A borzsony szep, az utak nem a legjobbak dehat a Versysek majdcsak elboldogulnak vele ha-ha.
Aztan meg Matra is ott van a szep Kekestetovel.
Pl az M2-n elindulva felfuzheto Borzsony - Matra - Godollo.
De Notincs fele is szep az ut vegig a Matraljan.
En nem ragaszkodom a bogracshoz, inkabb valami olcso-kis etterem a `hegyekben`
Hali,
ritkan irok a forumba, inkabb csak olvasgatom. De ez a kozos turazas engem is erdekel. Reszemrol a 200-300km-es turat tamogatom, de egy szep gurulas a Pilisben is johet. :o)
Mivel én " alföldi gyerek " vagyok , mindenképpen a dimbes-dombost részesíteném előnyben...
Dobogókőn szoktam néha csapatni , de a Börzsönyt még nem próbáltam , emellett a Pesttől 60 km végcél kellemes-kanyargós környezetben motorozva , még ideális is lehet egy ilyen összejövetelhez , különösen ha valaki ismeri a terepet és tudja mit merre érdemes csinálni.
A bográcsolás gondolom nem motoros program , nehezen tudom elképzelni , hogy ki bográcsot , ki egy zsák krumplit, ki fél marhát rögzít maga mögé a " nyeregtáskába "
A végcél lehetne valami látnivaló , vagy maga az étterem ( csárda , kifőzde , büfé , stb. ) esetleg a kettő egyben , ahol ilyen van.
Remélem rövidesen többen is benéznek , és másnak is lesz hozzáfűzni valója , ötlete , és főleg kedve az egészhez...
A létszám ?
Véleményem szerint két-három fővel még nem poén az egész , de úgy öttől felfelé már érdemes foglalkozni vele...
Hali,
ritkan irok a forumba, inkabb csak olvasgatom. De ez a kozos turazas engem is erdekel. Reszemrol a 200-300km-es turat tamogatom, de egy szep gurulas a Pilisben is johet.
Üdv. Franky, jeee, hozzuk össze. Matekozzunk ki közösen egy célt, vagyunk egy páran azért akik ide járnak. :)Az hőmérsékletben kvittek vagyunk, csak ne szakadjon az égi áldás.Valami vidéki város, falu bármi lenne jó, én személy szerint Pestről mindig menekülök vidékre és tényleg minimum 200-300 km-ert megyek.Csak ha haza ugrom már az 130 km csak oda.És egy mátrai kerülőt beiktatok általában ami + 100km.Aki benne van firkáljon plz ide az fórumra, hogy merre, mikor stb.Milyen szép fotókat lehetne lőni amikor pár versys parkol egymás mellett, illetve menet közben is. :) Na meg aztán a közös vas nézegetés és különböző motorblokk hangok összehasonlítása is ütős lenne :D Kuplung kopogási verseny, tükör rezonancia vetélkedő stb :))) Na de komolyra fordítva a szót, tényleg kell már egy ilyen összejövetel. Szép hely a Börzsöny is, időnként felmászogatok oda, van egy erdei út ami nagyon szép Kemence mellett.Aszfalt, és végig jó minőségű.Nincs messze sem Pest-től.Kb 60 km.Itt szoktunk bográcsozni és nyársalni is néha. Aztán ott a dobogókő, eszméletlen szép nyugodt hely, kajálda is van.Árakat nem tudom, sosem ettem ott.A Mátra már kicsit odébb van, az is nagyon szép.De bármiben benne vagyok.Akár a Balcsi környékére is el lehet gurulni.
Amikor vettem , hónapokat kellett várni a kékre , most meg dobálják az ember után...:-)
Gondolom a többség Pesti , vagy Pest közeli , ezért leginkább erre a környékre lenne érdemes az összeröffenést megszervezni...
Kicsit magam ellen is beszélek , hiszen én Kecskemét mellett lakom , de ha jó az idő , nem gond az a 120 km.
Gondolom kellene találkozni valahol , aztán egy kis közös motorozás , ebéd , beszélgetés , motormustra- eszmecsere, majd esetleg együtt visszamotorozni a találkahelyre, azután egyénileg ki-ki hazatér...
Innentől a lehetőségek száma végtelen , jó lenne valami klasz végcél , ahol esetleg a kaja is megoldható , esetleg körút jelleggel is mehetne a dolog.
Megbeszélés tárgya , hogy ki mekkora kirándulásra gondol, hiszen van akinek a 30-40 km már " túra " , míg mások 200 km alatt elő sem veszik a vasat...
Ami szorongathat bennünket , az az időjárás , hiszen még néhány hétvége van előttünk ,amikor viszonylag barátságos időben lebonyolítható a dolog.
Nem tudom ki hogy van vele , számomra a 15-25 fok közötti hőmérséklet az ideális a motorozásra , és ez még egy darabig belefér...
Persze engem minden megoldás érdekel , jöhetnek az ötletek , és majd kisütünk valamit...
Kék a gépsas, ABS-sel ( az ABS nagyon szépen teszi a dolgát) 2008-as évjáratú, a jelenlegi "új Kawasakit használt áráért" tipusú akcióban vettem. Maga az akció is jelentős tolóerő volt a tipus felé, bár igazából én is vacilláltam a V-storm kontra Versys között, de én a Suzit egyszerűen nagynak éreztem magamnak. Köszönöm az újabb hasznos véleményeket! Engem is érdekelne egy közös megmozdulás.
SzelKrisz tapasztalatait osztom én is. 11ekm-nél járok most és 4000 meg 7000 környékén nálam is van rezgőzóna. Bár a tükrök - nem gyári - nem rezonálnak zavaróan.
járatás után kb 6000km ig nekem is csinálta néha a fulladozást nagygáz-visssza-gáz kombinációban, de azóta teljesen elmúlt. Kipöffentő gyári.
Váltó is típusosnak tűnik, határozott csattanással veszi 1-2-t , fölötte aztán emberibb hangokat ad.... és hát a blokk hangjában is ott figyel Singer öröksége.
Nekem nagyon bevált a masina.
Valami kis összeröffenésben én is benne volnék még jó az idő.
Teljesen egyetértek az előttem szólókkal , itt bizony vannak rezonanciák , a tükörben én sem látok tökéletesen tiszta képet , de a forgalom azért látható.
Amig csizmában motorozom fel sem tűnik , nyáron , amikor átváltok motoros cipőre sokkal jobban érzem a rezonanciát , de nyár végére már fel sem tűnik , valószínűleg megszokom én is.
Ma figyelgettem a fordulatszámmérőt , de nem veszek észre kiemelkedő rezonanciát bizonyos fordulatoknál... 5000 körül 110-nél kifejezetten jól érzi magát.
Tényleg a legjobb lenne másikat is kipróbálnod , akkor rögtön könnyebb lenne véleményt mondani.
Köszi a reagálásokat és a jókívánságot, megismertem két véleményt ami hm…… nem teljesen egyezik, hát úgy látszik ez a Versys gép egy kényes fajta. De az kétségtelen hogy élvezetes vezetni,és majd kerülgetem a kritikus fordulatszámokat. Egyébként volt szerencsém használni már sorkettest ( Honda CBF 500), ott nem találkoztam semmi zavaró rezonanciával. Ma megjött a vastagabb gumis lábtartóm, holnap remélem le tudom tesztelni milyen hatással van a csizmatalpra. Jó motorozást! Versytas
Versystas üdv. Gratula a motorhoz, szeretni fogod és sok szép kilométert kívánok hozzá :)
Szóval, a rezonancia nálam is detto, emlékszem a bejáratásra 4000-4500 között tutira rezonált,rángatásra nem emlékszem.Viszont egy érdekes jelenség is van/volt 2500/min-él van hogy befulladt a motor és már többen is jelezték.Állítólag a gyári dob miatt csinálja.Végeredményben ezt a tartományt amúgy sem célszerű használni, mert kb 3100-tól kezdi leadni a nyomatékot. Illetve jóval bejáratás után tapasztaltam, hogy 6800 környékén is volt kissebb rezonancia.Hát, hogy csökken e?A szervizesed szerint igen, szerintem nem , nekem azóta sem csökkent, de már megszoktam.Soros kettes motornak jellegzetessége, hogy rezonál.ER/-os fórumokon is gyakran írják ezt.Tulajdonképpen van pár fordulat tartomány ahol semmit nem látok a tükörben és van ahol tisztán látok benne.Ez az én tapasztalatom. A szerviz szerint is ahány versys annyi féle tulajdonság alakul ki bejáratás után.Valamelyik rezeg, valamelyik kevésbé.Nekem pl a kuplung zörög illetve rezeg is.Megnézték semmi baja nincs.Hát akkor hagy rezegjen.Érdekesség képen, nekem előtte 1 hengeres 600 kawám volt.Ez után ráülve a versys-re szó szerint elzsibbadt a lábam rajta bejáratásnál amikor még nem lehetett cincálni a szarvát csak max 4000-ig.Szokatlan volt nagyon.Megnyugodhatsz tök normális állapotról van szó tapasztalatom szerint. Ha nincs igazam, nyugodtan megkövezhettek. Viszont azokat irigylem akinek nem rezonál illetve látnak a tükörben is :D Ha bejárattad utána 3000 kilométerig 6000-es fordulattal szabad menni ha jól rémlik.Aztán majd kimatekozod hol ráz és hol nem.Egy alkalmat pedig tényleg össze kéne már hozni, hogy pár versys-es találkozzon.Én is meghesszelgetnék más versys-t is szívesen:)Tavaly is beszéltünk róla itt a fórumon de sajnos csak kezdeményezés volt, és nem jött össze. Széles utat, óccsó benzint. :)
Az 1000-es szerviznél jeleztem a szerelőnek aki megpróbálta és meg is érezte a jelenséget, de azt reagálta hogy a rezonancia mértéke idővel csökkenni fog. Az valóban jó lenne ha össze tudnám hasonlítani egy másik Versyssel, de jelenleg ez nem egyszerű. Ezért voltam kíváncsi tapasztaltabb márkatársak véleményére. Jó motorozást ! Versytas
Ja igen, 100 körül forog épp 4500-öt. Nagy átlagban pont ezzel a tempóval megyek, és nincs ilyen rezonanciajelenségem. A tükör persze nem mozdulatlan, a szél meg a motor miatt kicsit mozog, de jól látható benne a forgalom. Ha esetleg ki tudnál egy másik motort próbálni, lenne összehasonlítási alapod. De mivel garis még, meg lehetne mutatni a szervizben.
Ja igen, 100 körül forog épp 4500-öt. Nagy átlagban pont ezzel a tempóval megyek, és nincs ilyen rezonanciajelenségem. A tükör persze nem mozdulatlan, a szél meg a motor miatt kicsit mozog, de jól látható benne a forgalom. Ha esetleg ki tudnál egy másik motort próbálni, lenne összehasonlítási alapod. De mivel garis még, meg lehetne mutatni a szervizben.
Ja igen, 100 körül forog épp 4500-öt. Nagy átlagban pont ezzel a tempóval megyek, és nincs ilyen rezonanciajelenségem. A tükör persze nem mozdulatlan, a szél meg a motor miatt kicsit mozog, de jól látható benne a forgalom. Ha esetleg ki tudnál egy másik motort próbálni, lenne összehasonlítási alapod. De mivel garis még, meg lehetne mutatni a szervizben.
Szia ! Köszönöm a jókívánságot ! Amiket említettem kezdettől megvannak. A rángatásról annyi lenne az én elképzelésem, hogy esetleg kisebb a lendtömeg az előző motorjaimban megszokottól, és emiatt „idegesebb” a motor és még esetleg ez az egyik ára annak hogy meglepően robbanékony egy 650-eshez képest. A rezonancia jól érezhető, főleg 100-as tempónál. A tükör teljesen homályossá válik és a lábtartó is berezonál. Már rendeltem hozzá vastagabban gumizott lábtartót. Minden jót, jó motorozást ! Versytas
Először is gratulálok a motorhoz, sok-sok balesetmentes kilométert hozzá. Én nem emlékszem hogy az enyém rángatott volna, az igaz hogy az elején kissé nyers volt, de erős rezonancia sem lépett fel. Az említett jelenségek kezdettől fogva megvannak, vagy fokozatosan jelentkeztek?
Engedjétek meg hogy csatlakozzam a „Versys” csapathoz, mert én is tulajdonosa lettem egy ilyen mocinak. Kisebb-nagyobb kihagyásokkal 27 éve motorozom, és sokfajta típusú motorom volt már a négy japántól.( Persze előttük Simson + ETZ). A Versys mellett azért döntöttem mert nagyon unom már azt hogy mindig az út minőségét kell figyelni, hogy mikor jön a következő kátyú v. aknatető. Képeken először nem tetszett, de előben megnézve egyből megváltozott a véleményem. Jelenleg a bejáratós korszak keserű kenyerét eszem, (1200 km) de azért már kezd körvonalazódni, hogy mire is adtam a fejem. A motor meglepően nyomatékos és agilis, az üléspozíció (178 cm vagyok) kényelmes. A futóműve kicsit keményebb a vártnál, de cserébe igen pontos, viszont a kezelhetősége az valami fantasztikus, mintha nem is 200 kg körül volna mihelyt megindul. Nagyon pontosan és kis erővel lehet terelgetni. A váltó pontos, viszont elég nyers és hangos. Két negatívumot tudnék említeni, az egyik hogy egyenletes 3500-as fordulatnál egy kicsit rángat, és 4500 környékén erősen rezonál. Szeretném megkérdezni hogy Tőletek hogy ez a rezgés 1.idővel csökken, 2.nem változik, 3.idővel erősödik J. Minden jót, jó motorozást!
Szelkrisz, ezt ismerem, egyszer volt is, lényegesen jobb volt a szélvédelem, de a zaj nem, ezért eladtam. Lehet hogy az egészben a régi sisakom volt a ludas, most Schuberth C2-m van. Gondolkodom rajta erősen hogy veszek, mert nagyon minőségi termék, semmi él, kontúr szépen eldolgozva, nem is néz ki rosszul. Nincs 20e az ára ha jól tudom.
4-5 ezer forint körül kapható gumijavító készlet ( patron , behúzó , ragasztó , stb. ) amit éppen be lehet még gyömöszölni az ülés alá az égőkészlet meg az elsősegély cucc mellé. Elméletileg működik a dolog , gyakorlatban még szerencsére nem kellett használni , de azt hiszem az ára jóval kedvezőbb , mint a trélerezés , és a kormánynak sem árthat...
Gratula a mocihoz , tényleg jól néz ki különösen így felszerelve. Azt a kartelvédőt és a kis bukócsövet már gyárilag adni kellene vele... sokat dob a megjelenésén.
Azért így is restellem kicsit az " alul kopasz , felül ormótlan " véleményezésemet...:-)
Üdv. Hát ebben a reklám dologban van valami.Én anno a motorkiállításon láttam meg először.Azt sem tudtam mi lehet.Nem egy ismert típus, és tényleg beleszerettem elsőre.Pedig akkor aztán jól ráültem kb 20 motorra.Nah jó, ha több pénzem lett volna akkor a bmw-t választom, nem nagyon akartam róla leszállni. Új motort pedig azért vettem életemben először, mert már hajam ment el a sok szereléstől az előző használt vasaknál.:) Sajna a vége felé már többet szerelgettem mint motoroztam, szóval úgy döntöttem nem veszek többet "munkát" magamnak hanem "élményt" szeretnék vásárolni.:) De a buktával egyet értek :)Ez benne van a pakliban.De nagy élmény volt saját kezűleg leszaggatni a gyári zacsit az ülésről, és elsőként ráülni, beinditani és hazagurulni.))) Örültem mint majom a farkának.Két napig alig aludtam :D De egyszer azért próbálj ki egy versys-t ha megteheted :) Ukrajnába is egy v-strommal mentünk anno, megbízható és kényelmes.Jól bírta az elég gatya utakat is.Semmi rosszat nem tudok róla mondani.Tényleg jó vétel volt :)És pofás nagyon azokkal a nagy túradobozokkal. :))
Szép ez a Strom, pláne így dobozokkal felszerelve jó vételnek tűnik, sok sikert és balesetmentes utat hozzá! Tavaly nyáron én is úgy vettem a Versys-t hogy azt sem tudtam hogy létezik. Elkezdtem kereskedésekbe járni, nézegetni, milyen motor lenne jó túrázgatni. És amikor a Kawa kereskedésbe léptem, megláttam az ezüst színű Versys-t és abban a pillanatban tudtam hogy ő lesz az. Mivel 2007-es kifutó modellt volt, cirka 100km-rel az órájában, jóval az új ár alatt adták. Szerintem az egyik ok hogy nem veszik (most a válságot leszámítva), az pedig az ára, pláne a mostani, ami a 2 millát veri. a Strom előbb kijött, sokan vették, nagyobb tábora van, jó kis motor és olcsóbb is. Egy ismerősömnek is Stromja van, nagyon ajánlotta hogy én is azt vegyek, de a formája, a nyújtott idomos eleje nagyon nem tetszik. Nekem nagyon bejön ahogy az ernőhöz képest módosítottak a blokkon, alul is nyomatékos, 6.-ban 3000-ről is simán húz rángatás nélkül. Én nem hajtom, lényegében a forgalom tempójával megyek, max kicsit gyorsabban és 4 literes átlagból kijövök. Egy dologgal nem békéltem még meg, az a plexije, akármelyik fajta volt rajta, akárhová állítva, a sisaknál mindig zavaró turbulencia van, dübörög. De nem vennék más motort most sem.
Szia! A döntésem két fő okból indult ki. Az egyik, hogy azt az elvet vallom, hogy "Újat ne, mert azon rengeteget bux". De ne értsetek félre, azt is tudom, hogy az újnak párja nincs. :) A másik az, hogy 2 hete nem is tudtam, hogy létezik ilyen típus a Kawasakinál. Tehát szűkítettem a kört a használt motorokra... Sajnos Versysből nagyon kevés használt volt és azok között nem volt olyan, többek között felszereltségben, ami megfelelt volna az elvárásaimnak. És múlt héten jutottam ehhez a csodához! Úgy éreztem, hogy ez kell nekem, ezt más nem viheti el! (4 éve, pont így éreztem a Passatomnál) Ez a motor még nincs két éves és garanciával adták. Ezzel a felszereltséggel, 1.3 milla volt. A motor makulátlan állapotban van!
"Hogy miért nem veszik a Versyst?" Szerintem nem reklámozzákeléggé. Én tavaly óta terveztem, hogy veszek valami túra motort és azt sem tudtam, hogy létezik Kawasaki Versys.
Tudjátok, hogy tudtam meg?
Olvastam egy V-Stromos tesztet a sok-sok teszt közül és -csak az egyik- cikkben említették meg a Versyst, mint riválist. A név alapján rákerestem a neten és azonnal megtetszett, mert egy nagyon szép motor, nagyon el van találva. Eccerűen gyönyörű! Tehát az én véleményem a kevés reklám... Az ex barátnőm tavaly vett egy ER6-os Kawát az is nagyon szép darab. Bár azt egy kicsit csajosnak tartom. Igaz, ő csaj. :) Azt észrevettem, hogy két típus között elég sok a hasonlóság. A blokk ugyanaz, csak a szelep-vezérlés a különböző. De ezt ti jobban tudjátok, mint én. ;)
Tehát szerintem nem reklámozzák eléggé a Versyst. Bár lehet, hogy tévedek... Viszont ez meglepett, hogy kevesen veszik. Sajnos kipróbálni nem volt alkalmam. :( Remélem, hogy egyszer erre is sor kerül majd. Ez egyenlőre rejtély marad számomra, hogy milyen motorozni vele...
ombres, megvolt az elso deffektem, hivtam trailerest, aki a spaniferrel ugy lehuzta a bringat a kormanynal, hogy az frankon elhajlott... igy ingyen volt a fuvar:( igaz egy erno kormany volt, mert egyszer egy eldolesnel mar elhajlott az eredeti versyses. szoval a trailernel vigyazni! veszek ra valami olcso strapabiro darabot, tudtok valamit ajanlani?
Mathyas, nagyon szívesen segítettünk. Örülök, hogy sikerült döntened. Jól felszerelt a motor, tip-top. Ezzel aztán lemehetsz a térképről is :) Egyébként sikerült kipróbálnod mindkét motort? Mi alapján döntöttél a v-strom mellett? Érdekelne a válasz, a múltkor a Budaőrsi kawa szervizben kérdezte tőlem egy fejes, hogy miért versys-t választottam... Aztán beszámolt róla, hogy sajnos nem veszik a versys-t.És nem tudják miért.Még mindig a kifutó darabok vanak a kereskedésben.2007-2008-as modellek. Szerintem sokan nem is ismerik. Még mai napig előfordul, hogy egy túra alkalmával ha megállok és nézegetik a motort, sokan megkérdezik, hogy ez kawasaki micsoda?? :)
Jól döntöttél, a V-srtom egy megbízható, méretileg is tekintélyt parancsoló vas.
Balesetmentes széles utat kívánok, és sok szép élményt az utakon!! :)