Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.03.26 0 0 8
Kb. én is akkor készítettem első FF nagyításaimat. Még az orrom volt közelebb a hívótálhoz, az Universal illatát most is érzem.

Az MZ-5 korrekciós gyűrűje P, Av, Tv módban a természetes fényre mért expozíciót korrigálja, a vakura nincs hatással. M üzemmódban a blendét és az időt te állítod, a korrekciós gyűrű pedig a vakura van hatással. Ezzel a módszerrel az adott fényt annyival lövöd alá / fölé amennyivel akarod, és a vakut is tudod + - 3-mal korrigálni, felenként.

A krézikönyv nem írja, egy amerikaitól tanultam. Kipróbáltam, így van.

Előzmény: MZ5 (7)
MZ5 Creative Commons License 2001.03.26 0 0 7
Kösz az üdvözlést SLR,de azért a tapasztalataim nem biztos,hogy mindenben üdvözitőek.Vannak fehér foltjaim.Tedd meg ezt a vakutapasztalat megosztását mert még nem vagyok teljesen képben .Ugyanis én abszolut amatőr vagyok igaz 33 éve.De azért élvezem és szeretek fotózni ,no meg tanulni.
mikes
Előzmény: Törölt nick (6)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.26 0 0 6
Az amerikai Pentax kamera-összehasonlító oldalán egy érdekes dolgot találtam. Van egy olyan sor, hogy:

Customized Pentax Functions, ami az MZ 30 és az MZ 50 esetében üres volt, de az 5N-nél a következő jelent meg: Electronic Data Back FG. Ebből én azt hittem, hogy bár az 5N-ről (érthető okból) hiányoznak a más márkáknál ismert funkciók, egy bizonyos hátlap használatával mégiscsak elérhetők valami speciális Pentax funkciók. Sajnos az oldalon nem találtam meg az "FG" hátlap adatait.

Felhívtam a Pentax magyar képviseletét (479-5880) és a márkaszervizt (Camera Kft. 266-8085). Készségesek voltak mindkét helyen, de ilyen plusz funkcióról nem tudtak, pontosabban határozottan állították, hogy ilyen nincs. Ezek szerint az a bizonyos 'compare' táblázat csúszott el.