"Papíron" üzemképesen állt meg anno. Aztán valami bírósági ügybe keveredett a tulaj, ahol előbb elítélték, aztán a végén még felmentették részben / egészben (nem tudok részleteket)... De az INOTA ezalatt a sok év alatt sajnos csak állt és rohadt. Egyes infók szerint hiányos is. (Amit az első mondat fényében nem igazán értek...) Szóval bárki is veszi meg, nagyon sokat kell költenie arra, hogy abból ismét hajó legyen! Ugyanakkor... A TATABÁNYA szomorú sorsa után az utolsó szürke, ami még menthető (lenne)...
1997-2003. tavaszáig/nyaráig volt irodánk a KÉV-METRO telepehelyén. De talán csak 2004. nyarán szűnt meg a betonvastelep, akkor ürítették ki az öblöt is.
Kicsit off, de azért sokan követitek a modellezésemet. Ma sikeres próbafutást tett az 1:50 méretarányú FÓKÁS "Zetorom". Egy-két apróság lesz még rajta, vízmérce, feliratok, valamint kap majd 2 db tolóbárkát is, amivel az egész szerelvény 2,5 m hosszú lesz.