A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Nem, nem öszinte. Megint egy olyan cikk, mint az "élat a BMW után" Egy alaposabb önvizsgálat után nem ez született volna. A Castrolhoz meg csak egy illusztráció:
(Nem ismerem a teljes elöéletét, de állítólag végig azzal ment.)
Egyébként a gyári elöírás API SG. Nos ilyen olajat már nem is kapni. Ennél csak sokkal jobbak vannak, az említett Castrol is SJ-s teljesítményszintü. Ha az olajjal lett volna a baj, akkor nem csak ezt a motort érintené, hanem sorban állnának hasonló problémákkal.
Egyrészről ez egy őszinte cikk. Másrészről akik utálják a márkát, illetve nincs rá pénzük, máris járják az örömtáncot, hogy szar a BMW és ezt Ők mióta tudták, már rég megmondták.
Tényleg jól áll neki, világjárósabb lesz tőle. Le is fotózom ilyenkor - majd jó lesz hencegni a spanoknak a képekkel pár sör után - ha végre kinyitnak a krimók.
Azon dolgozom, hogy valamelyest csökkentsem a nyereg alól feltörekvő kosz lehetőségeit. Fura anyaga van az üléshuzatnak, nyilván a csúszás ellen dolgozik a nem sima felület, de így a kosz megragad a "pórusokban", csak bő vízzel jön le, törölgetni felesleges.
Köszi a linket, tényleg érdekes! Jöhet akkor a szokásos "milyen motorolajat" kör? :)
Már csak azt kéne tudni hogy ő melyik olajat használta. Én a gyárilag ajánlott Castrolra tippelek, amivel itt másoknak is voltak már - nyilván nem bizonyíthatóan, inkább megérzés szerint - komolyabb problémái, de ez persze csak tipp, mert lehet hogy nem. Veres Pisti nekem mindig Motult használt, aki járt esetleg anno Nyitraihoz szervízeltetni az leírhatná, hogy neki mit használt, ha már nem akarta a cikkben megnevezni a gyártót.
Amúgy számomra érdekes, hogy a műszeregységtől kezdve mennyi minden volt neki, pedig ha jól sejtem nem nagyon használták terepen, de persze erről sem tudok semmi pontosat.
Nem is rugozok, csak leírtam a véleményemet. Ha folyton azon rugoznék h mi történik a világon, az nem lenne jó hatással a lelki békémre, sztem már rég öngyilkos lettem volna, de komolyan.
Ilyeneken szerintem kár rugózni. Nagy beruházásból lehet nagy összeget ekarmolni. Ha meg épp olyat találnak csinálni, amiben utána az ember örömét leli, hát akkor hajrá. Pl nekem a városliget is tetszik, amilyen lett,.meg a Margit sziget, pedig utóbbin közelről láttam, milyen pénzpacsálás ment.
Élvezd ki, hogy van egy olyan motorod, aminek jól áll a kosz, a mosás csak rohasztja a kardánt :) . Mivel az enyém napi használatos, ilyenkor télen mindig szügyig retkes. Múlt héten is megállok vele a piacon, odajön egy csávó, megjegyzi, milyen GYÖNYÖRŰ, meg kérdi, hogy új modell-e :)
Bennem kettős érzés van a pályával kapcsolatban. Megnéznék ott egy két versenyt? Mindenképp, akár családdal is. Mennék oda motorozni? Talán az is lehet. Örülök neki az ország jelen helyzetét tekintve? Talán jobban mint egy x-edik stadionnak, de az a baj, hogy ez sem ehető. És ha az úszóVB vegső költségeiből indulok ki, akkor azt gondolom hogy itt is mellékes cél a motorsport rajongók boldogsága és a környék felvirágzotatása. Úgyhogy alapvetően Istvánnal értek egyet, ez a büdös életben nem fogja visszahozni szerintem az adóforintokat, turisztigailag se lesz jelentös hatása. így szocialis szempontból csakúgy kevés az értelme mint pl. anno a szeuzo kincsek visszavásárlásának, vagy a külföldi cégeknek nyújtott milliárdos állami támogatásoknak, amiből gyakorlatilag évtizedekig tudnak kockázatmentesen tevékenykedni, cserébe az "ehbéren" tartott párszáz munkással lehet lobogtatni a munkahely teremtési joker kártyát.
Szóval nehéz kérdés ez, mondjuk nagy eséllyel ha nem erre költenék akkor se használnák a szegénység felszámolására és az egészségügy vagy az oktatás fejlesztésére. Én most mégis inkább ellene vagyok.
Megjelentek a pontosítások, a járműszervizeknek nem kell bezárniuk - hogy a szalonokkal mi lesz, nem tudom.
Minden esetre ma én voltam - az akkori infók szerint - az utolsó kuncsaft a FullGas szervizében. De így megvan a feloldozás ezer km után, így Walter ledobhatja békjóit, és jöhet a szezon.
Amúgy imádom a GS-t: kis izgága a szentem, meg olyan, mint a rossz gyerek a játszón; úgy összekoszolja magát egy kis nedvességtől, mintha a világot járta volna körbe mosás nélkül. Holnap komoly mosásnak nézek elébe :-)
Én örültem volna anno , olyannyira , hogy regisztrált tag voltam , és heti értesítést kaptam többedmagammal a Sávolyi polgármestertől a folyamatokról . Rendszeres quad túrákat szervezett az épülő pályán .
Minden adva volt , már a dátum is szerepelt a versenynaptárban . Azon bukott el a dolog , hogy állami garanciát kért az akkori kivitelező , de akkor nem volt kétharmad , így az ellenzék megvétózta .
Tette mindezt egy olyan tanulmányra alapozva , amit az akkori fidelitasz készített . Ha jól emlékszem tíz pontba foglalták össze , miért nem jó ez Magyarországnak. Nevetséges ellenérvek szerepeltek , pl hogy nincs elég szálláshely a környéken . Ha meglenne az akkori mail fiókom , be is tudnám linkelni . Már Talma előtt is jártam versenyekre , Brno kb 15ször Redbullring 3szor Misano 3szor , szóval én lettem volna a legboldogabb .
Akkor köztudott volt , a forma 1 miatt lett megvétózva a GP , mert sokkal népszerűbb sorozat volt . Próbálták is újra Mogyoródra vinni , de teljesen más pályabiztonsági feltételek voltak ,mint a kilencvenes években amikor párhuzamosan volt a két verseny . De erről leginkább Sávoly polgija tudna mesélni , mert Ő akkor majdnem belebetegedett ........meg Mi is ......
Nagyon nehéz ezt így kijelenteni, hogy veszteséges, mert mivel világversenyekről van szó hatalmas tömeget vonz, akik a versenyek előtt már több napja itt szállnak, étkeznek és nézik ha már itt vannak megnézik a látványosságokat, isszák a finom Magyar borokat és fogyasztják az éttermekben a Magyar ételeket, majd hazamennek és ha jól érezték magukat elhíresztelik és jönnek később az ismerősök is. Nagyon összetett dolog ez és mivel így vizsgálni az összbevételt amit egy ilyen versenypálya hoz, egy lehetetlen feladat, úgyhogy ezt így kijelenteni, hogy veszteséges szerintem abszolút nem megalapozott.
Szerintem ezen teljesen kár agyalni, szerintem van benne fantázia, szerinted nincs. Soha nem fogjuk tudni bebizonyítani igazunkat.
Meglepődnél, a kisebb pályákon milyen elképesztő tömeg van mostanában már hétköznap is. Ha meg mennél pl a Hringre (5 menet 40 ezer) akkor a regisztráció nyitásától kb 3 perced van, és betelt. Hidd el, van erre igény, nem kicsi.
Mondjál egy állami sportberuházást ami nyereséget termelt valaha is. Na ugye.
Amit nem eleve korrupciós szándékkal terveznek, azt elbalfaszkodják. És az elbalfaszkodottak adják saccra az 1%-ot.
Az egyszerű képlet, hogy megépítik az eleve felesleges pl. stadiont dupla áron. A felét ellopják. Utána az önkormányzatra bízzák az üzemeltetést, aminek úgy kell mit fuldoklónak a pohár víz. De nem mernek ellentmondani mert cserében csinálhatják zavartalanul tovább a kissebb stiklijeiket.
Egy ilyen szaros pályát az életben nem használok , és szerintem az ország népességének 99%-a sem , cserébe amerre naponta járok dolgozni , hogy megtermeljem a szaros pálya , meg a többi hasonló árát , olyan az út , hogy szétveri az autóm futóművét ! Nem ellened irányul a felháborodásom , de mindig nyílik a bicska a zsebemben , mikor azt látom , hogy a napi fontos dolgok helyett , a haszontalan hobbijukra költik az általam ( is ) megtermelt jövedelmet :(
Ne légy pesszimista :-) :-) Hátha jobban odafigyelnek a bevételi lehetőségekre és nyereséget fog képezni majd idővel. Szerintem ahogy régen olvasgatom a hozzászólásokat még innen a fórumról is tuti elmennének egy páran és kibérelnék azt a pályát és még sokan sokan máshonnan is, de ehhez valóban kell egy nagyfokú rátermettség és odafigyelés.
Gyengélkedett az akksi a GS-ben. Indított még, de már nem fickósan. Gyári BMW volt benne, kicseréltem egy Vartára. Kíváncsi voltam mikori lehet. Egy 2013-as gyártási dátumot találtam rajta. Ha állt is 1-2 évet a kereskedőnél mielőtt felsavazták és beszerelték, akkor is szép teljesítmény.