A folytószelep teljesen tiszta volt. Most beszéltem a gépessel, talán jövő hétvégén el tud jönni. Hátha kiderül valami. Rámértem a töltésre, stabil 14,15v.
de mint írtam évjáratfüggő is a dolog. 2000ig két kivezetéses generátor volt rajtuk aminél csak az akku pozitív volt rákötve és öngerjesztő üzemmódban működik
MInd irtam nem szokot. Nem azt irtam h nincsen olyan. Az h az ecu ki tudja vezérelni a generátort oké. Manapság minden kocsiban ilyen h inteligens generátor van. Viszont ha ott kiesik a lim com vagy négyszög kitöltési jel a generátoral akkor vagy generátor átkapcsol sima generátorként mikor minden körölmények közt pobálja tartani a 14 körüli értéket vagy pedig nem tölt de az nem szokta tiltani az égész motorvezérlöt. Nem ismerem annyira a smartot de mivel javitok elég sok uj 1-2 éves kocsit. Meg irtam olvasák ki a hibatárolot vagy mérjenek rá a töltéste. Ja igen és szolok diszgráfiám van soha nem irtam helyes és soha nem is fogok csak h legyen még miért beszolni.
Köszönöm a válaszod! Benzines 600-as egyébként. Akkor leszedem a fojtószelepet egy takarításra. Csak azon lepődtem meg, hogy minden előjel nélkül csinálta. Az enyémnél ingadozott az alapjárat, te tanácsoltad a tisztítást és jó is lett. Azért megpróbálom az ismerős szerelőt elcsalogatni, hátha az új Brain bee mond valami okosat. Sajnos most nem mozgásképes. Hogy milyen elektronikát tette bele a villamossági, nem tudom, de járattam és terheltem visszaépítés után, nem villogott a műszerfal mint előtte.
Mert azért generátor hibbatól ha megint az van nem szokot gázt tiltani egy kocsi sem.
Hát biza a smartnál ha háromkivezetéses generátora van, a motorvezérlő szabályozza a töltést és pl ha sok fogyasztót terhelsz rá megemeli az alapjáratot. Szóval lehet összefüggés.
Bocsesz az ékezethiányok nem izgatnak, de ezek már durván szemet szúrtak.
ugyan nem írtad hogy milyen a smartod csak hogy kabrio.
ez az info most pont lényegtelen. a dízel és a benzines teljesen más generátorral van szerelve,
Bosch vs Delco(Marelli) és a benzines Delco generátorai között is van különbség évjárattól függően. és bár a fesszabályzó (kettő vagy három kivezetéses) fizikailag felszerelhető egyik a másik helyére de nem működik rendesen.
a sárga háromszög viszont sokkal inkább az elkokszosodott fojtószelep jellemzője...
Hibakod olvasás. Mert azért generátor hibbatól ha megint az van nem szokot gázt tiltani egy kocsi sem. Meg azért a töltést nem egy ördöngöség megnézni egy multiméterel h van e vagy sem.
És ismét segítséget kérnék. Adott a generátorhibás cabrio, aminek a generátorában villamossági szerelő kicserélte az elektronikát. Kb 3 hete visszaraktam, kiálltam a műhelyből fedél alá, minden rendben volt. Tegnap, 3hét állás után, arrébb kellett állnom vele. Miután beindult, leesett a fordulatszám alapjáratra, sárga háromszög és motorhiba jelzés mellett. Újraindítás után 2-3 másodpercig működik, utána hibajelek és gázadás lehetőségének hiányában arrébb sem lehet vele menni, csak tologatni.
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni vettem egy 600as 1999 es évjáratú smart 450-t. Első 2-3 nap nem volt semmi baja utána viszont nem tudott 5-6 ba felváltani elvittem szerelőhöz ott valami kis kart mutogatott (szerintem turbó) alulról pont látszik a motor belső felénél hogy kitolás után nem húz vissza egy zéger gyűrű tartja ezt megcsinálta 2-3 nap tuti volt nem is tudtam h így megy ezután megállt alattam gyertya gyertya kábel csere viszont azóta rángat lassitásnál és alapjáraton is és az erejét is elvesztette megint. Szerintetek mi lehet még mielőtt egyéb dolgokat is kicseréltetnek velem fölöslegesen