Amikor 3500 forintért veszek egy pár kínai cipőt a 15000-es marc helyett (a kínai 5 hónapig tart, a marc meg nyolcig)), akkor tulajdonképpen a családom érdekeit védem.
Bitos lenne olyan ember, aki egy 150 oldalas szakdolgozattal bebizonyítaná nekem, hogy rosszul döntöttem, de az is biztos, hogy én meg kiröhögném.
Azt én értékelem, hogy Frici a vállalkozó akar a feleségének is egy SUV-ot, de ne az én pénzemen vegye meg. Egyúttal rádöbbentem arra, hogy neki a cipő-bizniszben nincs helye és valami mással kellene foglalkoznia, valami olyannal, amit el is tud adni.
Naaa... azé' emléxem a topicra, Usztics Magor mozgalma nem vótt más, mint eccerű tarhálás nemzetiszínbe bugyolálva... Valami ollasmit dünnyögött, hogy a haszonból a jobboldali művészeket, meg a sajtót akarják támogatni...
Alapvetően faszok vagyunk ahhoz, hogy megvédjük a saját érdekeinket. Ennyi.
Csak egy apróság, mint illusztráció: amikor egy francia elnököt vagy minisztert mutatnak, mindig francia autóból száll ki. Pedig egy 607-es Peugeot messze nincs ott presztizsben, mint egy S merci. És mégis.
A gazdaság törvényei bár nem 100 százalékig determinisztikusak, de ugyanolyan kérlelhetetlenséggel érvényesülnek mintha azok lennének.
Anno a pártállam katonái egyrészt habzó szájjal szidták az imprjlizmust, másrészt otthon sony volt a tévé, panasonic a video, bosch a hűtőszekrény, VW az autó és így tovább.
Most is ez van: nike cipőben, everlast polóban, lewis farmerben tüntetnek a nemzeti eszmékért, imprjlizmus, stb ellen.
Az RTL klub és a TV" elsősorban bulvár-központű, a hírműsoraiban is. Mindig a szenzációkat közli, a negatívat, a botrányosat. Azért észre lehet venni némi "hátszelet" különösen a TV2 esetében. Lásd a Fletó táncolásának értékelése a Tényekben szagértő koreográfussal aki kiemelte hogy milyen fejlett a miniszterelnök úr mozgáskultúrája. Mindezt röhögés nélkül :-D.
Ki a fenét érdekel a Sláger rádió??????? Hogy jön ide? Úgy hogy a magyar pógárok nagy része ezzel kel és fexik. Mondjuk nem épp a tudományos akadémia tagjai, de szavazati arány szempontjából tökmind1 hogy Győzike vagy Einstein tölti ki a cédulát.
ugyanis ez a fidesz már NEM AZ a fidesz. orbán hasonló átalakuláson esik át, mint annak idején adolf. Pedig a balfékeknek 98-02 között sem tetszett igazán.
amíg az amcsik meg a ruszkik nem tettek neki keresztbe egész normális volt Nos, ezt azért még én sem mondanám Hitler elftársról, pedig engem aztán elég nehéz lenne baloldalisággal van antirasszizmussal, netán cionizmussal vádolni.
Inkább kellneki orosz gáz,hogy jó meleg legyen mikor német kocsijával hazaérkezik
és megeszi lengyel csirkéjét amit a koreai mikrójában melegített magának.És mikor a japán TV-jén megnézte kedvenc brazil sorozatát,eltöpreng hogy ma megint nemsikerült jólfizető állást találnia magyarországon
Már máshol is kihangsúlyoztam, miben különbözünk mi itt európában ázsiától?
"alapvetően két gazdaságfilozófia áll egymással szemben" ( számomra még mindíg kedvezőbb az európai filozófia. (pl. a "svájci csirke esete, amit már levezettem a Fórumban" akkor, megis kaptam érte a magamét a "közgazdáktól".)
röviden : amikor rákérdeztem a svájci ismerősökre " miért az 5,60-as svájci csirkét veszik a 4,40-es magyar helyett" azt a választ kaptam " tudod öcsi, én egy banknak vagyok az alkalmazottja, az a farmer, aki a "svájci csirkét " remeli, az én ügyfelem. Istennek hála, keresek annyit, hogy megengedhetem magamnak, hogy 5,60-at fizessek az ügyfelem termékéért, mert ha nem tenném, tönkre menne, én elvesztíeném az állásomat és munkanélküliként, már a 4,40-et sem tudnám kifizetni"
Nos, ezen köllene már nekünk is elgondolkozni, addig, amíg nem késő!
Már most is a 24. óra utólsó másodperceiben vagyunk itthon, nem sok időnk maradt erre.
hát az istenadta nép sajna ezt csinálja... volt kitől tanulnia.
aj-e, hogy drágán építkezünk? ha fullosan hitelből, akkor igen.
"miért nem ilyen megy ilyen kondíciókkal lett kiírva a pályázat" Na akkor emlékezz vissza a máv motorkocsi tenderre. megkérdezték. sőt a gvh 2x elis kaszálta a tender eredményét. harmadszorra, mikor újfenn a lexarabb ajánlat jött ki győztesnek akkor már hagyódott a francba az egész...
fejlesztésre a legtöbb esetben megéri hitelt felvenni. na persze. de hosszútávon nem azok jönnek ki a játszmából győztesen akik a bejövő tőkét fullosan infratruktúrába teszik, hanem annak egy jó részét becsatornázzák a gazdaságba működő tőkeként. most ott tartunk, hogy vannak autópályák, meg rohadtul tőkeszegény gazdaságunk, körbetartozásokkal...
bajnak persze, hogy baj, de szerintem kevésbé rossz, mintha semmi sem épülne.
Így elég könnyű vitatkozni, hogy egyszerűen figyelmen kívül hagyod az elhangzó érveket.
A #48882-ben részletezve van a "semmi", ami nem épült meg.
Hogy miért nem épült több? Talán nem kéne olyan előnytelen szerződéseket kötni, amelyek felbontásának árából többszáz kilométer pályát is lehetne inkább építeni.