A általad kinézett autó 2010-es, ebben már van részecskeszűrő, ami a megtett 245 ekm alatt szépen eltömődhetett, tehát valószínűleg rögtön cserélni kell (ha még nem volt cserélve) :-(
Kettős tömegű nincs benne, a DPF 2009. ősze óta kötelező, importban lehet a korábbiban is. Nekem az EURO V-ösöm kevesebbet fogyaszt, mint az ex EURO IV-esem, amire korábban nem gondoltam volna.
A km mindenféleképpen számít, de elsődlegesen a kocsi múltja. Nekem két zónás a klímám, de ritkán tesszük egymástól függetlenné. Nem is néztem, hogy mennyi lehet a max. különbség a kettő között. Tempomatot lehet utólagosan is belerakni, ami valóban hasznos.
Már egy ideje kutatom az autókat, nem tudok dönteni. Ma viszont szét néztem a KIA háza táján is.
Azt hiszem, hogy egy kombi 1.6 CRDi lenne a legjobb nekem. Ha jól tudom nincs DMF és DPF sincs. Megbízható, keveset fogyasztó autót keresek, amivel erőlködés nélkül lehet közlekedni.
Mire kell ügyelni kifejezetten a vásárlásnál?
Egy 250-300 ezret 2010-es példány lehet jobb választás rendesen felszerelve, vagy egy fapadosabb régebbi, de kevesebbet futott?
Mindenképpen szeretném, hogy legyen benne ESP, illetve tempomat is, ha utólag nem vagy csak drágán macerásan beszerelhető. Persze örülnék, ha kétzónás klíma lenne, meg hasonlók, de ezek nélkül azért tudok élni.
De nem csak ezt irja ki, ki ir még egy olyat, hogy 96:34 ha tovább lépek akkor ugye 30-nál ugrik be a pillanatnyi fogyasztás, na ez akkor kb 99,9-et mutat, ahogy nyomom neki ugy csökken és még van ilyesmi
Gumisoknál érdeklődve nekem is 15E/db árat mondtak, tanításról nem esett szó. Az egyik legnagyobb internetes aukciós oldalon jóval olcsóbban is található(KIA-hoz is), bár a Ceed nem szerepel a kompatibilis autók közt. 433 MHz-en üzemelőket kerestem mert az kell, bár lehet a többi ezen a frekin működik :-)
Sziasztok!2 problémával fordulok hozzátok:adott egy kia ceed sw 2008 1.6 crdi .a jobb első tompitott izzó felfelé világit.az istenért nem tudom a helyére rakni.ötlet?a másik 1 hónapja vettem az autót a kuplung elégé fent fog már 2esbe mikor felengedtem a kuplungot és hallani lehetett egy kattanást sztem a szerkezet de 1 hete nem hallom és nem is húz ugy az autó.erre valami ötlete van valakinek?cseréljek szerkezetet?válaszokat előre is köszönöm
Tud valaki valami okosságot Kia Ceed gyári TPMS szenzor kiváltására? Téli gumit vásárolnék acél felnire és ha jól tudom ennek hiányában folyamatosan hibát jelez az autó. Mire kell figyelni ha nem a gyári kerül bele? Ha jól sejtem ezek taníthatóak de mégsem mindegy, hogy milyen az érzékelő.
Olyan kérdésem lenne, hogy penteken mentem haza a kocsival és váltottam a trip gombal a pillanatnyi fogyasztásról arra hogy mennyi km-ert tudok még menni tankolásig es azóta meghülyült a gép, mert minden hülyeséget kiirkal. ír egy olyat hogy 28 MPH ez nem változik sohasem akkor egy olyan hogy ha 30-al akkor 99.9-et is ki ír ahogy gyorsítok akkor csokken az érték. Egyedül a dátumot mutatja jol.
Ha valaki találkozott már ilyen problémával az segíthetne hogy mit lehet vele csinálni.
Lehet, hogy már volt téma, de nekem most jött elő egy hiba. Az ESP OFF sárga és az EPS piros hibalámpa egyszerre elkezdett világítani és el is ment a kormányszervó. Mi lehet a gond? Autópályán jött elő a hiba, nem mentem bele semmi kátyúba, semmi ilyesmi nem volt. Autó 2009-es Kia Ceed SW
Ízlések és pofonok. Valószínűleg komolyabb autó lett már több bemutató is olvasható a neten. Sajnos a tesztekre még várnunk kell. Kíváncsi vagyok az etalonnak tartott Golf VII-est mennyire éri be. Azonban azt tudni kell, hogy a Kia és a Hyundai elsősorban a japánokkal van versenyben. Attól tartok árban is lesz egy ugrás (főleg megspékelve egy DCT váltóval) itt is és majd az új Ceed-nél is. Az 1.4 T-GDI-re meg nagyon kíváncsi leszek mert az 1.0 T-GDI-ről nem voltak meggyőzőek a tesztek.
Szerintem az előző szebb volt, természetesen el tudom fogadni, ha valakinek az újabb i30 tetszik jobban (erről jut eszembe, nem arról volt szó, hogy a Hyundai szakít a számokkal és nevet ad a modelleknek?).
nem tűnik "normális" dolognak, de lehet, h "csak" vmelyik retesz kopott ki/akad... szal sztem márkaszervizben nézesd meg... (nekem anno golfnál volt ilyesmi gondom)
neppertémára: sztem átnézetni csakis olyan szervizben szabad amit Te ismersz de szinte biztosan nem olyannal akit a nepper ajánl... akkoris ha bivalynekeresden van... akkor irány a szomszédváros... ha meg a nepper ettől elzárkózik akkor viszlát... (vagy vinni a tényleg hozzáértő embert aki végig ott van az átvizsgáláskor)
igazából az a szomorú, hogy nem is csoda, hogy ilyenek a nepperek, hisz kb az egész ország ilyen plusz ők is csak kiszolgálják az igényeket...
egyrészt magyar "hagyomány" hogy kb mindenki trükközik valamivel... utálkozunk ha velünk csinálják meg, de megmagyarázható ha mi csináljuk másokkal...
másrészt erről szól a becsületesnepper két régi cikke is... a (legtöbb) nepper azt teremti meg amit a vevő keres... ha mindenki a nyugger orvos garázsban parkoltatott kevés km-es sérülésmentes autóját akarja kifogni természetesen úgy, hogy ez legyen a legolcsóbb a piacon, akkor csinálnak ilyen autót... )
És igazából az a baj, hogy nincs a lehúzós nepperek ellen orvosság. Ha veszel egy kiskunrettenetesi neppertől egy autót, akkor csakis a helyi szervizbe tudod elvinni az autót átvizsgálásra, ott meg már mindenkit lefizetett a nepper, tehát téged jól átvernek.
A TotalCaron is volt egy cikk, egy fickó Debrecenbe ment autót venni, ott el is vitték a szakszervizbe átvizsgálásra az autót, ahol mindent rendben találtak, a fickó meg is vette a neppertől az autót.
Fél évre rá kiderült, hogy az autó korábban 2 másikból lett összeépítve, amit a szerviz az átvizsgáláskor "nem vett észre".
Dehogynem vette észre, csak a nepper megmondta nekik, hogy hova ne nézzenek :-((
Egyébként volt hasonló távirányítóm. Azon a csengő gomb a pánikgomb volt. Megnyomva (vagy 2 másodpercig nyomva? :s ) azonnal riasztott. A másik lehet, hogy a sziréna némítása, de azt passzolom.