Keresés

Részletes keresés

sajtmedve Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15982

sziasztok,

évek óta olvasom a fórumot és majd egy éve úgy gondolom, hogy motort veszek :-)

Két kérdésem lenne:

- kistarcsa, olvastam olyat, hogy megbízható, istenítik őket, de olyat is, hogy arany árban bontószökevényeket árulnak. Én nem értek a motorokhoz, inkább fizetek többet, de biztosan ne legyek átverve. Itt a fórum tőrzscsapatának hiszek. Megosztanátok ha van tapasztalatotok?

- másik kérdés a burgman. Nagyon tetszik, főleg 2006 utáni modell. A legnagyobb bajom a kis kerék. Van olyan nagyrobogó, ami hasonlóan szerethető, használható, etalonná váló mint ez, de nagyobb a kereke? Félek a remek bpi utaktól, hogy megutálom a motorozást mielőtt megszeretném.....

köszi,

SM.

laci5005 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15981

Kifogtaaaad ...:)

Előzmény: Törölt nick (15980)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15980

Sziasztok!

 

Immáron eltelt több 350 km a burgonyával, eddigi tapasztalatok elég pozitívak illetve van egy kettő elég furcsa dolog!

 

A motor végsebessége javult 140 ig már bármikor kimegy ha hagynám még akkor valószínű elvánszorogna 145-ig is!

 

A fogyasztás túra plexivel ha nem hajtom ami azt jelenti h 80-100 akkor 4,2 ha pedig  100- 115 közt megyek akkor 4 liter.... Nemtom, hogy van :)

 

Illetve mindenkinek eszi az olajat olvastam, hogy 2003-as burgonya 100km/dl.. Nos nekem a 350 km alatt még semmi olajat nem evett meg ez, hogy van???? Mindenesetre örülök neki!

laci5005 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15979

Halihoo . kicsit besegitek a fiamnak , nekiadtam a burgimat , de nem az esete , igy eladová vált ( gsx600f-et akar ) , ezen a gépen minden adat valós , az alkatrészek tényleg cseréltek .

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_an_400_burgman-5838901

depi vol.2 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15978

Én most hétvégére terveztem egy pilis-üvegtigris gurulást

Előzmény: yamakka (15977)
yamakka Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15977

Csak ketten voltunk zo 40-el!Egy rövid tesztelgetős,(tiédmilyen,enyém milyen)karikát mentünk!Dobogókő,és vissza!Majd legközelebb hátha többen összeröffenünk!))))

Előzmény: teccikerteni (15968)
yamakka Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15976

Helló!70/9331595vagyok))Beszéltem Kistarcsán Krisztiánnal,ad olyan potit,és fel is rakják!Aztán beállítatom velük a szivatót is!Meg hátha van ötletük a fogyasztásra is!

Előzmény: zo40 (15963)
depi vol.2 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15975

Nekem 2 évig volt a 250-es madisonomon, no problem. A lényeg szerintem a helyes előkészítés és jó fedésvastagság.

Előzmény: Törölt nick (15973)
Szasza31 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15974

Gondolom hogy nem olyan tartós egy kályhafesték mint a gyári, de akkor minek ez a sokfajta spray...

 

A (K3) kipufogó dobon egy krómozott (műanyag) védőlemez van felcsavarozva, amit két csavar megbontásával lelehet venni.

 

NASA-hoz is jöhet egy elérhetőség :D

 

 Erre kíváncsi lennék meddig maradt ilyen állapotban:   http://www.akmt.hu/sufnituning/pdf/kipuf.pdf

 

Előzmény: Törölt nick (15973)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15973

Na a hőálló festéket elfelejtheted :D 

 

Olyan ami kipufogón kibirja, nem létezik, vagy ha igen a NASA-nál biztos kapsz. 

 

De nem krómos a kipud? arra hogy akarsz festék réteget rávinni? fényes felületen semmi sem ragad meg. 

Előzmény: Szasza31 (15972)
Szasza31 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15972

Megjött a 2pár RMS fékbetét előre és a Castrol fékfolyadék, délután már a beépítéssel fogok bíbelődni:-)  Brigéciollal átkentem a hátsó keréknél a blokkot és a környékét - gyönyörűen letisztított minden régi koszt. 

Kipuffogó újrafestésére tudtok valami jó hőálló festéket? (ami legalább 2 évig rajta marad)

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15971

Én brigéciol-ban, elvileg a benzin nem jó neki hosszabbtávon.. Direkt erre a célre árult spray-vel fújtam le, sokkal ragadósabb mint a normál olaj...

mellari Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15970

Üdv!

Küldenél képeket a mellari@freemail.hu-ra. Ha megvan természetesen csak akkor

Köszönettel

Előzmény: TakiWind (15671)
Herr X Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15969

A burgiét még nem mostam, de a Gileráét és a fűnyíróét ultrás vízben, alaposan kiöblítve, kiszárítva és a végén egy kis motorolajjal átkentem.

Előzmény: teccikerteni (15968)
teccikerteni Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15968

Szia!

 

Végül merre gurultatok? Nekem sajnos ugy alakult a vasarnap, hogy nem maradt idő, hogy

veletek menjek.

 

Más téma.

A levegőszűrő betétet mivel mossátok? 

 

Üdv.

Tk.

 

 

Előzmény: yamakka (15950)
Szaracsapágy Creative Commons License 2012.06.04 0 0 15967

Köszönöm.Remélem gond nélkül meg bírkózok vele.

Előzmény: laci5005 (15956)
Herr X Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15966

Ezt a plusz alátétes dolgot felejtsétek már el. Aki kíváncsi, keressen vissza tavaly őszi hozzászólásaimban a 11000km alatt "megdöglött" hátsó felnim esetére.

 

Krisztiánnál vettem kistarcsán egy másik felnit.

Tóth Lacinál átrakattam a gumit és mondta, hogy van módosított alátét, azt vegyem meg hozzá. Az már nem csak a felniben levő belső ricnis acél hüvelyre fog rá, hanem az alufelni peremére is.

Így már nem tud kikotyogósodni a felni ricnis acélhüvelynél.

 

Most a mocimról meg nem mondanád, hogy cserélt felni volt. De mondok még jobbat! Ha párezer kilóméteren belül eladásra csináltattam volna meg a motort, akkor elég lett volna csak a nagyobb alátétet megvenni/esztergáltatni, ami az acélhüvelyen túl a felni peremére is ráfog. (Úgy mentem vele párszáz km-t, amíg nem lett meg az "új" felni.)

 

Szóval semmi központosítás és társai, egyszerűen a nagyobb (pár mm-ről beszélünk!) alátéttel a felnit is rászorítják a hajtásra.

(Az igazán precíz patkolás az lett volna, hogy a felni peremével passzolóan készítik el az alátétet, akkor az acélhüvelyre és a felnire egyformán fog az alátét -és az anya-)

 

Ellenőrizni úgy lehet(ne), ha a tulaj megengedné, hogy meglazítsd az anyát és úgy mozgatnád meg oldal irányban a hátsó kereket és reflektorral figyelnéd a rést az acélhüvely külseje és a felni találkozásánál.

 

 

A "rossz" felni típusjelzése (és az újé sem) nem olvasható le sehonnan. Se kívül, se belül, se a "gumi alatt".

Előzmény: Törölt nick (15961)
topjoe2 Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15965

Köszi. akkor lehet a relés megoldás az maszek dolog. Mindenesetre megpróbálom megoldani relézve valami módon.

Előzmény: pupi44 (15958)
Szasza31 Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15964

Ha nem lenne burgman talán vennék X9-et, de mivel van meg se fordul a fejemben. Nem akarlak befolyásolni, próbáld ki mind a kettőt és észreveszed a külömbséget. A burgi szinte mindenben jobb, az árán is látszik nem utolsó sorban. Konkrétum: az X9 lomhább, magasabb a súlypontja, csak a hosszúlábúak tudják letenni a lábukat rendesen, esztétika pfhh, csomagtér kisebb és lehetne sorolni - de minek. Jó vásárlást kívánok!

üdv:Szasza

Előzmény: mellari (15962)
zo40 Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15963

Szia, a számom.0620 9853112.Majd ha cseréled a fojtószelep potit,próbáld megjelölni hogy hogy állt,mert egy pici lehet állítani rajta.

Előzmény: yamakka (15950)
mellari Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15962

Üdv! Nagyon köszönöm.

Sokat gondolkodtam, hogy milyen motort kellene venni, mert előtte agy GSX 750 F-em volt, amit nagyon szerettem. A nagyrobogók világa vonz a legjobban a kényelem és az egyszerűség miatt. Viszont ahány fórumot vagy topic-ot olvasok mindenhol másik motorra írják, hogy jó. Gondolkoztam a Piaggo X9-en is, de az első motorom Suzuki volt és abban nem csalódtam. Ti hogy látjátok ár-érték, szervízköltség tekintetében ugye jó választás a Burgman? Inkább megerősítést várnék illetve további hasznos tanácsokat.

Érdekelne, hogy kissebb túrákon a két személy nem rontja-e el az élvezetet? Szegedi tagok is érdekelnének akik megmutatnák a lent sorolt dolgokat hol tudom pontosan megnézni illetve hogyan.

Nagyon köszönöm segítségeteket előre is

Előzmény: Törölt nick (15961)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15961

2001-es évjáratig:

 

Vételnél érdemes odafigyelni, hogy a hátsó kerék felfogató csavarja alatt ne legyen plusz alátát!!!!! Ha van akkor egyszer nemjól húzták meg a csavart és valahogy egy alátéttel központosítják a kereket, de a hiba kijavítása drága lehet.. Talán van itt régebbi burgonyás aki eltudja mondani pontosan ezt a hibajelenséget! A motornak legyen szép hangja, ha kipróbálod fontos, hogy egyenletesen húzzon és nem megugorva. Fékeket tudod még ellenőrizni szemmel.. A hátsó kerék ne mozogjon, az első teló szárai ne legyenek olajosak, a kormány menet közben ne remegjen.. Ha hazaértél érdemes lecserélni az olajat hajtásban, motorban, olajszűrőt, levegőszűrőt, gyertyát, hűtőfolyadékot és a fékolajat.. A szíj vastagságát érdemes megnézni illetve még a kuplungon lévő ferodo vastagságát is lehet látni ha csak a deknit és a védő lemezt veszed le..

laci5005 Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15960

attol függ menyi péézed van rá , milyen évjáratban gondolkozol .

 

Előzmény: mellari (15959)
mellari Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15959

Üdv! Új vagyok még és segítség kellene. AN 400 vásárlásakor mire kell odafigyelni?

Köszönettel mellari

pupi44 Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15958

Szio?Bocs,de csak most jutotttam nethez.Megnéztem:gyújtás ráad,világít minden,mint a karácsonyfa.indításkor A lámpa végig világítva marad,csak egy kis halványulás van amikor az önindító dolgozik,de ez az áramfelvétel miatt van..aszem:-)

Előzmény: topjoe2 (15938)
pupi44 Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15957

hali.Nem hiszem kintről hozttam be...:-))

Előzmény: Magus-A6V6TDI (15940)
laci5005 Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15956

Belül a hajtomü dekniben lévö csapágyat ( ez tartja a keréktengely végét ) 1 kicsit szar kivenni mert nem lehet beakasztani a csapágylehuzot ( nekem ez volt a szar ) , vigyázz van 1 távtarto lemezke a tengelyen ( ha még nem hullot szét ) , figyeld , mi , honnan jön le ,én az üllöi u 690 körül van 1 csapágy bolt , ott vettem , a belsö csapágy egyike elég keveset keresett csapágy de volt náluk , ez 4000 körül , a keréké ezernéhány forint ,  MINDEN  további nélkül cserélhető , 1 kis érzékkel .

Előzmény: Szaracsapágy (15955)
Szaracsapágy Creative Commons License 2012.06.03 0 0 15955

Üdv minden burgmanosnak és minden motorosnak.

Kettő hete vettem egy 2003as 400ast.Névre írás,gumi csere,szíj,olaj csere.Olaj, szíj cserét jómagam csináltam.Gondoltam az eddigi tapasztalatom meg enged egy ilyen beavatkozást.Sikerült is. Az oldal (dekli, dekni)-ben vagy egy csapágy ami a kuplungot tartja.Erre jön az anya, amit annyira meg téptem, hogy valamelyik csapágyat kinyírta. Azóta levettem, de a külső csapágy jónak tűnik, inkább belűlről jönnek a hangok.Kérdéssem, bonyolulte cserélni,és könnyen beszerezhetőke a belső csapágyak, akár a hátsó kerék csapágy is?Csapágy boltban is beszerezhető, vagy csak szalonban?Bízva abban hogy a cserével meg oldódik a probléma, ami kezd zajos lenni és a motor rezonál bizonyos sebességnél.

Köszönöm a válaszokat előre is.

ardo Creative Commons License 2012.06.02 0 0 15954

Köszi a tippeket:))

Én is a borulástól tartok.

 

Most két személlyel mentünk,lehet ezért is ,és a rugóstag nem megfelelő beállítása miatt is érhetett le a kanyarban.

 

Még tapogatozom a tag beállításával:(

 

Köszi még1xer:))

 

Üdv:)

 

ardo

Előzmény: Berugman (15953)
Berugman Creative Commons License 2012.06.02 0 0 15953

Ja, meg állitsd a legkeményebbre a hátsó tagot.

 

De ha direkt "szerpentinezni" mész, talán érdemes leszerelni a közép-sztendert, mert ha kiemeli a kereket, akkor igen csúnya bukta lehet belőle.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!