Szemfülesebb olvasó meglátja hogy ott a talajlazító is csak vissza raktam rá a két szélső kapát mert kultizni is szoktam és olyankor szélesen fog és 3-5 cm-re a tetejét mozgatom meg. Egyébként semmi extra nincs benne sima lúdtalp kapa ami a kompaktorokon van. Kapa szárára akarok rakni majd vágóélt könnyebb vontatás miatt.
Úgy nézem tavasszal sok eső miatt boronálás elött lazítózni fogok mert kötött franc letömörödik úgy ettől a sok esőtől olyan lesz mint a flaszter.
Tud-e valaki, információval felvilágosítani ezzel a masinával kapcsolatban? A tulajt, ha kérdezném,úgy is túlzásokba esne, már csak azért is, hogy minél hamarabb és minél drágábban megtudjon szabadulni tőle.
Szia! Itt is "kötött" talaj van ahogy esik rá egy kis csapadék ha nem időbe kapálod át akár nyáron is a teteje olyan lessz mint a beton.Idén is esett a sok eső rotáltam bele bőven.
Van itt olyan aki Új ilyen új típusú KF-04 et 8 kapával használ tavasszal ? Hattal használom egyenlőre de most jött még terület tavaszra plusszba a gyorsabb munka miatt gondolkozom +2 kapán. A lehajtás bírja baja lehet? A motornak szerintem bírnia kéne 6 kapa meg se kottyan neki kocsizáskor is volt már mikor az egész szerelvény súlya 6-7 mázsa volt meg se kottyant az se, a motor egy Briggs 675-ös motor.
Szia! Idézet tőled: "Neked is egy késes talajlazító kéne az nem teszi tönkre a földet mint az állandó rotálás. Felezővel simán viszi jóval mélyebben mint egy ásó nyom. Felszaggatja az alsó réteget is, mióta ezt használom minden növényen meglátni hogy sokkal erőteljesebbek gondolok itt a 2 méter magas Legényvirágra meg a másfél méter magas gyertyavirágra a margarétáim akkorák lettek idén mint egy gerbera és most virágzik másodszorra. Kötött talajon egyenesen kötelező lenne lazítani minden ősszel."
A késes talajlazítódról tennél fel képeket? ksx és licilac is érdeklődött utána...
Bocsánat a sok képért - Pótkocsimat komplettan újra ajtóztam, 10 év szolgálat után ráfért. Ezt a kiskocsit 15 évesen csináltam saját licens alapján akkor még 3.5 LE briggs után. Ez a nagypótkocsim van még egy kisebb most az következik azt is prezentálom majd felújítás után.
Igaz ;) tényleg nem ugyanaz. Nem ismerem a robit . Mikor alkatrészt kértem a terrához, robi alkatrészként kereste . Valószínű a típust félreértettem. Nem baj (még) van cucc és a lenyeg ez!)
Mind a két típusú tolólap szentkirály, ugyanakkor nem értem mi a különbség a kettő között (illetve látom, csak nem értem, hogy miért, mikor a leírás ugyan az)
Sziasztok! Bear, nem ismerem a DMJ-315 váltót, de szerintem nem sok köze van a T20-hoz:/ már csak a sebességek száma miatt sem. Próbald googlezni a terra vari alkatrészeket. Érdekes a t20-hoz könnyebb alkatrészt találni mint a fiatalabb konstrukciókhoz!?
Nekem ezenkívül van még egy 5.5-ös Quantum motoros 18éves rotám is.Azon is volt kb:1.5cm-es hézag a kuplungnál és állandóan megtellett porral.Körbe a pereméhez vágtam szivacsot és úgy csavaroztam össze.Azóta tiszta a kuplungház.