Az előzményben hirdetett 3 db gyönyörű mozdony most 20% kedvezménnyel, 29.600 Ft-ért vihető ajándéknak a karácsonyfa alá. Érdeklődni továbbra is e-mailben lehet és boldog Mikulást kívánok!
1. BTTB M61 019 MÁV Nohab nem használt, korának megfelelő futással. Világítás rendben működik, sérülés és karcmentes, dobozban tárolt. 15.000 Ft.
2. BTTB M61 019 MÁV Nohab keveset használt, korának megfelelő futással, egyik irányban ívekben kicsit hangosabb. Világítás rendben működik, sérülés és karcmentes, dobozban tárolt. 13.500 Ft.
3. Zeuke E42 018 villanymozdony használt, nálam dobozban tárolt, hibátlan modell, korának megfelelő futással. Világítás rendben, doboza ép. Egy tisztítást, kenést biztosan meghálálna. 8.500 Ft.
4. Noch szivacsos sínalátét, bontatlan. A három darabonként 2.000 Ft, egyben 5.000 Ft.
Eladó egy 2008-as kiadású Tillig MÁV szett (cikkszám 01421 illetve 500638). A szett egy gyűjteményből származik, dobozában állt a vonat, a mozdonyhoz adott kiegészítők is bontatlan zacskóban vannak meg. Újszerű, hibátlan állapotban, lásd képek.
A szett egy mozdonyból (M33 2020) és 3 tehervagonból (Es, Rfu, Gklm) áll. Ára 33500Ft.
Személyes átvétel a következő novemberi hétvégén (november 20-22.) lehetséges Budapesten, esetleg Győrben vagy Kecskeméten. Email elérhetőségem az adatlapomon, telefonon a hetven-5400382.
Holnap a Lángbőrzén kiárusítom néhány régebbi öntvényemet. Ezek csak a bőrzén lesznek megvásárolhetók, nem postázom öket. Az árak 2000ft-tól kezdődenek. Vannak TT és H0 méretben.
Üdvözletem! Eladó az alábbi tt gördülő állomány. Érdeklődni, további képek e-mailben. Budapesti átvétel megoldható. Mindegyik mozdonyról tudok további képeket illetve videót küldeni.
TT E499 Skoda villanymozdony szovjet kivitelben. A lassú futása nem az igazi. 8000Ft TT PIKO Hercules Herkules ÖBB dízelmozdony újszerű 18000Ft TT PIKO DB taurus újszerű 15000FT TT Gützold E11 Br211 villanymozdony remek futással 8000Ft TT Gützold E42 Br242 villanymozdony újszerű 8000Ft TT V200 dízelmozdony diesel mozdony apró kasznihibával 7000Ft TT bttb Br92 gőzös gőzmozdony (nem alapkészletes), kicsit döcögve fut 5000Ft TT Br130 remek futással, dobozosan, apró alváz hibával 8500Ft TT német krokodil E94 remek futással 13000Ft
TT M61 019 nohab gyönyörű futással nagyon szép állapotban 15000Ft
A börze rovatban a gyűjteményemből eladásra kínálok új ill. újszerű állapotú korszerű TT-s mozdonyokat, elsősorban TILLIG gyártmányúakat.
Elérhetőségem a fórumon szerepel,a potenciális vásárlóknak személyes átvételt egyeztetett időpontban Budapesten tudok biztosítani, akár a szombati modellbörzén is a Láng Művelődési Házban.
Néhány típussal még próbálkoztak, hogy mennyire piacképes az új érában. Ilyen volt a Gützold alapokon fejlesztett E11 széria is. Érdekes módon ebből még most is láttam Drezdában újszerű eladó példányt, míg a fehérdobozos Nohabból nem.
Igen, a PSW volt a koprodukciós partner és minden bizonnyal ott még volt valamilyen jogutódlás, ami okán a szerszám nem kerülhetett át a Zeuke GmbH-hoz. Így aztán a Tillighez sem.
Azt innen nehéz eldönteni, hogy a Nohab mennyire lehetett volna sikeres az amerikai piacon. Ismerve az ottani TT-zőket, ők inkább a német formavilág miatt maradtak ennél a méretnél. Ha csak nem volt már korábban olyan gyűjteményük, ami az eredeti HP Products modellekre épült.
Én úgy tudom, hogy gyártották a Parisel korszakban is. Nem biztos, hogy végig, de annak idején amikor még szó volt róla (itt volt Roland és más, komoly gyűjtő) ez volt a vélemény. Van is az egyik gyűjteményben egy fehér dobozos Nohab, állítólag eredeti. Meg nem mondom kié.
A forma megmaradt, csak nem a Zeukenál / Tillignél. A katalógusban szerint Kooproduktion mit VEB Plastspielwaren Berlin, eszerint a forma ezé a cégé volt.
Érdekes, hogy akkoriban akartak betörni az amerikai piacra, és a Nohab leginkább az F unira hasonlít, de nem Pariselé volt a forma használatának joga.
A '80-as évek elején-közepén cserélődött le teljesen a lándzsás pajzsosra. Nekem is volt olyan Hobby boltos beszerzés, ahol az azonos, sárga-ablakos dobozokból az egyik vagon még régi, míg a másik új kapcsolóval került elő.
Ezek már mind sliccelt szárúak, így a fotón szereplő mozdonyba mindkettőt berakhatták. Sőt az új ejtőhorgos is létezik ebben a változatban.