Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.28 0 0 225

Az eddigi tapasztalatok alapján ennek a dízel motornak az erőssége a rövid utakon kis fogyasztás. 130-as temponál hosszú távon 5,5-öt simán bezabálja, de ugyanennyivel beéri városban is ha kicsit taposod neki, benzinesben ha ugyanígy nyomnám 8körül lenne, vagy talán egy kicsivel fölötte is! Lehet nagyon lendületesen menni vele, csak ki kell tapasztalni mert olyan 1800-as fordulatig nem nagyon húz, de ha 3000alatt nem váltasz akkor az utasnak tártva marad a szája és azt mondja: "szerinted én be is veszem, hogy ez egy egy hármas dízel?" :DDDD 

A dízel másik erőssége, hogy arányaiban nem nől a fogyasztás annyit amennyivel lendületesebben mész! De döntsél te, próbáld ki januárban ezt a "kis" dízelt!

Ja az első 10km nekem valahogy így nézett ki: nem nagyon hajtottam, de amikor elérte a 2000-es fordulatszámot, akkor eléggé elkezdett húzni, ezért gyors el is váltottam oylan 2300-2400körül, és a váltás után mintha átültem volna egy trabanta a ferrariból, eltűnt egy csomó erő! Tehát hozzá kell szokni, hogy attól még hogy ott megindul a kocsi, nem kell rögtön váltani(mivel hogy nem akartam hajtani a vadiúj autót, azért váltottam fel reflex szerűen), persze ha 4literrel akarsz mászkálni, akkor váltsál 1700-nél!

Apám és anyám is ment már vele egy kicsit, szerintük is jobb vele menni mint a benzinessel! Sokszor jól jön az a nagy nyomaték.

Vedd figyelembe azt is, hogyha később eladod a kocsit, a dízelt arányaiban drágábban tudod eladni, ha részletre veszed akkor meg lehet hogy a dízel részlete drágább lesz mondjuk 4000Ft-al, de ha nem 20000 hanem 15000Ft- értékben tankolsz havonta, már jól jártál, mert egy ezressel több pénzed marad, ergo egyszerűbb fizetni a részletet!

fabris123 Creative Commons License 2005.12.27 0 0 224
Ha többnyire városba kell SZVSZ a benzines le fogja enni a hajadat mivel igen csak fennt van a nyomatéka. Ráadásul a Multijet-nek eszméletlen a nyomatéka ami igencsak alacsony fordulatnál már van.
Előzmény: Grande Punto (222)
alázógyík Creative Commons License 2005.12.27 0 0 223
Ha szereted pörgetni a mocit, akkor benzines. A fogyi úgy 2 litytivel lehet több 100km-enként. Az 500 ft spórolás 100-on, 3500 ft tankoilásonként + amennyivel olcsóbb a gázolaj.
Szerintem az 1.3-as MJ jobb választás lehet/a 90Le-s verzió/, hiszen nagyszerű technológia, 30E km-es szervíz. 6 sebességes váltó is nagyon jó./Kisebb fordulatszám nagyobb sebességen, kisebb fogyi/
De Atomnak az van, majd mesél róla.

Előzmény: Grande Punto (222)
Grande Punto Creative Commons License 2005.12.27 0 0 222

Salute!

 

Kérnék konstruktív tanácsot a vásárláshoz 1,4 16v 95 LE vagy 1,3 Mjet 90 LE

döntően városi (Bp.) használatra napi 30 km-hez de szeretem a lendületes autózást! Kb 400 E Ft a különbség ahogy néztem

 

Előre is kösz!

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.27 0 0 221

Azért a vak is látja, hogyha már az ajtókilincs fogásába kötnek bele, akkor elég nagy gáz van a szerkesztőkkel :D!

Jóhogy nem abba kötöttek bele, hogy mondjuk nehéz felnyitni a motorháztetőt, mert csinálhatták volna full műanyagból :S

Vagy ha ráesik a hó akkor csúnya fehéres lesz a színe amég le nem olvad :D

Apropó nálunk most szűk 2 óra alatt 20cm hó esett :(

Előzmény: vjozso (220)
vjozso Creative Commons License 2005.12.27 0 0 220
winDirVariable="C:/WINDOWS"

"Ha jól emléxem a totalcar tesztjében is megemlítették a rendkívül rövid fékutat, erre a bild szerinte meg szar???"

A bild egy hátul dobfékes Puntot hasonlított két elől-hátul tárcsafékes kocsihoz (Polo & Clio III.) persze hogy a Puntonak volt a leghosszabb fékútja.

No meg belekötöttek a kilincsbe :) hogy nem lehet jól megfogni ha balesetkor fel  kell tépni az ajtót..

Előzmény: aTom_DJ (192)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 219

Annyira felcsigáztál, hogy gyors hajtogattam egy kicsit, íme a végeredmény:

 

ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 218
...kb. egy-két hétig, utána pedig így :D

Előzmény: ftc001 (217)
ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 217
Asszem valahogy így fog kinézni az enyém :)

Előzmény: aTom_DJ (216)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 216

De tudnak, március elejére :PPP

Vagy akkor várd meg a 210pacisat, az már majdnem úgy megy mint az 1,2es stilo :DDD

Előzmény: ftc001 (215)
ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 215
Cserélném én, de még nem tudnak hozni 130 lovast... :)))
Előzmény: aTom_DJ (214)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 214

Jöjjön már még1 grande punto tulajdonos a fórumra, olyan uncsi így egyedül :(!

ftc: menjél gyorsan cseréld be a stilot :)

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 213

Annyira még nincs hideg :DDD

 

Előzmény: ftc001 (212)
ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 212
Jajj, de fel tudnám öltöztetni... :P
Előzmény: aTom_DJ (211)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 211

Ma lemostam a kicsikét, egy kicsit szebb lett :)

 

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.25 0 0 210

Még nemtudom! Amint meglesz a pontos összeg beírom!

Nincs fokozat állítás a sebességfüggő hangerőszabályzáshoz, legalábbis én nem találtam, magyarnyelvű utasítás viszinont nincs! Német van, de ennyi erővel adhattak volna olaszt is, ugyanannyit értenék belőle :D!

Előzmény: fabris123 (207)
Varshi Creative Commons License 2005.12.25 0 0 209
A Stilóban 3 fokozatban állítható a funkció "erőssége", azaz hogy mennyire változtassa a sebesség fügyvényében a hangerőt. A rádió menüpontjai között van -- lehet, hogy neked is van??
Előzmény: aTom_DJ (206)
Kovács Laci Creative Commons License 2005.12.25 0 0 208
Hát igen.Nekem a Stiloban ki van kapcsolva mert nem tetszik.
Előzmény: aTom_DJ (206)
fabris123 Creative Commons License 2005.12.25 0 0 207
Apropó, a casco végülis mennyi lett?
Előzmény: aTom_DJ (206)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.25 0 0 206
Tudom, de ez egy hasznos funkció lenne!
Előzmény: Kovács Laci (205)
Kovács Laci Creative Commons License 2005.12.25 0 0 205
Ez a funkciója kikapcsolható a hifinek.
Előzmény: aTom_DJ (204)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.25 0 0 204

Mai 100km pro és kontra:

kontra: 50-nél és 100-nál hangosodik vagy lassulásnál halkul egy durvát a gyári hifi :(!

Pro: hegyeken át, igencsak lendületesen(80km/h-ás átlagsebesség, pedig van falu is 2) a stilo ugyanilyen lendülettel 8 fölött evett, ő beérte kereken 6litykóval :P

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.24 0 0 203

Már megvan a jelentés :)!

Neked is!

Előzmény: Csizi PII (201)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.24 0 0 202

? :D

Előzmény: Csizi PII (201)
Csizi PII Creative Commons License 2005.12.24 0 0 201
Buon Natale
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.24 0 0 200

Én nem találtam eddig kifogást az összrakás minőségében sem, sőt nem nyikorog, csörög, zörög semmi(Az elakadásjelző háromszögem igen, de arra majd kitalálok valamit :D)! Tehát tényleg össze van rakva és még jól is néz ki :P!

Még 1x boldog karácsonyt mindenkinek!

 

ftc001 Creative Commons License 2005.12.24 0 0 199
Nagyon egyben van ez a gép! Még1x gratula! A színe is gyönyörű, a formája is gyönyörű, frankó-frankó-frankó! :)))))
Előzmény: aTom_DJ (198)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.24 0 0 198
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.24 0 0 197

185/65 R15 Continental

De a másik hármon bridgestone volt

Előzmény: fabris123 (195)
alázógyík Creative Commons License 2005.12.23 0 0 196
Elhiszem hogy megnézik, még ritka is, meg hát igencsak gyönyörű. :))
Előzmény: aTom_DJ (194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!