Szia nem de most is egy 2.0 16v hajtok és nagyon meg vagyok vele elégedve 90-100 kh 5,5-6 liter 180 nél 9-10liter de akkor mutat is valamit az úton és most találtam egy kombit csak automata és 4 sebességes és ettől kicsit félek.
ELM327-hez kapcsolódóan kérdezném, hogy tudtok olyan androidos diag progit, ami 2003-as diesel autó ECU-ját is tudja olvasni? Mert én eddig bármit találtam a Play áruházban, semmi nem volt jó hozzá. Vagy ami úgy nézett ki, hogy jó lett volna, annál meg a program indításakor kiírta hogy diesel autót csak 2004-től tud olvasni.
nekem az egr szelep cseréje megoldotta! a légszűrőház hozzáért az egr műanyag házához és kidörzsölte. jött a párás, nyirkos idő és rögtön dobálta a hibaüzit.
Megosztottam egy videót - azt csinálja az enyém is - turbó most lett átnézetve az ok - Gáz elvételkor lép fel ( magyarázata hogy a turbónak több levegő kell de a fojtószelep zárása miatt nem jut elég levegőhöz ez okozza ezt a hangot ) Youtubon nem tudom mi okozhatja
Nálam a tuti megoldást az autó csere jelentette. Azóta szerencsére csak olvasok ilyen problémáról. Még az ősidőkben, amikor a 307-re tanítottak szerelőket, sem tudták megoldani. Az én problémámat állítólag a gyártóig vitték, megoldás nem volt. Egész konkrétan 5 fok alatt és ha nyirkos volt az idő,3 henger ment csak a hibaüzenet mellett.
Ugye a legelső az lenne hogy azt a nagy piros kiírást elolvasná a kedves kérdező, mert hiába javasolnánk neki hogy cseréljen trafósort ha dizlije van. Lassan elgurul a gyógyszerem az ilyen kérdésektől és átváltozom Csernus doktorrá
Az első, legfontosabb lépés lenne a javítás útján, hogy valahogy / valakivel ki kéne olvasni / olvastatni a hibakódokat és esetleg paramétereket mérni.
Lehetőleg gyári szintű diagnosztikai műszerrel. (Lexia)
Utána jön(ne) a többi lépés a megtudott információk alapján.
Hálás lennék én is és szerintem az utánnam érkezők is, ha az ANTIPOLLUTION FAULT hibát átvészelt és megoldott felhasználók megosztanák itt a forumon, hogy mi volt a végső megoldás. Tudom, hogy jópár dolog lehet, de csak van olyan akinek valami megoldódott. Hiszen csaknem jár mindenki hibakóddal!! Senkitől nem látom, hogy megosztaná a végkifejletet, pedig nekem is szükségem lenne irány mutatásra, hiszen minek essek bele abba a hibába, hogy veszek egy új "motort" (alkatrészenként).
Ha valakinek van tippje szivesen veszem. Egyenlőre még csak az első alkalom és cserélve-ellenőrizve sem volt.
Valamit segít, de az nem sokat fedez. Ez a szokásos 9ft/km (napi 200km a munkába járás). Ki is ütöm a plafont 35000ft-ot kapok havonta rá. De dolgozni kell, meg elkell tartani a családot, úgyhogy perpill nincs más választásom :( (Próbálom jobbá tenni a helyzetet telekocsizással, illetve van egy rendszeres utasom aki még ad bele, így tűrhető.) De az autó kopása hatalmas, Jena Mester tudna mesélni. Keményen dolgozunk rajta, hogy bírja.
Én már nem is figyelem. SW átlagban 6 liter alatt, időnként megengedett duplájába is beleszaladva (persze külföldön) nem ösztökél további csúcsok megdöntésére. De jó érzés 1000 fölé menni:-) Mondjuk Jenára hallgatva inkább hamarabb tankolok...