Kurva nagy szükség van erre a baromságra. Nyissák újra az OPNIt, zárják be Mészárost meg Vargát. Ezzel a baromsággal elpöcsölnek százmilliókat, közben egyik M108d sem kapott eddig rendszámot. Mégis, mi a pcsa szükség van egy olyan baromságra, ahol még kényelmesen jegyet sem tudok venni?! Legyen már elég nekik az orosz piac, oda eddig 2200 kocsit haluztak be. Haluzzanak többet, az úgy oké, de gyártani ne gyártsanak egyet sem.
Látom, a minitrolit tesztelni fogja a BKV utasforgalomban. Gondolom a 79-esen, mivel ott ki lehet próbálni az önjárást és a kevés utas miatt nem lesz gond a mérettel sem :)
- az evopro mérnökei az első prototípussal szerzett üzemeltetési tapasztalatok és a potenciális vásárlói visszejelzések alapján mintegy 500 ponton változtattak a jármű paraméterein az első prototípushoz képest, így a cégvezetés elmondása szerint egy szinte teljesen újragondolt midibusz áll előttünk. A legfontosabb eltérés természetesen az új villamos vontatómotor, melyet a US Hybrid helyett immár a Siemens szállít. Az új erőforrás csúcsteljesítménye 160 kW, maximális forgatónyomatéka 1240 Nm. Az új erőforrás jóval csendesebben és kulturáltabban végzi a dolgát, mint sokat kritizált elődje.
- az utastérben is tetten érhetők apróbb változtatások az eredeti verzióhoz képest. A korábbi prototípusoknál sok kritika érte a jármű elejébe, a sofőrülés mellé száműzött kerekesszékes-helyet, ezért a módosított változatban már hátul, a második ajtóval szemközt alakítottak ki férőhelyet a mozgáskorlátozottak számára.
- mindezek ellenére több, az utasok életét megnehezítő bosszantó apróság változatlan maradt, ilyen például az utasajtók feletti kontrollámpák hiánya, a burkolatlan ajtómozgató rudak, vagy a leszállási szándék- illetve vészjelző gombok nem túl szerencsés elrendezése
A kompozit modulokat Oroszországban, a moszkvai NCC cégnél készítik, az egyes részegységek összeragasztása viszont már a MABI-BUS Kft. mátyásföldi üzemében történik.
Pont Fehérváron, ahol sorra fürödnek be a használt flottákkal. Talán még a genfi Volvok, amik tűrhetőek, de a többi (Steyr-Volvo, DAB, Citaro) enyhén szólva nem sikertörténetek.
Ja. Nálam az MTZ egy traktor. Az Ikarus 415 meg egy busz.
(Körülbelül 57 fórumba írtam be minimum 570-szer, hogy nagyon büszke vagyok rájuk, hogy megtudnak jegyezni harminc rendszámot, de én már valószínűleg rég elittam az agyamnak azt a részét, ami képes erre és pont nem is érdekelnek a rendszámok. Ezért baromira boldog lennék, ha beírnák hozzá a típust is, mert fingom sincs milyen buszról van szó. Néhányan tartják is ehhez magukat, de a legtöbben továbbra is három nagybetűvel beszélgetnek.)
Mi magyarok találtuk fel MINDENT, de sajnos amikor a csuklós busz következett volna, épp az atombombán törtük a fejünket. Viszont az érdemeink így is komolyak. Tovább »