Talán azért megy olyan lassan a 613 mert úgy vezet a sofőr.Nem a buszon kell keresni mindig a hibát.Műszaki tulajdonsági nagyjából megegyeznek DUD-597-el amit viszont szoktak hajtani :-) Ja és nem a 3 éves M.A.N.-el kell összehasonlítani!Van ott még több mint tíz év különbség,meg a M.A.N automata váltós is...
Hagyományőrzés ide vagy oda, ballagásra sietni vele túl izgalmas volt... :) Egyébként a ráncajtóval nincs bajom, látszik hogy nem a mai rohanó világba tervezték. A Praga váltó tényleg hardcore lenne... :)))
Más. 614 miért nem kapott felújításkor bolygóajtót? :O
No, a ráncajtós gépeket nem bántani! Kell valami "hagyományőrzés" is a sok újdonság mellé! Igazi hardcore-hatást úgy lehetne elérni, ha beletennének egy Praga 2M70-et valamelyik leállított gépből :))))))
DUD 613-al nem akarnak valamit kezdeni? Kicsit fura a Credok mellett... Meg már kétszer késtem le vele a vonatom laza 6 perces késéssel... Azzal a váltóval a gyorsulása szörnyű... Pont egy órával későbbi 24-es Mancival pontos volt, akkor lazán elértem... :P
OFF Láttam Vargás voltál... Én még 4 évig koptatom a padjait. :) ON
Nemhiszem hogy olyan sűrűn fognak 80nal menni ezek a buszok.
De ez is egy felület amit rongálni lehet.
Le lehet pl. kaparni.(De olyan látványosan,hogy a fele még látszódik:D)
"Tisztelt Utasaink!
Július 15-től újra indul a Szolnokon a Cora-járat (:P). A májusban megszüntetett szolgáltatást új járatpár — a 17 CORA és 17/A CORA — bevezetésével bővítjük. A járatokat érvényes menetjegyekkel, egyvonalas és összvonalas bérletekkel lehet igénybe venni. Mindezzel a Felső-szandai rét felé hétköznapokon 25-tel, hétvégén 35-tel növekszik a járatok száma.
Jászkun Volán Zrt. "
-A Vasútállomáson a megállókban kin volt egy papír hogy mától augusztus 15ig vmit dolgoznak,és ez a megállók ideiglenes éthelyezésével járHAT.
délelőtt még semmi munkát nem láttam...
-A BN18asokon már majdnem a plafonon kell keresni hogy mennyibe kerül egy jegy.
-A másik matricán pedig:"KÉRJÜK NE ÁLLJON AZ AJTÓ EIÉ,MERT..."
-Ezeket majd kijavítják?
-Mennyit fognak változni az árak?
-Dj Aty:
-A buszok többségében ki is van kapcsolva a Retarder
Sajnos nyugdijba mennek a jó öreg IKARUSOKnagyon sajnálom őket!!!!és mennek az olvasztóba??egy olyan kérdésem lenne h van valakinek ikarus feliatú emblémája???
Azért a Jászkun és a BKV hozzáállása különböző... :)
Amikor még csak az első két Credo volt itt, a csuklós egyik hátsó ülése már össze volt firkálva. (Kívülről láttam, sofőr nélkül állt a vasútállomásnál.) Pár nappal később utaztam vele, akkor már csak a firka körvonalai látszódtak, megpróbálták letakarítani. Mikor látsz ilyet BKV buszon? :) Ott max úgy tűnik el egy firka hogy rajzolnak rá még egyet...
A műszerfal gombjai műanyag keretekbe vannak belepattintva, amiből nagyon egyszerűen kivehetők. Valószínű, hogy az adott busz vezetőinek így kényelmesebb az ajtónyitás.
Egyébként mindegyik busznál ilyen a gyári állapot.
"Nem szabad oda jutni ahova a BKV... :)" A legjobb úton vagyunk... a legdühítőbb az, hogy csak a tettenérés volna az egyedüli megoldás, de az eljárás is göröngyös.
Nem biztos, hogy segítene az ügyön: ezek a firkálós kis *****-k még büszkék is lennének rá, hogy "bekerültek a tv-be", és lehet, hogy méginkább csinálnák :( Amíg nincsenek szigorú törvények, ill. a szemtanúk sem szólnak közbe (6-8 fős "kiccsaládnak" én se mernék beszólni), addig sok jóra nem lehet számítani.
--- Ma munkába állt az új csuklósok egy része: LMK-401-et, 402-t, 405-t, ill. 406-t láttam délelőtt: