Keresés

Részletes keresés

Bpolya Creative Commons License 2007.10.09 0 0 696
en a nem kiherelt gyarit elcserelem egy hangosabb dobra ha gondolod.
Előzmény: nincs_szabad_nick (692)
ess. Creative Commons License 2007.10.09 0 0 695
Oops, a link lemaradt:) Szóval itt néztem: https://www.otpbank.hu/garancia2001/online/GFB_2007_uj.html?sid=AAJRL9WCCP0SZP2WIWS0
ess. Creative Commons License 2007.10.09 0 0 694
Az a 126e. elég húzós februártól számolva, de vszínű hogy akkor a következő szezonban már nem nagyon kell majd rá költened (gondolom én). A biztosítást meg nem tom hol nézted de sztem az a 28000 inkább 38000-re jön ki. Én itt néztem:
Előzmény: tibierdrol (690)
gencsydani Creative Commons License 2007.10.09 0 0 693
A terepen alighasználatról láttam már én is pár képet!:P
Előzmény: Sada1988 (688)
nincs_szabad_nick Creative Commons License 2007.10.09 0 0 692
tibierdrol: Mint már írtam, ma vettem egy DR350-et, s 2 kiput adtak hozzá. A gyárit, eredeti álapotban, meg egy gyárit kiherélve, és engem meg érdekelne egy hangos dob. Egyezkedés?
Nem tudsz gyógyírt a csörgésemre?
tibierdrol Creative Commons License 2007.10.09 0 0 691
Sada én egy "verseny" dobbal vettem a DR-t. Az első harmad környékén meg van törve egy kicsit (haverom szerint KTM-eken volt hasonló). Odáig teljesen üres, a hátsó részben meg van egy kifurkált cső, közte és a dob külső fala között gyapottal kitömve. Semmi márkajelzés nincs rajta, fogalmam csincs hogy ki csinálta és mennyire értette a dolgát, de egy szép csendes gyári dobra szívesen elcserélném! :o) Ha gondolod hallgasd meg az enyémet és cserélhetünk.
Előzmény: Sada1988 (660)
tibierdrol Creative Commons License 2007.10.09 0 0 690
Februárban vettem a motort, azóta írok minden költséget.

Karbantartás, javítás, vizsgáztatás, csinosítás: 126000Ft
Benzin: 73000Ft, és még nincs vége a szezonnak + télen jön a motor rendberakása.
Az átírást ugye elbukja az ember, meg van egy kis amortizáció is...

A biztosításom évente 11000Ft, 351 köbcenti fölött 28000 lenne. Ez a 17000Ft különbség a többi költséghez képest eléggé elhanyagolható szerintem.
Előzmény: ess. (632)
nincs_szabad_nick Creative Commons License 2007.10.09 0 0 689
Hi!
vettem egy 350es dr-t. 95-ös asszem. Első utamon vagyok vele túl, s pár kérdésem lenne az öreg rókáktól.
Egyik: nem tudom soxor berúgni. Régen volt XR400-am, azt felső holtpont után kellett indítani. Ezt úgy nemtom berúgni.
Másik, nagyobbik bajom, magas seb. fokozatban, terhelés alatt valami nagyon csörög. 1-2-ben nem, 3-ban csak alacsony fordulaton, 5-ben meg szinte mindíg. Még akkor is, amikor kipörgi magát. Gyűrű lene, vagy vetérműlánc?
Help me...nagyon fájna, ha rossz mocit vettem volna.
Köszi
Sada1988 Creative Commons License 2007.10.09 0 0 688
én is tanusítom takié sose látott terepet :)
Taki neked is kell egy DR350 tudom én :)
Előzmény: takiz (685)
gencsydani Creative Commons License 2007.10.09 0 0 687

Előbb el kell adnom az SC-t, addig nincs miből:(

Addig meg lehet még akármi is...

Előzmény: takiz (685)
takiz Creative Commons License 2007.10.09 0 0 686

A múlthétvégén próbáltam egy 280-as gas-gas (?) trialt...

Hát nem hagyott bennem mély nyomokat... sőt... inkább csak ellenszenved. Akkor már inkább egy dr350... ;-)

Előzmény: benerobi (683)
takiz Creative Commons License 2007.10.09 0 0 685
dani: vedd meg az enyémet... terepen alighasznált, hibátlan esztétikai és műszaki állapotban, alig 2 éves..., műszakis stb... stb...  és 950-t viheted.
Előzmény: gencsydani (680)
gencsydani Creative Commons License 2007.10.09 0 0 684
Nem kéne létra hogy felmássz a padlásra!:D
Előzmény: benerobi (683)
benerobi Creative Commons License 2007.10.09 0 0 683
Na, egy triálgépet én is kipróbálnék. De itt az alföld közepén nem tudom mihez tudnék vele kezdeni :(
Előzmény: gencsydani (681)
gencsydani Creative Commons License 2007.10.09 0 0 682
És a piros rettenetedet meddig kell még itt kerülgessem?:P
Előzmény: Bpolya (675)
gencsydani Creative Commons License 2007.10.09 0 0 681

7végén a GasGas Jamboree-n akartam triálgépet is próbálni, de mire lehetőség lett volna rá el kellett jönnöm:(

Na nem baj majd zöldemberét letesztelem, aztán lehet mégis marad az SC és mellé veszek inkább egy triálgépet:)

Előzmény: Bpolya (673)
gencsydani Creative Commons License 2007.10.09 0 0 680

"egyebkent az o eseteben ertem meg legkevesbe hogy miert nem drz400at vesz :D"

 

Ezt nem nagyon értem...

 

Amúgy az SC helyett is majdnem azt vettem és most sincs kizárva hogy nem az lesz végül...minden az anyagiaktól függ!

Előzmény: Bpolya (673)
benerobi Creative Commons License 2007.10.09 0 0 679
Annyira mégsem faxák a térképek. Nem túl részletesek.
Előzmény: benerobi (678)
benerobi Creative Commons License 2007.10.09 0 0 678
Aki esetleg még nem tudná, faxa ingyenes gps térképek:

http://www.openmaps.eu/
benerobi Creative Commons License 2007.10.09 0 0 677
Vettem egy gyertyakulcsot a dr-hez, ami igazándiból egy 16-os gyertya dugó, krovához. És amikor haza értem, akkor vettem észre, hogy egy ugyan ilyet, már vettem a ktmhez :)))

Szóval akinek kell, 800ért viheti.
Sada1988 Creative Commons License 2007.10.09 0 0 676
jó ,hogy mondtad eddig nem tudtam én is cserélek szürőt szóval akkor a 2lityó nyugodtan bele mehet nem nyomja k ia többlet olaj a szimeringeket ?=/
Előzmény: Bpolya (674)
Bpolya Creative Commons License 2007.10.09 0 0 675
En azota sem vettem kocsit meg nem is tervezem hogy veszek - szoval nekem romania hardenduros formaban felejtos. de igy legalabb duplan sporolok :)
Előzmény: takiz (667)
Bpolya Creative Commons License 2007.10.09 0 0 674
ha nem cserelsz szurot akkor kell 1.7, de en mindig cserelek + beleontom a 2l-t hogy ne kelljen tartogatni a maradek olajat, igy egy picit a max folott van a kovetkezo olajcserereig meg egy picit a max ala megy.
Előzmény: Sada1988 (663)
Bpolya Creative Commons License 2007.10.09 0 0 673
az uj 4t-k nem nehezebbek mint a 2t-k, a trialok 95% 2t, de amugy dani sulyahoz tenyleg egy trial passzolna :) de egyebkent az o eseteben ertem meg legkevesbe hogy miert nem drz400at vesz :D
Előzmény: Sada1988 (671)
Bpolya Creative Commons License 2007.10.09 0 0 672
oké akkor hasonlitsuk a suzuki versenyendurojaval: drz-400 kb hasonlo arány fog kijönni ;)
de en nem akarok 2 egyforma motort osszehasonlitani(mert nincsen ertelme hasonlo az uzemeltetesi koltseguk az 1x-1x megtortent urbanlegendkent terjedo esetek amik 90%ban a tulaj gondatlansagara vezethetok vissza meg nem erdekelnek)
Mert ugye arrol volt szo hogy azert veszel 2t-t mert az olcsobb - na ezert hasonlitottam ossze az exc125-ot (ami a legolcsobb 2-t) a dr350-el (ami a legolcsobb 4t)
Előzmény: gencsydani (665)
Sada1988 Creative Commons License 2007.10.09 0 0 671
Hát ebben igazad van súlyban a 2T az leveri a 4ütemet .
de akkor mért nem veszel valami triál bringát?:)azokban a 4ütem is elég könnyü ;)
Előzmény: gencsydani (668)
roekjozsi Creative Commons License 2007.10.08 0 0 670
helló!
jósokat írtatok :D
mindenkinek igaza van sztem, nekem elég a DR ereje néha mondogatom lehetne több is de hát minek csak hogy kicsivel gyorsabb legyek esetleg? de hát hobbi szinten tök mind1 szerintem én ezzel is nagyon élvezem a motorozást!! és ez a fontos.
de azért az álmom egy KTM EXC525 és ha lesz majd valaha is lehetőségem hogy vegyek ugyis fogok :D
ess. Creative Commons License 2007.10.08 0 0 669
"Tehát a teljesítményhez nem teljesítmény kell. "

Ez nagy igazság! Meg az is hogy mindenki a saját tudásához,és igényeihez válasszon motort. és fölösleges azon vitázni hogy meiknek kissebb a fentartási költsége, mert tök mindegy, úgyis olyat vesz az ember amien tetszik neki, akár drága akár olcsó sztem.
Előzmény: takiz (667)
gencsydani Creative Commons License 2007.10.08 0 0 668
Nem, inkább kevesebbet - súlyban! LE-ben sztem nem kell annál több (nekem, terepre)...utca az persze más, ezért vennék 200-ast nem pedig 125-öst.
Előzmény: Sada1988 (666)
takiz Creative Commons License 2007.10.08 0 0 667

amióta rátettem a hűtővédőt - semmi gond nincs vele... :-)

 

Amúgy a jól beállított 2T terepen a 10litert azért leszokta nyulni minimum... és a nagyon szarul beállított 525 max. 7 litert... De ne felejsd el, hogy igaz, hogy a 2T-be nem kell olajat cserélni, de a benzibe kevert minőségi olaj ára miatt egyáltalán nem olcsobb... A többi fentartási kölség meg tény, hogy a 2T-nél olcsobb, de az is tény, hogy ha a sok kicsit összeadod, akkor már ugyan ott vagy mint egy problémás 4T-nél. De ha  a 4T-re odafigyelsz, esetleg még vigyázol is rája, akkor messze olcsobban jön ki.

A DR350 meg nem versenyenduró és még szerencse, hogy mi meg nem vagyunk versenyzők... Bár amióta a PallóGabi krosszversenyt nyert... :-)

Szóval szerintem nyugodtan vállasszunk a szintűnknek megfelelő motort, nem kell mindig mindent túltervezni... minek? Azért az évente 2-3 alkalomért, amikor tényleg jól jönne az a plussz 20-30 lóerő?

Tavaly eljött velünk a Polya a drz350-vel a bihari hegyekben szervezett évadzáró bulinkre (idén is lesz!!) és egy rakás helyzetben meg kellett, hogy állapítsuk, hogy a dr 350 barátságos teljesítménye magasabbra juttatta a hegyoldalban őt, mint a profikat... Emléxel balázs arra a füves feljáróra, ahol a dr350 lekörözte még a viktor az állat 520-as krossgépét is?

Pedig a csapatban messze nem a polya volt a legjobb - sőt. :-))

Aztán volt olyan feljáró is, ahová csak két embernek sikerült feljutnia... az össze motort is ők vitték fel... és igaz, hogy azt mondták, hogy a dr350 olan volt mint egy roller... de azt is talpon vitték fel...

Tehát a teljesítményhez nem teljesítmény kell. :-)

Előzmény: Sada1988 (666)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!