Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yasuni Creative Commons License 2006.02.23 0 0 738

aTom használja a legrégebben a GP-ját. Korrábbi hozzászólásában Ő is azt állítja, hogy pár ezer után áll be a fogyasztása. Szerintem is így van. Nem hinném, hogy az eddig megtett 210km-em fogyija mérvadó lenne.

Viszont ezt a hangot én nem tapasztaltam... Vagy csak nem figyelek eléggé?

Előzmény: rígel (735)
DirtyBob Creative Commons License 2006.02.23 0 0 737
Ha nekem 7-8 -at fog fogyasztani országúton akkor biztos hogy lecserélem egy benzinesre..
Előzmény: rígel (735)
DirtyBob Creative Commons License 2006.02.23 0 0 736
>>A City alapára 2,9M, ABS-el, EBD-vel, és CD-s rádióval A GP Dynamic is 2,94M De nem sok értelme van hasonlítgatásnak, pl engem abszolut nem tud meghatni az 500L csomagtarto, az előző P2-es 260L csomija is elég volt nekem. Ha meg teherautot akarok akkor azt veszek :) Meg aztán a city szerintem teljesen más kategória inkább az albeához hasonlítanám. Nem is beszélve arról hogy melyik autó hogy néz ki :)
Előzmény: GRoman (717)
rígel Creative Commons License 2006.02.23 0 0 735
sziasztok!

4.napja gyűröm a grandét! Néhány gondolat:
Vasuninak teljesen igaza van a csomagtér nyitással kapcsolatban. Nekem speciel kevésbbé lesz sáros a kezem tőle, mint apám pólójának nyitásakor, ugyanis a fedél éle találkozik az ujjaimmal. Úgyhogy aki ezt negatívumként leírja, csak szánalmasan röhogni tudok rajta.

Fogyasztás:
Na ezzel nem vagyok elégedett, 7-8 az átlag városon kívül.Kevesebbre számítottam. Remélem még csökkenni fog. Vagy a computer csal:).

dízelesektől kérdezem:
Ha ráadom a gyújtást, pár mp-ig kis zúgás hallatszik, ha jól sejtem az üzemanyagszivattyú hangja?
Ha elindítom a motort, akkor újra hallható, elég hangosan hallatszik, még a motorhang sem nyomja el tejesen. Normális ez? Más kocsinál még nem tapasztaltam ilyet, igaz dízelem még sosem volt.
v.ferenc Creative Commons License 2006.02.23 0 0 734
Köszi!Megyek megveszem és olvasgatok!
Előzmény: alázógyík (733)
alázógyík Creative Commons License 2006.02.23 0 0 733
A legújabb Autó2 ujságban pont ilyet tesztelnek. Igaz, a Clio és a Yaris is nagyobb mocival szerepel.
Előzmény: v.ferenc (732)
v.ferenc Creative Commons License 2006.02.23 0 0 732

Sziasztok!Valaki nemtudvalimiféle infot az 1.4 8V motorol?Mindenhol a dizelt tesztelik,de a benzinesröl egy szotsem találok.

Előzmény: jetu (731)
jetu Creative Commons License 2006.02.22 0 0 731
Csaknem tíz éve nem fordult elő, hogy olasz autóból adták volna el a legtöbbet egy hónap alatt Európában. A dologban persze most is van egy pici csalás, hiszen a régi Punto és a Grande eladásait összeadva jött ki a tekintélyes 37 977-es szám, de a Fiat védelmére érdemes megjegyezni, hogy a második helyezett Renault Clio esetében, amelyből 36 016 példány fogyott az év első hónapjában, ugyanez a helyzet.

A Fiat egyébként is büszke a januári eredményeire. Több mint százezer autót sikerült eladniuk, 17,9%-kal többet mint tavaly ilyenkor, miközben a piac csupán 2,6%-kal vett fel több autót az idén, azaz a cég látszólag megindult kifelé a gödörből. Most már csak az a kérdés, hogy a Fiat képes lesz-e megtartani ezt a javuló tendenciát az egész évben, hiszen több évnyi sikertelen működés után egyetlen hónapnyi fellendülés még nem biztosíték semmire.

 

Magyarországon biztos, hogy nem lesz első az eladási listákon a G. Punto a főként német és japán autókat magasztaló közösségben, de az EU-ban már látszik az új autó népszerűsége. Ha vannak is hibái (mint mindennek és mindenkinek), az összkép egységes, pozitív és biztató a FIAT jövőjére nézve. Tehát a fenti szerkesztő úr csak ne hitetlenkedjen!

Szarvyman Creative Commons License 2006.02.22 0 0 730

A puntoclubról találtam erre a fórumra szóval képben vagyok, de azért köszi!

Amúgy tényleg jók lehetnek az ilyen talik, pont olvastam az egyiket és fájt a szívem, hogy nem lehetek ott...

Előzmény: VaNick (724)
yasuni Creative Commons License 2006.02.22 0 0 729
Jah... képek... sorry... Már töltöm az akksit a fényképezőgépemhez.
Előzmény: aTom_DJ (728)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.22 0 0 728
Na de képek :)))??? Nem kimondottan a csomagtartó nyitásról gondoltam, engem rohadtul nem zavar, annyira sűrűn nem használom! Ezek is ilyen apróságok amikor már nem tudnak belekötni semmibe! Nem kell komolyan venni! A fogyasztás majd 5-6000km körül csökkeni fog egy picit!  
Előzmény: yasuni (726)
yasuni Creative Commons License 2006.02.22 0 0 727

Biztos nehéz új civic-et venni, ahogy itt értesültem.

Mindenesetre én láttam 1et zúglóban az egressy úton (KBP-s rendszámmal) ami rommá volt törve... Kb egymagasságban volt a motorháztető közepe és az autó teteje, úgy felhajlott. Csórikám... R.I.P.

yasuni Creative Commons License 2006.02.22 0 0 726

Tisztelt topikolók.

1 hete használom a GP-mat. Fogyija tuti nem állt még be, de szerintem városban 7 körül lesz. Az autó nagyon egybe van, mindenféle szempontból kielégíti az igényeimet.

A sokat emlegetett csomagtartó nyitás pedig tényleg kézzel történik (más testrészemmel még nem próbáltam, ugyanis ennyire nem szerettem bele a kocsimba), ha a távirányítóról kinyitottam, de a nyitás után az ajtónál pont akkora a rés, hogy kényelmesen lehessen nyitni. Ha jól emlékszem a IIes A puntómon se volt kilincs meg hasonlók, ott a hátsó lökhárítón volt egy kis öblöcske kiképezve ahová be lehetett nyúlni. Valahol felhozták negatívumként, hogy koszos lessz a kezünk. Télleg koszos lesz az ember keze mind2 autó csomagterének nyitásánál ha van kilincse ha nincs.

DE MELYIK AUTÓ AZ AMINEK NEM LESZ SÁROS A SEGGE TÉLEN? UGYANOLYAN KOSZOS LESZEK MINDEN AUTÓTÓL!!! HA VAN KILINCSE HA NINCS!!!

Kijelentem, hogy tökéletesen nyitható az GP csomagtere.

Aki másként gondolja, kérem fejtse ki véleményét.

 

üdv yasuni

 

p.s.: az origos cikk meg szar volt

aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.22 0 0 725

"Én csak azért kérdeztem, mert azt gondoltam, hogy az alap dízel meg alap benzines kb ugyanúgy mehet."

 

Neem!! Az lehetetlen!

Hasonlítsd csak össze ezt a két nyomaték és teljesítménygörbét! 1500-ös fordulaton már hatalmas különbség van!

 

Előzmény: Lente (723)
VaNick Creative Commons License 2006.02.22 0 0 724
Szarvyman,

Ha kell egy jó érv a Punto mellett, akkor azt tudom még felhozni, (tudom nem ez a sorsdöntő, de azért mégis csak érv...), hogy a Puntós társadalom nagyon összetartó, sok remek hangulatú nagy és kis talival, egyszerűen érdemes ehhez a társasághoz tartozni :-) a feeling miatt is.
Nézz körül a puntoclub.hu -n is, és akkor képet kaphatsz arról, milyen jó kis banda a Puntósok klubja... :-)

VaNick
Előzmény: Szarvyman (721)
Lente Creative Commons License 2006.02.22 0 0 723

A régi alap Puntoban is ez a motor volt, azt vezettem. Nem volt kirobbanó, de túl lassúnak sem tűnt...

A kis multijetes classic Puntot vezettem, és kb. úgy ment mint az 1,2-es benzines. Bár a turbó jótékony nyomását lehetett azért érezni :-)

Én csak azért kérdeztem, mert azt gondoltam, hogy az alap dízel meg alap benzines kb ugyanúgy mehet.

Előzmény: Varshi (722)
Varshi Creative Commons License 2006.02.22 0 0 722

> Valaki vezetett 1,2-es 65 lovas alap Grandet? 
 
 
Aszem valahol olvastam, hogy próbálták, és elég siralmas. :( 
 
  
> ...mert szídva van a papíron leadott teljesítménye alapján, de a valóságban azért ez egy hamar sok nyomatékot produkáló kismotor,  
 
Lehet, hogy leadja hamar a maxot, de ha az egyszerűen kevés? :)) 102 Nm?
 
 
> és a jóval nagyobb alap Doblót is ez a motor viszi,


A Dobló se egy túl nehéz autó (1220), és annak rövidebb a váltója is, az tuti. Teherrel meg se tudna másként mozdulni. (Mert hát minek neki hosszú váltó, fel se bírná pakolni 5-ösbe, meg úgyse mennek vele 90-110-nél gyorsabban, mert városon belüli szaladgálóautó inkább.)

 

 

> nyilván nem torpedósan, de nyílván nem lesajnálósan se... 
 
Lássuk be, ezek az adatok azért inkább botrányosak . :)
 
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 18.9 
Végsebesség (km/h): 142 

Előzmény: Lente (720)
Szarvyman Creative Commons License 2006.02.22 0 0 721
Na é nmeg már megint nem tudok dönteni! :) A seatot már kipipáltam, hogy nem kell, viszon ma nézegettem az Astrát, nem néz ki rosszul 3 ajtósban...
Lente Creative Commons License 2006.02.22 0 0 720

Valaki vezetett 1,2-es 65 lovas alap Grandet?

 

...mert szídva van a papíron leadott teljesítménye alapján, de a valóságban azért ez egy hamar sok nyomatékot produkáló kismotor, és a jóval nagyobb alap Doblót is ez a motor viszi, nyilván nem torpedósan, de nyílván nem lesajnálósan se...

 

Raga156 Creative Commons License 2006.02.22 0 0 719
Én sem értem ezeket a 8liter kötüli fogyikat, 1.9MJET (150Le)  Alfástól tudom , (Bp.-i től) , hogy ő 7-7.5 között fogyaszt.
alázógyík Creative Commons License 2006.02.22 0 0 718
A vicc az, hogy anyum munkatársa az 1.9-es Multijet Astrával fogyaszt ennyit, sőt kevesebbet. Tehát hol van a hiba?
Az olaszok a keveset fogyasztó motorokat adják az Opel, Suzuki, Saab gyárnak, a sokat evő-zabálókat meg megtartják maguknak. Milyen logikus lenne. :))
Előzmény: aTom_DJ (716)
GRoman Creative Commons License 2006.02.22 0 0 717

Lente:

 

De TS sincs már... Csak JTS, Opel eredetű blokkokon, mindenféle hülye hengerűrtartalommal. Mára már tényleg csak az Mjet-kályhák és az embléma maradt az Alfából... :-((

 

DirtyBob:

 

Igen, csaltam. Valóban van Civic 1.4 83LE-s motorral, de ez még rosszabb vicc, mint GPuntoban az 1.2 8V...

Viszont ez a motor (ami szintén egy 8V "Twinspark", csak itt nem a teljesítményre gyúrtak, hanem az egyenletes nyomatékleadásra meg a fogyasztásra) jó a Jazzbe meg a Citybe, ami tényleg a G-Pont kategóriája a Hondától.

(A City alapára 2,9M, ABS-el, EBD-vel, és CD-s rádióval. 3,13-ért van légkondi és központi zár, 3,35-ért alufelni, ködfényszóró, és oldallégzsák is. (Hogy csak a fontosabbakat említsem. 3,65-ért van automata váltós is.) Sz'al olcsóbb, mint a Dynamic Grószpunci, és 500 literes csomagtartója, variálható beltere van... A futóműve viszont valszeg nem ér fel a GP-éval, mert azt a célországok útminőségének megfelelően szándékosan kilágyították a "donor" Jazzéhez képest.)

 

Ui.: Én olaszautó-fan vagyok, de a tények makacs dolgok...

Előzmény: Lente (706)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.22 0 0 716
Na jó, de autópályán forog mondjuk 2700-2800-at 150-nél és ott eszik 7körül! Nem lehet annyira pörgteni városban, hogy megegyen 8,3-at, és ez tapasztalat! Talán csak úgy, ha 3 fölé nem váltanak! 90nél a 4-ben a pillanatnyi fogyasztás 5,6!!!! Mind2 egy szar cikk, ezt mindenki bevallhatja :(!
Előzmény: Varshi (713)
Varshi Creative Commons License 2006.02.22 0 0 715
Ez még az előző generációs Civic, el teccik lenni kavarodva.
Előzmény: DirtyBob (714)
DirtyBob Creative Commons License 2006.02.22 0 0 714
Pontossan 40-et akartam mondani :) (nem is látszott több) http://www.auto2.hu/cgi-bin/frame.plx?mode=detail&gid=60&iid=712&brand=Honda&mode=detail&type=60&modell=&hengeru1=&hengeru2=&LE1=&LE2=&ar1=&ar2=&ajtok=
Előzmény: Varshi (712)
Varshi Creative Commons License 2006.02.22 0 0 713

Figyelj, nemtom. Azt se, hogy Te erre jársz, de arra gondolok, hogy akkor eszik sokat, ha sokat forog 3000 fölé a motor - Te magad is írtad, hogy pályán kajol többet. Lehet, hogy a turbólyuk miatt a szükségesnél magasabb fordulaton hajtották? Nemtom.

 

 

> A másik dolog, hogy puha a futómű? :DDDDDDDD

> Ez megintcsak egy ellentmondásos dolog! Ezt még senkitől nem hallottam :DD

 

Na igen, itt nyomtam PageDown-t konrétan egy "Baromarcú!" felkiáltással.

Előzmény: aTom_DJ (711)
Varshi Creative Commons License 2006.02.22 0 0 712

> Egyébként láttam ár új Civicet élőben/belülről is, méretben kb a +50l csomagtartó a külömbség.

 

A +180 liter akartál mondani, ugye? :)

http://www.honda.de/content/car/15113_41303_data.php?mv=862

 

Elöl valóban hasonlóak, de ahogy mész hátra, úgy változik egyre durvábban a különbség.

Előzmény: DirtyBob (709)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.22 0 0 711

Hát hogy ezek hogyan hoztak ki belőle 8,3-at :|? Nekem a fogyasztás rekordom 6,3 volt eddig, de szerintem 7-ig el tudok menni hegyi utakon! Talán majd az euro ringen 9-10-ig is :)))! De a 8,3 az áhhh.....  Nem lehet hogy amiket odaadnak tesztelni kocsikat, már az első km-től hajtva vannak és azért zabálnak mint az állat??? Mert ebben is ~8000km van már a képekről ítélve!

A másik dolog, hogy puha a futómű? :DDDDDDDD

Ez megintcsak egy ellentmondásos dolog! Ezt még senkitől nem hallottam :DD

Előzmény: Varshi (704)
Varshi Creative Commons License 2006.02.22 0 0 710

> Miert is ne hasonlítsuk a hona alap benzinesét?

 

Pont azért, mert alap.

 

 

>  Illetve hol van a +10LE az alap benzin civic-ben a gp 130LE-hez képest?

 

Az 1.8-asban. (Kezdetben pl. csak az volt benzinesben.)

4.6 volt a nyitó ára manuális klímával, ABS/ESP-vel, 6 lufival + faszomtuggya még mivel.

 

Nem tudom, miért az új, 1.4-es nyitómodellt erőlteted, az sose megy jobban a "vánszorgás"-nál, bár az az 1.4-es motor, ami a max. nyomatékát 2800-nál leadja, egész bevállalható.

 

De haggyuk már ezt a fenébe, el fog borulni az agya valakinek/mindenkinek megint...

Előzmény: DirtyBob (707)
DirtyBob Creative Commons License 2006.02.22 0 0 709
Egyébként láttam ár új Civicet élőben/belülről is, méretben kb a +50l csomagtartó a külömbség.
Előzmény: DirtyBob (708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!