Mégha lenne is 380 akkor meg a mobilitás lenne oda...Egyetlen 1 létezik 3kw és az is 200e felett van, de raádásként csupán csak 1/3 dal tud többet mint a kis V2 hengeres.Gondolom azért, mert az "csak" 1000ret forog ez meg 2800at.
Ebből- majdnem ilyen- gondoltam a 2 dbot- csak nem lincos, hanem Erba, mert az kicsivel mégtöb levegőszállítást ír
Próbáld meg úgy hogy, nem a töltőcsőről viszed a nyomást hanem a 2 tartályt kötöd össze... úgy jó lesz bár a légszállításod nem hiszem hogy, fog emelkedni... olyan jelentős mértékben, így ha komoly a munka meg van rá bőven jelentkező, akkor építeni vagy venni kell egy olyan kompresszort ami birja...
A 200literes tartály estén- ami nagyon nehéz és nem könnyen mozgatható- sem lenne elég tartalék 1db 2 dugóssal rajta mivel folyamatos üzem menne órákon át 13mm csövön folyamatosan megy az anyag - homok.
Én az egyik kompresszorból tartály kiiktatásával rögtön a másik tartályába nyomattam volna a levegőt. Így nem ment valamiért.
Nem akarok feleslegesen venni még egy 2 dugóst ezért is kérdeztem, hogyan tudom összekötni és mire számíthatok?
Előny lenne, mert könnyen szállítható maradna - szétkapcsolva őket- ráadásul nem találok 220v működő 800-900 légbeszívó képességű kompresszort a piacon.
Talán töredék áron jönne ki.
Hátrány, hogy ez 2850et forog. Az ipari tartósabb lehet, mert csak 1000ret.
Másik hátrány, hogy nem tudom megoldani :(
Mi volt a tapasztalatod mikor a 2db volt összekötve?
Azt nem tudja valaki, hogy mi is a működés elve?Pl a gyári kétdugós esetén hogyan oldják meg, hogy egymás erősítsék ne pedig gyengítsék?Vagy olyan nem fordulhat elő, hogy egymás ellen dolgozzanak?
Nekem is volt 2db 40l-es tartály összekötve ,de ilyen nagy nyomáskülönbség nem jelentkezett. Egy biztos,hogy akármennyi tartályt fogsz összekötni nyomáskülönbség lesz. Láttam már 5db 50l-est összekötve nagyon pocsék látvány. Minek bonyolitani a dolgot, a 2dugóst ráépíted egy 100-150-200L-es tartályra és minden normális lesz,ez a legegészségesebb megoldás. Üdv!
Egy 2dugattyús 2,2kw 450l/perc 50L tartály félprofi-barkács kompresszorom van és egy 50l 1Kw 110l/perc os nagyonbarkács.
Gondolkodtam, hogy összekötném öket, vagy esetleg vennék még 70e körül egy güde, szintén 400-450l/percest és azt kötném össze a másik 450l/percessel és lenne egy 900l/perces szívóteljesítményű kompresszorom.
Aztám kipróbáltam , de nem értem, hogy miért nem jártam sikerrel???
Az 50L 2,2 2 hengeres tartályából hátul kicsavartam a csavart, és belecsatlakoztattam a másik kompresszorról a termelő ágró kijövő csővet. Tehát az nem a saját tartályába ment, hanem a másikéba.
Bekapcsoltam a kisebb kompresszort és a nagy 2 hengeres tartályában elkezdett nőni a nyomás- jelezve a nyomásmérő órán.Kb 3 bárig ment fel, utánna megállt, hiába ment a kompresszor!Bekapcsoltam a másikat és azonnal felment 8 bárra. Próbáltam tesztelni 7 bárnál leállítva, de akkor sem tudta 8 bárra felnyomni. Nem is vettem észre semmit a teljesítményébe
Nem tudom miért volt ez?Nem dolgoznak egymásnak ellen így?
Én nem érzem magam ebben a dologban illetékesnek,hogy megmondjam.Esetleg ha kiváncsi vagy ,és netalán a többi mester is megnézné, akkor írjatok neki és biztos megmutatja. Azt előre elárulom,hogy megfogsz( megfogtok) lepődni mert én is ezt tettem.
Azt is vegyük figyelembe,hogy bár Magyarország kicsi de a tájszólások igen sokrétüek. A különbség a fészer,szín,és a nálunk Sz-Sz-B megyében pecunak ejtett építmény között a következő. A pecu mint emlitettem =kis helyiség és itt a hangsúly a kis, kicsi szavakon van,míg a fészer,szín,vagy van olyan,hogy kocsiszín= ezek nagyobb,tágasabb,helyiségek ahol szalmát,szénát,lovaskocsit,szekeret tároltak.Én jártam ugynevezett sváb községben, és amikor bementem egy ilyen helyiségbe úgy éreztem magam mintha az ÓRIÁS barlangjába lennék. Ám én azt mondom ,térjünk vissza az eredeti témakörbe,akinek kétségei vannak az járjon utána a neten!
Békéscsabai vagyok (már 39 éve), remélem még beleférek a "vidéki paraszt" -kategóriába :-)) Viszont még sosem hallottam ezt a pecu-kifejezést, felénk fészernek, bódénak,szín-nek hívják...
Most már igen,köszi! Ám ahogy látom és gondolom Te is tapasztalod ,a nem akarok rá sokat költeni jelige"elgondolkoztatja az embert,hogy érdemes-e ilyen drága pisztolyra költeni. A másik dolog amire már utaltam, visszatérnék a vasascnc mester pisztolyára,amivel olyan szépeket fényez, mert szép azt meg kell hagyni, akkor megint nem éri meg.
A pecu=kis helyiség, amit régen az emberek általában faanyagokból( léc,deszka,)meg ami éppen volt, eszkábáltak össze. Most is épülnek ilyen dolgok, csak már átvette a szerepet az osb lap,farost lemez,préselt lemez, stb és már nem így hivják. Az idősek és a vidéki (paraszt) gyerekek ismerik ezt a kifejezést,ezért is van az,hogy a városi ember tisztelet a kivételnek lenézi a vidékit, és ha netalán vidékre kerül és találkozik ilyen szavakkal azt hiszi,hogy egy idegen bolygóra került.
Tisztelt Mesterek! Amit én a saját szememmel láttam azt nem akartam elhinni.Ezt csak a festési környezetről való kétkedés miatt írom. Nekem egy 10x8x3m-es téglafalas,betonos az alja műhelyem van és küzdök a "piszok" ellen.A haverom mindig ugrat,hogy itt nem autót kell javítani hanem patikát kell nyitni. A helyi festékboltban találkoztam egy fényezővel megmutatta az autót amit festett szinte semmi piszok benne.Megkérdeztem hol festette fényezőkamra stb,stb,a válasz a következő volt a pecuban. Kiderült,hogy a szomszéd faluban dolgozik és egy kicsit a kiváncsiságtól hajtatva megkerestem. Amikor megláttam az építményt valóban pecu volt és azt mondtam,hogy azonnal a tökömbe vágom a kést. Állitása szerint festés előtt fel sem szokott locsolni ,és mégis tiszta a festés. Erre adjatok magyarázatot!
Én nem hiszem el, hogy itt tiszta munkát lehet csinálni. Ponyván az autó melette kilóg a fű. Oldalt falapok. Csomó grabanc.ÁÁ
Nekem egy teljesen üres körbefóliázott falú és plafonú garázsban is ahol felvan locsolva a beton kerül a fényezésbe porszem vagy nyáron rohadt muslinca. Ha egyszer lesz pénzem rá, le lesz járolapozva meg csempézve az egész.
Persze semmi gond a kérdésével szívesen is válaszolunk páran ,csak szerintem felesleges üresjárat :) sokan tesznek fel manapság ilyen típusú kérdéseket itt,mindenki mindig jól akarja megcsinálni amit csinál,10 hsz után kiderűl hogy ennyit még se akar rákölteni,elég a 10ből 1-et kijavítani,inkább mégse kijavítani hanem legyen csak lefestve a hiba mert igy olcsobb :D