Középen tó, egy patak folyik bele szélről, azon fog átmenni a vonat. Előtérben egy kis állomás, kb mint Királyréten. Tehát valami két vágányú állomás, esetleg iparvágánnyal. Hátul a tó mögött lesz végig egy domb, amögött egy másik, rejtett állomás, azon tárolva a vonatokat, hogy különbözők közlekedhessenek egymás után. Mintha végtelen lenne a pálya.
Ez nem szál! Mint írtam lemez! Ezt is Bécsben vettem az előző hozzászólásomban linkelt boltban! Ez kb A4 méretű 1,5 mm vastag műanyag lemez. Az egyik oldala bordázott. Két félét vettem: 1 mm-s bordázatút a H0-hoz, 0,5 mm-s bordázatut a TT-hez. Profilból így néz ki:
Azt a hullámlemezt és a mozdony orrára a hűtőrácsot hogyan készítetted?
A hullámlemezt úgy készítettem, hogy egy 0,1 mm-s rézlemezből vágtam 25x15 mm-s darabokat. Ezeket két hullámos felületű műagyaglemez között préseltem. A műanyag lapokat Angliából hoztam még régebben.
ne felejtsd el beépítés előtt a tősínekről megtáplálni a csúcssinek fix darabjait, valamint a csúcssinek mozgó részeit. Ez utóbbit én alulról, a sin talpára, merőlegesen ráforrasztott vezetékkel oldom meg, minnél közeleb a forgásponthoz, mert akkor kis furat is elég az alépítményben.
Nem tudom,hogy egyáltalán mikor közlekedik szegény,mert öt éve odajárunk a termálba egy-egy napra ,tehát előfordul,hogy egy évben többször is,mert van lent ismerős,de én ezt a szerelvényt működni nem láttam most már kb. harmadik éve. :-( Lehet,hogy akkor megy amikor én nem vagyok ott,de változó napokon voltam,tehát nem csak hétvégén. Viszont valamikor,asszem' három évvel ezelőtt,(vagy több) még mentünk rajta,(képek is vannak,csak meg kell keresni),a gyerekekkel és akkor olyasmit mondott a mozdonyvezető,hogy ez valami önkormányzati hozzájárulással működik és nem nagyon van pénz rá. :-( Megmutatott nekünk mindent. Nagyon aranyos bácsika volt. És persze nagyon kevés utas,tehát tudott velünk foglalkozni. Akkor is nagyon élveztem az utazást,mert nagyon hangulatos és tiszta pályán megy a Tisza partján,de mostanában,hogy tudom is ,hogy milyen becsülete van a modellezés világában ennek a típusnak,még szívesebben utaznék rajta. :-(