Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMW-GMBH Creative Commons License 2016.10.23 0 0 20618

Izzítógyertya levegős kulccsal próbáltam:)

Szerelő haveromtól elkértem, de azzal is amúgy 60-40% az esély.

 

Kiveszem a motort ( vízpumpa csere), mert meg akarom nézni a kuplungot, meg zsírozni a nyelest.

Tudom ki lehet tuszkolni, ha a helyén a motor, de most csinálok egy nagy inspekciót:)

Összes szíj, görgő, hűtősor mosás, stb.

Előzmény: Törölt nick (20617)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.23 0 0 20617

Nem irigyellek!Rezegtetős kiszedővel kellett volna kiszedni az izzítókat,max 18Nm nyomatékkal.(NGK gyertyák a tutik.)A leszorító csavarokkal nem szokott gond lenni,csak az injektorok kiszedésével,illetve a vissza tételükkel.

Előzmény: BMW-GMBH (20615)
csörös3 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 20616
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.10.23 0 0 20615

Még nem döntöttem el, hogy bele e akarom törni a 4 db leszorító csavart, való színű nem.

ma ki vettem a 4 db izzítógyertyát, persze 3 bele törött.

2- t ki fúrtam, de elég mára, holnapra maradt egy.

Előzmény: Törölt nick (20614)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.22 0 0 20614

A Merciknél a kifújás miatt kokszosodik,de ott tömítés van az injektor alatt,ezeknél az újaknál nincs tömítés,ezért felesleges kivenni,sőt káros.  Te tudod mit csinálsz.

Előzmény: BMW-GMBH (20612)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.10.22 0 0 20613

Meg nem is a porlasztóval van a fő baj, hanem a 8-as leszorító csavarral

 

Előzmény: BMW-GMBH (20612)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.10.22 0 0 20612

Nem azért akarom, ki venni, mert rossz, megelőzés végett. Ismerem a kiolvasást:)

Mercikből is ha ki van véve 60e kilométerenként, akkor sosem rohad, kokszolódik bele. Mindig ki vettem, és 340e- nél egy kézzel húztam ki

A Dkuiból is azért akarom ki venni, hogy meg takarítsam, le réz pasztázzam, és vissza.

Előzmény: Törölt nick (20607)
radligabor Creative Commons License 2016.10.22 0 0 20611

2008 utáni, x250 Ducato 120 lovas  2.3 mjet euro4  részecskeszűrő nélkül.

Előzmény: Viktor Horváth (20610)
Viktor Horváth Creative Commons License 2016.10.22 0 0 20610

Vásárlási tanácsot szeretnék kérni!

 

Ducatot kell vennem, 70% városi használatra. Évi 30-40.000 km futás. Méret szerint: L2H2 vagy L3H2.

Néztem még régi 2.8 szívókat is, de azok közül mind egytől egyig rozsdahalom.

Érdemes foglalkozni a 2.0JTD-vel és a 2.2 JTD-vel?

 

Néztem 2002-2006 közötti 2.3JTD, vagy 2006- 2.3 Multijet-et. A keret 2-2,5 millió.

 

 

Melyiket ajánljátok?  

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.22 0 0 20609

Vannak képes leírások itt a topikban a vízbefolyás megszüntetéséről.Egy volt topiktárs(Möglich)részletesen bemutatott mindent.Mivel az injektorok alatt nincs tömítés,felesleges kiszedni őket,a rézpasztás befújás bőven elég!Arra sincs biztosítás,hogy a kiszedett bezsírozott injektort ki lehet szedni!!

Előzmény: Törölt nick (20608)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.22 0 0 20608

Hiába van motorburkolat semmit sem ér, kisebb eső után nézz alá a burkolatnak ( ha van egyáltalán ilyen autód) és látni fogod, hogy vízben állnak a porlasztók. Ezért érdemes kiszedni zsírozva visszarakni. Előbb utóbb úgy is meghal a porlasztó és akkor lehet kínlódni a kiszerelésével.

Előzmény: Törölt nick (20607)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.21 0 0 20607

2008-ban már volt motorburkolat.Az injektorok kiolvashatók az ECU-ból,feleslegesek kiszedni,ha megfelelő UFI(Sofima) üa szűrő van használva,habár a gázolajszűrő ház gyári tervezési hibás,sok esetben lötyög a betét a házban,ezért nem is szűr rendesen.A Merciknél sem kell kivenni az injektorokat,csak túl sok a kókler szerelő,meg a silány gázolajszűrő.

Előzmény: BMW-GMBH (20603)
k-elektronik Creative Commons License 2016.10.21 0 0 20606

Sziasztok! 
Most vettem egy 2007-es ducátot,és nem mûködik a belsõ és raktér világítás.Annyira már rájöttem,hogy mint ha hiányozna a biztosíték tábláról agy relé, vagy valami hasonló!

Slampixxx Creative Commons License 2016.10.18 0 0 20605

Előzmény: Liviati (20602)
Slampixxx Creative Commons License 2016.10.18 0 0 20604

Én hát! :)))

Előzmény: Liviati (20602)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.10.18 0 0 20603

Sziasztok.

 

Most vettem egy 2008- as 3.0l- es alvázas dukit.

179ekm- rel.

Autómentőt csinálok belőle.

Ahogy olvasom itt is érdemes 50ezrenként ki venni a porlasztót mint a vito- nál.

Az, hogy pont a porlasztókra folyik rá a víz, az valami hihetetlen tervezési hiba.

 

Lánc mennyi bír?

Liviati Creative Commons License 2016.10.17 0 0 20602

Te álltál akkor Leinfelden Unteraichenbe néhány napig? Ott dolgozok ahol állt a kocsi kb 100 méterre.

Előzmény: Slampixxx (20601)
Slampixxx Creative Commons License 2016.10.17 0 0 20601

Sziasztok, megint történés van az autószállítóval, balesetem volt. Úgy néz ki valószínűleg totálkárra veszik.

Sürgős lenne megcsinálni...

Tudtok valakit aki bont ilyet? Illetve szerelőt Székesfehérvár, Érd környékén?

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.16 0 0 20600

Nem találkoztam ezzel a hibával,az EGR viszont pontosan ezt a jelenséget produkálja.A LUK gyártmányú kettős tömegű a legmegbízhatóbb.Általában a fekete piacon kötnek ki,a ki sem cserélt alkatrészek.

Előzmény: Törölt nick (20599)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.16 0 0 20599

Nem a tervezéssel van a probléma inkább a legyártásával. Amikor garanciában sorba cserélik őket és pár hét múlva az is csattog. Nem csak forgásirányba hanem minden felé kóvályog az egész így kezdi szétcibálni a váltót a nyeles tengelynél kezdve.

 

Előzmény: Törölt nick (20593)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.15 0 0 20598

Rendkívül magas minőségű amit használsz(,automataváltó olaj).

Előzmény: radligabor (20597)
radligabor Creative Commons License 2016.10.15 0 0 20597

Ez volt eddig ,de féltengely szimering csere volt.

Ez lett most:http://www.olaj24.hu/T/castrol-transmax-z-automatamanualis-hajtomuolaj-1l/843

Előzmény: Törölt nick (20596)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.15 0 0 20596

A te autód 2.3-as,a Fiat módosította a 3.0-ás váltóolaját,de még az is gyenge minőségű.Az ismeretségi körömben minden 3.0-ás váltó tönkrement,volt amelyik többször is.http://www.castrol.com/de_de/germany/products/cars/manual-transmission-fluids/syntrans-v-fe-75w-80.html   Itt kezdődik a minőségi váltóolaj.https://alkatreszek.hu/syntrans_vfe_75w_1l   Örök életű olaj nincs!

Előzmény: radligabor (20595)
radligabor Creative Commons License 2016.10.15 0 0 20595

Bocsi,mi az első mondat amivel egyetért?

A váltóolaj csere nálam alap dolog,igaz mindenki "örök életű"-nek mondja.

max. 100.000 km és csere.10.000 Ft szerintem filléres tétel....

Előzmény: Törölt nick (20594)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.14 0 0 20594

A váltóba olajat kell tenni,és cserélni.Szekszárdon javítják jó áron,de ő is csak az első mondatommal ért egyet.

Előzmény: radligabor (20592)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.14 0 0 20593

Egyszerűen nem értem!Minek variálni azt,ami JÓL van megtervezve.A kettős tömegűnek van használati leírása(,és nem drága),én jobban aggódnék a 9 óra munkadíj miatt.

Előzmény: Törölt nick (20590)
radligabor Creative Commons License 2016.10.13 0 0 20592

Volt itt a fórumon akinek bevált.A motor viszont nem 3.0-ás volt, hanem 2.2 Peugeot Boxer,Puma motoros.

Ahogy hallottam a váltók is hamar szétmennek a 3.0-ás motoroknál.Lehet,hogy ez még lerövidíti az élettartamát?

Kérdezd meg a szervizekben,talán itt http://furgoncitywebshop.hu/vagy itt http://ducato.hu/valtojavitas

 

Előzmény: Törölt nick (20590)
guszti25 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 20591

Ötlet van, igen.A légtömeg mérőt vedd ki,lefúj féktisztítóval,majd pár perc után tedd vissza. Ne törölgesd semmivel!

Előzmény: vidiadv (20588)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.12 0 0 20590

Köszi az ajánlatot, de nem ez a kérdésem. Mindenkinél kapható mert tiszavirág életűek. Ivecoban még hagyományos volt 550000-nél cseréltem először még akkor is hibátlan volt.

 

Előzmény: Törölt nick (20587)
vidiadv Creative Commons License 2016.10.11 0 0 20589

egr is új

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!