Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

v.ferenc Creative Commons License 2006.02.23 0 0 745

Szia Groman! Nemtudom a mijenk 3. 2m dynamic 1. 4 8V alap 3040000+digitklíma+metál+fűthetö tükrök,klímábol-190000 ajándék.Style 1.3 mjet 3190000+hogy olyanfeltszereltségülegyen mint az enyém: bőr kormány+váltó25000, első oldallégzsák 60000,rádio-cd multikormány70000,függönylégzsák 60000.Nemtudom neked hogyjöttki az 50e külömbség?Egyébként nálam ténleg szoba sem jöhet a dizel,ez van!

Előzmény: rígel (744)
rígel Creative Commons License 2006.02.23 0 0 744
ezek szerint csak nálam állandó a 735ös hozzászólásomban említett zúgás?
DirtyBob Creative Commons License 2006.02.23 0 0 743

Nekem is 4 tagú a családom és gond nélkül elmentünk minden évben nyaralni.

Utoljára pl zakintosra mentünk (2000KM meg vissza is annyi)

Dacia logan is több mint 500L csmtartó és 2M alatt van, akkor az jó? :))

Előzmény: GRoman (740)
alázógyík Creative Commons License 2006.02.23 0 0 742
A fed. comp. nálam is nagyon pontos. Kevés márkánál láttam ilyen megbízhatóan mérni.
A mérési tévedése hasonló mint a tiedé.
Előzmény: Varshi (741)
Varshi Creative Commons License 2006.02.23 0 0 741

> Meg aztán a city szerintem teljesen más kategória inkább az albeához hasonlítanám.

 

Ugyanaz a kategória, nem??

 

 

> Nem is beszélve arról hogy melyik autó hogy néz ki :)

 

Láttad már élőben? Én a minap igen. Egy egész formás, bevállalható formájú autó - még apámnak is ajánlottam, nem állna "bénán" allatta a Punto II után. Nem olyan szép/karakteres az eleje, mint a Grandénak, de a segge szerintem igencsak rendben van, összességében az előző generációs 4 ajtós (!) Civicre hajaz. No mindegy.

 

 

Szóba került még a fed. komp. pontossága: nekem mindkét Fiatom 0.3 liter körüli csalással dolgozott, ennyivel becsült kevesebbet.

Előzmény: DirtyBob (736)
GRoman Creative Commons License 2006.02.23 0 0 740

DirtyBob:

 

Igen, de nekem négytagú családom van, és néha szeretnénk elmenni nyaralni, szóval nálam ez is szempont... A kinézet megítélése meg ízlés kérdése, de néha a funkcionalitást kell előtérbe helyezni...

 

v. Ferenc:

 

Annyit tudok róla, hogy azonos felszereltségben mindössze 50e Ft-al olcsóbb, mint a 75LE-s MJet. Ezek után szvsz csak az vesz ilyet, akinek kimondottan dízelfóbiája van...

Előzmény: DirtyBob (736)
alázógyík Creative Commons License 2006.02.23 0 0 739
Én mikor voltam tesztvezetni, akkor igaz a 75 pacissal voltunk, de direkt átkapcsoltam a fed.compot a pill. fogyira. Plussz lenulláztam a trippet.
A városban 5. fokozatban haladva 3,2 volt a pill. fogyi. Mentünk vele városon kívül is.
Összesesn olyan 20-30 km-t autókáztunk, amit tudom hogy nem mérvadó, de 5,7 lett a vége. Pedig próbálgattam becsülettel, de nem kínoztam.
yasuni Creative Commons License 2006.02.23 0 0 738

aTom használja a legrégebben a GP-ját. Korrábbi hozzászólásában Ő is azt állítja, hogy pár ezer után áll be a fogyasztása. Szerintem is így van. Nem hinném, hogy az eddig megtett 210km-em fogyija mérvadó lenne.

Viszont ezt a hangot én nem tapasztaltam... Vagy csak nem figyelek eléggé?

Előzmény: rígel (735)
DirtyBob Creative Commons License 2006.02.23 0 0 737
Ha nekem 7-8 -at fog fogyasztani országúton akkor biztos hogy lecserélem egy benzinesre..
Előzmény: rígel (735)
DirtyBob Creative Commons License 2006.02.23 0 0 736
>>A City alapára 2,9M, ABS-el, EBD-vel, és CD-s rádióval A GP Dynamic is 2,94M De nem sok értelme van hasonlítgatásnak, pl engem abszolut nem tud meghatni az 500L csomagtarto, az előző P2-es 260L csomija is elég volt nekem. Ha meg teherautot akarok akkor azt veszek :) Meg aztán a city szerintem teljesen más kategória inkább az albeához hasonlítanám. Nem is beszélve arról hogy melyik autó hogy néz ki :)
Előzmény: GRoman (717)
rígel Creative Commons License 2006.02.23 0 0 735
sziasztok!

4.napja gyűröm a grandét! Néhány gondolat:
Vasuninak teljesen igaza van a csomagtér nyitással kapcsolatban. Nekem speciel kevésbbé lesz sáros a kezem tőle, mint apám pólójának nyitásakor, ugyanis a fedél éle találkozik az ujjaimmal. Úgyhogy aki ezt negatívumként leírja, csak szánalmasan röhogni tudok rajta.

Fogyasztás:
Na ezzel nem vagyok elégedett, 7-8 az átlag városon kívül.Kevesebbre számítottam. Remélem még csökkenni fog. Vagy a computer csal:).

dízelesektől kérdezem:
Ha ráadom a gyújtást, pár mp-ig kis zúgás hallatszik, ha jól sejtem az üzemanyagszivattyú hangja?
Ha elindítom a motort, akkor újra hallható, elég hangosan hallatszik, még a motorhang sem nyomja el tejesen. Normális ez? Más kocsinál még nem tapasztaltam ilyet, igaz dízelem még sosem volt.
v.ferenc Creative Commons License 2006.02.23 0 0 734
Köszi!Megyek megveszem és olvasgatok!
Előzmény: alázógyík (733)
alázógyík Creative Commons License 2006.02.23 0 0 733
A legújabb Autó2 ujságban pont ilyet tesztelnek. Igaz, a Clio és a Yaris is nagyobb mocival szerepel.
Előzmény: v.ferenc (732)
v.ferenc Creative Commons License 2006.02.23 0 0 732

Sziasztok!Valaki nemtudvalimiféle infot az 1.4 8V motorol?Mindenhol a dizelt tesztelik,de a benzinesröl egy szotsem találok.

Előzmény: jetu (731)
jetu Creative Commons License 2006.02.22 0 0 731
Csaknem tíz éve nem fordult elő, hogy olasz autóból adták volna el a legtöbbet egy hónap alatt Európában. A dologban persze most is van egy pici csalás, hiszen a régi Punto és a Grande eladásait összeadva jött ki a tekintélyes 37 977-es szám, de a Fiat védelmére érdemes megjegyezni, hogy a második helyezett Renault Clio esetében, amelyből 36 016 példány fogyott az év első hónapjában, ugyanez a helyzet.

A Fiat egyébként is büszke a januári eredményeire. Több mint százezer autót sikerült eladniuk, 17,9%-kal többet mint tavaly ilyenkor, miközben a piac csupán 2,6%-kal vett fel több autót az idén, azaz a cég látszólag megindult kifelé a gödörből. Most már csak az a kérdés, hogy a Fiat képes lesz-e megtartani ezt a javuló tendenciát az egész évben, hiszen több évnyi sikertelen működés után egyetlen hónapnyi fellendülés még nem biztosíték semmire.

 

Magyarországon biztos, hogy nem lesz első az eladási listákon a G. Punto a főként német és japán autókat magasztaló közösségben, de az EU-ban már látszik az új autó népszerűsége. Ha vannak is hibái (mint mindennek és mindenkinek), az összkép egységes, pozitív és biztató a FIAT jövőjére nézve. Tehát a fenti szerkesztő úr csak ne hitetlenkedjen!

Szarvyman Creative Commons License 2006.02.22 0 0 730

A puntoclubról találtam erre a fórumra szóval képben vagyok, de azért köszi!

Amúgy tényleg jók lehetnek az ilyen talik, pont olvastam az egyiket és fájt a szívem, hogy nem lehetek ott...

Előzmény: VaNick (724)
yasuni Creative Commons License 2006.02.22 0 0 729
Jah... képek... sorry... Már töltöm az akksit a fényképezőgépemhez.
Előzmény: aTom_DJ (728)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.22 0 0 728
Na de képek :)))??? Nem kimondottan a csomagtartó nyitásról gondoltam, engem rohadtul nem zavar, annyira sűrűn nem használom! Ezek is ilyen apróságok amikor már nem tudnak belekötni semmibe! Nem kell komolyan venni! A fogyasztás majd 5-6000km körül csökkeni fog egy picit!  
Előzmény: yasuni (726)
yasuni Creative Commons License 2006.02.22 0 0 727

Biztos nehéz új civic-et venni, ahogy itt értesültem.

Mindenesetre én láttam 1et zúglóban az egressy úton (KBP-s rendszámmal) ami rommá volt törve... Kb egymagasságban volt a motorháztető közepe és az autó teteje, úgy felhajlott. Csórikám... R.I.P.

yasuni Creative Commons License 2006.02.22 0 0 726

Tisztelt topikolók.

1 hete használom a GP-mat. Fogyija tuti nem állt még be, de szerintem városban 7 körül lesz. Az autó nagyon egybe van, mindenféle szempontból kielégíti az igényeimet.

A sokat emlegetett csomagtartó nyitás pedig tényleg kézzel történik (más testrészemmel még nem próbáltam, ugyanis ennyire nem szerettem bele a kocsimba), ha a távirányítóról kinyitottam, de a nyitás után az ajtónál pont akkora a rés, hogy kényelmesen lehessen nyitni. Ha jól emlékszem a IIes A puntómon se volt kilincs meg hasonlók, ott a hátsó lökhárítón volt egy kis öblöcske kiképezve ahová be lehetett nyúlni. Valahol felhozták negatívumként, hogy koszos lessz a kezünk. Télleg koszos lesz az ember keze mind2 autó csomagterének nyitásánál ha van kilincse ha nincs.

DE MELYIK AUTÓ AZ AMINEK NEM LESZ SÁROS A SEGGE TÉLEN? UGYANOLYAN KOSZOS LESZEK MINDEN AUTÓTÓL!!! HA VAN KILINCSE HA NINCS!!!

Kijelentem, hogy tökéletesen nyitható az GP csomagtere.

Aki másként gondolja, kérem fejtse ki véleményét.

 

üdv yasuni

 

p.s.: az origos cikk meg szar volt

aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.22 0 0 725

"Én csak azért kérdeztem, mert azt gondoltam, hogy az alap dízel meg alap benzines kb ugyanúgy mehet."

 

Neem!! Az lehetetlen!

Hasonlítsd csak össze ezt a két nyomaték és teljesítménygörbét! 1500-ös fordulaton már hatalmas különbség van!

 

Előzmény: Lente (723)
VaNick Creative Commons License 2006.02.22 0 0 724
Szarvyman,

Ha kell egy jó érv a Punto mellett, akkor azt tudom még felhozni, (tudom nem ez a sorsdöntő, de azért mégis csak érv...), hogy a Puntós társadalom nagyon összetartó, sok remek hangulatú nagy és kis talival, egyszerűen érdemes ehhez a társasághoz tartozni :-) a feeling miatt is.
Nézz körül a puntoclub.hu -n is, és akkor képet kaphatsz arról, milyen jó kis banda a Puntósok klubja... :-)

VaNick
Előzmény: Szarvyman (721)
Lente Creative Commons License 2006.02.22 0 0 723

A régi alap Puntoban is ez a motor volt, azt vezettem. Nem volt kirobbanó, de túl lassúnak sem tűnt...

A kis multijetes classic Puntot vezettem, és kb. úgy ment mint az 1,2-es benzines. Bár a turbó jótékony nyomását lehetett azért érezni :-)

Én csak azért kérdeztem, mert azt gondoltam, hogy az alap dízel meg alap benzines kb ugyanúgy mehet.

Előzmény: Varshi (722)
Varshi Creative Commons License 2006.02.22 0 0 722

> Valaki vezetett 1,2-es 65 lovas alap Grandet? 
 
 
Aszem valahol olvastam, hogy próbálták, és elég siralmas. :( 
 
  
> ...mert szídva van a papíron leadott teljesítménye alapján, de a valóságban azért ez egy hamar sok nyomatékot produkáló kismotor,  
 
Lehet, hogy leadja hamar a maxot, de ha az egyszerűen kevés? :)) 102 Nm?
 
 
> és a jóval nagyobb alap Doblót is ez a motor viszi,


A Dobló se egy túl nehéz autó (1220), és annak rövidebb a váltója is, az tuti. Teherrel meg se tudna másként mozdulni. (Mert hát minek neki hosszú váltó, fel se bírná pakolni 5-ösbe, meg úgyse mennek vele 90-110-nél gyorsabban, mert városon belüli szaladgálóautó inkább.)

 

 

> nyilván nem torpedósan, de nyílván nem lesajnálósan se... 
 
Lássuk be, ezek az adatok azért inkább botrányosak . :)
 
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 18.9 
Végsebesség (km/h): 142 

Előzmény: Lente (720)
Szarvyman Creative Commons License 2006.02.22 0 0 721
Na é nmeg már megint nem tudok dönteni! :) A seatot már kipipáltam, hogy nem kell, viszon ma nézegettem az Astrát, nem néz ki rosszul 3 ajtósban...
Lente Creative Commons License 2006.02.22 0 0 720

Valaki vezetett 1,2-es 65 lovas alap Grandet?

 

...mert szídva van a papíron leadott teljesítménye alapján, de a valóságban azért ez egy hamar sok nyomatékot produkáló kismotor, és a jóval nagyobb alap Doblót is ez a motor viszi, nyilván nem torpedósan, de nyílván nem lesajnálósan se...

 

Raga156 Creative Commons License 2006.02.22 0 0 719
Én sem értem ezeket a 8liter kötüli fogyikat, 1.9MJET (150Le)  Alfástól tudom , (Bp.-i től) , hogy ő 7-7.5 között fogyaszt.
alázógyík Creative Commons License 2006.02.22 0 0 718
A vicc az, hogy anyum munkatársa az 1.9-es Multijet Astrával fogyaszt ennyit, sőt kevesebbet. Tehát hol van a hiba?
Az olaszok a keveset fogyasztó motorokat adják az Opel, Suzuki, Saab gyárnak, a sokat evő-zabálókat meg megtartják maguknak. Milyen logikus lenne. :))
Előzmény: aTom_DJ (716)
GRoman Creative Commons License 2006.02.22 0 0 717

Lente:

 

De TS sincs már... Csak JTS, Opel eredetű blokkokon, mindenféle hülye hengerűrtartalommal. Mára már tényleg csak az Mjet-kályhák és az embléma maradt az Alfából... :-((

 

DirtyBob:

 

Igen, csaltam. Valóban van Civic 1.4 83LE-s motorral, de ez még rosszabb vicc, mint GPuntoban az 1.2 8V...

Viszont ez a motor (ami szintén egy 8V "Twinspark", csak itt nem a teljesítményre gyúrtak, hanem az egyenletes nyomatékleadásra meg a fogyasztásra) jó a Jazzbe meg a Citybe, ami tényleg a G-Pont kategóriája a Hondától.

(A City alapára 2,9M, ABS-el, EBD-vel, és CD-s rádióval. 3,13-ért van légkondi és központi zár, 3,35-ért alufelni, ködfényszóró, és oldallégzsák is. (Hogy csak a fontosabbakat említsem. 3,65-ért van automata váltós is.) Sz'al olcsóbb, mint a Dynamic Grószpunci, és 500 literes csomagtartója, variálható beltere van... A futóműve viszont valszeg nem ér fel a GP-éval, mert azt a célországok útminőségének megfelelően szándékosan kilágyították a "donor" Jazzéhez képest.)

 

Ui.: Én olaszautó-fan vagyok, de a tények makacs dolgok...

Előzmény: Lente (706)
aTom_DJ Creative Commons License 2006.02.22 0 0 716
Na jó, de autópályán forog mondjuk 2700-2800-at 150-nél és ott eszik 7körül! Nem lehet annyira pörgteni városban, hogy megegyen 8,3-at, és ez tapasztalat! Talán csak úgy, ha 3 fölé nem váltanak! 90nél a 4-ben a pillanatnyi fogyasztás 5,6!!!! Mind2 egy szar cikk, ezt mindenki bevallhatja :(!
Előzmény: Varshi (713)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!