Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.16 0 0 45377

Biztos szólt a Jézuska V.D.-nek, hogy idén nem voltál olyan fasza gyerek és a csak Conecto-t érdemelsz, majd ha javulsz lesz jobb! :-)

Előzmény: kristoof (45372)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 45376

Köszi.

 

Erre azért kérdezek rá, mert ugyan nem magyar busz, de 199x-ben 2 napig Miskolcon volt bemutató járaton.

Ott egy kört mentem vele (én vezettem).

Kifelé 1-es, visszafelé (talán ??) 21-es járaton.

 

Nem ezzel a kocsival, hanem egy ilyennel.

 

 

Előzmény: 18-09 (45375)
18-09 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 45375
Előzmény: trizs77 (45374)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 45374

8008-ból vagy 8012-ből ?

Előzmény: torqmatic (45373)
torqmatic Creative Commons License 2015.10.15 0 1 45373

OFF: alternatív felhasználási terület a kompozit buszoknak: fagyiskocsi :) Szóval az Evoprónak is van remény :P

 

 

kristoof Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45372

Akkor miért vettek később Conectót? Miért nem továbbra is Citerát?

Előzmény: Törölt nick (45371)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45371

Csak is! Felírta a Jézuskának! :-)

Ezt a topicot már csak Szaniszló Ferenc tudja lekörözni! :-)

Előzmény: kristoof (45370)
kristoof Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45370

Ki tudja? A C2-es is azért jött Pestre, mert Dávidnak az tetszett! Ez tény.

Előzmény: torqmatic (45368)
norbee601 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45369

Nem elhalt, soha nem is volt.

Előzmény: torqmatic (45366)
torqmatic Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45368

Hát az, hogy szép a homlokfala, szerintem különösebben nem fogja meghatni őket :P

Előzmény: kristoof (45367)
kristoof Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45367

El is halt. De hátha éreznek még benne potenciált! :-)

 

Előzmény: torqmatic (45366)
torqmatic Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45366

Nem úgy volt, hogy ez a "kooperáció" szépen csendben elhalt?

Előzmény: kristoof (45363)
kristoof Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45365

Jó legyen.

 

De már ránézésre is több értelme van ennek, mint a műanyag förmedvénynek! :-(

Előzmény: trizs77 (45364)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45364

Nem.

Nem új Rába.

 

 

Új, NEMZETI, elektromos busz(unk.)

Előzmény: kristoof (45363)
kristoof Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45363
kristoof Creative Commons License 2015.10.15 0 0 45362

Ha egy hétig olvasgatom sem veszem ezt észre! :-)

 

Nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ez a tender, ha így marad, akkor az érvénytelen.

Előzmény: premium salmon (45358)
mc figyelo Creative Commons License 2015.10.14 0 0 45361

Európában erre egészen mást mondanak...

Előzmény: Zahnrad (45360)
Zahnrad Creative Commons License 2015.10.14 0 0 45360

Erre mondják, hogy amatőr.

Előzmény: premium salmon (45356)
Zahnrad Creative Commons License 2015.10.14 0 0 45359

Ha van eszük jól paramétereztetik fel.

Előzmény: Itoérambolafoci (45355)
premium salmon Creative Commons License 2015.10.14 0 0 45358

Nem, nem!

 

Egyazon felhívás kb. 2. illetve 5. oldalán olvasható a két elvileg azonos szövegkép, íme:

 

„…II.2.1)Teljes mennyiség:

 1. rész:…”

 

illetve

 

„…3)Mennyiség

 1. rész:…

 

Már a legelső szóban eltérnek, nem is kicsit…

 

Amúgy Európában a közbeszerzési felhívások szövegét nem lehet csak úgy, napszakonként változtatni.

Szigorú engedélyezés után kell a TED-en „korrigendumot” közzétenni, feltüntetve előbb a hibás szöveget környezetében majd a javítást kiemelve az eltérést. 

 

Attól tartok, az unió történetének leghosszabb korrigenduma jön létre - egyszerűbb anullálni az egészet…

 

Előzmény: MCA-001 (45357)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 45357

Lehet, hogy más lett a kiírás délutánra?

 

Nem csodálkoznék ha napokon belül módosítanák a tendert.

 

Előzmény: premium salmon (45356)
premium salmon Creative Commons License 2015.10.14 0 0 45356

Pajtások!

 

„Keresd a különbséget” játékunkban ezen a héten szövegképeket és fogalmakat hasonlíthattok össze.

A KIKSZ utódjánál, az NFM minőségbiztosító egységében dolgozó pajkos kedvű bácsik és nénik elhatározták, hogy megtréfálják a pécsi elektromos buszok beszerzése iránt érdeklődő pajtásokat itthon és a nagyvilágban.

Ebből választottunk ki egy részletet.

(Sok rejtvény lapul még a 17 oldalban, akinek kedve van hozzá, saját örömére keresgélhet.)

Ígérjük, nem lesz könnyebb dolgotok, mint a szokásos rajzok, képek, fotók, (photoshopok) elemzésekor. Sőt!

 

Alább találjátok az egyik, míg MCA-001 pajtás korábbi, 1995 számú hozzászólásában találjátok a másik szövegképet - elvileg ugyanarról.
Elrejtettünk a szövegben néhány belső ellentmondást is, a könnyebbség kedvéért ezeket is vastag dőlt betűvel emeltük ki.  

 

(II.2.1 Teljes mennyiség)

„1. rész: Adásvételi szerződés keretében 8 darab + 25 % új, alacsonypadlós, kizárólag elektromos hajtással rendelkező, midi autóbuszok beszerzése:

Minimum utas befogadóképesség (állóhely 4 Fő/m2): 30 fő,

Minimum ülőhelyek száma (járművezető nélkül): 10 fő,

— Kerekesszék befogadóképesség: 1 db,

— Hosszúság min. 7 700 mm,

— Hosszúság max: 8 700 mm,

— Szélesség max. 2 550 mm,

— Magasság max.: 3 300 mm,

— Össztömeg max.: 12 500 kg,

— Maximális tengelyterhelés: „A” tengely 4 500 kg, „B” tengely 8 000 kg,

Fix utas ülések száma: legalább 14 db,

Utas kapacitás (4 fő/m2): legalább 33 fő,

— Utas kapacitásra vetített menetkész tömeg (tonna/fő): legfeljebb 0,4 tonna/fő (egy tizedes jegyre kerekítéssel)”

 

Várjuk a megfejtéseket!

A legjobbak között 5 db egyéves „Magyar buszok” előfizetést sorsolunk ki.
Jó szórakozást!

 

 

Előzmény: MCA-001 (45342)
Itoérambolafoci Creative Commons License 2015.10.13 0 0 45355

Ehhez képest azért csak elbénáztak kb. 4 évet a barkácsboltból szervált aszinkron hajtással...

 

...akkuügyben pedig a bénázás még most is tart :-(

 

Arra pedig nagyon kíváncsi vagyok, hogy a gyenge hátsó híd hogy fogja bírni az új hajtást.

 

Ha lesz időnk kivárni, akkor ez a kompozit busz is afféle kőleves lesz :-)

Előzmény: Zahnrad (45353)
kristoof Creative Commons License 2015.10.13 0 0 45354

És télleg! :-) Kiemelt Siemens partner az Evopro! :-)

Előzmény: Zahnrad (45353)
Zahnrad Creative Commons License 2015.10.13 0 0 45353

A múltkor rácsodálkoztál hogyan kaphattak ilyen ,,jó" hajtást. Hát ki volt a Siemens országos partnere, haverja évtizedeken át?

Előzmény: Itoérambolafoci (45351)
Dante001 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 45352

:D

Előzmény: Itoérambolafoci (45351)
Itoérambolafoci Creative Commons License 2015.10.13 0 1 45351

Ezt magam sem tudom, miért írtam :-(

Aszinkronnak olvastam a szinkront :-)

Előzmény: Itoérambolafoci (45348)
Dante001 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 45350

Amúgy az általam idézettben is szinkron van, nem aszinkron.

Előzmény: Itoérambolafoci (45348)
Dante001 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 45349

fb.com/modulobus

Előzmény: Itoérambolafoci (45348)
Itoérambolafoci Creative Commons License 2015.10.13 0 0 45348

Ki írta ezt a hülyeséget?

 

Az nem aszinkron, hanem szinkron, és nem indukciós, hanem állandómágneses.

Előzmény: Dante001 (45347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!