Milyen sűrűn jársz Csabára? Máról: DZD-960: Bcs-Újkígyós-Bcs, majd Bcs-Telekgerendás-Bcs HSX-202: Bcs-Gyula-Bcs, a Volvo helyett LRF-094: Bcs-Szeghalom-Bcs KOY-403: Füzesgyarmat-Mezőberény-Bcs-Gyula EVL-656: Orosháza-Csorvás-Bcs-Csorvás-Orosháza, KXY-292 helyett KBJ-809: Bcs-Doboz-Bcs LPA-049: Bcs-Doboz-Sarkad-Doboz-Bcs, KAZ-478 elég szorgalmas helyettese EMF-789: 20v helyi BHZ-564: Gyula-Bcs-Gyula FKB-493 van a gyomai szemlés fordán
EMF-789 a 20-as helyi törzskocsija, gerlai kintalvós kocsi LDF-451 szarvasi telephelyes, legtöbbször Szarvas-Békéscsaba-Gyula vonalon látható KXY-673 mezőhegyesi, asszem Orosháza-Tótkomlós-Mezőhegyes járatokkal KLV-181 gyulai busz, hétközben a Gyula-Komádi-Berettyóújfalu-Debrecen, hétvégén a Gyula-Elek-Battonya-Makó-Szeged vonalat járja JWU-656 emlékeim szerint talán békéssámsoni lehet, mert az Orosháza-Tótkomlós-Békéssámson vonalról rémlik valami KWX-467 orosházi szerintem ITA-014 gyulai kocsi, Gyula-Elek-Battonya-Makó-Szeged járatokon található meg ITA-013 zsadányi külső telephelyes, váltásban dolgoznak a Zsadány-Komádi-Berettyóújfalu-Debrecen távolságin, valamint be szoktak állni a Körösnagyharsány-Zsadány-Vésztő-Szeghalom és a Körösnagyharsány-Zsadány-Sarkad-Gyula vonalra is HIS-488 Gyula-Doboz-Gyula vonal törzskocsija, itt bármikor meglelhető GVM-411 gyulai, legutóbb Gyula-Újkígyós-Gyula járaton láttam EOE-908 szarvasi kocsi, és ott járja a környező kisebb településeket EOE-909 sarkadi, és a Gyula-Sarkad-Méhkerék-Kötegyán vonalról rémlik ELE-311 békéscsabai tartalék, de mostanság Szeghalmon dolgozott, sokat volt kint GMK-927 helyett, valószínűleg ott lehet most is ENB-873 orosházi telepes kocsi CTC-081 gyulai tartalék GJF-208 dobozi külső telephelyes, de most egy jó ideje már a műhelyben van a telepen GJF-209 dombegyházi kintalvós gép, Battonya-Elek-Gyula-Békéscsaba vonalon dolgozik BHZ-564 Gyula-Békéscsaba-Gyula vonalon meglelhető KKL-985 csorvási kintalvós gép, Békéscsaba-Orosháza-Szeged vonalon jár KKL-982 mezőkovácsházi, Mezőkovácsháza-Kunágota-Medgyesegyháza-Kétegyháza-Gyula-Békéscsaba vonalon van legtöbbször Remélem segítettem:)
Délutáni kis beszámoló: EMF-790 Kecskemét-Szarvas-Békéscsaba BHM-487 Békés-Békéscsaba-Békés, HCC-347 fordáján, de a HXU egyik sofőrével HZE-182 Köröstarcsa-Békés-Békéscsaba-Békés-Köröstarcsa ELL-360 Békéscsaba-Újkígyós-Békéscsaba DUD-975 Békéscsaba-Gyomaendrőd-Békéscsaba, a szarvasi szemlés fordán DZD-960 Békéscsaba-Telekgerendás-Békéscsaba, majd Békéscsaba-Gyula-Békéscsaba, ezután pedig ráállt a Békéscsaba-Doboz-Békéscsaba járatokra LDF-139 Békéscsaba-Csorvás-Gerendás, miután visszaért Mezőkovácsházáról LRF-094 Sarkad-Tüdőkórház-Gyula-Békéscsaba, majd Békéscsaba-Békés-Füzesgyarmat GZH-168 Orosháza-Békéscsaba-Orosháza, a szegedi járata után FEF-890 Békéscsaba-Telekgerendás-Békéscsaba, előtte ő volt Szolnokon ELL-369 Békéscsaba-Újkígyós-Békéscsaba, LJF-824 sofőrével BOS-796 Békéscsaba-Kétegyháza-Elek-Lőkösháza-Kunágota KWX-462 Békéscsaba-Kamut-Mezőberény, üdv Életművész kollégának:) LSV-096 Békéscsaba-Doboz-Békéscsaba, üdvözletem a fiatal kollégának:) KBJ-809 Békéscsaba-Tótkomlós-Békéscsaba LHM-724 Békéscsaba-Kondoros HGR-753 Békéscsaba-Doboz-Sarkad-Doboz-Békéscsaba LLM-145 Békéscsaba-Doboz-Békéscsaba LRF-274 Békés-Békéscsaba-Békés HSX-202 Békéscsaba-Gyula-Békéscsaba, KSU-075 helyén GNX-328 Békéscsaba-Újkígyós-Békéscsaba LNY-618 Budapest-Kecskemét-Szarvas-Békéscsaba A végére pedig egy kis plusz információ a leendő kollégától: LSV-096 az utolsó dobozi járata előtt leadásra került, mivel problémái akadtak. Az első tengely felől érkező furcsa kopogó hang, a kazán problémája, valamint a harmadik ajtó makacskodása eredményezte a buszcserét. A csere úgy lett kivitelezve, hogy LSV-096 17:35-kor még bejött Dobozról, és utána lett leadva. Ennek okán LIW-792 ment haza Dobozra 18:15-kor a csuklós helyett, a 096 helyett felvett busz pedig a 792 fordájában lévő 18:45-ös dobozi járattal ment haza. Így 30 perccel több idő jutott az egyik busz leadására és a másik felvételére, valamint a papírmunka elvégzésére. Vélhetően HCC-346 vagy 348 kerülhetett kihozatalra. Búcsúszóként pedig mégegyszer üdvözletem a fiatal kollégának, remélem hamarosan hivatalosan is kollégák leszünk.:)
OFF: Én sem kívánok politizálni, de végre megindul már valami remélhetőleg. Első rész: az utolsó mondat helyes, csak tettek is legyenek, ne csak beszéd. Második rész: ig. tanács már nincs. - Ezzel volánonként legalább fél millát spórolnak. Illetve nem csak 24 volán van hanem a közlekedési vállalatok is, amit szintén nem szabad elfelejteni ez még kitesz vagy 10 volánt a BKV-t is beleértve - állomány oldalról. ON
Nem kívánok politizálni, de mivel kapcsolódik a Volánhoz, ezért kiemelném ezt a részletet az origo.hu cikkéből:
"A kormány azt is tervezi, hogy egy cégbe vonja össze a MÁV-ot és a Volán társaságokat, hogy hatékonyabban működjenek a cégek és gyorsan tudjon megtakarítani jelentős költségeket az állam. Orbán beszélt a BKV működésének átalakításáról is, de egyik intézkedést sem fejtette ki részletesen. Az állami cégek átalakítását azzal indokolta, hogy "ki kell söpörni a magánérdeket az állami vállalatokból is".
Erről az MTI fideszes forrásból úgy értesült, a részleteket már elkezdték kidolgozni, a cél, hogy minél hamarabb megalakuljon a holding, vagyis minél hamarabb megtörténjen az összevonás a közös vagyon és vezetés, valamint a közös menetrend kialakítása érdekében. Arról még nincs döntés, hogy a holding milyen "szorosan" fogná majd össze a közlekedési vállalatokat, megmaradnak-e például azok igazgatótanácsai. Az MTI-nek név nélkül nyilatkozó szakpolitikusok egyebek mellett azzal indokolták a holding létrehozásának szükségességét, hogy így az államnak csak egy szereplővel kell majd tárgyalnia például a szolgáltatás megrendeléséről. Ezzel kapcsolatban felhívták a figyelmet arra, hogy jelenleg 24 Volán-vállalat működik az országban."
Nagyon jó! :) Remek Hát ezeket a kocsikat olvashattuk eddig ritkábban. Köszönjük mindenki nevében! -azt hiszem fogalmazhatok így. Ha lehetőséged és időd is engedi képeket is szívesen veszünk.
GNX kolléga informálása alapján GXD-769 van az esti tótkomlósi járaton. Csak a teljesség kedvéért jelzem, hogy ugye DUD-635 most nem mehetett, mivel LJF-205 helyett dolgozik.