Keresés

Részletes keresés

Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.03.07 0 1 77348

Gondos gazda? Mennyit engedett, hogy itt reklámozd a csávót? :)

Előzmény: Yager001 (77346)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2021.03.07 0 0 77347

Nekem hidegen és melegen is akad az RS - váltója . Jellemzően , fordulatszám és sebesség függő . A léghűtéses 1200-asoké sokkal jó volt . 

Előzmény: Lbx (77341)
Yager001 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77346

Köszi Mindenkinek 👍🤘 Most koccintottunk a motoros barátokkal a GS-re. Körbe ültük a garázsban :D Nem hiszik el, hogy nem zsír új a motor annyira patika 🤔😁 Gondos gazdája volt 😉

Előzmény: Molnar_Nobby (77287)
tux Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77345

A lecserélt is ilyen volt, kopottan is jó volt. Mondjuk amilyen jó a bömös futóműve, nehéz megmondani mennyi a gumi és mennyi a futómű része a jó kanyarstabilitásban. Legalább is nekem.

Előzmény: zöld_I (77343)
tux Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77344

Ez az Augszburgi szalon. Nagyon nagy és high tech autós része van. A motoros, amit fotóztam, csak kicsi része az egésznek. De persze a Müncheni BMW Welt és BMW múzeum az igazán brutál a környéken.

Előzmény: Horpa1 (77340)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77343

Az a trail2 fantasztikus egy valami. Es a leg durvabb, hogy alig kopik. Ok, a tied combosabb sokkal, de az LC-ken is 10 felett elszalad bőven

Előzmény: tux (77337)
Lbx Creative Commons License 2021.03.06 0 2 77342

Az API a motor kenésére vonatkozó követelményszinteket tartalmazza, és nem foglalkozik egyébbel. A JASO specifikáció tartalmaz olyan előírásokat, amik a nedves tengelykapcsolóval épített motorok követelményeinek felelnek meg. Mivel az 1150 széria száraz tengelykacsolóval van szerelve, esetükben a JASO minősítés érdektelen. A JASO a vizes blokkok esetében kerül képbe, mivel azok már nedves kuplunggal szereltek, ahol a tengelykapcsoló a motorolaj által bejárt térben működik. Tehát az 1150 és az 1200 lég-olajos széria esetében nem kell JASO minősítésű motorolaj, az API/ACEA lefedi az elvárásokat, viszont az 1200 LC/1250 motoroknál használt motorolajnak teljesítenie kell a megfelelő JASO követelményt.

Amennyire én tuom.

Előzmény: zöld_I (77335)
Lbx Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77341

"Az normális, hogy hidegen az első pár kilométeren kicsit húzós a váltó? Pár sarok után már finoman beklattyan bármelyik sebességbe..."

 

Igen - szerintem. Főleg a tavaszi hűvös időben. Ott is kell idő, mire a kenőanyag hőmérséklete eléri az üzemi szintet.

Előzmény: tux (77337)
Horpa1 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77340

Ja bocsesz, azt hittem ez Full-Gas, de akkor nem.

Előzmény: Horpa1 (77339)
Horpa1 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77339

Szia Tux,

 

örülök, akkor nekem sem hazudtak anno🙂

Még nem is voltam az új részben, ami a fotón látható, jól gondolom, hogy ez már az.?

Előzmény: tux (77338)
tux Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77338

Bementem a szomszéd BMW szalonba és pont annyi a kulcs mint amit írtál, 65 Euró, hétvégére elkészül.

Volt ott pár szép bringa kiállítva.

Előzmény: Horpa1 (77065)
tux Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77337

Az normális, hogy hidegen az első pár kilométeren kicsit húzós a váltó? Pár sarok után már finoman beklattyan bármelyik sebességbe, azzal (BMW-s mércével) elégedett vagyok.

Ma vettem észre, hogy a jobb oldali markolatfűtés nem működik. Javítható vagy cserélni kell valamit?

Ma menten először az új Scorpion Trail II-es gumikkal olyan 30 km-t. Csak két fok volt és még nincs tapadósra kopva a felülete, de így is hihetetlen stabil kanyarban.

Ami a hátsó rugóstagot illeti, beszerelték a WP-t a Showa helyére és tényleg csereszabatos, nem kellett semmit barkácsolni és működik minden funkciója.

tux Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77336

Én azt sem értem mit állít? Hogy az olajtól mállott szét a vezérműláncfeszítő műanyagja? Vagy hogy az olaj miatt tört ki egy darab a vezérműtengelyből?

Én azt gondolnám, hogy a rossz (?) olajtól max jobban koptak volna a súrlódó alkatrészek, de nem tud kitörni egy darab a vezérműtengelyből...

Előzmény: zöld_I (77335)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77335

Ez van a gyári könyben:

 

 

Ezt a speckót azok az olajak is tudják, amik nem JASO MA minősítésűek, igaz?

Előzmény: ekowob (77333)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77334

Ott a pon.

Előzmény: kroni1 (77322)
ekowob Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77333

Nem, nem öszinte. Megint egy olyan cikk, mint az "élat a BMW után" Egy alaposabb önvizsgálat után nem ez született volna.
A Castrolhoz meg csak egy illusztráció:


(Nem ismerem a teljes elöéletét, de állítólag végig azzal ment.)


Egyébként a gyári elöírás API SG. Nos ilyen olajat már nem is kapni. Ennél csak sokkal jobbak vannak, az említett Castrol is SJ-s teljesítményszintü.
Ha az olajjal lett volna a baj, akkor nem csak ezt a motort érintené, hanem sorban állnának hasonló problémákkal.

Előzmény: T1OK3 (77332)
T1OK3 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77332

Egyrészről ez egy őszinte cikk. Másrészről akik utálják a márkát, illetve nincs rá pénzük, máris járják az örömtáncot, hogy szar a BMW és ezt Ők mióta tudták, már rég megmondták.

Előzmény: R100 (77324)
Mortoff Creative Commons License 2021.03.06 0 2 77331

Én a címet nem igazán értem: "Mitől mehetett idő előtt tönkre az elnyűhetetlen BMW?"

Ez egy 21 éves, 200k-t futott motor.

Mi az, hogy idő előtt? Mennyit kellene kibírnia nagyobb ráköltés nélkül?

Eljött az ideje, rá kellett költeni. Semmi sem tart örökké, de a 21 év/200k fényében

szerintem nem rossz a dolog. Most rendben lesz kb. újabb 200k-ig.

Ha az enyém ennyit kér el 21 évesen 200k-val a háta mögött, nem fogok panaszkodni.

Előzmény: R100 (77324)
laferi Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77330

:-) :-) :-) 

 

 

Előzmény: kroni1 (77325)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77329

A motul üléstisztítója nekem bevált az 1200 LC-nél.

Előzmény: Lbx (77327)
R100 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77328

Az 1100 RS-t hozzá hordtam, Castrolt töltött bele mindig.

Előzmény: kroni1 (77325)
Lbx Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77327

Tényleg jól áll neki, világjárósabb lesz tőle. Le is fotózom ilyenkor - majd jó lesz hencegni a spanoknak a képekkel pár sör után - ha végre kinyitnak a krimók.

Azon dolgozom, hogy valamelyest csökkentsem a nyereg alól feltörekvő kosz lehetőségeit. Fura anyaga van az üléshuzatnak, nyilván a csúszás ellen dolgozik a nem sima felület, de így a kosz megragad a "pórusokban", csak bő vízzel jön le, törölgetni felesleges.

 

Előzmény: zöld_I (77320)
Lbx Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77326

Köszi! Ez a terv :-)

Előzmény: hamvasat (77318)
kroni1 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77325

Köszi a linket, tényleg érdekes! Jöhet akkor a szokásos "milyen motorolajat" kör? :)

 

Már csak azt kéne tudni hogy ő melyik olajat használta. Én a gyárilag ajánlott Castrolra tippelek, amivel itt másoknak is voltak már - nyilván nem bizonyíthatóan, inkább megérzés szerint - komolyabb problémái, de ez persze csak tipp, mert lehet hogy nem. Veres Pisti nekem mindig Motult használt, aki járt esetleg anno Nyitraihoz szervízeltetni az leírhatná, hogy neki mit használt, ha már nem akarta a cikkben megnevezni a gyártót.

 

Amúgy számomra érdekes, hogy a műszeregységtől kezdve mennyi minden volt neki, pedig ha jól sejtem nem nagyon használták terepen, de persze erről sem tudok semmi pontosat.

Előzmény: R100 (77324)
R100 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77324
BlackGS Creative Commons License 2021.03.06 0 0 77323

Igen,kaptam is hétfőre időpontot. 

Előzmény: hamvasat (77315)
kroni1 Creative Commons License 2021.03.05 0 1 77322

Nem is rugozok, csak leírtam a véleményemet. Ha folyton azon rugoznék h mi történik a világon, az nem lenne jó hatással a lelki békémre, sztem már rég öngyilkos lettem volna, de komolyan. 

Előzmény: zöld_I (77321)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.05 0 3 77321

Ilyeneken szerintem kár rugózni. Nagy beruházásból lehet nagy összeget ekarmolni. Ha meg épp olyat találnak csinálni, amiben utána az ember örömét leli, hát akkor hajrá. Pl nekem a városliget is tetszik, amilyen lett,.meg a Margit sziget, pedig utóbbin közelről láttam, milyen pénzpacsálás ment.

Előzmény: kroni1 (77319)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.05 0 0 77320

Élvezd ki, hogy van egy olyan motorod,  aminek jól áll a kosz, a mosás csak rohasztja a kardánt :) . Mivel az enyém  napi használatos, ilyenkor télen mindig szügyig retkes. Múlt héten is megállok vele a piacon, odajön egy csávó, megjegyzi, milyen GYÖNYÖRŰ, meg kérdi, hogy új modell-e :)

Előzmény: Lbx (77317)
kroni1 Creative Commons License 2021.03.05 -3 3 77319

Bennem kettős érzés van a pályával kapcsolatban. Megnéznék ott egy két versenyt? Mindenképp, akár családdal is. Mennék oda motorozni? Talán az is lehet. Örülök neki az ország jelen helyzetét tekintve? Talán jobban mint egy x-edik stadionnak, de az a baj, hogy ez sem ehető. És ha az úszóVB vegső költségeiből indulok ki, akkor azt gondolom hogy itt is mellékes cél a motorsport rajongók boldogsága és a környék felvirágzotatása. Úgyhogy alapvetően Istvánnal értek egyet, ez a büdös életben nem fogja visszahozni szerintem az adóforintokat, turisztigailag se lesz jelentös hatása. így szocialis szempontból csakúgy kevés az értelme mint pl. anno a szeuzo kincsek visszavásárlásának, vagy a külföldi cégeknek nyújtott milliárdos állami támogatásoknak, amiből gyakorlatilag évtizedekig tudnak kockázatmentesen tevékenykedni, cserébe az "ehbéren" tartott párszáz munkással lehet lobogtatni a munkahely teremtési joker kártyát.

Szóval nehéz kérdés ez, mondjuk nagy eséllyel ha nem erre költenék akkor se használnák a szegénység felszámolására és az egészségügy vagy az oktatás fejlesztésére. Én most mégis inkább ellene vagyok.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!