A rövidke idő alatt, mióta árusítják, hibák nem nagyon jöttek elő. Bár már külfüldi fórumokon is olvastam, amit aTOM is írt, hogy csíkozott az ablaktörlő. :)) A számtalan díj, amit nyert biztos nem a véletlen műve. Nem rossz a Swift, sőt szvsz jól sikerült, de a Grande nagyobb, biztonságosabb, modernebb, ellenben drágább. Hogy az olasz autók minősége nem híres? :-)Bármelyik Suzukival összemerném mérni a Stilom csöndességét, a szervízkönyvét, igaz még csak 2 éves.
Mit gondoltok, melyik a megbízhatóbb, jobb ár-érték arányú, stb. A Fiat, és eddig az olasz kocsik nem a minőségükről voltak híresek, míg a Suzuki jó minőség régóta, különösen az új Swiftről vannak jó hírek.
Természetesen számít, de dízelnél jóval kevésbé, mint a benzineseknél. Értsd: a dízelnél nincs olyan dúsítás, mint az automata szivató... Más a működés. Ha nagyon érdekel, a dízeles topicokban majd elmagyarázzák.
azért sztem nem mindegy, hogy az a 10 fok különbség -10 vagy 0, vagy 20 és 30 között van. De főleg rövid városi utaknál nagyon sokat számít, hogy az autó az út 10 vagy 80%-át teszi meg üzemi hőmérséklet alatt
"mostanában valami csoda fojtán ugyanazon az utakon, nagyjából ugyanolyan tempóval kevesebbet eszik úgy kb 2-3decivel :|! Azóta csinálja amióta átléptem az 5000-et! Most járódott be vagy mi a szösz??? " - szerintem inkább attól kedvezőbb a fogyasztás, hogy -10 helyett +2 fok lett a kinti átlaghőmérséklet. Persze valamennyit a "bejáratódás" is számíthat...
Más: mostanában valami csoda fojtán ugyanazon az utakon, nagyjából ugyanolyan tempóval kevesebbet eszik úgy kb 2-3decivel :|! Azóta csinálja amióta átléptem az 5000-et! Most járódott be vagy mi a szösz??? Mindenesetre örülök neki, és remélem, hogy 10000-nél megint csökkeni fog, aztán 50000-nél már csak 2 litykót eszik majd :DDDDD!
1.4 benzin vagy 1.3D 75HP akkor a diesel szerintem, az meg hogy megér-e +400ezret a 90lovas az attól függ, hogy mennyit mész vele, és milyen utakon! Ha csak városban szaladgálsz akkor elég a kisebb is, mert ahogy néztem a nyomaték és teljesítmény görbét, szinte csak magasabb fordulaton van jelentősebb különbség a két moci között! Tehát ha sportosabbat akarsz akkor 90HP!
Én úgy tudom, hogy a Style felszereltségben nem színezettek a kilincsek, csak dynamictól felfelé!!!??? Jól tudom?
Szvsz a legjobb ár-érték a Style 1.3 Multijet verzió. Ha hetente nem akarsz Spanyolországba és vissza autókázni, akkor bőven elég a kisebbik diesel. A Style csomag révén még csini is lesz az autó.:) Állítólag lassú nagyon az 1.2 8V. Érdekeségként, a közeljövőben bemutatásra kerülő Corsa/a Grande padlólemezére épűl, tehát hasonló tömegű lesz/ 1 lityis 55 Le-s mocival is kapható lesz.
Sziasztok, eléggé új vagyok még errefelé, viszont kinéztem magamnak a Grande Puntót, előtte Renault Mégane II -t terveztem venni de közbejötta gyönyörűséges GP, nagyon tetszik. Szinte biztos hogy ilyet veszek a következő hónapban, viszont nemtudok igazán választani három kategória közül, talán ti tudtok segíteni néhány véleménnyel.
Szal a három kategória:
Dynamic 1.4 8V
Style 1.3 Mjet
Dynamic 1.3 Mjet
Igazából azérdekel hogy teljesítményben milyen tapasztalatok vannak ebben a lépcsőzetes haladásban, megéri-e azta a plusz 400e -t a 90lovas multijet ? stb