Kereskedőkről már írtam régebben.
Remélem roszabb nem lessz a fogyi, de valószínű hogy autópályán ez is többet nyelne 100tól felfelé ment az is felfele rendesen, de nem nagyon mertem még nagyon pörgetni. :)
Most reggel csak városban jöttem 14km-et (nem volt sok egyenes rész)
6,1 lett az sem rossz út feléig a motor is hideg volt. Nem is nyomtam nagyon.
Oszd már meg a vásárlási tapasztalataidat velünk. Milyen volt az eladó, milyen kedvezményt vagy ingyen extrát sikerült kialkudni stb. Szerintem sokakat érdekel, akik vásárlás előtt állnak
Amúgy én a fogyival nem vagyok ennyire elégedett (nekem 90 lovas dízel van), pedig papíron még kevesebbet kellene fogyasztanom, mint neked. Városban 9 alá még nem sikerült mennem átlagban. Legalábbis a fedélzeti számítógép szerint.
Tegnap végre átvehettem a Gp-csképet :) (1.3 75LE)
Nagyon király! Eddig nem nagyon dízel szimpatizáltam, de nem bántam meg.
Mentem 200km-et gyorsan és megyőződtem hogy jóválasztás volt. :)
Előtte 60Le punto volt, a hugom nem rég vett egy swiftet, úgy hogy van összehasonlítási alapom. Ezekhez képest "nagyon nagyon" -megy :)
Es hangja se nagyon van, csak akkor hallani hogy dízel ha jól odalépek neki.
Ellentétben pl egy Ford fiestával (abban is ültem).
A swiftet kipróbáltam a 60LE-punto II után és hát többet vártam a +30Le től de jobban menést csak akkor éreztem amikor kitapostam a belét 3-4ezer felett.
De a GP-ben egyből lehetett érezni a külömbséget, szóval van benne kraft :)
Egyébként azzal a 60LE-vel is eltudtam menni mindenhova, nem éreztem hogy szükségem lenne töbre (igen sok jóval erősebb autó is lemaradt).
A legnevetségesebb amikor megveszik a 10 éves bazinagy autót 2000-es vagy nagyobb motorral, és nem merik nyomni a gázpedált mer akkor megkell állni a benzinkútnál.
Ja hazafelé menet M3-as (városi részen) Megyek 90-el (80 a korlátozás)
Jött a swiftes versenyző leakar tolni, hát odaléptem a gázpedálra és eltünt a tükörben :)
Átlag fogyi meg 4,8-lett 200 Km-en amiből 100km város ,és félóra lépésben menés.
"az 1.2-es maradt. Mint már írtam b@szott lassú volt a Swifthez képest" - egymás mellé állítottad? Nem lehet, hogy az érzéseidre hagyatkoztál? Mert az csalóla. Jelen esetben lassabbnak érzed a puntot, mert az nem pattog úgy az úton. Aztán meg a nem pörgős motor nem neked való, mint írtad.
"Nincs normális benzines pörgös motorja" - valóban, a suzukioz képeat a fiat motorok nem pörgősek. (lökettérfogat/LE miatt)
rock10! Nézz magadba! De őszintén! Neked rohadtul tetszik a Grandee!!!! De mivel swifted van, ezt nem akarod kimondani, a lelked mélyén azonban más a helyzet. Süt az irígység az írásodból. Amúgy egy 1.0-es régi swift kb. 2-300Kg-mal könnyebb mint egy Grande (vajon miért?), úgyhogy az összehasonlításod kicsit sántít.
Igen elmentem tesztvezetni a GP. Az 1.4-est akartam de sajna nem volt így az 1.2-es maradt. Mint már írtam b@szott lassú volt a Swifthez képest. Előzőleg egy 1.0-ás Swiftünk volt. Megkockáztatom hogy még az is jobban ment mint a Gp ezzel a röhejes motorral. Nekem tul. képpen két bajom van a Puntoval.
Vezettem már: Stilot, régi Puntót 1.2 16v motorral- nagyon jó volt, Swift 1.0, Swift2-t minden motorral.
Nekem a dízel motoros autók nem nagyon jönnek be. Dízel autón tanultam vezetni elég is volt egy ideig belőlük. Túl zajosak, télen nem fűtenek, + SZVSZ nem éri meg az a +300-500e Ft-t amit elkérnek értük kivéve ha valaki kiugróan sokat megy egy év alatt.
Mit gondoltok, melyik a megbízhatóbb, jobb ár-érték arányú, stb.
A Fiat, és eddig az olasz kocsik nem a minőségükről voltak híresek, míg a Suzuki jó minőség régóta, különösen az új Swiftről vannak jó hírek.
A hangsúly ezen van: mit gondoltok, eddig, vannak jó hírek.
Senkit nem volt célom megbántani, én véleményekre vagyok kíváncsi, tapasztalatokra, kézzelgogható előnyökre és hátrányokra. A Fiatról EDDIG nem hallottam jókat, a Swiftről pedig VANNAK jó hírek (is).
Nem vagyok köpönyegforgató, tartom a kérdésem, és köszönöm a választ azoknak, akik próbáltak segíteni a választásomban.
De még latinról sem fordít helyesen. Az ugyanis azt jelenti, hogy "Gusztáv buszáról nem esett le díszputtony". (Ha már hülyéskedünk, akkor hülyéskedjünk komolyan. :-))
Gratulálok, talán a legjobb választás ez a kék! Majd állj be vele sötétben egy erősebb lámpa alá, és ne lepődj meg ha körbeállják ;)! Világosban szép kék színű, sötétben viszont aztaqrva színe van :DDDD
Ezt most fedeztem fel: totalcar népitélet G punto 1.3 90paci
"De gustibus non est disputandum -azaz Gusztiról nem érdemes vitatkozni... de nekem tetszik. Nem annyira nagy szám a külseje, ez is olyan mai buborék autó, nem túl egyedi, én messziről össze fogom téveszteni néhány corsával, Pgt 307-tel de mégis nekem akkor már ez tetszik leginkább, különösen az orra (hagyjuk az elcsépelt "kis Maserati"-zást) Szóval szép és -előlegezzük meg, hogy a FIAT felköti a gatyát- reméljük jó is DE Qrva drága ahhoz képest, hogy vacak 8 szelepes ósdi benzinmotorokkal forgalmazzák (hogy vegyünk dízelt fél millással többért???) A tisztességesebb motorokkal és felszereltséggel bírók áráért mégiscsak egy kategóriával fennebbi autókat vehet az ember (noha azok is kárcsú motorokkal de tűrhetően felszerelve Golf, Class. Astra, Focus..- egy szó mint száz: szerintem TÚLÁRAZTÁK. Kb. 300-500 e FT-tal olcsóbban venném meg csak. Az 1,2-es motor siralmas egy ilyen súlyú autóba a FIAT SZÉGYENE de nem sokkal jobbak a nagyobb benzinesek sem, mégha ez nem is sportautó. A dízel meg (csűrhetem-csavarhatom) biztos jó, meg gazdaságos de 4-500 ezerrel többért nem tudom kinek éri meg.
Vezetett km: 0
"
Ha jól tudom, a népitéletben ítélkezhetünk a saját autónkról, nem pedig elmondhatjuk, hogy nekem ez a kocsi nem tetszik, mert már láttam egyet parkolni!
A másik legjobb része, hogy összekeveri egy opel corsával meg 307-el :)))))))))))))!
Hány dioptriás szemüvege van vajon, és miért nem hordja? Nem akar valaki dobni egy mailt a totalcarnak :D?
Megkérdezném, hogy még mindig senki nem vett 1,4-es dynamicot?
Tapasztalat szinten érdekelne a dolog. Az enyimet még mindig nem hoztam ki a kereskedésből, talán pénteken, a számlával szívtam sokat, de a csekkek a banktól már kijöttek.
Boldog vagyok vele :-) És még kényelmesebb is, jobb a futóműve. Nagyobb. Még a régi punto is, nemhogy a GP.
Ha így állsz a Fiatosokhoz, azon se csodálkpzz, ha ők így állnak hozzád. Én nem megyek a Szutyukis fórumba fikázni a stiftet. Mert ha én magamnak nem látok benne fantáziát, nem kezdem el szidni.
Egyébként Te veterred már mindkét autót? Vagy Neked a puszta számok, meg a mások véleménye számít? Van tapasztalatod autókkal? Sokat vezettél már különböző autókat?
Mire használod az auót? Hol használod? Mennyit?
Sorolhatnám még, mi mindent kell figyelembe venni egy autó kiválasztásakor.
A klíma tuti ingyen van, és a magnó csak az active és a style felszereltségekhez nem jár Nekem 1 hete van meg a Puntom és boldog vagyok vele. Boldogabb, mint egy swift-tel lennék.
A Fiat.hu-n sehol nem írják hogy ingyenes a klíma de ha így is van akkor is hiányzik a CD-s rádió. A Lóerő és Nyomaték vitát is annyian kitárgyalták nekünk már felesleges. De én tartom hogy azért sokat számít az a + szűk 20 lóerő. Egy előzésnél nagyon tud hiányozni. SZVSZ a Swift még mindig jobban megéri. De akinek a Punto kell legyen vele boldog.