position pilote team gap laps best time 1 L. Hamilton ART - 35 01'42"782 2 A. Premat ART 00'19"642 35 01'43"325 3 A. Carroll Racing Eng. 00'28"756 35 01'44"294 4 J. Lopez Super Nova 00'29"782 35 01'43"582 5 N. Lapierre Arden 00'30"073 35 01'43"506 6 E. Viso iSport 00'35"784 35 01'43"991 7 A. Negrão Piquet Sports 00'36"426 35 01'43"801 8 H. Yoshimoto BCN Comp. 00'40"197 35 01'43"914 9 J. Villa Racing Eng. 00'55"748 35 01'44"265 10 M. Ammermuller Arden 00'56"638 35 01'44"496 11 C. Piccione DPR 00'57"179 35 01'43"855 12 S. Hernandez Durango 01'04"519 35 01'44"464 13 T. Gommendy iSport 01'05"006 35 01'44"206 14 A. Zuber Trident 01'16"509 35 01'43"976 15 O. Pla DPR 01'17"218 35 01'43"977 16 F. Porteiro Campos Racing 01'29"541 35 01'44"234 17 T. Glock BCN Comp. 01'38"504 35 01'43"297 18 L. Di Grassi Durango - 34 01'44"434 19 F. Fauzy Super Nova - 34 01'44"401 20 N. Piquet Piquet Sports - 30 01'43"022 21 F. Monfardini DAMS - 29 01'44"793 22 G. Bruni Trident - 18 01'44"507 23 A. Valles Campos Racing - 18 01'44"495 24 L. Filippi FMS - 11 01'44"086 25 F. Perera DAMS - 0 -
Ha jól számoltam, akkor Piquet még mindig vezet 5 ponttal, bár azt nem tudom, hogy ki futotta meg a legjobb időt. Az még változtathatja az összetett eredményét, bár akkor is még Nelsi az első, csak lehet, hogy kisebb az előnye.
Nelsi kiesett Pererával együtt!:(( Hamilton nyert.:(( Érdekes egy verseny lehetett, mindössze ha jól tudom 13 fejezték be a versenyt, vagyis a mezőny fele. A pontszerzők: 1 L. Hamilton (GBR) ART 1:01.26.097 2 A. Premat (FRA) ART +19.642 3 A. Carroll (GBR) Racing Eng. +28.756 4 J. Lopez (ARG) Super Nova +29.782 5 N. Lapierre (FRA) Arden +30.073 6 E. Viso (VEN) iSport +35.784 7 A. Negrao (BRA) Piquet +36.426 8 H. Yoshimoto (JPN) BCN +40.197
Driver Time 1 N. Piquet (BRA) Piquet 1:40.799 2 F. Perera (FRA) DAMS 1:41.241 3 L. Hamilton (GBR) ART 1:41.325 4 H. Yoshimoto (JPN) BCN 1:41.406 5 J. Lopez (ARG) Super Nova 1:41.471 6 A. Premat (FRA) ART 1:41.478 7 A. Carroll (GBR) Racing Eng. 1:41.576 8 N. Lapierre (FRA) Arden 1:41.622 9 E. Viso (VEN) iSport 1:41.664 10 T. Glock (GER) BCN 1:42.571 11 A. Valles (ESP) Campos 1:42.690 12 M. Ammermüller (GER) Arden 1:42.768 13 C. Piccione (MON) DPR 1:42.769 14 G. Bruni (ITA) Trident 1:42.878 15 A. Zuber (AUT) Trident 1:42.884 16 T. Gommendy (FRA) iSport 1:42.891 17 F. Porteiro (ESP) Campos 1:42.913 18 A. Negrao (BRA) Piquet 1:43.029 19 F. Monfardini (ITA) DAMS 1:43.096 20 O. Pla (FRA) DPR 1:43.162 21 L. Di Grassi (BRA) Durango 1:43.192 22 S. Hernandez (ESP) Durango 1:43.513 23 L. Filippi (ITA) FMS 1:43.654 24 J. Villa (ESP) Racing Eng. 1:43.784 25 F. Fauzy (MAS) Super Nova 1:43.951 26 J. Tahinci (TUR) FMS 1:44.812
Érdekesen kezdődött az idei szezon. Volt már négy verseny és eddig különböző versenyzők nyerték meg azokat. Tetszik. Most már talán olyan verseny is lesz, ahol lehet előzni, mert a valenciai és az imolai pálya nem erről híres. Remélem azért a rossz kezdés ellenére Adam Carroll is összeszedi magát és még dobogóra áll, vmint di Grassitól is jobb eredményeket szeretnék látni, de eddig nem igazán jött össze neki. Azért a vasárnapi ütközése nem volt semmi. Megnéztem volna belső kamerából is, hogy ő mit látott az egészből. De ne legyünk telhetetlenek.
position pilote team gap laps best time 1 E. Viso iSport - 25 01'34"431 2 N. Piquet Piquet Sports 00'00"596 25 01'34"662 3 H. Yoshimoto BCN Comp. 00'25"001 25 01'35"920 4 T. Glock BCN Comp. 00'28"901 25 01'36"359 5 L. Filippi FMS 00'29"278 25 01'36"003 6 F. Porteiro Campos Racing 00'30"351 25 01'35"893 7 N. Lapierre Arden 00'31"502 25 01'36"267 8 A. Zuber Trident 00'31"809 25 01'36"216 9 F. Monfardini DAMS 00'32"449 25 01'36"430 10 L. Hamilton ART 00'33"366 25 01'35"193 11 A. Negrão Piquet Sports 00'35"826 25 01'36"134 12 A. Carroll Racing Eng. 00'39"654 25 01'36"389 13 S. Hernandez Durango 00'40"089 25 01'36"440 14 F. Perera DAMS 00'40"399 25 01'36"070 15 F. Fauzy Super Nova 00'41"753 25 01'36"206 16 C. Piccione Durango 00'43"206 25 01'35"887 17 T. Gommendy iSport 00'49"138 25 01'36"104 18 J. Villa Racing Eng. 01'05"304 25 01'36"701 19 J. Lopez Super Nova - 23 01'35"826 20 O. Pla DPR - 23 01'36"358 21 J. Tahinci FMS - 19 01'37"537 22 G. Bruni Trident - 12 01'36"096 23 M. Ammermuller Arden - 1 02'16"494 24 A. Premat ART - 0 - 25 A. Valles Campos Racing - 0 - 26 L. Di Grassi Durango - 0 -
GP2 -Versenyhétvége San Marino - 1. verseny - 2006.04.22
Hely Versenyző Csapat Idő 1. G. Bruni Trident Racing 1ó01:13.889 2. M. Ammermueller Arden International +10.907 3. N. Lapierre Arden International +14.514 4. A. Premat ART Grand Prix +15.713 5. N. Piquet Jr. Piquet Sports +16.772 6. E. Viso iSport International +19.669 7. T. Glock BCN Competicion +47.806 8. H. Yoshimoto BCN Competicion +48.208 9. J. Valles Campos Racing +52.315 10. F. Porteiro Campos Racing +69.547 11. L. Filippi FMS International +83.448 12. F. Monfardini DAMS +83.703 13. J. Villa Racing Engineering +87.070
Kiestek: Versenyző Csapat Kör -A. Zuber Trident Racing 30. kör -T. Gommendy iSport International 30. kör -F. Fauzy Super Nova International 29. kör -A. Carroll Racing Engineering 26. kör -J. Tahinci FMS International 25. kör -S. Hernandez Durango 25. kör- A. Negrao Piquet Sports 13. kör -F. Perera DAMS 13. kör -L. Di Grassi Durango 7. kör -O. Pla DPR 7. kör -J. M. Lopez Super Nova International 1. kör -C. Piccione DPR 0. kör
A ma délután megrendezett időmérőn a 2006-os idény újonc csapatának pilótája, a Trident Racing istálló színeiben pályára lépő Gianmaria Brunié lett a legjobb köridő. Az olasz versenyző teljesítményének köszönhetően a Trident máris elkönyvelheti első pole pozícióját az idei évben.
Az egykori Minardi F1-es istállónál versenyző Bruni igen szoros küzdelmek árán tudta csak megkaparintani a szombati futam első rajtkockáját, hiszen a második helyen végzett Jose Maria Lopez mindössze 0.3 másodperccel maradt el Bruni időeredményétől.
A harmadik és a negyedik helyről ezúttal a két ART Grand Prix pilóta, sorrendben Lewis Hamilton - aki a ma reggeli szabadedzés győztese volt -, és Alexandre Premat vághat majd neki a holnapi futamnak.
Az ötödik és hatodik helyre a BCN pilótája, Hiroki Yoshimoto, és az ifjú Nelson Piquet kvalifikálta magát.
A 2005-ös idényben megrendezett imolai verseny első helyezettje, Adam Carroll a hetedik helyre hozta be a Racing Engineering színeit képviselő négykerekűjét, akit a nyolcadik pozícióban az elhanyagolhatóan kicsi, mindössze 0.1 másodperces lemaradással Az Arden International pilótája, Nicolas Lapierre követ az összesítésben.
A szombati versenyre helyi idő szerint 15.45-kor kerül majd sor, amikor a GP2 fiatal pilótái 37 körön keresztül mérhetik össze erejüket.
Next up for Nelson are rounds three and four of the GP2 series, which will take place at the Imola circuit in Italy. For this race GP2 will be the main support for the San Marino Formula One Grand Prix. After his strong performance in Valencia, Nelson heads to Imola sitting at the top of the GP2 championship table on 16 points, with Nicolas Lapierre in second on 10 points and Lewis Hamilton on 9 points in third.
Imola was the opening round of last year's inaugural championship and is a circuit that Nelson enjoys, having performed well at the track last year. Although clutch and brake problems put him out of the feature race in 2005, he battled his way from the back of the grid to a points-scoring sixth place in the second, shorter race of the weekend.
After a stand-alone season opener in Valencia, the GP2 schedule reverts to normal from Imola onwards as it takes its place as the main support series to Formula One. Drivers will get a 30-minute free practice session on Friday morning before tackling qualifying in the afternoon. The feature race will take place on Saturday afternoon, following F1 qualifying, with the shorter sprint race slotting in on Sunday morning.
Nelson Piquet Jr "The team is feeling confident after such a good weekend in Valencia, but we have still been working really hard since we came back. All the teams know Imola and will have worked hard since Valencia to improve and we have to make sure we continue to fight at the top. Everyone knows how competitive the series is, and it's not an easy ride. Our aim is to put in another good performance over the whole weekend, and I am aiming for another win. I know I am capable of it, and this is a more interesting circuit than Valencia, so I'm looking forward to a good weekend."
Imola Schedule
Friday 21 April 09.30-10.00 Free Practice 15.30-16.00 Qualifying
Az egykori F1-es Jordan Grand Prix alakulatának technikai igazgatója, aki az elmúlt időszakban már a GP2-es versenysorozatban szereplő Racing Engineering istállónál dolgozott, egy meglepő bejelentéssel állt elő.
A GP2 mindössze egyetlen egy versenyen van túl az idei szezonban, és Anderson máris úgy döntött, hogy elhagyja csapatát. Az egykori F1-es szakember közölte a csapat vezetőjével, Alfonso de Orleansszal, hogy nem kíván tovább dolgozni Adam Carroll versenymérnökeként.
„Mondtam Alfonsonak, hogy véleményem szerint a csapat folyamatos fejlődéséhez olyan mérnökre van szüksége, aki teljes munkaidőben képes ellátni az ehhez szükséges teendőket, és nem pedig olyan személyre, aki csak a versenyek hétvégéjén foglalkozik a technikai dolgokkal." - nyilatkozat Gary Anderson.
„Jó néhány csapat igen komoly erőket sorakoztat fel, és ezt be kell ismerni. Adamnek pedig teljes munkaidős mérnökre lenne szüksége az előbbre jutáshoz." - folytatta Carroll egykori mérnöke.
A Racing Engineering vezetője, Orleans a következőképpen reagált Anderson bejelentésére: „Gary nagyszerű ember, és remek mérnök. Biztos vagyok abban, hogy igazán jó autót építettünk az elmúlt időszakban."
A csapat által kiadott nyilatkozatban elhangzott továbbá, hogy nagy valószínűséggel John Gentry - aki a Racing Engineering technikai igazgatójaként van jelen az alakulatnál - veszi majd át a stafétabotot, és ő látja majd el Adam Carroll versenymérnöki feladatait.
Versenyzők 1. N. Piquet Jr. 15 pont 2. N. Lapierre 10 pont 3. L. Hamilton 9 pont 4. M. Ammermüller 8 pont 5. E. Viso 6 pont 6. A. Valles 6 pont 7. G. Bruni 5 pont 8. J. M. Lopez 4 pont 9. A. Zuber 1 pont
Csapatok 1. Arden International 18 pont 2. Piquet Sports 15 pont 3. ART GrandPrix 9 pont 4. iSport International 6 pont 5. Campos Racing 6 pont 6. Trident Racing 6 pont 7. Super Nova International 4 pont
Nagyon jó kis verseny volt! Hát majdnem megállt a szívem az elején, amikor láttam Nelsit a pálya közepén. Tudtam hogy vmi baj van, de szerencsére nem volt komoly. És Adam bukása! Jesszus, mekkora volt. Ahhoz képest az autó egészen jó állapotban volt. Akkor egyik szemem sírt a másik meg nevetett, mert egycsapásra Xandi és Lucas ott teremtek a 7., 8. helyen. De csak utána esett le, hogy a második futamon csak az első 6 versenyző kap pontot. Így annyira már nem örültem, mert Adamet is nagyon szeretem. De ő egész lazán fogta fel a dolgokat és ez nagyon tetszett. Csak nevetett az egészen. Összességében nagyon szuper volt, főleg így a szezon elején és ami a legjobb, hogy Nelsi vezeti a világbajnokságot. Bár így maradna a végén is.
A mai napon megrendezésre kerülő valenciai verseny nem éppen zavartalanukezdődött. A felvezető kör végén, amikor a pilóták kezdtek felsorakozni a rajtrácsra, a szombati futamgyőztes, Nelson Piquet Jr. autója váratlanul megállt a rajtrács közepén. Ezt követően sárga zászló és egy extra felvezető kör következett.
A brazil fiatalember el tudott indulni autójával, de voltak olyanok, akiket be kellett tolni a boxba.
A meglehetősen kesze-kusza kezdetet követően végül elrajtoltatták a mezőnyt, de jó néhányan a boxutcából voltak kénytelenek nekivágni a mai futamnak.
Piquet remekül kapa el a rajtot - aki a 8-dik helyről vághatott neki a mai versenynek - és már a pálya második kanyarjában Gimmi Brunival kakaskodott a negyedik pozícióért. Az első körben számos kicsúszás és kisebb koccanás következett, aminek eredményeképpen pár versenyző nem tudta már megkezdeni a második kört.
A verseny egyik üde fényfoltját az újonc Lewis Hamilton jelentette, aki szinte ott loholt az előtte száguldozó Jose Maria Lopez sarkában. A Super Nova versenyzője sokáig maga mögött tudta tartani vetélytársát, aki szinte minden kanyarbemenetnél hajszálnyira megközelítette Lopez autójának hátulját. Igyekezetének azonban meglett az eredménye, hiszen Hamilton kihasználva Lopez hibázását, az első adódó alkalommal megelőzte őt.
A verseny vége előtt négy körrel Adrian Valles és Adam Carroll szolgáltatták az újabb izgalmakat. Valles, aki védeni próbálta pozícióját angol riválisával szemben, az egyik kanyarban egy kisebb koccanást érzett, és néhány másodperc múlva szinte átrepült előtte Carroll versenygépe. Az angol pilóta ugyanis olyan közel hajtott Valleshez, hogy autója felkapott annak hátsó kerekére, ami azonnal a levegőbe repítette a Racing Engineering színeit képviselő négykerekűt. A piruettet követően a kavicságyban landolt Carroll, aki sértetlenül szállt ki autójából. Az incidens másik résztvevője, Adrian Valles is kiesett a futamból, hiszen az ütközés következtében teljesen leamortizálódott autójának hátulja.
Az előző baleset mellett természetesen számtalan mozzanat biztosította a nézőke arról, hogy egy percig se lankadjon a figyelmük, hiszen a mezőny újonc versenyzői minél jobban bizonyítani szerettek volna, és a már rutinosabb GP2-es pilótáknak számítók is természetesen próbáltak minél előkelőbb helyen végezni.
Az előzésekkel, és látványos manőverekkel tarkított valenciai versenyt végül az Arden International német pilótája, Michael Ammermueller nyerte meg. A második helyen Ernesto Viso, harmadikként pedig a másik ardenes autóval pályára lépő Nicolas Lapierre végzett.
A GP2-es kategória következő futamára az április 23-i hétvégén Imolában kerül sor, amelyről szintén igyekszünk majd tájékoztatni Kedves Olvasóinkat.
GP2 -Versenyhétvége Valencia - 2. verseny - 2006.04.09 Hely Versenyző Csapat Idö 1. Ammermueller Arden International 38:44.066 2. Viso iSport International +9.756 3. Lapierre Arden International +10.213 4. Piquet Jr. Piquet Sports +10.975 5. Bruni Trident Racing +16.537 6. Hamilton ART Grand Prix +18.510 7. Negrao Piquet Sports +32.746 8. Glock BCN Competicion +37.391 9. Villa Racing Engineering +44.084 10. Fauzy Super Nova International +55.125 11. Gommendy iSport International +60.402 12. Yoshimoto BCN Competicion +63.704 13. Zuber Trident Racing +66.274 14. Perera DAMS +69.772 15. Pla DPR +81.534 16. Di Grassi Durango +1 kör
Kiestek: Versenyző Csapat Kör -Piccione DPR 24. kör -Valles Campos Racing 23. kör -Carroll Racing Engineering 22. kör -Lopez Super Nova International 22. kör -Monfardini DAMS 5. kör -Premat ART Grand Prix 3. kör -Filippi FMS International 0. kör -Porteiro Campos Racing 0. kör -Tahinci FMS International 0. kör -Hernandez Durango 0. kör
A pole pozíció és a versenyen tanúsított abszolút dominancia tökéletes szezonkezdet a számodra? „Ebben biztos vagyok. Az elmúlt évi belga teljesítményem óta ez az, amiről álmodtam. Az idei szezonkezdet felér egy álommal, hiszen tökéletes volt minden, aminek nagyon-nagyon örülök. A csapat kiváló munkát végzett, hiszen most a legjobbak vagyunk. Az elmúlt évben sok problémánk volt a csapaton belül is, ami miatt elég sokszor hibáztunk, de el kell azt is mondanom ezzel kapcsolatban, hogy tulajdonképpen az volt az első évünk. Mindezek ellenére bízom abban, hogy az idén ez jó irányba meg fog változni."
Beszélj egy kicsit a versenyről. A rajtod igazán remekül sikerült. De hogyan látod a te szempontodból a történteket? „Minden rendben volt, semmi különös nem történt. El kell azonban mondanom azt is, hogy néhányan nagyon rosszul rajtoltak. Ha ez a következő futamon másképpen lesz, vagyis az ellenfeleknek is jól sikerül majd elkapni a rajt pillanatát, akkor megnehezíthetik a dolgomat. Szerintem Lewis egy kissé elrontotta a rajtot, Gommendy-vel pedig nem volt különösebb probléma, de szerintem ő ennél jobban is tudta volna csinálni."
Hogyan alakult a számodra a futam többi része? „Az autó egy kissé túlkormányozottá vált, majd egy kissé a tervezettnél hamarabb ki kellett mennem a boxba, mert mások is egy kissé korábban tették ezt. A kiállásom alkalmával minden rendben volt, nem hibáztunk és ez igazán nagyszerű dolog."
A stratégia véleményed szerint jó volt, vagy esetleg nem akartál tovább kint maradni a pályán, hogy nagyobb előnyre tegyél szert? „Ez volt a tervünk, de azért kellett korábban a boxba mennem, mert mások is ezt tették."
Úgy tűnt, hogy igazán könnyedén vetted ezt a versenyt. Valóban így történt? „Nem igazán. Az autó nagyon sokszor túlkormányozott volt, és ezért nem tudtam azt a tempót autózni, amit szerettem volna. A gumikkal kapcsolatban is voltak apróbb gondjaim, hiszen azokat sem tudtam kiautózni. Néhány alkalommal a pálya koszosabb részére hajtottam, de ennek ellenére ezek nem okoztak nagyobb problémát."
Mennyire érzed fontosnak ezt a győzelmet a csapatod és saját magad szempontjából? „Nagyon fontos. Az egész csapat boldog, és mindenki motivált abban, hogy egy igazán remek bajnokságunk legyen ebben az évben."
Piquet takes Race 1 spoils in Valencia 08/04/2006 Nelson Piquet Jr has made the perfect start to his season by storming to victory from pole position in the first race of the GP2 series, finishing 16.6 seconds ahead of Lewis Hamilton and Adrian Valles.
The Brazilian controlled the race masterfully from the front after a strong start ahead of a slow starting Tristan Gommendy, which gave him some breathing space on the first lap ahead of a string of fast laps to build up a healthy lead over fast starting Valles, who was up to second from fourth on the grid at turn one.
Hamilton was slow to get off the line from third, dropping to seventh by the end of lap one, but was then able to push hard to fight his way back up the order.
By the end of lap four the order at the front was establishing itself, with Piquet pulling away from Valles, Ernesto Viso benefitting from his team-mate's retirement in third, Alex Premat, Jose Maria Lopez and Hamilton, who stopped early on lap seven to give himself some space on the track and try to move up through pit stop strategy.
Team-mate Premat was in on the next lap, followed by Viso, but up at the front Piquet was building up a big lead to take into his stop, which came and went in a flash on lap twelve. Further back Adam Carroll was in the wars, with his car looking like something of a handful. The Racing Engineering driver was all over the back of Fairuz Fauzy, who was in the Ulsterman’s Super Nova of last year, but just didn’t have the drive to push past.
Piquet came out in sixth place and pushed as hard as he could – it was the vital period of the race for the Brazilian, and he rolled off a string of quick laps while he waited for local favourite Valles to pit from first place. The Spaniard was in on lap sixteen, but a slow stop dropped him down behind the ART Grand Prix pair, who were third and fourth on the road but filling the potential podium behind Piquet with Olivier Pla and Carroll yet to make their stops.
When the stops were finally over Piquet was 13.8 seconds to the good over Premat, who had Hamilton all over his tail and looking for a way by, and Valles four seconds behind them. Zuber and Lapierre were next up, having a huge battle for fifth, which was resolved when the Frenchman got inside his rival and bumped him off track.
Meanwhile Carroll, with his car far more to his liking after his stop, was on a charge through the grid, fighting his way past Timo Glock and Lucas di Grassi, denying the commonly held idea that the tight circuit would not allow overtaking.
On lap 30 the pressure Hamilton had been applying to his teammate paid off – Premat went too deep under braking into turn one and ran through the gravel trap, letting Hamilton and Valles through in the process.
The Frenchman was now falling into the clutches of countryman Lapierre, who blew past on lap 35, with Premat running wide one lap later, falling down to eighth and clearly struggling.
With two laps to go Carroll muscled his way past Xandi Negrao, but a slow run at the back of the circuit allowed the Brazilian to see a gap that wasn’t really there – he tapped Carroll into a spin to regain his position, and the Racing Engineering car was clearly worse for wear as a result.
But up at the front Piquet was serenely dominating the race, taking the chequered flag well ahead of Hamilton and Valles, who were followed across the finish line by Lapierre, who also claimed a point for the fastest lap of the race.
Rounding out the points were Lopez, Gimmi Bruni, Michael Ammermueller and Viso, who snuck past the ailing Premat to claim the final point and tomorrow’s pole position for race two.
Pos Driver Team Laps Time 1 PIQUET Piquet Sports 45 1:03:15.360 2 HAMILTON ART Grand Prix 45 +16.665 3 VALLES Campos Racing 45 +19.490 4 LAPIERRE Arden International 45 +31.309 5 LOPEZ Super Nova International 45 +33.526 6 BRUNI Trident Racing 45 +33.994 7 AMMERMULLER Arden International 45 +35.387 8 VISO iSport International 45 +48.275 9 PREMAT ART Grand Prix 45 +53.028 10 PLA DPR Direxiv 45 +59.040 11 PERERA Dams 45 +65.229 12 MONFARDINI Dams 45 +71.427 13 NEGRAO Piquet Sports 45 +71.719 14 CARROLL Racing Engineering 45 +74.261 15 FAUZY Super Nova International 44 1 LAP 16 GLOCK BCN Competicion 44 1 LAP 17 DI GRASSI Durango 44 1 LAP 18 VILLA Racing Engineering 42 3 LAPS
Not Classified
YOSHIMOTO BCN Competicion 27 DNF ZUBER Trident Racing 23 DNF FILIPPI FMS International 15 DNF PORTEIRO Campos Racing 7 DNF HERNANDEZ Durango 4 DNF GOMMENDY iSport International 2 DNF PICCIONE DPR Direxiv 1 DNF TAHINCI FMS International 0 DNF
Pole position holder Nelson Piquet Jr talks to www.gp2series.com before this afternoon's big race.
GP2 series: Nelson, pole for you and the team first time out – was this the perfect start you were looking for? Nelson Piquet Jr: Yes. As I said yesterday I'm aiming for a perfect year, and I know it's going to be very tough but I'm sure we can do very good this year. I think we're going to be at the top all the time, and fighting for the top – that's what I want, that's what I'm fighting for. The whole team is doing a really good job, and that's what we expect.
GP2 series: The times were very tight today – how hard was it to set a good time? Nelson: It was very difficult to get a clear lap, but after I did it was fine – I just did a safe lap, and it was fine.
GP2 series: You start from the front in the race – what are you hoping for? Nelson: I'll do a safe start, and then it's all going to be depending on the pace of the race, on the pitstops, and things like that. But it should be good