Bár az én nickemből kiderül a nevem, a tiedből nem, azért megkereslek it a nyílt fórumon. Én a III. forg üzemben vagyok besegítő minden vonal minden típusát vezetem (mínusz húszban is vezetek UV-t), sőt még hógépet is ha kell. Akkor pocskondiázd a besegítő járművezetőket, ha kipróbáltad hogy milyen egy főállás keretei mellet még sok órát levezetni úgy, hogy közben pihenj is annyit, hogy vezetésre alkalmas állapotben legyél. (átmenet, stb. ...). Az a besegítő aki ragaszkodik a 15 óra utáni kezdéshez nem délután egy órakor kel fel a hasvakarós sziesztából, hanem esetleg 6-14-ig ledolgozza a főállását egy irodában, vagy a műhelycsarnokban, vagy a városházán...
Nem sokkal azutám kezdtem el K tátrát vezetni hogy "bejött" a típus, valóban lehetne rajta áramerősség mérő műszer, de azért anélkül is nagyon jól használható. Gondold el, hogy a többi típuson (UV,CSMG2,mozdonyok) sincs ez a műszer, de jól el lehet vezetgetni őket.
Ja, nekem 2 eseményem volt, mindkettő idegen hibás és elhanyagolható anyagi kárral (tükörrepedés, festék horzsolódás), csak hogy meglegyen az összehasonlítási alap.
ÉS kérlek, ha máskor megtámadsz valakit, vagy valakiket azt névvel tedd, mert hátulról, név és arc nélkül csak az támad akinek valamilyen tiszteségtelen szándéka van, de szerintem neked nincs, úgyhogy ne hagyd hoz ez a látszat "keltődjön".
T5C5 jellegrajzokat keresek (alapvetően "sima" Tátrát), modellezéshez. Az alábbi kép nekem is megvan, ha ezen kívül van bármilyen (akár saját készítésű) jellegrajz(-részlet) birtokotokban, kérlek küldjétek el ide vagy a kobalazs@gmail.com címre! Ígérem, vigyázok rá, máshova fel nem töltöm, el nem tulajdonítom. ;)
Hát... Érdekes lenne, mert ha lemond a tuja az elsőbbségéről, akkor ugyebár elvileg megál. Kíváncsi leszek az eredményre :) Egyébként a busz ment bele a villamosba, vagy a villamos a buszba?
4348 rendkívül leharcolt állapotára Én is emlékszem. Eléggé morbid volt. 4333-4334-nek nem igazán tudok örülni, a protokátra az egyik kedvenc K szerelvényem volt.
Villamossal ütközött egy BKV-busz a hűvösvölgyi végállomáson
Összeütközött egy 56-os autóbusz és egy 56-os villamos a hűvösvölgyi végállomáson – értesült a HavariaPress. A balesetben senki sem sérült meg.
A hírügynökség érdeklődésére a BKV Rt. fődiszpécseri szolgálatán megerősítették a baleset tényét, ám részleteket még nem tudtak mondani, mivel a vizsgálat ezekben a percekben is tart. A hurokszerűen kiképzett végállomáson a Moszkva tér felé induló 56-os busznak át kell hajtania a közös végállomásra beérkező, illetve innét elinduló villamosok sínjein, ebben a kereszteződésben ütközött egymásnak a két jármű.
Az a váltó teljesen véletlenűl elektromos és még müködik is.Csak nem vílágítanak a vissza jelzők.Ha a lámpánál ott marad egy vili akkor nem szokták elállni a kereszteződést, csak akkor ha nincs ott vili és az érkező már nem tudna át menni azon a jelzésen.Akkor bizony illő dolog lefogni a kereszteződést a városfelől jövönek,hadd menjen.
Egész véletlenül a váltó előtt nincs egy szánszerkezet? Mert az utasítás szerint az alá se állhat be addig, amíg az előző szerelvény le nem halad a váltóról és nem oldja a reteszt.
"Egyébként mikor Budafok felől jövet másodiknak állunk be a Bocskai úti lámpához, akkor mindig jó messzire állunk az előttünk lévőtől, pont egy útkereszteződés közepére (még vagy 50 métert tudna tovább haladni a szabály szerinti 30 méteres követési távolságig, tehát nem lenne muszály elállnia az utcát)"
Na tippelgetek én is (átl. heti 2 úttal). Nem muszáj elállni az utcát, de az ellenkező irányba jövő számára segítség lehet (addig se lő ki senki a keresztutcából elé.) Szerintem. A váltó nem hiszem hogy zavar a másodiknak , de ezt csak félve mondom. :)
"Én csak tippelni tudok: utolsó csíkos padló vagy szíjkapaszkodó?" Nem, azokról nem tudok biztosat a 4340, 4342, 4343, 4348 egyike lehetett. Na szóval én a 4337-ről két érdekességet tudok, de azért még várom a tippeket :)
Húú: a vizsgaidőszak hülyévé tesz: ma több kocsit is láttam ezek közül és nemhogy megnézem volna, hogy ki a párja...:):) Viszont látom három év együttlét után szédszedték a protoszerelvényt is. De az ilyeneknek, mint a 4337-4338 külön örülök...legutóbb 2002 tavaszán láttam így őket, persze akkor a főváros leglepusztuktabb szerelvénye címrse esélyes páros voltak a 18-ason. Változnak az idők :) Bónuszkérdésként feltehetném, hogy miért volt különleges a 4337-es anno 2002-ben, de úgy is tudjátok :):)