Nyest ellen meglátjuk mennyire válik be amire a németek aszongyák hogy műxik.... egyre pofátlanabakk felénk ezek a fürge kis dögök, muszáj vmivel próbálkozni. Egyenlőre ideiglenesen építettem be, majd kell még vennem hosszabb kábelkögekelőt, mert csak kettő jár ehhez, pedig van 4 lyuk :-)
Emlekeztetoul: ha a klima csak menetkozben hut, es nem megy a ventillator a hutes kiegyenlito tartalya alatt, akkor: 55703589 (olyan 4-5e huf korul megy mostansag). 15 perc alatt cserelheto, segitseg itt: http://grandepuntofan.hu/e107_plugins/content/content.php?content.29
Amúgy kérdés: nem érne meg az esztétika 3600 Ft-ot? Itt azért csak fixálni kell hogy el ne mozduljon, van menetszél, hő, tisztítani néha nem tudom hogy lehet jól, stb. Vagy esetleg bontó és egy újabb puntóbol kiszedni ezt az elvezető csövet?
Első fékből érdemes gyárit venni, szerintem. Nálam is elment bőven 110e km felett, probléma nélkül. Cserénél nem is hitték el, hogy ezzel futott az autó 0 km korától.
Képek alapján nekem nem is tűnik olyan túl kopottnak az a tárcsa. Aztán lehet csak jó szögből fotóztad :-) Gondolom azért betét már volt benne 1x cserélve.
Zár problémám van, de mielőtt szétszedném az ajtót, hátha vki tud tippet: ajtó zár-nyit távirányítóval, de kulccsal mechanikusan nem nyílik a sofőrajtó, forog a kulcs, de semmi... ez valamilyen mechanikai dolog, vagy lehet kuka maga a zárbetét?
Remélem nem újabb 50e-s tétel, mert úgy fest, a kuplung is kezdi megadni magát :(
Most akarom majd megrendelni a hosszbordás szíjat mert ugye leszerelem a klímát javítás miatt meg csöveket is cserélnem kell úgyhogy kis ideig klíma nélküli lenne a gépezet. Ahogy néztem a szíjból van két méret, 1180-as és 1185-ös. Melyiket rendeljem meg ? Az alany egy Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 66kW
Testkábelek csatlakozási pontjait pucold meg első körben.(több is van ) . Tipusonként máshol lehet.Nagyobb gondnál nem évente jönne a hiba.Akkuról nem tudjuk mennyi idős kb,meg mennyi a nyugalmi fesz.Valamint terheléses mérésre mit mutat.
Első körben mindig a legnagyobb fogyasztót veszi "el" kezdődő akkuproblémánál.