Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.10.07 0 0 25714

Mondjuk AGIP kúton elllenőriztem a múlt héten, most, hogy jelzett MOL kúton. Ha 2,5-re fújom akkor nem jelez, hogy sok? Holnap kipróbálom az AGIP kúton. Akkor 1-2 tizedet érdemes ráhagyni?

Köszi Doki.

Előzmény: dokeee (25713)
dokeee Creative Commons License 2016.10.07 0 0 25713

Vicces, ma elővettem az autót, felrakatni egy téligumit. Természetesen kigyullad a keréknyomás hibajel. Hámondom rendben van, hideg lett. Bemegyek egy benzinkútra, felfújom az összes gumit 2.5 barra, ugye, annyi gyári érték. Lámpa világít. másik benzinkút, szintén 2.5 bar. Felhívom a szervizt, mondom a tököm akar vitatkozni gumicsere után, nézzenek rá, beviszem 10 perc múlva kihozza az ember, azt mondja, 2.2 bar volt két gumiban, és ez a szar 1-2 tized barra bejelez, annyit meg simán csalnak a benzinkúti mérők. Fasza,  elcsesztem 2 órát az életemből.

Előzmény: GAgyiXyXy (25712)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.10.07 0 0 25712

Sziasztok!

 

Ma elindultam, pár perc múlva jelez a TPMS jobb elsőnél...leállósáv, kiszáll, megnéz, szemre semmi.

Első benzinkút be, megmér, 2,2bar??? Mindegy picit nyomok bele, ~2,25-re. Bal első is 2,2, nem jelez.

Elindulok, már a bal első is jelez. Mi ez? Szórakozik? Az előírt 2,2, amit múlt héten ellenőriztem.

cápaFeri Creative Commons License 2016.09.30 0 0 25711

Óvatos, de később meghálálja. 150.000 km-rel úgy adtam el az 1,4-es Lacettit, hogy 1,6-osokat megszégyenítő sportossággal közlekedhettem vele. Semmi baj, tökéletes kompresszió, jó nyomaték.

Ezt a kitűnő turbós Ceed-et meg mégjobban kell óvni a hőmérséklet függvényében. Nagyon kényesek ezek a több, mint 200.000-et pörgő turbók a jó kenésre, amit csak egy üzemmeleg olaj adhat. Hidegen üzemelés, autópályázásnál a leállítás, stb. Figyelmet igénylő használat, de ha minden jól megy, ez 150.000-nél "éppen bejáratott" motor lesz, minden nagyobb hiba nélkül el kell szaladnia 3-400.000-et!

Előzmény: GAgyiXyXy (25709)
cápaFeri Creative Commons License 2016.09.30 0 0 25710

Hát nekem most állandóan hőmérséklet van a kijelzőn. Fogyasztás amúgy sem mérvadó pár ezer km-ig.:-))

Előzmény: GAgyiXyXy (25709)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.09.30 0 0 25709

Te nagyon óvatos vagy :)

 

Üzemi hőmérséklet....miért nem tudja a kijelezni azon b@.. nagy kijelzőn, inkább autót rajzol oda meg minden mást. Miért kel lapozni ahhoz, hogy kinn legyen. Több információ felférne.

Azt nagyon eltolták.

 

Gondolkodom is egy odbII-es HUD beszerzésén éppen emiatt. Csak a kábelezéstől tartok, mert blútuttyosat nem találtam(még). Lehet, hogy egy másik telót teszek ki majd balról emiatt.

Előzmény: cápaFeri (25707)
cápaFeri Creative Commons License 2016.09.30 0 0 25708

Na igen...szakszerűen így valahogy...:-)))

Előzmény: P.URBANUS (25706)
cápaFeri Creative Commons License 2016.09.30 0 0 25707

Én így járattam be az eddigi autóimat (értendő üzemi motorhőmérséklet mellett):

1000 km-ig semmi autópálya, hosszabb utazás esetén egy-két 10-15perces megálló. Gyorsítás max 1/3 gázon, max 2-2500-ig pörgetve.

2000 km-ig nem terhelni telepakolással, utánfutózással, nagy emelkedőn inkább egyet visszakapcsolva, nem erőltetve. Autópályázni nem állandó egyenletes sebességgel, tempomatot még nem használni.

3000 km után már nagyobb gázadásos gyorsítások is beleférnek, de a túl magas fordulatszám itt is még felejtős. Hosszabb autópályás üzemnél néha megállni, pihentetni.

5000 km után már csak arra kell figyelni, hogy a hűtővíz üzemi hőmérsékletű legyen legalább 10-15 perce, mert akkor már az olaj is elérte nagyjából az üzemi hőfokot.

Előzmény: Zsoltika2582 (25704)
P.URBANUS Creative Commons License 2016.09.30 -1 0 25706
GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.09.30 0 0 25705

Az írás szerint nem igényel bejáratást. Nekem kérdésemre azt mondták, hogy 2000 km-ig lehetőleg változó fordulaton, sokat kapcsolgatva közlekedjek. Így tettem, csak 2000 után mentem pályára, meg kezdtem használni a tempomatot. Első fogyasztásom nekem is magas volt, ne aggódj, majd beáll, nekem 5,2-5,3 sok-sok pályával. Most járok 7000-nél, az havi 3500 pontosan.

Előzmény: Zsoltika2582 (25704)
Zsoltika2582 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 25704

Hello mindenki. Csak annyi lenne a kerdesem hogy meddig bejaratos a ceed 1.6 crdi? Most van benne picit tobb mint 1000km. De azt mondtak hogy ne nagyon nyomjam neki egy par ezerig. Meg a figyasztasom sem a legjobb meg nagyon messzire vagyok a gyari adattol. Bar arra is azt mondtak a szalonban hogy majd beall szepen. Elore is koazonom😜

ilias Creative Commons License 2016.09.29 0 0 25703

Köszi, ez újdonság a számomra.

Remélnem, azért nem bannolnak ezért a totál nem témához kapcsolódó hsz-emért. ;)

Előzmény: Laikus Testvér (25702)
Laikus Testvér Creative Commons License 2016.09.29 0 0 25702

Ez itt offos, de szerintem igen. A 2009 szeptemberi dátum arra vonatkozik, hogy azután nem adnak típusbizonyítványt Euro4-es új autótípusnak. A korábban kiadott típusbizonyítvánnyal rendelkező Euro4-es autókat a kötelező normaváltás után egy évig (201o szeptemberig) még üzembe lehetett helyezni.

 

Az Euro6 norma is 2014. szeptemberétől kötelező, ettől függetlenül tavaly első félévben ezerszámra helyezték üzembe az Euro5-ös motorral szerelt új autókat.

Előzmény: ilias (25701)
ilias Creative Commons License 2016.09.28 0 0 25701

2010-ben nem helyezhették forgalomba DPF nélkül.

Előzmény: Laikus Testvér (25699)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 25700

Sziasztok!

Ma megoldódott az EPS kormányszervo gondom. Ugyan így is drága volt, de nem 600ezer, hanem mindennel együtt, bontóból, beszereléssel 125ezer.
Ugyan csak negyed év garancia, de talán nem jön többet elő.
Állítólag ez előforduló hiba, de szerencsére nem gyakori. Pech, hogy nálam eljött. 

Laikus Testvér Creative Commons License 2016.09.27 0 0 25699

Kérd le a hirdetőtől az alvázszámot. Abból meg lehet mondani, hogy 2009-ben, vagy 2010-ben gyártották.

 

Ha 2009-ben gyártották, de csak 2010-ben helyezték üzembe Magyarországon, akkor nincs benne DPF.

 

Ha 2009-ben gyártották, de külföldi eredetű az autó (ott volt először forgalomba helyezve), akkor van benne DPF.

 

De mindenképpen vidd el márkaszervizbe átvizsgálásra a vétel előtt, ott tudják megmondani a tutit.

Előzmény: Primary92 (25683)
Beki apukája Creative Commons License 2016.09.26 0 0 25698

Kormanymu.hu

Egy próbát megér. 

Előzmény: Sera26 (25694)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.09.25 0 0 25697

Nem tudták törölni a hibakódot :(

Előzmény: spooner (25696)
spooner Creative Commons License 2016.09.25 0 0 25696

Eps lámpa kigyulladt? Egyik szomszéd havernak is van ilyen gondja, neki van kábel progi otthon hozzá, ő ki szokta olvasni a hibakódot olyankor egy darabig nincs gondja...

Előzmény: Zénóka23 (25690)
dokeee Creative Commons License 2016.09.25 0 0 25695

Márkaszerviz azért elég pofátlan tud lenni, tegnap én is elvittem egy 15 ezres olajcserére az autómat, literenként 5e ft-ot számlázni az olajért, kicsit bazmeg.

Előzmény: Zénóka23 (25693)
Sera26 Creative Commons License 2016.09.25 0 0 25694

Ja, akkor értem, nekik az a legegyszerűbb ha cserélik kompletten :)

Szerintem biztosan van olyan műhely ahol megjavítják Neked a csereár töredékéért. 

Előzmény: Zénóka23 (25693)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 25693

Ezt a KIA szerviz mondta. Még nem adtam fel.

Előzmény: Sera26 (25692)
Sera26 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 25692

Tutira biztosan nem javítható? Hozzáértő mondta átvizsgálás után, hogy komplett csere kell? Azért ha esetleg még szerelő nem látta ne vegyél meg egy komplett szervot.

Előzmény: Zénóka23 (25690)
ilias Creative Commons License 2016.09.24 0 0 25691

Csak van bontott.

Előzmény: Zénóka23 (25690)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 25690

Szervokormányos hibára nem tud valaki megoldást? Egyáltalán nincs szervóm. 

Állítólag 600ezer állítólag a csere :(

László Kazai Creative Commons License 2016.09.24 0 0 25689

Jó reggelt!1 hete kb 2esben elkezdtem gyorsitani hirtelen megtorpant és azóta nem húz úgy.olyan mintha kifujna valahol.hol keressem a hibát?

László Kazai Creative Commons License 2016.09.23 0 0 25688

Köszönöm

ilias Creative Commons License 2016.09.23 0 0 25687

Régi karosszériásba itthon nem tettek bele. Ez egy készletről eladott kocsi lehet, mivel szeptembertől már a facelift jött ki. Ha szalonos/demo kocsi volt, akkor már előtte üzembe helyezték, majd ki is vonták a forgalomból, hogy szeptember után is eladható legyen "újként" DPF nélkül.

De az is lehet, hogy simán a dátum nem stimmel. Nem ritka, mint ahogyan más "pontatlanság" sem.

Előzmény: Laikus Testvér (25680)
ilias Creative Commons License 2016.09.23 0 1 25686

Üdv!
A motor mögött, felül a tűzfalon.

Előzmény: László Kazai (25682)
ilias Creative Commons License 2016.09.23 0 0 25685

Ha EURO V-ös, akkor biztosan van benne. Ha nyugati import, de EURO IV-es, akkor is van benne. A magyar EURO IV-ben nincs.

Nem tudom, hogy mennyi a csere.

Előzmény: Primary92 (25683)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!