Jaja Danicát emlegették...amíg volt Honda...de már nincsen az F1-ben...szal az esélye, majdnem nulla....Egyébként is csak pr fogásként hozták volna át ide...Berninek is akart egy női versenyzőt:P
Egyébként oválon nem megy rosszul Danica (tavaly nyert is egy versenyt...igaz mákosan...de nyert:), viszont utcai, illetve épített pályákon pocsék a csaj...szal a F1-ben eleve kudarcra lenne ítélve szerintem...
Nagyon baba nő ez a kis Natascha...asszem az F2 közvetítések alatt végig őt fogom stírölni!:))
Most ezt a Dana Partickot emlegetik, mint aki orálból oválból át tudna kerülni az F1-be, ráadásul mint nő... de szerintem egyrészt ugyebár az ovál nem ugródeszka, ha meg nő kell, akkor már inkább Natascha:
Csak a CC utolsó éveiben nem volt oválverseny a naptárban. (Bourdais-nak még pl. volt pár ilyen versenye, sőt az Indy500-on is elindult egyszer.)
Korábban a CART években és most az IndyCarban már több ovál van...én szeretem ezt is és a hagyományos pályákat is. Egyébként érdekes, hogy Amerikában mennyire elterjedt ez a versenyzési forma, míg itt Európában (bár van pár ovál pálya), de valahogy nem alakult ki hagyománya ennek a versenyzési formának...egyébként a focis hasonlat jó volt:)
F1 topik: hát, sajna igaz, hogy kevesen érvelnek a számok, adatok, józan gondolatok mentén.
Foci: én nem az amerikai labdarugásra gondoltam, hanem az amerikai focira, tudod, azokban a hülye páncélruhákban.
Számomra az ovál vs. hagyományos versenypálya olyan, mint az amerikai foci vs. hagyományos foci.
CC: az nem volt ovál, így onnan még érthető, hogy érkezik valaki. Igaz, hogy aki CC-ből jött, az ideát kezdett, és ért el eredményeket, lásd Glock, Bourdais, Pantano.
Ja-ja...ott mindenki nagy szakértő!:DD...de ez a szakértelem a legtöbbjük esetében (tisztelet a nagyon kevés kivételnek) abban merül csak ki, hogy hogyan szivassák egymást...illetve vitatkozzanak egy sor teljesen felesleges dolgon (a sehova nem vezető versus témákra gondolok itt)...
Glock és Pantano is Champ Carozott 1 évet...mégis vissza bírtak jönni Európába:)
Egyébként az IndyCar naptárában kb. fele-fele arányban találhatóak meg az ovál-nem ovál pályák...szal azért lenne esélye a kis Sennának is...de az tény, hogy az ő álma a F1...és Észak-Amerika jelenleg elég messze van a F1-től...
Olyan ez, mintha focistaként be akarnál kerülni valamelyik menő európai klubba, hogy a bajnokok ligájában szereplhess, de amikor ez nem jön össze, elmész Amerikába amerikai focit játszani...
Igen, de szerintem az egész eddigi élete és karrierje annak a célnak lett szentelve, hogy F1-es lehessen. Ha most elmegy Amerikába orálozni oválozni, akkor az nagyobb visszalépés még az F2-nél is, annál meg pláne nagyobb, mint ha a GP2-ben maradna.
Ráadásul az oválból nehezebben jöhetne vissza az F1-be, mint az említett sorozatokból ugorhatna be az F1-be.
A honda látja el motorokkal az IndyCar szériát..., ha az F1-ben nem jön össze neki, akkor mehetne oda a kis Senna...úgyis tele van az a sorozat dél-amerikaiakkal...habár előbb meg kellene tanulnia oválon is vezetni:)
Mindenre volt már példa, de mégsem az a jellemző, hogy alsóbb kategórában szerénykedő arc nagyot alakít az F1-ben, ahogy arra is volt példa, mégsem jellemző, hogy valaki Villeneuve vagy Hamilton módjára kezdjen az F1-ben.
Szerintem még nem tud sokat, inkább hazárdírozik. Vagy bejön, de akkor nagyon, vagy nem, és akkor max. majd egy másik csapathoz, esetleg egy másik szériába igazol át.
...akkor ide Senna már nem megy vissza akármi is lesz...Remélem ez azt jelenti, hogy a brazil már tud valamit...és a Honda utód csapattal ott lesz az F1 idény nyitóján...
Előfordulhat! Volt már rá példa, hogy azok mentek jól a F1-ben akik az alsóbb kategóriákban nem voltak sikeresek...esetleg ki is hagyták a nevelősorozatok nagy részét, mint pl. Kimi Raikönnen...
Persze azon továbbra is meg lennék lepődve, ha Buemi valami maradandót produkálna F1-es karrierje során...de hajrá!:P
Sokszor egyébként azért nyomnak be valakit, mert mondjuk kell a piac, amit az adott nemzetiségű pilóta képvisel...mondjuk az nem tudom, hogy Svájc mekkora felvevő piaca a Red Bullnak....de pl. Speed szerepeltetése egyértelműen ennek volt köszönhető....szerintem.
Egyébként ha már Speed...őt még mindíg támogatja a Red Bull...a Nascarban is...
De miért éri meg benyomni valakit, akinél a befektetett pénz nem hozta meg a hasznot, és nagy esély van arra, hogy nem is fogja?
Nagyon sok alsóbb kategória győztes hullot ki az F1-ből, mert nem tudtak produkálni (pl. a szintén Red Bull csapattag Liuzzi, vagy a már említett Pantano). Akkor pont egy olyan fog brillírozni, aki eddig keresztbe kakit nem tett?
Hát igen, sajna valóban jó előre lehet tudni, hogy ki hova fog kerülni, anélkül, hogy az eredményei ezt jelentősen befolyásolnák. Már most borítékolni merném 2012-ig az újoncokat.
Buemi F1-es megjelenése sem volt váratlan, csupán az lepett meg, hogy nem futtattak vele még egy alibi évet valahol, mondjuk az új F2-ben "széleskörű tapasztalatszerzés" címén.
Lehet, hogy érzik, hogy a hatodik helynél jobb nem "gurulna ki a jattból", és akkor még nehezebb lenne igazolni az F1-es jelenlétét?
Ahogy szerintem anno Rozsda azért ülhetett be 2006-ban a Mekibe, mert egyrészt nem akarták Hamiltont kivenni a GP2-ből idő elött, hiszen akkor ugrott volna a bajnoki cím, másrészt tudták a vezetők, hogy egy olyan autóval, amivel három tapasztalt F1-es nem tud futamot nyerni, azzal egy újonc sem boldogulna. Így viszont megóvták egy kudarcos kezdettől, Rozsda viszont örülhetett, hogy újra szereplhet, ráadásul megfutotta élete versenyét, az egy darab leggyorsabb kör után meglett a dobogó is.
Egyetértek...ráadásul már évekkel a F1 előtt meg lehet mondani, hogy kiből lesz F1-es pilóta...pl. Hülkenberg esetében asszem nem kockáztatok sokat, ha azt mondom, hogy 1-2 év és a Williams, esetleg a BMW kocsijában fog virítani. (Ja és ezt már vagy 2 évvel ezelőtt is tudni lehetett az esetlében.) Míg mások, akik legalább annyira jók mint ő, esetleg még jobbak....esélyük sincs a F1-be kerülni, mert nincsenek annyira futtatva. Persze ezzel nem azt mondom, hogy Hülkenberg rossz pilóta...csak jóval szerencsésebb...
Klien azért már nézelődik másfelé...ha minden igaz tagja a Peugeot LeMans projektjének...
Most olvastam, hogy lehet valamit mégiscsak összehoznak Brawnék...még az is lehet, hogy marad a Honda motorszállítóként...Button és Senna pedig a pilóták lesznek...Mindennek hamarosan ki kell derülni.
Ha mégsem jön össze Sennának az F1, akkor szerintem mégiscsak vissza fog menni az iSporthoz még egy évre...mi mást tehetne? Tesztpilótának lenni a F1-ben az új szabályokkal a háttérben nem érné meg, hiszen alig ülhetne autóba...akkor már inkább versenyezzen...
Igen...ez a nagy szégyen, hogy jó pilóták partvonalon vagy bizonytalanságban vannak, miközben Nakajima, Buemi stb. félék meg F1-es autókban virítanak...Az meg már a pofátlanság netovábbja, hogy Pantanot még csak meg sem keresték az F1-esek a tavalyi szezon után...biztosan nem illik bele az F1 imázsba...hiszen "túl öreg" és még szponzora sincsen...
Én Bourdais helyében már rég visszarepültem volna az USA-ba...Én biztosan nem tűrném, hogy egy sza*os STR packázzon velem hónapokig...
Ha már indulás: ott van pl. Klien, aki évek óta tesztpilótáskodik, de nem jön rá, hogy életben nem lesz már F1-es. Ha pilóta kell egy csapatnak, akkor majd az ifjak közül mazsoláznak. A mai F1 már nem olyan, mint régen, hogy nagy volt a jövés-menés, és érdemes volt a közelben lenni, mert gyakori volt az üresedés.