Selyemfényű festett MDF-felületeknél tikkurila elastic primerrel alapozok, fedőrétegként tikkurila diccoplastot fújok egy rétegben (vagyis egy lépésben), ha magasfényű kell akkor a selyemre fújok 2-3 réteg 4CR lakkot, csiszolva - polírozva. Ha selyemfényű lakkozást kérnek (pl.fafelületre) arra tikkurila merit30-at használok. Sata Jet90-nel fújok mindent, így fejből meg nem mondom, talán 1.4 -es fúvókával, kb.2 barral, függőleges sávban fújva.
Számítás szerint bírni kellene a 25nek,de sajnos induláskor sokkal több kakó kell neki mint a valós áram felvétel..+ ugye az öszevisza elcsuszás a mocik indulása között,,,
Ugyan már,ezért fórum...ezért regisztráltam, mert néha én is elakadok ,és jól jön a segitség olykor...
A rajzod jó,így volt bekötve!
ne gondold hogy vettem külön homokfuvót,hísz minden kompihoz adtak készletet (így 4db volt)és a benne lévő "képen szereplővel" fuvattam a tiszai fövenyt,,(közel van és ingyen)
Szerintem kell a 3.tarály+2 szelep,mert mivel nem tudod beállítani sehogy,hogy a 2 kompi ellentétesen nyomjon .... ugye nem tudod mikor melyik nyom stb...
A képen lévő visszacsapószelep nem a legjobb megoldás mert műanyag a belseje, nem nagyon bírja a nagy hőt, nálam egyszer megolvadt, aztán kicseréltem olyanra aminek réz a belseje , azzal nincs gond.
Nálam pár éve a Baumaxos 19eft 2HP kompresszorokból volt 4 öszekötve,mert teljes kocsi (old timer)homok fuvatásához kelett a levegő,és ez volt gyorsan olcsón elérhető..
Gondoltam összekötöm és sluxx kész is...
De mégsem,,,tetü lassu volt és kevés...
Ekkor mondta az öregem:visszacsapó szelep +1 tartály...nem hittem neki,és szívtam még 2 napot mig kinem próbáltam az Ő ötletét.
És lőn világosság...azaz teljesítmény!!!
A lényeg:
4 kompi..úgy a hogy megvettem ,mind a 4 bele egy +80L tartályba(a végén lévő menetek a gáz csövekkel megeggyeznek) ,de a LÉNYEG hogy minden cső közé 1 visszacsapó szelep,én a vizes szerelvény boltban kaptam gyorsan olcsón,,vettem 4db-ot és be a csövek közé...
Láss csodát kb 2 perc és megvolt a 8Bár...és használat közben is hamar be és ki kapcsolt,,
+ ugye ezt mind egy külön nyom.szabályzóra kötöttem mert,a rajtuk lévők csak 6-8 álásban kapcsoltak,és ez nem volt okés...
Vettem olyat ami állítható és 7-8-ra beállítottam,így tudtam a folyamatos 6-bárt tartani munka közben...
A leg tutibb az lenne ha minden sűrítőt egy motor hajtana .akkor nem volna gond a süritési pont elcsusztatással ..
Mégha lenne is 380 akkor meg a mobilitás lenne oda...Egyetlen 1 létezik 3kw és az is 200e felett van, de raádásként csupán csak 1/3 dal tud többet mint a kis V2 hengeres.Gondolom azért, mert az "csak" 1000ret forog ez meg 2800at.
Ebből- majdnem ilyen- gondoltam a 2 dbot- csak nem lincos, hanem Erba, mert az kicsivel mégtöb levegőszállítást ír
Próbáld meg úgy hogy, nem a töltőcsőről viszed a nyomást hanem a 2 tartályt kötöd össze... úgy jó lesz bár a légszállításod nem hiszem hogy, fog emelkedni... olyan jelentős mértékben, így ha komoly a munka meg van rá bőven jelentkező, akkor építeni vagy venni kell egy olyan kompresszort ami birja...
A 200literes tartály estén- ami nagyon nehéz és nem könnyen mozgatható- sem lenne elég tartalék 1db 2 dugóssal rajta mivel folyamatos üzem menne órákon át 13mm csövön folyamatosan megy az anyag - homok.
Én az egyik kompresszorból tartály kiiktatásával rögtön a másik tartályába nyomattam volna a levegőt. Így nem ment valamiért.
Nem akarok feleslegesen venni még egy 2 dugóst ezért is kérdeztem, hogyan tudom összekötni és mire számíthatok?
Előny lenne, mert könnyen szállítható maradna - szétkapcsolva őket- ráadásul nem találok 220v működő 800-900 légbeszívó képességű kompresszort a piacon.
Talán töredék áron jönne ki.
Hátrány, hogy ez 2850et forog. Az ipari tartósabb lehet, mert csak 1000ret.
Másik hátrány, hogy nem tudom megoldani :(
Mi volt a tapasztalatod mikor a 2db volt összekötve?
Azt nem tudja valaki, hogy mi is a működés elve?Pl a gyári kétdugós esetén hogyan oldják meg, hogy egymás erősítsék ne pedig gyengítsék?Vagy olyan nem fordulhat elő, hogy egymás ellen dolgozzanak?
Nekem is volt 2db 40l-es tartály összekötve ,de ilyen nagy nyomáskülönbség nem jelentkezett. Egy biztos,hogy akármennyi tartályt fogsz összekötni nyomáskülönbség lesz. Láttam már 5db 50l-est összekötve nagyon pocsék látvány. Minek bonyolitani a dolgot, a 2dugóst ráépíted egy 100-150-200L-es tartályra és minden normális lesz,ez a legegészségesebb megoldás. Üdv!
Egy 2dugattyús 2,2kw 450l/perc 50L tartály félprofi-barkács kompresszorom van és egy 50l 1Kw 110l/perc os nagyonbarkács.
Gondolkodtam, hogy összekötném öket, vagy esetleg vennék még 70e körül egy güde, szintén 400-450l/percest és azt kötném össze a másik 450l/percessel és lenne egy 900l/perces szívóteljesítményű kompresszorom.
Aztám kipróbáltam , de nem értem, hogy miért nem jártam sikerrel???
Az 50L 2,2 2 hengeres tartályából hátul kicsavartam a csavart, és belecsatlakoztattam a másik kompresszorról a termelő ágró kijövő csővet. Tehát az nem a saját tartályába ment, hanem a másikéba.
Bekapcsoltam a kisebb kompresszort és a nagy 2 hengeres tartályában elkezdett nőni a nyomás- jelezve a nyomásmérő órán.Kb 3 bárig ment fel, utánna megállt, hiába ment a kompresszor!Bekapcsoltam a másikat és azonnal felment 8 bárra. Próbáltam tesztelni 7 bárnál leállítva, de akkor sem tudta 8 bárra felnyomni. Nem is vettem észre semmit a teljesítményébe
Nem tudom miért volt ez?Nem dolgoznak egymásnak ellen így?
Én nem érzem magam ebben a dologban illetékesnek,hogy megmondjam.Esetleg ha kiváncsi vagy ,és netalán a többi mester is megnézné, akkor írjatok neki és biztos megmutatja. Azt előre elárulom,hogy megfogsz( megfogtok) lepődni mert én is ezt tettem.
Azt is vegyük figyelembe,hogy bár Magyarország kicsi de a tájszólások igen sokrétüek. A különbség a fészer,szín,és a nálunk Sz-Sz-B megyében pecunak ejtett építmény között a következő. A pecu mint emlitettem =kis helyiség és itt a hangsúly a kis, kicsi szavakon van,míg a fészer,szín,vagy van olyan,hogy kocsiszín= ezek nagyobb,tágasabb,helyiségek ahol szalmát,szénát,lovaskocsit,szekeret tároltak.Én jártam ugynevezett sváb községben, és amikor bementem egy ilyen helyiségbe úgy éreztem magam mintha az ÓRIÁS barlangjába lennék. Ám én azt mondom ,térjünk vissza az eredeti témakörbe,akinek kétségei vannak az járjon utána a neten!