Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 2015.10.27 0 0 45407

Ez a trolibusz, hááát ez kifejezetten ronda lett... :-(

Előzmény: MCA-001 (45397)
kristoof Creative Commons License 2015.10.27 0 0 45406

Tudomásom szerint meg.

Előzmény: MCA-001 (45403)
AegonT Creative Commons License 2015.10.27 0 0 45405

Ez nem jelenti azt, hogy megvan a típusvizsla. Ez azt jelenti, hogy a BKV már nagyon szeretne vizsláztatni. 

Előzmény: Dante001 (45404)
Dante001 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 45404
Előzmény: MCA-001 (45403)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 45403

Megkapta már egyáltalán a típusbizonyítványt az M108D?

 

Előzmény: AegonT (45401)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 45402

Add meg a császárnak, ami a császáré.....

 

 

Előzmény: AegonT (45401)
AegonT Creative Commons License 2015.10.27 0 0 45401

Kurva nagy szükség van erre a baromságra. Nyissák újra az OPNIt, zárják be Mészárost meg Vargát. Ezzel a baromsággal elpöcsölnek százmilliókat, közben egyik M108d sem kapott eddig rendszámot. Mégis, mi a pcsa szükség van egy olyan baromságra, ahol még kényelmesen jegyet sem tudok venni?! Legyen már elég nekik az orosz piac, oda eddig 2200 kocsit haluztak be. Haluzzanak többet, az úgy oké, de gyártani ne gyártsanak egyet sem. 

Előzmény: MCA-001 (45397)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 45400

az evopro mérnökei az első prototípussal szerzett üzemeltetési tapasztalatok és a potenciális vásárlói visszejelzések alapján....

 

-----------------

 

Hol üzemelt ez a kocsi ?

 

Mert 2-4 napos próba és sajtó bemutatók NEM üzemeltetési tapasztalati helyek.

 

 

Előzmény: MCA-001 (45397)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.26 0 0 45399

Látom, a minitrolit tesztelni fogja a BKV utasforgalomban. Gondolom a 79-esen, mivel ott ki lehet próbálni az önjárást és a kevés utas miatt nem lesz gond a mérettel sem :)

Előzmény: MCA-001 (45397)
Dante001 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 45398

Remélem a BKV-s kocsikban LED világítás lesz. A spotokhoz képest ezerszer jobban néz ki vele.

Előzmény: MCA-001 (45397)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 45397

Modulo 2.0

 

- az evopro mérnökei az első prototípussal szerzett üzemeltetési tapasztalatok és a potenciális vásárlói visszejelzések alapján mintegy 500 ponton változtattak a jármű paraméterein az első prototípushoz képest, így a cégvezetés elmondása szerint egy szinte teljesen újragondolt midibusz áll előttünk. A legfontosabb eltérés természetesen az új villamos vontatómotor, melyet a US Hybrid helyett immár a Siemens szállít. Az új erőforrás csúcsteljesítménye 160 kW, maximális forgatónyomatéka 1240 Nm. Az új erőforrás jóval csendesebben és kulturáltabban végzi a dolgát, mint sokat kritizált elődje.

 

az utastérben is tetten érhetők apróbb változtatások az eredeti verzióhoz képest. A korábbi prototípusoknál sok kritika érte a jármű elejébe, a sofőrülés mellé száműzött kerekesszékes-helyet, ezért a módosított változatban már hátul, a második ajtóval szemközt alakítottak ki férőhelyet a mozgáskorlátozottak számára.

mindezek ellenére több, az utasok életét megnehezítő bosszantó apróság változatlan maradt, ilyen például az utasajtók feletti kontrollámpák hiánya, a burkolatlan ajtómozgató rudak, vagy a leszállási szándék- illetve vészjelző gombok nem túl szerencsés elrendezése

 

 

A kompozit modulokat Oroszországban, a moszkvai NCC cégnél készítik, az egyes részegységek összeragasztása viszont már a MABI-BUS Kft. mátyásföldi üzemében történik.

 

http://magyarbusz.info/evopro/2015-10-26/Variaciok_egy_temara_%E2%80%93_projektzaro_esemeny_az_evopro_csoportnal#sthash.dOFmU02O.BsNVOn9v.dpbs

Dante001 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 45396

Kismoci már megvan, ott a 6.7-es FPT. 

Előzmény: Zahnrad (45395)
Zahnrad Creative Commons License 2015.10.26 0 0 45395

Könnyű busz, kicsi motor. Amúgy teljesen új konstrukció lenne a busz, ami erre épül.

Előzmény: Dante001 (45394)
Dante001 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 45394

Ott már gondolkodni kéne, mert akkor a motort száműzni kell motorsátorba. Az LE-vel könnyű volt az E6 a Credonak.

Előzmény: MCA-001 (45393)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 45393

A ZF bemutatta a 19,5"-os full ap. buszok építéséhez szükséges portál hidat.

Jöhet akkor a Credo buszokba a ZF váltó után a futómű is?

 

https://www.zf.com/global/media/en_de/zf_media/document/corporate_2/press_3/press_kits_1/2015_kortrijk/tx05_ZF_AV_110_EN.pdf

eric35 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 45392

Szóval Fehérvárra nyugodtan jöhetne a BKK/BKV színvonal...

Előzmény: eric35 (45391)
eric35 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 45391

Szakértelem és karbantartás hiányában a világon mindennel be lehet fürödni...

Amúgy berlini Volvo szintű járművek Fehérvárra nem jöttek. Ami jött, azt meg hagyták lepusztulni.

Előzmény: Törölt nick (45390)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.20 0 0 45390

Pont Fehérváron, ahol sorra fürödnek be a használt flottákkal. Talán még a genfi Volvok, amik tűrhetőek, de a többi (Steyr-Volvo, DAB, Citaro) enyhén szólva nem sikertörténetek.

Előzmény: eric35 (45389)
eric35 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 45389

Nem azért, de pl. Fehérváron örülnének azoknak a "használtan beszerzett hulladékok"-nak.

 

Előzmény: Törölt nick (45380)
AegonT Creative Commons License 2015.10.20 0 0 45388

Itt nem nagyon volt más lehetőségem. A poénhoz kellett, hogy rendszámot írjak, másképp nem működöttt volna a NAY-NAY.

Előzmény: kristoof (45386)
Dante001 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 45387

Öregszel.. :D

Előzmény: kristoof (45386)
kristoof Creative Commons License 2015.10.20 0 2 45386

Ja. Nálam az MTZ egy traktor. Az Ikarus 415 meg egy busz.

 

(Körülbelül 57 fórumba írtam be minimum 570-szer, hogy nagyon büszke vagyok rájuk, hogy megtudnak jegyezni harminc rendszámot, de én már valószínűleg rég elittam az agyamnak azt a részét, ami képes erre és pont nem is érdekelnek a rendszámok. Ezért baromira boldog lennék, ha beírnák hozzá a típust is, mert fingom sincs milyen buszról van szó. Néhányan tartják is ehhez magukat, de a legtöbben továbbra is három nagybetűvel beszélgetnek.)

Előzmény: torqmatic (45383)
Dante001 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 45385

Ugyan, tök ízi.

 

NCZ - berlini Volvo

MTZ - Vázcserés 415

NAY - Vázcserés 412

NAY-301-től felfele - Arrivás Lion's City

Előzmény: Zahnrad (45384)
Zahnrad Creative Commons License 2015.10.19 0 0 45384

A franc se tudja követni ezt a rengeteg rendszámtartományt...

Előzmény: Törölt nick (45382)
torqmatic Creative Commons License 2015.10.19 0 1 45383

Ahogy Lenke néni mondta a Szomszédokban: "Elmondanád magyarul is, hogy mit szeretnél?"

(Nem kell válaszolni... ;))

Előzmény: AegonT (45381)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.19 0 0 45382

Én inkább a NAY-t választom. Ami 301-től kezdődik :)

Előzmény: AegonT (45381)
AegonT Creative Commons License 2015.10.19 0 0 45381

Azért, ha lehet választani hogy NCZ vagy MTZ vagy NAY, inkább az NCZ. 

Előzmény: Törölt nick (45380)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.19 0 1 45380

Azokat a használtan beszerzett hulladékokról nevezték el :)

Előzmény: Itoérambolafoci (45379)
Itoérambolafoci Creative Commons License 2015.10.19 -1 1 45379

Képzeljétek,

 

most láttam, hogy már péksüteményt is elneveztek a BKV IK260-as és IK280-as buszairól:

 

Rombusz bagett :-)

zoli07 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 45378

Tényleg magyar találmány a csuklós busz?

Mi magyarok találtuk fel MINDENT, de sajnos amikor a csuklós busz következett volna, épp az atombombán törtük a fejünket. Viszont az érdemeink így is komolyak. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!