 60eFt-ot kedvezményként (persze azt is nagy nehezen) , amit amúgy is érvényesíteni kellene az áfa csökkentés és a regadó növekedés eredőjeként! Szánalmas
Előzmény: ismeros (349)
ismeros Creative Commons License 2006.01.16 0 0 349
Hello!
Én is kipróbáltam a Grandét.
75 lovas multiJet volt tuningboxxal (érthetetlen számomra miért nem egy 90 lovas)
ami elméletileg 90 LE-volt felhúzva.
Engem nem igazán győzött meg.Mostani kis előkamrás 1.9 TD Tipom is simán megy így.
Igaz ez alulról jobban megindult,de nem estem hasra tőle.Többet vártam.
Kérdeztem az eladó srácot,h mennyi engedményt tud belőle adni,azt mondta semmit.
Pfff...
Ez Gyöngyös.
Lehet,hogy a változó geo-s turbó azért jobban "repíti"?
A fék viszont első osztályú az új Puntoban!
aTom_DJ Creative Commons License 2006.01.14 0 0 348

Amikor mi vettük még sehol nem volt :)!

De mivel, hogy az egyik biztosítóval szerződésben van a grande, csak azt kellett megkérdezni, hogy mennyi lenne rá.

Szerintem nem lenne olcsóbb sehol!

Előzmény: fabris123 (347)
fabris123 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 347
A netrisk.hu-n már számoltathatsz a Grandére cascót én is ott néztem meg hogy mennyi lenne. A biztositas.hu-n még nincs a választható kocsik között.
Előzmény: aTom_DJ (345)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.01.13 0 0 346

Szerintem is, pedig nem rossz autó az!

 

Előzmény: fabris123 (343)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.01.13 0 0 345

Valami szerződés van valamelyik biztosítóval, és az alap puntonak a swiftel egyárban van a cascoja! Tehát ha valaki a 2,6milliós puntot megveszi annak 6ezer alatt lesz a cascoja, bár ezt én nem fogom megtapasztalni :)!

Ha esetleg  valaki megveszi a legalapabbat és köt rá cascot akkor pls írja meg, hogy mennyi lett neki!

Előzmény: fabris123 (342)
fabris123 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 344
olasz felszereltségi lista...
Előzmény: bati67 (334)
fabris123 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 343
A Stilóból nem csoda, hogy többet engedtek, mert nem nagyon viszik, gondolom ezért ilyen olcsó.
Előzmény: aTom_DJ (333)
fabris123 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 342
Jó duma volt a részükről, hogy azért 10e a casco mert 4 millás a kocsi. Azért volt nekem gyanús, hogy 6-7e-ret igértek a casco-ra mert a 2 milliós Puntó Classic cascója is 8-9e Ft körüli, aztán az mégiscsak fele annyiba kerül.
Előzmény: aTom_DJ (333)
bati67 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 341
Gratulálok hozzá! :-) És milyen légkondit kértél bele? (én digitálisat kérek!)
Előzmény: rígel (317)
Csizi PII Creative Commons License 2006.01.13 0 0 340
Vagy kéred ajándékként, alkuként :)
Előzmény: bati67 (339)
bati67 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 339
Hüpp-hüpp... pedig úgy sokkal kedvezőbb lett volna! Akkor inkább majd "nagypapásan" vezetek...
Előzmény: Csizi PII (336)
Csizi PII Creative Commons License 2006.01.13 0 0 338
Ehhez nagyon menne a Denim fekete belső :)
Előzmény: rígel (326)
Csizi PII Creative Commons License 2006.01.13 0 0 337
Szerintem a félreértések elkerülése végett írták, hogy 90LE-hez, nehogy valaki a 75-ös-höz is meg akarja rendelni.
Előzmény: bati67 (334)
Csizi PII Creative Commons License 2006.01.13 0 0 336
ESP csak a Sport változatokban szária és csak Dynamictól felfelé rendelhető.
Előzmény: bati67 (334)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.01.13 0 0 335

Pedig tudtommal nincs ESP a dynamic 90HP alapfelszerélésben.

 

Ez a jó árlista!
Előzmény: bati67 (334)
bati67 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 334

Pld. nem értem az alábbit:

 

Legelőször is mindenki vegye elő a fektetett A4-es katalógust (aminek az elején szemből van lefényképezve az autó). :-) Az utolsó oldalakon ott vannak a rendelhető extrák. Az ESP sorában a Dynamic felszereltség oszlopában kör van és mellette egy kis rombusz. (alul azt írja a jelmagyarázat, hogy a kis rombusz = 90 lovas diesel) Akkor ez mit jelent?

 

Az én (és a kollégáim) olvasatomban ez azt jelenti, hogy az 1.4-es benzineshez rendelhető extra, a 90 lovas dieselnél pedig széria. Jól látom? :-)

 

Ugyanez a helyzet a könnyűfém felniknél is...

 

Előzmény: rígel (318)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.01.13 0 0 333

Sajnos kereken 10100Ft lett a casco :(

Mondtam is nekik, hogy nem ezt ígértétek, erre jött a szöveg, hogy dehát ez egy 4 millás kocsi!

Sajnos ennyit engedtek, ez van!

Stiloból többet alkudtam, csakhogy a stilot azt nagyon el akarták adni, a puntot meg alig tudtunk szerezni olyat, ami nagyjából megfelel nekem!

 

 

Piros?? Akkor az sport változat lehetett :P

Előzmény: fabris123 (331)
fernando Creative Commons License 2006.01.13 0 0 332
Ma reggel a Telepes utcában mögöttem egy jött egy piros Grande. Esetleg itt van a tulaj? ;-)
fabris123 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 331
Hát nem tudom, de hogy egy majdnem 4 millás kocsiból csak 100e-ret engednek az nem valami sok. Bár lehet hogy csak a kereskedők helyzete romlott de én 3 éve vettem a Puntómat 2,5m-ért és abból engedtek 100e-ret. Ha mondjuk kp.-re vetted az is lehet ok, mert hitelnél ugye többet engednek, mert akkor a kereskedő a banktól is kap jutalékot. Ja meg a használtautó beszámítás eleve kétszeres bukta: egyrészt lehúznak a kocsi árával, másrészt meg kevesebb extrát lehet belőlük kifacsarni. Apropó, a Cascó végülis mennyi lett? A Netrisk-en 9eFt körüli összegek jöttek ki a legolcsób biztosítókra is, vidéki vezetőre 20% önrészre, 10% önrésznél meg 10e Ft fölött. Azért ez elég távol áll a beígért 6-7e Ft-tól.
Előzmény: aTom_DJ (330)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.01.13 0 0 330

Annyit, hogy 120ezerért kaptam meg a 4db 17-es kereket!

Ez szerintem egész jó ár mert 200felett lenne!

Előzmény: rígel (328)
fabris123 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 329
Úristen...
Előzmény: rígel (324)
rígel Creative Commons License 2006.01.13 0 0 328
Ja, bocs, látom már. Mennyit sikerült lefaragni az árból? 5ajtós 90 lovas dynamic multijet ugye?
Előzmény: aTom_DJ (325)
rígel Creative Commons License 2006.01.13 0 0 327
Nem is próbáltál alkudni? Raktárról kaptad, vagy rendelni kellett a gyárból?
Előzmény: aTom_DJ (325)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!