Pajtások!
„Keresd a különbséget” játékunkban ezen a héten szövegképeket és fogalmakat hasonlíthattok össze.
A KIKSZ utódjánál, az NFM minőségbiztosító egységében dolgozó pajkos kedvű bácsik és nénik elhatározták, hogy megtréfálják a pécsi elektromos buszok beszerzése iránt érdeklődő pajtásokat itthon és a nagyvilágban.
Ebből választottunk ki egy részletet.
(Sok rejtvény lapul még a 17 oldalban, akinek kedve van hozzá, saját örömére keresgélhet.)
Ígérjük, nem lesz könnyebb dolgotok, mint a szokásos rajzok, képek, fotók, (photoshopok) elemzésekor. Sőt!
Alább találjátok az egyik, míg MCA-001 pajtás korábbi, 1995 számú hozzászólásában találjátok a másik szövegképet - elvileg ugyanarról.
Elrejtettünk a szövegben néhány belső ellentmondást is, a könnyebbség kedvéért ezeket is vastag dőlt betűvel emeltük ki.
(II.2.1 Teljes mennyiség)
„1. rész: Adásvételi szerződés keretében 8 darab + 25 % új, alacsonypadlós, kizárólag elektromos hajtással rendelkező, midi autóbuszok beszerzése:
— Minimum utas befogadóképesség (állóhely 4 Fő/m2): 30 fő,
— Minimum ülőhelyek száma (járművezető nélkül): 10 fő,
— Kerekesszék befogadóképesség: 1 db,
— Hosszúság min. 7 700 mm,
— Hosszúság max: 8 700 mm,
— Szélesség max. 2 550 mm,
— Magasság max.: 3 300 mm,
— Össztömeg max.: 12 500 kg,
— Maximális tengelyterhelés: „A” tengely 4 500 kg, „B” tengely 8 000 kg,
— Fix utas ülések száma: legalább 14 db,
— Utas kapacitás (4 fő/m2): legalább 33 fő,
— Utas kapacitásra vetített menetkész tömeg (tonna/fő): legfeljebb 0,4 tonna/fő (egy tizedes jegyre kerekítéssel)”
Várjuk a megfejtéseket!
A legjobbak között 5 db egyéves „Magyar buszok” előfizetést sorsolunk ki.
Jó szórakozást!