Keresés

Részletes keresés

Elősiető Creative Commons License 2009.10.04 0 0 1788
Hello!

Pár H0e vonatkozású kép a hétvégi bécsi kiállításról. Fentről lefelé: a mi standunk, a Ferro Train standja, alul pedig Mr. Halling standja, nem tudtam értelmes képet lőni a Wiener Kroess Modellbau és a Stängl standjáról, majd kérek valakitől.




Transa Creative Commons License 2009.09.24 0 0 1787
Én péntekre terveztem a kimenetelt, délelőtt egy-két modellbolt meglátogatásával összekötve, ha érdekes lehet.
Hétvégén családi program van.
Előzmény: Elősiető (1786)
Elősiető Creative Commons License 2009.09.24 0 0 1786
Jön valaki esetleg?

Link
GYURMA 944 Creative Commons License 2009.09.23 0 0 1785
GYURMA 944 Creative Commons License 2009.09.23 0 0 1784
róbertke Creative Commons License 2009.09.22 0 0 1783
OFF Nincs az ő hagyatékából semmi nálam egy Ganz motorvonat tervrajzán kívül /az is egy másolat/. Azt mondta legutóbb Marika, hogy minden náluk van, majd az egyik unoka örökli. ON
Előzmény: C50 4509 (1781)
C50 4509 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 1782
Ez az oldal van belinkelve a mikro terepasztalok kapcsoló alá a honlapunkon.
Előzmény: róbertke (1779)
C50 4509 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 1781
Igen akkor mindketten jól emlékszünk, de hát még most is fiatalok vagyunk!
Legalábbis én ;-)))
Már 5 éve nem utazom ,nekem jobb így. Akadt más munkám a személyszállításnál.

Örülök hogy Karcsi Bácsi hagyatéka nem veszett el. A többi kincse is nálad van?
Igen? Bárcsak úgy lenne. Volt idő amikor sokat foglalkoztam a pécsi villamossal.
Előzmény: róbertke (1778)
róbertke Creative Commons License 2009.09.22 0 0 1780
Megkerestem, ennek az oldalnak a közepén:  http://www.carendt.us/scrapbook/page65/index.html
Előzmény: C50 4509 (1776)
róbertke Creative Commons License 2009.09.22 0 0 1779
Előzmény: C50 4509 (1777)
róbertke Creative Commons License 2009.09.22 0 0 1778
OFF Ifjú korunkban sokat utaztunk együtt Pécs-Budapest között, én utasként te meg kalauzként és később ellenőrként /ha jól emlékszem/. Volt/van egy közös ismerősünk, a két éve eltávozott K.Károly, akinek a segítségével sikerült úgy-ahogy elkészíteni a Pécsi 8 -as villamost /teteje nem jól lett elkészítve/ és a Mukit. Amíg élt nála voltak, talán láttad is, tavaly meg a családja döntött úgy, hogy visszaadja nekem. Rólad mindig úgy beszélt, hogy az egyik legjobb szakértője vagy a Pécsi Villamos történetének. ON
Előzmény: C50 4509 (1776)
C50 4509 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 1777
Ha érdekel ez a műfaj -amit én is ajánlok figyelmedbe- a weblapunk utolsó oldalán találsz a linkeket. A lap alján keresd a mikro terepasztalok és a terepasztal tervek hivatkozásokat. Az előbbi ámerikai, az utóbbi svájci. // erről eszembe jut Lali és Mogyoró Kálmán párbeszéde az üveg ízű gombáról és a svájci bubiskanálról. Hahahahahahahahahahahaha ha.

http://www.pecsigyors.atw.hu
Előzmény: GYURMA 944 (1775)
C50 4509 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 1776
Te Róbertke!
Mi vagyunk földik, és alighanem személyesen is ismerjük egymást. Ugye???
Ezeket a nagyon angol pizzákat hol találtad?
Előzmény: róbertke (1774)
GYURMA 944 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 1775
NAH! Mondom! :-D
Előzmény: róbertke (1774)
róbertke Creative Commons License 2009.09.22 0 0 1774
Jó étvágyat a Pizzához! :-))))))
Előzmény: GYURMA 944 (1772)
GYURMA 944 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1773
Köszönöm a link-eket! Az utolsó nagyon jól jött.
Nagyon tetszik mindegyik. A fantáziámat nagyom megmozgatta a pizza,mert kis helyen elfér,viszont látványos. Lehet,hogy én is............................................. :-))))
Előzmény: C50 4509 (1762)
GYURMA 944 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1772
Szia!

Te mindenhol ott vagy? :-)))))))))) Nem is baj! Kaptam már pár jó link-et Tőled is!
A "földi" nem biztos,mert Pécs nagyon messze van Kistarcsától. :-)
Előzmény: róbertke (1767)
GYURMA 944 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1771
A felajánlást nagyon köszönöm! Most fogok megnézni mindent,mert lopva írtam Neked bentről és ebben a pillanatban értem haza.
A modellezéssel,illetve modulokkal,asztalokkal kapcsolatban csak elfogult véleményt tudok mondani,mert én még nagyon messze állok attól,hogy az első képeket felrakjam.
Sajnos a helyhiány és az adott lehetőségek miatt csak a plafonra szerelve tudom megvalósítani az álmomat,mert minden fal foglalt,tehát még a felhajthatós lehetőség sem jöhet szóba. :-( Ehhez viszont kell vásárolnom két darab 6m-es gerendát,mert a nagyszüleim 70éves vályogházát örököltem és a legnagyobb gond,hogy koszorú sincs a falakon. masszív kis ház,de a gerendákat keresztbe is meg kell erősíteni,hogy elbírják a súlyt. (a tetőt nem szeretném leszedni) :-)
Tehát nekem minden munka megbecsült és szép,amit látok.
Előzmény: C50 4509 (1768)
róbertke Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1770
Hű-ha, kár lett volna ezeket a képeket kihagyni! Gondolom láttad a "protókat" működés közben is.....:-)))))))))))))
Előzmény: C50 4509 (1769)
C50 4509 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1769
Múlt szombaton, Pörbölyön a kisvasúti napon láttam én is TTe modelleket. Jonácsik Attila és fia készítette, Ő Kalocsáról érkeztek. Talán nem baj, hogy beírtam a nevüket, de a modelljeik nagyon szépek, nagyon ügyes munka, talán megbocsájtják. :-)))))
1. TTe, H0e, 0e
Előzmény: GYURMA 944 (1760)
C50 4509 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1768
A sok-sok mosoly a hozzászólás végén azt jelzi, nem sértődtem meg, inkább jót nevettem. Itt a topokon -valamennyin- bevett szokás a tegeződés, természetesen így is megadva a kölcsönös tiszteletet. Én is tegeztelek a válaszomban. Most pedig tisztelettel felajánlom a tegeződést!
:-)))))
Mit szólsz a belinkelt német H0e modulhokhoz???
Szerintem az egyik legszínvonalasabb munka.

üdv!
Szépen megújult a honlapunk sok új képet töltöttem fel:
www.pecsigyors.atw.hu
Előzmény: GYURMA 944 (1766)
róbertke Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1767
Vitatkozhatnátok azon, hogy melyikőtök az idősebb, viszont ha jól tudom akkor mindketten egymásnak a "földije" vagytok! :-))))))))))
Előzmény: GYURMA 944 (1766)
GYURMA 944 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1766

T C50 4509!

 

 

 

A megszólítás nem gúnyból volt,hanem nehéz lett volna nick alapján említeni Őnt,az Ernőbá' meg (szerintem) személyeskedő lett volna és úgy éreztem,hogy ez az általam legtiszteletteljesebb utalás az Őn személyére. 

Előzmény: C50 4509 (1762)
Mk48 2024 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1765

Hali!

Rocco H0-ás sínek és kitérők érdekelnek cserébe?

Előzmény: C.Joe (1764)
C.Joe Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1764
Üdv az uraknak. Egy maradék H0-e váltóm eladó még. Beépítve nem volt. 4000 Ft állítóművel! http://vasutmodell.com/index.php?link=shop%2Fshop.php&topic=description&product_id=14111&topic_id=707  Érdeklődni mailben. Budapesten személyesen tudom odaadni vidékre postán is szívesen küldöm.Üdv.C.Joe
GYURMA 944 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1763
Tisztelettel üdvözlöm!

Köszönöm a segítséget! Este megnézegetem a link-eket,mert most megyek megkeresni a sínre valót. :-)

A gőzös hibátlanul teszi a dolgát! :-)))))))))))
Előzmény: C50 4509 (1762)
C50 4509 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1762

Üdv!

 

Az almamelléki kisvasút 600 mm nyomtávolságú, ennek ellenére mi H0e -ben (1:87, 9mm) modelleztük. A PIZZA terepasztalunk is H0e-s.

Sőt, Almamelléket 0e -ben, 1:45, 16,5mm -ben is :-)))))

 

Igen ha szigorúan ragaszkodtunk volna az előírásokhoz H0f és 0f lett volna, de a H0f műszaki problémák, és a Z vágányok, váltók csillagászati ára miatt, a 0f pedig azért nem valósult meg, mert akkor senkihez sem tudtunk volna csatlakozni a moduljainkkal.

 

H0e vágány:

Van a TILLIG-nek, a ROCO-nak, sőt a PECO-nak is.

TILLIG: minőségi termék, készletről nem rendelhető.

PECO: a legjobb minőségű vágányokat gyártja európában, szinte minden építési nagyságú modellvasúthoz. Magyarországon senki sem forgalmazza, nem rendelhető.

ROCO: szintén  kiváló minőségű, készletről rendelhető.

Én ez utóbbit használom, kifogástalan. Az árakról, szálítási határidőkről tájékozódj a magyar kereskedők honlapjain.

A gyári talpfák műanyagos csillogását, és a sínszálak sárgaréz színét jól orvosolja a modellfesték. Ha saját magad készíted a vágányt modellező lécből, nyáklemezből, szeggel, sínszállal, azt ugyanúgy festeni kell, mint a műanyag ízű gyári, kész vágányt. A saját vágányépítés szakmai ismereteket, gyakorlatot, szerszámokat és komoly elszántságot igényel, de nem lehetetlen, sok FAKÍR választja ezt a megoldást.

Én nem ajánlom az N-es vágány használatát, mert ugyanúgy hozzáférhető a H0e, és ez nagyságrendekkel jobban néz ki, szakmailag helyes, és a saját elvárásaim szerint is megfelelőbb -nekem. Vesd össze az igazi kisvasúti pályáról és a modellvasúti vágányokról készült fotókat.

linkek:

Almamellék: http://users.atw.hu/pecsigyors/alma.html

PIZZA: http://users.atw.hu/pecsigyors/pizza.html

H0e vágányépítés: http://www.jagsttalbahn-modelle.de/ ott a technik/Gleisselbstbau és Weichenselbstbau menü pontok.

plussz segítség: http://pecsigyors.atw.hu/Jegyzet%201.pdf ott főleg a 4 és 5 oldal.

Üdv, "Lukács Úr"

:-)))))

Előzmény: GYURMA 944 (1760)
BoGar Creative Commons License 2009.09.21 0 0 1761
Én vettem N sínt, mert nem kaptam H0e-t. Nagyon elütött a terepasztalomon lévő H0 sínektől végül inkább kivártam.
Előzmény: Elősiető (1758)
GYURMA 944 Creative Commons License 2009.09.20 0 0 1760
Most olvastam egy TTe-s C50-ről,ami Z méretű sínen közlekedik. :-)
GYURMA 944 Creative Commons License 2009.09.20 0 0 1759
Megy ám a nyomozás! :-)
Előzmény: Elősiető (1758)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!