Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Magyarország honvédelme és biztonsága EU, NATO, és világviszonylatban.
Minden, ami a MH helyzetét befolyásolta a közelmúltban, befolyásolja a jelenben, és befolyásolhatja a jövőben.
Aktív és inaktív katonák, rendvédelmiek, és a honvédelem iránt elkötelezett civilek klubja.
A dróton túl blogban van fent 3 videó ahol magyar katonák géppuskával lőnek. Tudja valaki, hogy az milyen géppuska és mekkora? 50-es kaliberű? Vagy milyen?
És az ott egyébként valami harc féleség akar lenni ahol a táliboknak pörkölnek oda, vagy csak gyakorlatoznak, vagy csak lövöldöznek?
Sajnos a szakmai(írói) színvolallal bajok vannak.Fenntartásaim vannak a cikkekkel.
A BTR-90-es cikk kivonatában olvasható:
"A BTR-90-est jó orosz szokás szerint már majd két évtizede fejlesztik, de a jó munkához idő kell. Nagy darabszámú sorozatgyártása esetén talán jó átmenetet fog képezni a nehezebb BMP család és a könnyű páncélozott terepjárók között."
Nos a BMP tömege 13400 kg, a BTR-80-é 13600 kg a BTR-90-é 20600 kg.
A BMP páncélozott harcjármű, a BTR páncélozott szálító jármű. Szerintem ezt sem tudta a cikkíró.
Lózungot mindenki tud írni, szakmai cikket csak kevesen. Itt a példa.
Bocs, hogy közbeszólok, de az a vezető(parancsnok), aki össze-vissza változtatja az intézkedéseit(parancsait), az képtelen, akár egy rajt is sikeresen vezetni. Abban a katonai vezetésben, amit még én tanultam, a parancsnok elhatározását elég körültekintően kellett meghoznia. Nem a (sör)pocijára ütött és beleböffent a világba. Utána, pedig azt mondta ez nem ért mert nem így gondoltam.
Persze joga van rá, de már akkor nem parancsnok(nem jogi értelemben).
Miért, egy parancsnoknak a laktanyában nincs joga akár naponta új parancsot adni, módosítani, kiegészíteni? Lehet, hogy nevetségesség válik, de joga, lehetősége az van rá.
Természetesen az általad említett rendelkezés az egész ország területére vonatkozik. Ha majd a cigányok bejelentik, hogy megfélemlíti őket 6 nyugdíjas katona bográcsozása bárhol az országban, akkor feltehetően majd őket is elviszik. Mi a gond?
Pont ezt nem akarom se tudomásul venni, se elfogadni.
Egy állami rendelet, nem kisgyerekek szabályalkotása a grundfocin, mely 20 percenként változhat.
Nem érdekel se Gyönygyöspata, se kisebbségek, se senki magány törvényalkotási hozzá nem értése.
Egy állami rendelet, jogszabály, törvény NEM Gyöngyöspata községre vonatkozik, hanem a magyar állam területére.
Nincs olyan, hogy ott érvényes de a halastó partján meg nem érvényes.
Nem szabad megengedni, hogy bárhol, bármelyik faluban ha 6-10 ember áll egy magánterületen gyakorlóban az bűncselekmény vagy szabálysértés, de ha 100 km-rel arrébb egy másik területen bográcsoznak/pecáznak hatan gyakorlóban, akkor ugyanaz a cselekmény nem büntetendő.
Sajnálom, de nem fogom elhinni, hogy ilyen naiv lennél, hogy nem látod mi miért van. Azért csinálták ezt a rendeletet, hogy a véderő és társai jelenségeket be tudják kasznizni, ha a cigányok (vagy egy része) rettegnek/rettegést színlelnek (a kiválasztott aláhúzandó).
Az igaz, hogy lehetőség van arra, hogy 6 bográcsozó nyugdíjast is előállítsanak, de szerintem ez elmélet marad.
A legnagyobb baj az, hogy ez valóban csak tüneti kezelés (vagy még az sem), mert úgy néz ki sem pénz, sem akarat arra, hogy a probléma meg legyen oldva. Most egy kis időt nyert a kormány, de már bebizonyososott, hogy jogászaik nem csak a jogvédőknek, hanem a gárda-véderő-szerű képződményeknek is vannak, meg fogják találni a kiskaput. Utána Pintér agyalhat újra, kezdődik előlről minden, a probléma pedig ugyanúgy nincs megoldva.
Szamomra az is erthetetlen, hogy minek uj torvenyt hozni, ha mar volt egy ilyen:
271. § (1) Aki olyan kihívóan közösségellenes, erőszakos magatartást tanúsít, amely alkalmas arra, hogy másokban megbotránkozást vagy riadalmat keltsen, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el és két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha a garázdaságot
a) csoportosan,
b) a köznyugalmat súlyosan megzavarva követik el.
(3) A büntetés bűntett miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a garázdaságot
a) csoportosan és a köznyugalmat súlyosan megzavarva,
A nevetségessége abban rejlik, hogy holnaptól minden a gyermekét iskolába kísérő (hazakísérő) szülőt, dinnye-, vagy eperföldje szélén kocsiban szunyókáló gazdát, diszkó előtt az utcán "közrendet fenntartó" szekust, közúti balesetet autóstársai részére jelző éés forgalmat terelő szerencsétlen segítségnyújtót meg lehet büntetni, hiszen:
10/D. § (1) Aki közterületen vagy nyilvános helyen olyan, a közbiztonság, közrend fenntartására irányuló
tevékenységet végez, amelyre jogszabály nem jogosítja fel, vagy ilyen tevékenység látszatát kelti, százezer forintig
Szerintem nem ez a "nyilvánvaló" hanem az, hogy egy alkalmatlan kormány alkalmatlan tagja, alkalmatlan testületével, alkalmatlan eszközökkel lép fel, no még véletlenül sem a probléma megoldására, hanem tűzoltásszerű PC és tüneti "kezelésére".
Attól, hogy mára sem közterületen, sem magánterületen nem lehet "féellemkeltő" "csoportokban" "egyenruhában" (végül is mi ez a fogalom /fehér ing fekete nadrág? fekete ing fehér nadrág???/, mire-kikre vonatkozik? felfegyverzett vadászokra? cserkészekre? "ellenséges" politikai szervezetkre) összejönni, ha az a hatalom és az ebei gumiparagrafusokkal gondosan körbebástyázott érzékenységét sérti, rosszabb a helyzet, mint ahonnan egy éve elindultunk.
A többiben egyetértünk. Kuncei mélységekbe zuhant a maffiózó pintér.
Szerintem mindenki számára nyilvánvaló, hogy nem fognak 6 nyugdíjas katonát elvinni bográcsozás közben, sem razziázni a tóparton a horgászok között, nem ezért született a rendelkezés.
A megoldás egyébként nagyon egyszerű lenne, ha valóban lenne akarat a helyzet rendezésére az országban: a rendőrség az eszközeivel kőkeményen és határozottan tartana rendet a lakóközösségekben "működő" tolvajok és rablók/gyilkosok ellen (persze az ott lakók segítsége is szükséges). Ha ez megvalósul, akkor feleslegessé válik minden gárda, véderő stb.
Ez mindenki számára ideális helyzetet eredményezne, kivéve persze a tolvajokat és rablókat. Ennyi.
Ket megjegyzesem van csak. Asszem pont ezen a forumon olvastam,hogy a jelenleg hatalyos szabalyozas szerint a megtamadott koteles megprobalni kiterni a tamadas elol.
A masik meg az, hogy amikor a polgarorok kepzeserol irtam pont az volt az eszemben, hogy feltetlenul szukseges lenne a polgaroroket jogi szempontbol felkesziteni, hogy mit tehetnek, illetve nem. Van olyan selytesem, hogy a polgarorok tekintelyes reszenek hianyos ez a tudasa, pedig az o erdekuk is.