Keresés

Részletes keresés

Carpy Creative Commons License 2011.04.12 0 0 12913

"a Szeged-Zeg lassújáratnak van köze ahhoz, hogy nincs _normális_ napontás Kaposvár-Szeged járat?"

 

Nincs.

 

"van Zeg-Szeged gyors, ami viszont 5*-os járat."

 

Szerintem is :)

Előzmény: archlinux (12912)
archlinux Creative Commons License 2011.04.12 0 0 12912

OFF Tényleg, a Szeged-Zeg lassújáratnak van köze ahhoz, hogy nincs _normális_ napontás Kaposvár-Szeged járat? Nálam "potenciálisabb" utas nem sok van, de a franc akar 6-7 órát zötyögni egy Alfa Regioval lehetetlen időben (még mielőtt lejár a diákom, majd egyszer végigtolom a világfalu-Szeged viszonylatot). Normális menetidejű [vezetési idő miatt max. 4,5 óra] Szeged-Kaposvár-Szeged járatpár meg nincs (viszont például Szeged-Siófok-Szeged van, a Kapos Volánt meg hagyjuk, őket arra tartjuk, hogy minősíthetetlen szolgáltatást konzerváljanak a megyében), pedig én jobban örülnék annak... ON

 

Na mindegy, a helyközi igényeken kívül legalább annyi haszna van a Zeg-Szeged lassúnak [*], hogy van Zeg-Szeged gyors, ami viszont 5*-os járat. Ettől függetlenül jó lenne valami ügyes trükkel csökkenteni a 15+30 perces ácsorgásokat...

 

[*] Bár Szeged-Zeg között lehet Szekszárd-Siófok-Hévíz felé is menni, illetve szerintem a Nagykanizsa-Kaposvár-Bonyhád-Szekszárd helyközi járatpárra is nagyobb lenne az igény (feltéve persze, hogy van napontás Kaposvár-Szeged járat).

Előzmény: MBman (12911)
MBman Creative Commons License 2011.04.12 0 0 12911

Szegedre pedig a HSR-439.

Előzmény: Balázs1 (12910)
Balázs1 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 12910

Ma a Lion's Coach jött Zegről Fehérvárra.

Balázs1 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12909

OFF Ezt történetesen tudtam, írtam anno Veszprém megye történetéről egy könyvben. Csak felsoroltam a változásokat a korábbi állapothoz képest. ON

Előzmény: Törölt nick (12908)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12908

"Itt már "zalás" a hajnali járat, noha Hévízről jön."

 

Egyszerű a magyarázat. 1970-ben még a Zala folyónál volt a megyehatár, így Keszthely és Zalaszentgrót környéke Veszpérm megyéhez tartozott.

Előzmény: Balázs1 (12907)
Balázs1 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12907

Örülök, hogy mást is érdekel. :) Akkor íme először az előző vonal 1981-es menetrendje, ami nagyon emlékeztet a maira. Itt már "zalás" a hajnali járat, noha Hévízről jön. Ma vagy holnap pedig "hozom" a lenti vonalat, esetleg egy-két Győr-Zeg vagy Szombathely-Zeg viszonylatot, ha nem untat Titeket.

Előzmény: Törölt nick (12902)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12906

Nyilván... és lassúban. :D

Előzmény: MBman (12905)
MBman Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12905

Gondolom a 1190-es vonal lehetett, Lenti-Zeg-Keszthely-Balatonfürted-Budapest.

Előzmény: Balázs1 (12901)
pixeL29 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12904

Van egy másik táppénzes gép is. GIV-689: reggel Tilajnál adta meg magát. GTY-237 van helyette (legalábbis délután az volt).

Előzmény: milos-007 (12903)
milos-007 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12903

Az IOX-605 újra táppénzre ment.Ma délután a TATRA mentette Hévízről.CLY-144 van helyette megint:)

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12902

Ez hatalmas, köszönjük. :D

 

A lenti különösen izgatja a fantáziámat (és szerintem sokan vannak így vele még a topikon), ha tudod, lényszi töltsd fel majd azt is.

Előzmény: Balázs1 (12901)
Balázs1 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12901

Megosztanék Veletek egy régebbi érdekességet. Ez a mai 1212-es vonal elődjének menetrendje 1970-ből. Szinte ugyanaz a menetrend, mint amit ma a JWC-940 teljesít. A menetidő felfelé ugyanannyi, lefelé pedig 5 perccel kevesebb volt 40 évvel ezelőtt, mint ma. Ebben az időben még nem volt Budapest - Zeg járat, a 10 évvel későbbi menetrendben viszont már igen (Bp - Lenti). Ha érdekel Benneteket, azt is feltehetem.

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12900

Az lett volna a 12-35-ös indulás helyett?

Előzmény: mcg (12896)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12899

Ez inkább jó hír. Az eredeti tervek szerint Felsőpáhok egy jó darabig megközelíthetetlen lett volna Zalacsány felől.

Előzmény: zsitvica (12898)
zsitvica Creative Commons License 2011.04.11 0 0 12898

Lesz menetidő növekedés pár helyközi/távolsági járaton ?

 

http://zalaihirlap.hu/fooldal-nap_temai/20110330_iden_nehezebb_lesz_kozlekedniha_a____os_e

 

 

Batti89 Creative Commons License 2011.04.10 0 0 12897

Melyik honvédségi SETRÁKBA van távolsági ülés?

mcg Creative Commons License 2011.04.10 0 0 12896

ma ismét felmerült bennem a gyanú, hogy a Zalánál a MÁV beépített emberei dolgoznak fordaszervezés terén...:(

 

FKN 12:55-kor indult meg "felfelé" rásegítőzni a 11:40-nek, hogy "meddig" azt nem tudom...

pepe83 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 12895

igaz,,összekevertem a HKF-el,bocsánat :)

Előzmény: IK-E98/20 HD (12894)
IK-E98/20 HD Creative Commons License 2011.04.09 0 0 12894

Szerintem Te nem a GBS-t láttad Héviz-en, vagy ha igen, akkor nem 14:50-kor.

" szóval jó már "

Mikor volt rossz? Mostanában nem igazán tudok róla hogy rossz lett volna.

Előzmény: pepe83 (12890)
kem0001 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 12893

Nagykanizsai járat volt, utólag beugrott

Előzmény: IK-E98/20 HD (12846)
kem0001 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 12892

Ha jól tudom délelőtt Csesztregen fordul meg a HBA, délutánit viszont passzolom.

Előzmény: Batti89 (12891)
Batti89 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 12891

Valaki letudja írni a HBA-935 fordáját?

pepe83 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 12890

Igen,mert 15:15-kor indúl Zegről-Csesztregre és 16:20-kor van Csesztregen!

Más:tegnap 14:50-kor láttam a GBS-t Hévizen,szóval jó már :)

Előzmény: kem0001 (12889)
kem0001 Creative Commons License 2011.04.08 0 0 12889

Én Csesztregen találkoztam még szerdán délután fél 5 táján a JHN rendszámú volvo-val

Előzmény: archlinux (12887)
Batti89 Creative Commons License 2011.04.08 0 1 12888

Pár Zalás kép a hétvégéről, plusz egy kakukktojás!

archlinux Creative Commons License 2011.04.08 0 0 12887

Én meg GTE-340-et láttam a 18:30-as Pécs-Lentin. Fatornyos falum magasságában kábé 15-17 utas.

FKN-692 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 12886

Nem tudom, mi baja lehetett a héten a HKF-290-nek mert minden nap volt vele valami és más autó ment helyette volt ott GBS és mint tudjuk az IAB-863-as is. Ma Győrbe menet HUU-146 kuplungja is megadta magát, GWX-067 segítette ki.

Előzmény: Balázs1 (12884)
FKN-692 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 12885

Egyáltalán nem baj, ha tudunk a Bp-i járatokon történtekről mert fontosak is, de ezen kívül a Volánnál van még annyi sok érdekes forda, amiről lehet beszélni! Ha mondjuk a fordakocsi a saját fordáján ment akkor nem nagy szükség megírni, hogy elindult időben. Elindult, elindult, az a dolga! Ennyi erővel az is meglehet írni, hogy elindul a Győr-Nagykanizsa járat időben 13.05-kor Győrből(pld.):)

Balázs1 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 12884

Én például IAB-863-at láttam a Keszthely - Tatabánya járaton. De nem hiszem, hogy az előttem szólók is ugyanerre gondoltak. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!