Keresés

Részletes keresés

versys123 Creative Commons License 2009.08.31 0 0 390
ombres,
megvolt az elso deffektem, hivtam trailerest, aki a spaniferrel ugy lehuzta a bringat a kormanynal, hogy az frankon elhajlott... igy ingyen volt a fuvar:(
igaz egy erno kormany volt, mert egyszer egy eldolesnel mar elhajlott az eredeti versyses. szoval a trailernel vigyazni!
veszek ra valami olcso strapabiro darabot, tudtok valamit ajanlani?
szelkrisz78 Creative Commons License 2009.08.31 0 0 389
Mathyas, nagyon szívesen segítettünk.
Örülök, hogy sikerült döntened. Jól felszerelt a motor, tip-top. Ezzel aztán lemehetsz a térképről is :)
Egyébként sikerült kipróbálnod mindkét motort? Mi alapján döntöttél a v-strom mellett?
Érdekelne a válasz, a múltkor a Budaőrsi kawa szervizben kérdezte tőlem egy fejes, hogy miért versys-t választottam... Aztán beszámolt róla, hogy sajnos nem veszik a versys-t.És nem tudják miért.Még mindig a kifutó darabok vanak a kereskedésben.2007-2008-as modellek. Szerintem sokan nem is ismerik.
Még mai napig előfordul, hogy egy túra alkalmával ha megállok és nézegetik a motort, sokan megkérdezik, hogy ez kawasaki micsoda?? :)

Jól döntöttél, a V-srtom egy megbízható, méretileg is tekintélyt parancsoló vas.

Balesetmentes széles utat kívánok, és sok szép élményt az utakon!! :)
Mathyas Creative Commons License 2009.08.31 0 0 388
Sziasztok!

Hosszú töprengés után döntöttem és V-Stromot vettem!
Ő lene az:












Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
Vidám és baleset mentes motorozást mindenkinek!
szelkrisz78 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 387
Üdv franky! Ezt én írtam hülyén. Szal 25 éve motorszerelő az úriember.
Beszélgettem vele elég sokat.Bocs a nyelvbotlásért.
valóban nem mindegy, hogy a kawánál vagy sem. :)
És nálad a pont, nemrég óta szerelgetnek itthon japó mocit az tény.
Még egyszer sorry :)
franky71 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 386

Üdv !

 

...25 éve...  akkor az 1984...  hát emlékeim szerint akkoriban csak Jawakat meg MZ-ket szereltek idehaza ,és a csodájára jártunk egy-egy japó mocinak . 

Talán legközelebb az osztrákoknál lehetett Kawa szervíz akkoriban... 

 

Franky

Előzmény: szelkrisz78 (384)
franky71 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 385

Üdv !

 

...25 éve...  akkor az 1984...  hát emlékeim szerint akkoriban csak Jawakat meg MZ-ket szereltek idehaza ,és a csodájára jártunk egy-egy japó mocinak . 

Talán legközelebb az osztrákoknál lehetett Kawa szervíz akkoriban... 

 

Franky

Előzmény: szelkrisz78 (384)
szelkrisz78 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 384
Üdv versys.
Mondanak ők sok mindent.Hallottam én is pár verziót.
Reménykedek a legjobbakban, nekem lekapták a kuplungot de minden ok vele.
Amúgy nekem olajcsere után kezdte nem sokkal amikor negy hosszabb túra volt, illetve a városban párszor jól fel volt melegedve a blokk.Ezek után hallottam intezívebben a zörejt. Az egyik szaki aki már a kawánál nyomja a szervizben szerelőként 25 éve, azt mondta nincs jelentősége.
Hát higyjük el neki, ha pedig nem lesz igaza akkor gari után zsebbenyúlós téma elé nézünk. :)
Ami azért húzná a hajam.De fő az optimizmus.
De majd számolj be a szerviz után. :)
versys123 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 383
szelkrisz78,
beletoltunk 2500km-t egy 5napos svajci tura alatt, most mar nalam is folyamatos a kopogas...
viszem 24e.-es kotelezore, kivancsi vagyok, mit mond a szaki, mert legutotbb azt mondta, hogy a vezermulanc laza, de mivel onfeszitos, idovel majd helyrejon...
meglatjuk, remelem nem csak a garancialis periodus kihuzasaig loki ezt a dumat...
Előzmény: szelkrisz78 (373)
Mathyas Creative Commons License 2009.08.23 0 0 382
Szia szelkrisz!
Neked is köszönöm a részletes felvilágosítást! Szerintem egyáltalán nem voltál elfogult.
Írtad, hogy zavar a DL nagysága, illetve nem voltál kibékülve vele.
Engem meg az ragad meg benne, a Versysnek meg a formája, dizájnja.
Nehéz döntés...
Mindegy j. héten lesz időm és megyek! :)

Még egyszer köszönöm!

Üdv, Mathyas
Előzmény: szelkrisz78 (380)
franky71 Creative Commons License 2009.08.23 0 0 381

Üdv !

 

Kb. másfél órát voltam kint a Lime Party-n , mert estére más programom volt.

Egy fekete Versyst láttam kint a pályán körözni , majd egy másik is indult ( ezüst , sport dobbal ) vele tudtam még néhány szót váltani...  

 

A továbbiakban nem tudom , hogy sikerült a program , ameddig én láttam , elég jól meg volt szervezve , és rengetegen voltunk.

 

 

szelkrisz78 Creative Commons License 2009.08.22 0 0 380
Üdv.
Katona köszi a lehetőséget, pont most estem haza egy 3 napos túráról.Sajna nem voltam a ringen emiatt.De tényleg jó lett volna összehasonlítani, nem beszélve arról, hogy meghallgattam volna a sportdob hangját. :) Ütős lehet!De reménykedem, hogy egyszer összefutunk, anyárnak már elvileg vége, de még a jó időnek nincs!

Mathyas szia. Akkor elmesélem a sztorim.Éppen hasonló cipőben jártam, motort szerettem volna vásárolni.Egy jó barátomnak suzuki v-strom van, volt szerencsém a szelet vágni rajta.Tetszett, de már akkor sem voltam kibékülve a robosztus nagyságával, még a külső úgy ahogy elment.De úgymond nem mozgatott meg belül bennem semmit.Előtte egy kawasaki KLR600-asom volt.Ahhoz képest tök tetszett a nyomatékossága.Persze más kategória.
Aztán kimentem a motorkiállításra és ott láttam meg a versys-t és szerelem volt első látásra. Kényelmesnek is bizonyult, nem nagyon akartam leszállni róla.Sajna akkor még csak ültem rajta és nem mehettem vele.
Miután mindkettővel mentem már, így a tapasztalatom a következő.:A versys pörgősebb, úgy érzem nyomatékosabb is, és sokkal fordulékonyabb.Szereti a kanyarokat, olyan én irányitom a vasat nem ő engem érzésed van rajta.:) Talán a DL 650 kényelmesebb volt szélvédelem szempontjából, de ezt lehet orvosolni egy nagyobb plexivel a versys-en.Utas szempontjából a v-strom kényelmesebb ez tény.Talán ez az egy negatív dolog amit tudok említeni ha összehasonlítom a kettőt.
Ha még egyszer döntenem kellene akkor ismét a versyst választanám. Mindkettőre ráakasztották a túra endúró nevet, véleményem szerint a túra stimmel, az endúró már kicsit sántít. :)Egy túra alkalmával voltam vele terepen mert muszáj volt, hát kicsit kemény volt a felfüggesztése, a gumi sem oda való.De ésszel tök járható a relatív durva terep.Sokszor eszembe jutott, hogy ha az előző KLR 600 ban ilyen blokk lett volna, hjajj... :)
Szal összefoglalva, az igényednek megfelelően kell választanod.És ki kellene próbálnod mindkettőt.A nyomaték görbéről annyit, hogy a versysé nagyon jó lett hangolva.A big bang szervízben volt egy számítógépes hibaregisztrációm illetve egy teljesítmény mérésem is. Tényleg szép a nyomaték görbéje, 3100 tól kezd igazán nyomatékos lenni 8000/min ig egyenletesen adja a nyomatékot aztán csökken.A leadott max lőerőt 7300 nál adta le 8900 ig.Innen már nem érdemes pörgetni, de mégy lassacskán gyorsulgat azért.Persze ezek számok, igazából a nyergében érzed igazán, hogy milyen.Igazából, ha ezt választod lesz pár muslica a fogad közt, főleg ha már túl vagy a bejáratáson :))Csak megjegyzem, ha anyagiak engedték volna biztos bmw-t veszek ami régi vágyam, de majd egyszer :)
Remélem segitettem picit, és nem volatm túl elfogult :)
Akkor kellemes izgalmakkal teli választást kívánok, remélem minnél előbb megtalálod az igazit :) Bocs a szófosásért :)

Széles utat :)

Üdv. Szelkrisz.
Mathyas Creative Commons License 2009.08.22 0 0 379
Közben még találtam egy összehasonlított teljesítmény és nyomatékgörbét három motor között.
Ami a lényeg, hogy a Versys soros blokkja lelövi a 650 DL "V" motorblokkját nyomatékban.!
Erre nem gondoltam volna!
+1 pont! :)

Az ábrán a forgató nyomaték Foot-Pound-ba van megadva, amit fel kell szorozni 1,35-el (egész pontosan, 1.3558179483314004) és akkor jön ki a pontos érték Nm-be.
A teljes felbontású képet ide kattintva meg tudjátok nézni.

Mathyas Creative Commons License 2009.08.22 0 0 378
Üdv!
Köszönöm a részletes ismertetést!

Nálam már csak ez a két lehetőség maradt (DL - Versys), mivel minden konkurens márkát végig zongoráztam.
Transalpot kipróbáltam, de a DL sokkal kényelmesebb, jobban éreztem magam rajta.

Amit írtál az a Design!
Kétségen felül a Versys formáját nagyon eltalálták a tervezők. Nagyon szép darab.
De egy motor vásárlásnál nem feltétlen ez az elsődleges szempont.
A mai nap folyamán elolvastam a teszteket a Versysről és az összehasonlító tesztet is a DL-el szemben, de nem lettem okosabb.
Minden bizonnyal akkor leszek okosabb, ha megyek egy Versyssel is. :)
Azt bírom ezekben az összehasonlító tesztekben, hogy mindig az a vége, hogy "döntsd el magad", hogy melyik a jobb!
Végül is jogos, mert mások nem dönthetnek helyettünk...
Még egy valami nyilvánvaló lett a számomra.
Annak ellenére, hogy a Versys Túraendúró, mégis az utcára tervezték, nem pedig földes útakra. Ez alatt nem a nehéz terepet értem :)
Majd elválik...
Még egyszer köszönöm a véleményformálásodat és remélem, hogy mások is reagálnak még a végső döntésem előtt! :)




Előzmény: franky71 (377)
franky71 Creative Commons License 2009.08.22 0 0 377

Üdv !

 

Hát mivel ez egy versyses forum , egyértelmű , hogy ez a moci sokkal szebb és jobb , mint az összes többi együttvéve... :-)

 

Komolyra fordítva a szót , jól látod a " konkurenciát ", csak még a Honda Transalpot is ide szokás venni , mint harmadik lehetőséget...

 

Lehet , hogy lentebb ébred a nyomaték a Suzukinál , de ebben sem vagyok biztos , mert ez nem csak hengerelrendezés , hanem vezérlés függő is erősen.

A Versyst éppen az alacsonyabb  tartomány felé hangolták a másik két testvérmodellel ( ER-6 F , ER-6 N ) szemben.  És az SV is kívánja a pörgetést pedig ugyan az a blokk viszi , mint a V-stromot.

( Ja , és a Huski után minden nyomatékszegény lesz...:-)

 

Ami sokkal nagyobb különbség közöttük , az a design...  A Versys ( szerintem ) egy ékszerdoboz a Suzuki mellett...  Ez egy karcsú moci , tele érdekes részletekkel , a fejidomtól kezdve , a jobb oldara kitett hátsó rugóstagon keresztül a különleges hátsó villáig. 

A V-strom meg hát...  alul kicsit kopasz , felül kicsit ormótlan azzal a doboz szerű fejidommal... egy motor , de semmit nem vált ki az emberből.  ( mármint belőlem... huh ezt jól körülírtam... bocsi a tulajoktól , de hátha nem tévednek ide...) 

 

Hát a "sóderessel" azért csak óvatosan , a Suzuki ugyan előre 19"-os kereket kapott , de a Versys elöl-hátul 17"-on gurul ,  120 illetve 160-as gumikon , ami nem igazán alkalmas aszfalton kívül semmiféle lazább talajra.  ( Kawáéknál ugyan az enduro -nál található , de az csak valami rossz tréfa lehet... )

 

És a kényelemről még nem is beszéltünk , hiszen mindenképpen fel is kellene próbálkozni mindkét mocira , netán menni is egy keveset vele , és lehet , hogy máris kiesik a listán valamelyik , mert egyszerűen nem jön be ,  míg a másik netán nagyon bejön , és ez mindenféle számadatnál fontosabb egy mocinál !

 

Üdv !

 

Franky 

 

 

 

 

 

Előzmény: Mathyas (376)
Mathyas Creative Commons License 2009.08.21 0 0 376
Sziasztok srácok!

A Kawasaki Versys- ről a mai napig semmit nem hallottam!
Tavasszal szerettem volna motort venni, de az otthoni tetőcsere miatt elmaradt a motorvásárlás.
Én elsősorban a Suzuki DL mellet vagyok, de a tesztek olvasása során rábukkantam a DL riválisára!
Az igazság az, hogy nagyon megteccett ez a modell! Nagyon szééép!:)
Nem is tudtam, hogy létezik!
Viszont én nyomaték-őrült vagyok...
És ezt, tudtommal a "V" elrendezésű blokkok adják.
A kocsim is Diesel (olajkályha) :)

Tehát... mennyi lehet a különbség?
Van valakinek összehasonlítási tapasztalata a Versysben lapuló soros blokkal és egy V elrendezésű blokkal szemben?
Olvastam teszteket, de számomra ezzel kapcsolatban nem sok minden derült ki.
Lehet, hogy hülyén hangzik, de nekem ez az elsődleges kérdés.

Továbbá. hosszabb utakra-túrákra használnám a szerkezetet és néha bevinném a sóderesbe is. :)
Jelenleg egy Yamaha Joggal járok dolgozni (nem is ez a lényeg), de vidéken (a szülőknél) van egy forgalmi nélküli Husquarna TE610- em, amivel a somogybabodi pályákat gyalázom! :)

Ez az én dilemmám jelenleg...
V-Strom, vagy Versys????

A fórumot holnap átnyálazom, mert jelenleg nincs sok időm...

KATONA67 Creative Commons License 2009.08.20 0 0 375
Ha esetleg más versyses is lessz a hringen összejöhetnénk egy helyre ?
KATONA67 Creative Commons License 2009.08.20 0 0 374

Nekem is hangosabb kiengedet kuplungnál de ez természetes, nem tudom hogy jössz e a kawa napra holnap hringre, mert össze hasonlithajuk de nekem sportdob van fönt és igy nem hallatszik.Ird le a rendszámot és megkereslek. 

 

szelkrisz78 Creative Commons License 2009.08.18 0 0 373
Üdv.
Versys123, nekem kiengedett kuplung karnál van a kopogás,fémes zaj. sajnos még most is.
Mint írtam beszámolok a szerelésről.
Szervizben szétkapták a kuplungot.Jelen voltam.Semmi kopás sehol, semmi elváltozás.
Kiemelőkar full jó.Kiemelőtengely jó.Lamellák tökéletesek.Kuplungházon semmi elváltozás.Csapágyazás rendben.Minden simán illeszkedik.
Minden jó és mégsem jó.
A hangot a szervizben is hallják. Az eddigi normálishoz képest nagyobb fokú rázás is érezhető alapjáraton és menetközben is.A vélemények megoszlanak.Egyik szerelő szerint ez ilyen, a másik szerint kopog. Hát meghallgattam más versys-t is azóta.Nem kopog úgy mint az enyém, sőt...Nem beszélve arról, hogy 10000 km van benne.Amit hallottam abban 18ezer volt.
A szitu még mindig ugyan az. Ha behúzom a kuplungot elhalkul a kopogás.
Nem tudják sajnos mitől van. Várom mikor hull szét a vas :)
Azon kívül, hogy került egy bejegyzés a szervízkönyvembe, nem változott semmi.
A kilométerek majd kiderítik idővel a baj forrását.Már ha van.Remélem nincs.
Ha még így "elkopog" még pár 100ezer km-t akkor tök jó.
versys123 Creative Commons License 2009.08.18 0 0 372
Nekem is van kuplungproblemam, 18.000 van a paripaban, nemreg jott ello a kattogas behuzott kuplungnal.
Valoszinu a bowden van elnyuve, mert nem emel ki rendesen, ha allitok rajta, megszunik, de kb 2 hetente huzni kell rajta es mar nem sokat lehet...
Szoval rendeltem uj bowdent (6e.), remelem ez megoldja a problemat...
Előzmény: szelkrisz78 (369)
franky71 Creative Commons License 2009.08.14 0 0 371
Azt még megértem , ha a " gépállatot " ott fogják a szervízben...  de , hogy Téged is ???
Előzmény: szelkrisz78 (369)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 370
Mekk Elek egyetemes ezermester remek szerkezetet teremtett, mely emberszemnek nem rettenetes teljesen, s lehet egy menetre elkelne, de nem teljesen repes lelkem megszereznem eme remeket. Legyen nekem KAWASAKI-m.
Előzmény: szelkrisz78 (369)
szelkrisz78 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 369
Üdv.
Jah nekem is a műszerfal körüli keret zörgött, de probléma megoldva.

Holnap szervíz, remélhetőleg megtalálják a kuplung zörgés forrását, ha igen beszámolok róla.Hátha más is járhat még ugyan így.Remélem nem.

És még egy apróság. :))) LOL

http://www.motorinfo.hu/magazin/2009/08/07/ez_most_komoly/
franky71 Creative Commons License 2009.08.10 0 0 368

Üdv !

 

Kuplungom teljesen csendes , 9 ezer körül jár a km...

 

277-től írtam a zörgésről , nálam nem a műszer volt , hanem a keret , és azóta teljesen csendben van.

 

Franky

Előzmény: Törölt nick (367)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.04 0 0 367

Üdv, nekem semmi bajom a kuplunggal, nem zörög, rendesen kapcsolható. 0-t is rendesen megtalálja. Nekem 24e van a gépben.....Most voltam kötelező szervízen, 35e Ft volt. Olajcsere, fékolajcsere, gyertyacsere (na ez dobott rajta egy kicsit), légszűrőtisztítás és a beállítások. Egészen minimális holtjátékot azért hagyni kell a kuplungon, mert különben nem fog rendesen zárni.

 

Csangár, szinkronizálás úgy ahogy írtad...

 

Nekem egyébként valami a sebességmérő műszerben zörög. Hát nem egy nanotechnológiás termék...

Előzmény: szelkrisz78 (363)
szelkrisz78 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 366
Kösz a válaszokat a kuplunggal kapcsolatban :D
Hát nem vagyok felhőtlen a kuplung hangjától.A szervizben mondták rá, hogy ez normális, csak a poén az, hogy két nap alatt két versys-es kollégával találkoztam véletlenül.Hát meghallgattam az ő blokkjuk hangját, egyik sem kopogott. Pedig egyikben 15e km a másikban 21e km volt.
Ebből asztalverés lesz :)
Ha behúzom a kuplung kart alábbhagy a kopogás, eddigi más motoron való szerelési tapasztalataim azt súgják, hogy vagy a kiemelő rudazat kopott meg vagy a rugók fáradtak el. Sokat járok városban, sokat kuplungolok.De nem hiszem, hogy tönkre kéne mennie ettől... Amúgy a szitu nálam is ugyanaz, mint csangárnál, szervizes holtjátékot állít a karon, én meg kicsit vissza mert holtjátékkal egy kalap szar.Csattog a váltó nem emel ki rendesen.
Nah még egyszer kösz a válaszokat ennek a végére járok. :)

Kuldonc Creative Commons License 2009.08.04 0 0 365
Nekem sincs semmi bajom a kuplunggal.
Előzmény: szelkrisz78 (363)
csangár Creative Commons License 2009.08.04 0 0 364

Kösz a szinkron magyarázatot. Szóval járó motorral a két szívócsatorna között mérik a vákuum eltérést, és addig állítják az egyik pillangót, hogy szinkronban legyenek. - Jól értem?

 

Szelkrisz, csak hogy örüljé, vazze:)

Nekem speciel nem zörög. Ha zörögne se biztos, hogy feltünne az általános csörömpölésben. Esetleg nézesd meg szerelővel.

 

Az én kuplungommal meg az a baj, hogy állítólag nem emel ki rendesen, ezért szervízkor a kuplung kart mindíg visszaállítják a legtávolabbi pozícióba. Én meg szervíz után vissza az általam megszokottba. Kicsit ugyan rúg ha sebességbe teszem, de más baja nincs.

 

Előzmény: szelkrisz78 (363)
szelkrisz78 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 363
Ja igen a vákumot kihagytam.Csak az eljárást írtam le.Kösz sipka.

Sipka neked se zörög, kopog a kuplung? :DD Valaki írjon máááá :D
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.03 0 0 362
Üdv, a szinkronizálásnál ellenőrzik, hogy minden hengeren ugyanakkora vákum legyen.
Előzmény: csangár (359)
szelkrisz78 Creative Commons License 2009.08.02 0 0 361
http://www.szatuna.hu/szelterelo/termekek/motorplexi
Írtam nekik levelet, jó lenne ha benne lennének egy versys plexi legyártásában.Természetesen egy nagyobb méretűről lenne szó mint a gyári alap.
Sajna a listájukban nincs versys.
Ha hajlanak rá, lemennék a vassal a méret és a felfogatás miatt.Hátha kell másnak is, elég jó áron gyártják és jónak tűnik.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!