Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

v.ferenc Creative Commons License 2006.02.17 0 0 634

Szia Yasuni!

Ha jól olvastam a Merkantil Banknál vetted fel te is a hitelt.

Meddig tartott az elbírálás és sokat szőröztek?

Előzmény: yasuni (629)
GRoman Creative Commons License 2006.02.17 0 0 633
Jogos, bocs, nem figyeltem...
Előzmény: aTom_DJ (632)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.17 0 0 632

"A téli gumi meg még lágyabb, hagyd fent nyárra, el is kopik pár ezer km alatt :)"

Ezt pár hozzászólással lejebb írtam! 

Előzmény: GRoman (627)
v.ferenc Creative Commons License 2006.02.17 0 0 631

Köszi! Ez a kézikönyv jó ötlet, megpróbálom elkérni.

Akkor várok türelmesen!

 

Előzmény: Varshi (630)
Varshi Creative Commons License 2006.02.17 0 0 630
> mert a vám ügyintézés, forgalombahelyezés, műszaki stb kb ennyi időt vesz igénybe.

Akkor velem ezt most miért csinálják?

 

Sok a tól-ig részfolyamat, amik (csúszásai) összeadódhatnak, mindegyik hivatalban vannak "ráérősök" (és ugye pl. péntek déluán már senki se dolgozik), ráadásul amikhez hasonlítod - az elsőnek (raktárról) átvett autók -, ott lehet, hogy biz. dolgok (pl. vám) már le voltak zongorázva. Kitartás! :))

 

"Mifelénk" a Stilo topicban az a szokás járta régen, hogy mindenkit arra bíztattunk, kérje el egy héttel előbb a kocsi kézikönyvét, hogy előre tudja tanulmányozni. :)) Ha jó fejek, akkor odaadják... Így van mivel elaludni este az utolsó napokban. :)

Előzmény: v.ferenc (628)
yasuni Creative Commons License 2006.02.17 0 0 629
Ne izgulj. Velem ugyanezt "csinálták" de nem a boldizsár, hanem a vámosok... Jó munkához idő kell. :-D
Előzmény: v.ferenc (628)
v.ferenc Creative Commons License 2006.02.17 0 0 628

Sziasztok!

Olvastam, hogy közületek néhányan a grandet a kereskedésbe való beérkezése után 1 héten belül megkaptátok.

Nekem az a problémám, hogy tegnap fizettem be az előleget, már a Boldizsárnál van a grandém, a hitel folyamatban és mégis azt mondták nekem, hogy 2 hét múlva vehetem át a kocsit, mert a vám ügyintézés, forgalombahelyezés, műszaki stb kb ennyi időt vesz igénybe.

Akkor velem ezt most miért csinálják?

üdv!

GRoman Creative Commons License 2006.02.17 0 0 627
aTom_DJ:

Nem, éppenhogy a téligumi-keverékek a lágyabbak. A nyári anyaga keményre dermed a hidegben, ezért nem jó használni télen akkor sem, ha nincs lucsok.
(Ugyanakkor meg tudok olyanról, aki lehet, hogy megmaradhatott volna az úton, ha nem téli gumival megy nyáron... Mert az meg a melegben "kenődik".)
Előzmény: aTom_DJ (611)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.17 0 0 626
Meg a német aranykormánykerék díjon is lepipált mindekit, még az év autóját is simán a grande!
Előzmény: alázógyík (624)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.17 0 0 625

Van benne valami, de akkor mitől lett az év autója?

 

Előzmény: Csizi PII (623)
alázógyík Creative Commons License 2006.02.17 0 0 624
Még Franciaországban is a Grandet választották meg az Év Kisautójának, talán a Jazz volt a 2.
Előzmény: farriss (622)
Csizi PII Creative Commons License 2006.02.17 0 0 623
Miért? Mert említésre sem méltó.
Előzmény: aTom_DJ (621)
farriss Creative Commons License 2006.02.17 0 0 622
Nem csodálkozom. A III-as Clio tök jellegtelen, és baromi drága. Nem meglepő, hogy a Renault itthoni értékesítése 1 év alatt 40 százalékkal csökkent....
Előzmény: alázógyík (620)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.17 0 0 621
Na hát az év autója az egy vicc! Arra miért nem mondja senki, hogy drága?
alázógyík Creative Commons License 2006.02.17 0 0 620
Havonta átlagban 2000db-al több fogy belőle, mint az év autója Clioból, és 7000db-al több, mint a 3. helyezett Fiestából.
Pedig csak most februártól lehet rendelni jópár külföldi országban./Anglia, Írórszág, Ausztrália,.../
Az A szegmens/SzuperMini/ kategóriát több mint 1 éve továbra is a Panda uralja.
A Croma eladásai Ny.Európában tovább nőttek.
Előzmény: aTom_DJ (619)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.17 0 0 619
38ezer eladott grande :|! Szép teljesítmény! Kíváncsi vagyok, hogy ebből mennyi magyaroszági!
Előzmény: alázógyík (617)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.17 0 0 618

Akkor miről is beszélünk :)?

Azt mondtad, hogy nincs eltérés csak max abban, hogy több vízelvezető van :)

Sportos gumi meg egyértelműen gyorsabban fog kopni!

Előzmény: alázógyík (616)
alázógyík Creative Commons License 2006.02.17 0 0 617
Nem meglepő hír!!


Tarol a FIAT!

Nem semmi, 25%-os növekedés.
alázógyík Creative Commons License 2006.02.17 0 0 616
"Ilyen és ehhez hasonló mintázatú 1xx/65 gumit nem nagyon látni, hogy mi az oka, azt nemtom :)

Mert ez kifejezetten SPORTOS minta, és a sportosság nemnagyon kezdődi /65-nél. :))
Előzmény: aTom_DJ (615)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.17 0 0 615

Ilyen és ehhez hasonló mintázatú 1xx/65 gumit nem nagyon látni, hogy mi az oka, azt nemtom :)

 

Szerintem a legtöbb gumigyártó más mintázatú kevésbé peres gumit csinál.

alázógyík Creative Commons License 2006.02.17 0 0 614
Mert annyit tudok, hogy peresebb gumiknak szoktak helyenként oldalfal merevítést csinálni a nagyobb strapabírás érdekében.
Mintázatbeli különbség 1 típuson belűl annyi eltérés szokott lenni max., hogy kevesebb vízelvezető sáv van/4 helyett 3/. Ha éppen olyan az adott gumi mintázata. Ezek okozhatják a teszteken való eltérést.

Előzmény: Varshi (613)
Varshi Creative Commons License 2006.02.17 0 0 613

Persze.

Szerintem ez onnan nyilvánvaló, hogy amikor megnézel egy gumitesztet egy adott márkánál egy biz. méretben (pl. 205/55), akkor simán lehet, hogy eggyel kisebb méretben (195/65) nem akkora királyság. (Mondjuk nem Top3, hanem csak 5-6.) Lehet, hogy más minta is van rajtuk, vagy mittomén...

Előzmény: alázógyík (612)
alázógyík Creative Commons License 2006.02.17 0 0 612
Az biztos, hogy teljesen más a téli-nyári gumiösszetétel.
De lehet különbség anyagában mondjuk nyári 195/65 és 215/45-ös gumi között?
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.17 0 0 611

Na meg azok a  fékezések :)?

Vagy egyszerűen csak lágyabb keverékű gumik ezek, mivel, hogy meleg aszfaltra tervezik őkek! Gondolom, hogy úgy látják, hogy kisebb az esélye hogy egy 215/45-öt fenthagysz télre, mint egy 195/65-öt... és ugye egy lágyabb keverékű gumi jobban viselkedik melegben! A téli gumi meg még lágyabb, hagyd fent nyárra, el is kopik pár ezer km alatt :) 

Előzmény: alázógyík (609)
D H Creative Commons License 2006.02.16 0 0 610

talán a nyomvályúk miatt?

vagy mert a kafán tapadó gumik miatt arcátlan tempóval kezded venni a kanyarokat??   :))))

Előzmény: alázógyík (609)
alázógyík Creative Commons License 2006.02.16 0 0 609
Fékezni is jobb lesz vele, nameg kanyarogni is. Mikor feltettem a télit(195/65R15), 1-2 kanyarban a "szokásos" sebességnél igencsak meglepődtem. Induláskor se kaparászik össze-vissza. Nameg tényleg teljesen más tőle az autó kinézete.
Ellenben a komfort kisebb, a nyomvájúk megvezethetik, és a gumik gyorsabban kopnak.
De miért is kopnak jobban? Valaki tudja?


Előzmény: aTom_DJ (607)
alázógyík Creative Commons License 2006.02.16 0 0 608
Peszi=Pesti LOL :))

Előzmény: alázógyík (606)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.16 0 0 607

Szerencsére, én viszonylag keveset járok vele pesten!

Majd meglásssuk, hogy milyen lesz, de a látvány miatt sok mindent el lehet nézni neki!

Előzmény: alázógyík (606)
alázógyík Creative Commons License 2006.02.16 0 0 606
Inkább azt mondanám, hogy aki nem Peszi, az bátrabban tesz fel 17'-t.
A futómű szétmenés pedig általában stab.rúd csere formályában jelentkezik, ami darabonként max. 3E ft.
Ha szépen fogalmazva mondanám, akkor a nagyobb kerék felgyorsítja a kopó alkatrészek elhasználódási idejét, folyamatát.
Én nem bántam meg hogy ilyen van, csak nem szerettem vele menni mondjuk Budán a régi szentendrei úton. :-)))

Előzmény: aTom_DJ (602)
Varshi Creative Commons License 2006.02.16 0 0 605
Majdnem azt raktam fel, csak akkor körbekérdeztem (ez még 2 éve volt), és épp mindenki panaszkodott... :-/ Meggondoltam magam.
Előzmény: aTom_DJ (604)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!