Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

emery2 Creative Commons License 2016.09.03 0 0 25635

Sziasztok.

 

Lassan leredukálódik a kocsi vásárlásom. Változatlanul a Kia Ceed a befutó. Konkrétan ez. Egy 1998-as 1.6-os Suzuki Swiftből ülnék át.

 

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/ceed/kia_ceed_sw_1.6_crdi_ex_limited_elso_tulaj.szervizkonyv.10_leg-10492283

 

A terv a következő:

 

- Szemrevételezés, hideginditás, próbakör, okmányok stb. ellenőrzése

- KIA márkaszervizben állapotfelmérés az esetleges "turpisságok" kideritése érdekében. Bizom benne, hogy az eladó partner lesz ebben. Ennek a költségét én állom ha a próbakör után odáig eljutunk.

- Összkép illetve állapotfelmérési lap alapján vételárban megegyezés.

 

Lássatok el legyetek szivesek jó tanáccsal mi az amire a vásárláskor figyeljek ?

A kuplung szerkezet esetleges hibájára mi utalhat ?

Ennél a kocsinál ha hihetek a netes infóknak nincs részecskeszürő és nincs kettős tömegű lendkerék. Valóban igy van ?

Az állapotfelmérés során a befecskendező rendszert is le tudják ellenőrizni ? Azt hiszem ha ez nem tökéletes eléggé zsebbe nyúlós a javitása.

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

Szép napot !

 

Imi

 

 

 

T4ch1k0ma Creative Commons License 2016.09.02 0 0 25634

Üdv,

 

2010-es faceliftes Cee'd I-re van valamilyen megoldás nappali menetfényre, leszámítva az univerzális téglalap lámpákat a tyúkrácsba faragva?

Mondjuk valami ilyen:  https://www.youtube.com/watch?v=POmHqHGmw0I

Foglalkozik valaki ilyesmivel magyarországon? (Köszi)

 

lallaj Creative Commons License 2016.09.02 0 0 25633

Szia. 

Itt vagyok még a szervizben. Azt mondták hogy csak a hátsó fékeket kellene cserelni (tárcsa, betétek). Az utángyártott dolgoknak az ara kb 40ezer, a gyárinak 70 lenne az ára, plussz a munkadíj és az egyebek. 

Most gondolkozom itt csináltaszám-e vagy a haver, akinek szintén szervize van.

Előzmény: Bz81 (25628)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 25632

Köszönöm, ezt majd megnézem. De igen, csak ötösből rosszalkodik és nekem se a Skoda Fabia-n nem volt ilyen, sem az Opel Astra-n :s

Előzmény: Bz81 (25629)
ME_Ivett Creative Commons License 2016.08.30 0 0 25631

Sziasztok!

Kia Cee'd ED 1,4 benzines autóm van, aminek rosszalkodik mostanában az EPS rendszere. Persze intézem a szervizt, csak szeretném megkérdezni, hogy találkoztatok-e már a problémával. Ráadom a gyújtást és kb 1 másodperc múlva hallok egy nagyon halk kattanó hangot, akkor tudom, hogy nincs szervokormány. Viszont ha ekkor leállítom és újraindítom, akkor megint minden ok.

Előzetesen tudtok valami tippet adni, hogy mi lehet a baja?

Köszi a segítséget előre is!

lallaj Creative Commons License 2016.08.30 0 0 25630

Szia.

 

Persze, pénteken megírom. 

Előzmény: Bz81 (25628)
Bz81 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 25629

Szia! Az enyém is SW 2010 benzines és azt vettem észre, hogy 5-ből egyből nem megy üresbe, hanem ha enyhén bal lefele húzom előszőr mintha négy és 5 közé ugrana, majd ha még egyet húzom le akkor vált üresbe és úgy már tudok 3 asba kapcsolni. Tehát a többi sebességből egyből üresbe ugrik, csak az 5-nél kell kettő ugrás! Ez nem tudom, hogy a ráncfelvarrott KIÁknál bug vagy ficsör de a régi Ignisemnél ilyet nem tapasztaltam.

 

Előzmény: Zénóka23 (25612)
Bz81 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 25628

Szia!


Nekem is lassan esedékes a féktárcsa+betét cseréje(néha nyikorog fékezésnél) szóval ha kaptál árajánlatokat megoszthatnád, hogy mennyi az annyi és hogy hol fogod kicseréltetni :9 Köszi előre is!

Előzmény: lallaj (25589)
lallaj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25627

Köszönöm a kimerítő választ. Ezek nagyon jó infók voltak.

 

 

Köszönöm a segítségeteket!

Előzmény: cápaFeri (25623)
lallaj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25626

Köszi. Megpróbálom észben tartani. :)

Előzmény: Laikus Testvér (25622)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25625

Senkinek nincs ötlete a váltóhibára? :(

Sarkany Creative Commons License 2016.08.29 0 1 25624

Az elmúlt három hétben kissé megdolgoztattam az 1,4-est, 4500 km-t mentem vele mediterrán meteorológiai körülmények körülmények között, folyamatosan üzemelő légkondival. Ebből 3500 km autópálya volt, 120-140 km/h tempóval, a többi országút, 70-80 km/h tempóval, amiből 60 % hegymenet 30-50 km/h tempóval. Az autópályán tempomatot használtam. A teljes útra 6,4 l/100 km átlagfogyasztás adódott.  Szerintem, nem rossz. :)

cápaFeri Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25623

Kondenzvíz kivezető cső a tűzfalon. Ez vezeti ki azt a lecsapódott párát, amit az utastérben a légtérből a hőcserélő von ki és a gyűjtőtálcán összegyűlik. (Ezért nem jó sokat belső keringetésen légkondizni, mert szárítja a levegőt, kivéve ha pont az a cél, mert párás a levegő az utastérben.) Az a jó, ha ezen kifolyik. Vannak esetek amikor eltömődik és nem folyik ki, ilyenkor az utastérben túlcsordul a gyűjtőtálcán és a lábtérben landol a kondenzvíz. Néha nem ért egy vékony drótdarabbal megnézni, nincs-e eltömődve.

Előzmény: lallaj (25618)
Laikus Testvér Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25622

Az elöl lévő motortér/utastér elválasztó elem klasszikus neve torpedólemez.

 

Ritkábban hívják tűzfalnak is (azért ritkábban, mert a torpedólemez mindig elöl van, de ha farmotoros az autó, akkor a tűzfal igazából hátul van).

Előzmény: lallaj (25620)
lallaj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25621

Köszönöm a válaszod.

Előzmény: Sarkany (25617)
lallaj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25620

Lehet rosszül írtam, a motortérben van a cső. A motortér/utastér elválasztó lemez (vagy hogy hívják) és a motorblokk között, lent az egyik motor tartóbak környéken. 

 

köszönöm a válaszod. 

Előzmény: -peter (25619)
-peter Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25619

Annak néz ki :) fekete műanyag hajlított cső: klíma kifolyócső.

Ezt az autón kívülre kellene dugni, különben szétáztatod a padlót és büdös lesz a kocsiban.

Megvan hogy honnan bújt ki? Azt sem értem, hogy jöhet onnan ki. Erőteljes porszívózás volt? :)

Előzmény: lallaj (25618)
lallaj Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25618

Remélem az. Csináltam róla egy képet.

Előzmény: Sarkany (25617)
Sarkany Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25617

A légkondi csapadékvizének kifolyója, amit találtál. :)

Előzmény: lallaj (25616)
lallaj Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25616

Sziasztok.

 

Most, pár perce észrevettem, hogy a kocsi (Ceed) alatt víz van. Elkezdtem keresgélni, hogy honnan jöhet. Találtam egy csövet ami sehova sem megy. A motortérben volt az utastér előtt, lent. Nem tudjátok esetleg mi lehet az? Lehet, hogy valami légkondi túlfolyó? Eddig nem vettem észre ilyet, bár nem is figyeltem.

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

Zénóka23 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25615

Látom, az irányokat Te is kevered. :)

Elsőre rontottam el. És másodszorra jól írtam. 0 állásból feltolod hármasba és jobbra van az 5.

A hiba: 5-ből nem tudom visszatenni 3-ba. Érted? Szóval 5-hőz képest nem tudom balra magam felé mozgatni. Csak jobbra, tőlem távolabbra, majd úgy vissza 3-ba, vagy le 4-be és úgy fel 3-ba. 

Így érthető?

Előzmény: aamen3 (25614)
aamen3 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25614

nem úgy van hogy a nullához képes jobbra fenn van a hármas (és mégjobbrább fenn az ötös)?
tehát ha kiveszed ötből akkor tök normális hogy kicsit jobbra kell mozditani hogy bemenjen háromba

Előzmény: Zénóka23 (25613)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25613

Elrontottam az irányokat. Tehát balra nem tudom elhúzni és vissza 3-ba nem tudom tenni, csak ha előbb jobbra eltolom.

 

Előzmény: Zénóka23 (25612)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25612

Sziasztok!

 

Új Cee'd tulajdonos vagyok és bevallom felületesen olvastam sok oldalnyit a fórumból, de nem találtam egyelőre választ a kérdésemre.

Ezért elnézést, ha már volt róla szó.

A problémám a következő: 

KIA Cee'd SW (ED) és a váltóját, haladás közben 5. sebességből nem tudom visszatenni 3-ba.

Egyszerűen nem tudom semleges állásban jobbra elmozdítani. Csak, ha előtte balra eltolom, vagy 4-es és utána 3-omba vissza.

Mi lehet a gond?

Óbudai szervizben nem tudtak választ adni, azt mondják, szét kéne szedni a váltót.

-peter Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25611

szia

Márkaszervizben olvastassátok ki a hibakódot mert sokféle alkatrészt elcserélgethetsz e nélkül, és nem mindegy hogy mennyit kell a végére kifizetned.

A sarki autószerelőnek nem biztos, hogy olyan hibakód olvasója van, mint a szakszerviznek, hidd el mi csak jót szeretnénk neked.

üdv!

Előzmény: .Bibike. (25610)
.Bibike. Creative Commons License 2016.08.26 0 0 25610

Köszönöm a válaszokat.

Szervizben voltam a kocsival, mert műszakis is volt ugye közben. Elmondásuk alapján gyertyacsere megvolt, "átvizsgálták" a kocsit, hibajelet nem küldött.

Férjem olvasott utána a neten, hogy lehet a felső holtponti adagoló a rossz, mert ugyanígy járt egy opel astra-s is és nála az volt végül a gond.

Első körben egy szerelő kitisztított minden "benzines-olajos" mechanikát rajta, mégsem lett jobb. Visszavittem, hogy nem jó, most ő is ezt az alkatrészt cserélte, pedig nem szóltunk neki, hogy utánaolvastunk a neten. Remélem jó lesz most már a kicsi kocsi, ma megyek érte, hétvégén kiderül.

Ha mégsem, már találtam egy új kia szervizt, ahová vinni fogom a kocsit, mert a régibe - azt nem írom le melyikbe - én többet nem viszem el azért, hogy kivágják a műszaki után minden kért javítás nélkül. Még rosszabb állapotban kaptam vissza a kocsit, mint amilyen volt.

Sziasztok :-)

Előzmény: Sarkany (25609)
Sarkany Creative Commons License 2016.08.26 0 0 25609

alig indult el a kicsi kocsi.  Ezt megcsinálta hideg és meleg motorral is

 

Szerintem, az üzemanyag szivattyú vagy a lambda szonda meghibásodása a hiba okozója.

Előzmény: .Bibike. (25607)
cápaFeri Creative Commons License 2016.08.25 0 0 25608

Kaptál hibakódot? Kontroll-lámpa világít? Laikusként gondolom jónéhány dolog lehet problémás. Lehet EGR-szelep, lehet fojtószelepház, főtengely-jeladó, valamelyik vákumcső, ac-pumpa, stb.

Így ez csak találgatás, jó lenne szervízbe vinni, kódot olvasni (ha van) és onnan továbbgondolni.

Előzmény: .Bibike. (25607)
.Bibike. Creative Commons License 2016.08.25 0 0 25607

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, egy 2008-as, 1.4-es benzines kis csodát vezetek két éve, imádom. Az elmúlt hetekben, pont a műszaki vizsga előtt jelentkezett egy olyan problémám, hogy indításnál köszörült, alig indult el a kicsi kocsi.  Ezt megcsinálta hideg és meleg motorral is. Amikor elindult végre, csinált olyat, hogy 800-2000 között ingadozott a fordulatszáma. Ez után megcsinálta velem, hogy fékezésnél - erős fordulatszám esésnél - egyszerűen leállt menet közben. Végül már, amikor egy körforgalomban vártam a sort, akkor is leállt, alapjárton. Ezek a hibák teljesen váratlanul, váltakozva jelentkeznek. 

Nem tudom, mi lehet a baja, nagyon szeretném visszakapni a régi, megbízható kisautómat, ha valaki találkozott már ezzel a problémával, kérem segítsen. :-)

Előre is köszönöm!

Szép estét!

aamen3 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 25606

igen

Előzmény: 08-73 (25605)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!