Keresés

Részletes keresés

kandor Creative Commons License 2002.10.09 0 0 730
Szia Kisistvan!

Szerintem a tükrösobi nem a legjobb megoldás, mert a képminőségük nem mindig nevezhető kifogásolhatatlannak, persze ez típusfüggő is.

Nemrég volt egyébként 100 ropogósért egy SMC M-es Pentax 400/4, de az sajnos nem passzol a gépedhez.

400,500 mm-es fix obik egyébként nem nagyon pörögnek a használt piacon. 500-as ból néha felbukkanik 1-1 tükrös de az sem éppen valami neves gyártótól.

Andor

Hét Creative Commons License 2002.10.09 0 0 729
Az MZ-6 test német árakon 75000 Ft. Az a kérdés, hogy menyiért tudsz megszabadulni az 50-estől. Persze szerintem érdemes kivárni Venyerin véleményét, mert én csak egy kezdő vagyok ebben a témában, ő pedig eléggé otthon van.
Előzmény: Kistván (728)
Kistván Creative Commons License 2002.10.09 0 0 728
Általában a tükrős obik milyenek?

Mennyért lehet máshogy megoldani?

Mibe kerülne nekem csere mz-6-ra, kb?

kistván from tatabánya

Előzmény: Venyerin (726)
Hét Creative Commons License 2002.10.09 0 0 727
Azt hiszem, hogy az Mz-50 ilyen szempontból mindenképpen korlátoz, mert egy Mz-5(n), Mz-6 tudja a mechanikus visszajelzést, és azt hiszem nagyobb az obiválaszték. De ilyen szepontból szerintem régi teljesen manuális gépekkel könyebben tudnál választani. Én részben ezért váltok most MZ-6-ra, meg teljesen manuálisra.
Előzmény: Kistván (725)
Venyerin Creative Commons License 2002.10.09 0 0 726
A Tamron SP 8/500-as tükörobjektív adapterrel kijön a keretedből (60eFt?), más nemigen.
Előzmény: Kistván (725)
Kistván Creative Commons License 2002.10.09 0 0 725
Ez azt jelenti, hogyha megveszem ezt a konvertert, akkor vannak még obik, amiket meg tudok venni? Vagy így sem leszenk olcsóbb obik elérhetőek számomra.

Összeségében számomra egy 500-as használt obi, aminek normális vagy jó fényereje van megérhet úgy 80-100 e Ft-ot. Így van esélyem, vagy tegyek le róla.

Ha nem Pentax Mz-50-esem lenne, akkor könnyebbdolgom lenne? Tudnék olcsóbban obit venni?