Az űrtechnikát én csináltam. :) Vagyis tartalmi és formai szempontokból ugyanígy nézett ki a menetrend, csak nagyon rossz volt már a minősége (fakó tinta, elszíneződő papír), úgyhogy újraszerkesztettem. Egyetlen különbség, hogy nekem nincs normális hullámvonalam, így ezt a kettőspont pótolja.
Ígértem a Bp - Lenti vonal 1981-es évi menetrendjét, íme: (érdekesség a Déli pályaudvari megálló mindkét irányban)
Ezen kívül két dokumentum jellegű tegnapi felvétel ZVR-103-ról, amint szakadó esőben elhagyja a fehérvári pályaudvart. (Ma EUX-316 jött, a változatosság kedvéért.)
OFF Tényleg, a Szeged-Zeg lassújáratnak van köze ahhoz, hogy nincs _normális_ napontás Kaposvár-Szeged járat? Nálam "potenciálisabb" utas nem sok van, de a franc akar 6-7 órát zötyögni egy Alfa Regioval lehetetlen időben (még mielőtt lejár a diákom, majd egyszer végigtolom a világfalu-Szeged viszonylatot). Normális menetidejű [vezetési idő miatt max. 4,5 óra] Szeged-Kaposvár-Szeged járatpár meg nincs (viszont például Szeged-Siófok-Szeged van, a Kapos Volánt meg hagyjuk, őket arra tartjuk, hogy minősíthetetlen szolgáltatást konzerváljanak a megyében), pedig én jobban örülnék annak... ON
Na mindegy, a helyközi igényeken kívül legalább annyi haszna van a Zeg-Szeged lassúnak [*], hogy van Zeg-Szeged gyors, ami viszont 5*-os járat. Ettől függetlenül jó lenne valami ügyes trükkel csökkenteni a 15+30 perces ácsorgásokat...
[*] Bár Szeged-Zeg között lehet Szekszárd-Siófok-Hévíz felé is menni, illetve szerintem a Nagykanizsa-Kaposvár-Bonyhád-Szekszárd helyközi járatpárra is nagyobb lenne az igény (feltéve persze, hogy van napontás Kaposvár-Szeged járat).
Örülök, hogy mást is érdekel. :) Akkor íme először az előző vonal 1981-es menetrendje, ami nagyon emlékeztet a maira. Itt már "zalás" a hajnali járat, noha Hévízről jön. Ma vagy holnap pedig "hozom" a lenti vonalat, esetleg egy-két Győr-Zeg vagy Szombathely-Zeg viszonylatot, ha nem untat Titeket.
Megosztanék Veletek egy régebbi érdekességet. Ez a mai 1212-es vonal elődjének menetrendje 1970-ből. Szinte ugyanaz a menetrend, mint amit ma a JWC-940 teljesít. A menetidő felfelé ugyanannyi, lefelé pedig 5 perccel kevesebb volt 40 évvel ezelőtt, mint ma. Ebben az időben még nem volt Budapest - Zeg járat, a 10 évvel későbbi menetrendben viszont már igen (Bp - Lenti). Ha érdekel Benneteket, azt is feltehetem.