Keresés

Részletes keresés

mk4047 Creative Commons License 2006.02.13 0 0 5870
Na, ez érdekes...szegény 4002 lassan hét éve nem látott fehérutat :)
4072-4073-at viszont láttam tanulójáratban a Délinél.
Előzmény: Gianmarco (5869)
Gianmarco Creative Commons License 2006.02.13 0 0 5869

4002-4021 a 18-ason.
Előbbi helyén a 4020 áll magányosan Budafokon.


Nem, nem cseréltem fel a számjegyeket. :-)

Mindenesetre érdekes, hogy ismét forgalomba állt, holott igencsak aktuális lenne már neki a Fehér út...

pertrix Creative Commons License 2006.02.11 0 0 5868

T.Kolléga!

Ez az egész,amit most Ön ismét felhozott,bőven túlhaladott és túlragozott.

Kértem,hogy lehetőleg hagyjanak ki a további vitákból.

Nem volt semmiféle szándékom,ezzel a válasszal is csak annyi,hogy lehetőleg ne zaklassuk tovább egymást.

Sikereihez szívből gratulálok.

 

Előzmény: S-L-V (5867)
S-L-V Creative Commons License 2006.02.10 0 0 5867

T kolléga!

 

Bár az én nickemből kiderül  a nevem, a tiedből nem, azért megkereslek it a nyílt fórumon. Én a III. forg üzemben vagyok besegítő minden vonal minden típusát vezetem (mínusz húszban is vezetek UV-t), sőt még hógépet is ha kell. Akkor pocskondiázd a besegítő járművezetőket, ha kipróbáltad hogy milyen egy főállás keretei mellet még sok órát levezetni úgy, hogy közben pihenj is annyit, hogy vezetésre alkalmas állapotben legyél. (átmenet, stb. ...). Az a besegítő aki ragaszkodik a 15 óra utáni kezdéshez nem délután egy órakor kel fel  a hasvakarós sziesztából, hanem esetleg 6-14-ig ledolgozza a főállását egy irodában, vagy a műhelycsarnokban, vagy a városházán...

 

Nem sokkal azutám kezdtem el K tátrát vezetni hogy "bejött" a típus, valóban lehetne rajta áramerősség mérő műszer, de azért anélkül is nagyon jól használható. Gondold el, hogy a többi típuson (UV,CSMG2,mozdonyok) sincs ez a műszer, de jól el lehet vezetgetni őket. 

 

Ja, nekem 2 eseményem volt, mindkettő idegen hibás és elhanyagolható anyagi kárral (tükörrepedés, festék horzsolódás), csak hogy meglegyen az összehasonlítási alap.

 

ÉS kérlek, ha máskor megtámadsz valakit, vagy valakiket azt névvel tedd, mert hátulról, név és arc nélkül csak az támad akinek valamilyen tiszteségtelen szándéka van, de szerintem neked nincs, úgyhogy ne hagyd hoz ez a látszat "keltődjön".

 

Kollegiális üdvözlettel

Schmidt L. Valentin

okl. gépészmérnök, fms.  járművezető

Előzmény: Törölt nick (5793)
unikumi Creative Commons License 2006.02.08 0 0 5866
Helló!

Nincs véletlenül képetek erről az "új", Vultron-féle belső kijelzőről, és esetleg a vezérlőről? Nagyon megköszönném:)
Újbuda-busz Creative Commons License 2006.02.06 0 0 5865

KoBak!

Levél ment

-------------------------

 

A sérült villamos a 4030(-4141). Új első lemezt kap(ott).

 

Gábor

KoBa(k) Creative Commons License 2006.02.04 0 0 5864
Sziasztok!

T5C5 jellegrajzokat keresek (alapvetően "sima" Tátrát), modellezéshez. Az alábbi kép nekem is megvan, ha ezen kívül van bármilyen (akár saját készítésű) jellegrajz(-részlet) birtokotokban, kérlek küldjétek el ide vagy a kobalazs@gmail.com címre! Ígérem, vigyázok rá, máshova fel nem töltöm, el nem tulajdonítom. ;)

Előre is köszi:
KoBa(k)

Peti817172M Creative Commons License 2006.02.01 0 0 5863
Hát... Érdekes lenne, mert ha lemond a tuja az elsőbbségéről, akkor ugyebár elvileg megál. Kíváncsi leszek az eredményre :) Egyébként a busz ment bele a villamosba, vagy a villamos a buszba?
Előzmény: .Wala-kee. (5861)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.02.01 0 0 5862
Ez 5860-ra ment!
Előzmény: .Wala-kee. (5861)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.02.01 0 0 5861
Épp arról megy a tanakodás, hogy volt-e valami lemondás elsőbbségről, vagy a buszvezető csak belevágtázott-e vajon.
Előzmény: .Wala-kee. (5859)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.31 0 0 5860
Akkor viszont a villamosvezető nem hibázhatott... Marad a buszvezető
Előzmény: .Wala-kee. (5859)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.01.31 0 0 5859
Na látod! :-)
Előzmény: Peti817172M (5858)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.31 0 0 5858
Ja vágom :) Macisajt=háromszög=Elsőbbségadás kötelező tábla
Előzmény: Peti817172M (5857)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.31 0 0 5857
Az mi? Egyoptikás villogó sárga?
Előzmény: .Wala-kee. (5856)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.01.31 0 0 5856
Nincs, macisajt van...a busznak!
Előzmény: Peti817172M (5852)
Gianmarco Creative Commons License 2006.01.31 0 0 5855

Lehet tudni a pályaszámot, és hogy mennyire sérült?

(A buszt már tudjuk.)

Előzmény: scraapy (5851)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.31 0 0 5854
Ja, és ma mentem Velük 59-en, 4327-éket 61-en láttam...
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.31 0 0 5853
4348 rendkívül leharcolt állapotára Én is emlékszem. Eléggé morbid volt. 4333-4334-nek nem igazán tudok örülni, a protokátra az egyik kedvenc K szerelvényem volt.
Előzmény: Gianmarco (5843)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.31 0 0 5852
Izé, ott ha jól emlékszem van jelzőlámpa...
Előzmény: scraapy (5851)
scraapy Creative Commons License 2006.01.31 0 0 5851

Villamossal ütközött egy BKV-busz a hűvösvölgyi végállomáson


Összeütközött egy 56-os autóbusz és egy 56-os villamos a hűvösvölgyi végállomáson – értesült a HavariaPress. A balesetben senki sem sérült meg.

A hírügynökség érdeklődésére a BKV Rt. fődiszpécseri szolgálatán megerősítették a baleset tényét, ám részleteket még nem tudtak mondani, mivel a vizsgálat ezekben a percekben is tart. A hurokszerűen kiképzett végállomáson a Moszkva tér felé induló 56-os busznak át kell hajtania a közös végállomásra beérkező, illetve innét elinduló villamosok sínjein, ebben a kereszteződésben ütközött egymásnak a két jármű.

 

 

 

tirni Creative Commons License 2006.01.27 0 0 5850
Az a váltó teljesen véletlenűl elektromos és még müködik is.Csak nem vílágítanak a vissza jelzők.Ha a lámpánál ott marad egy vili akkor nem szokták elállni a kereszteződést, csak akkor ha nincs ott vili és az érkező már nem tudna át menni azon a jelzésen.Akkor bizony illő dolog lefogni a kereszteződést a városfelől jövönek,hadd menjen.
Előzmény: Peti817172M (5849)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.27 0 0 5849
Elképzelhető, bár a BKV nem olyan gazdag, hogy a menetrend szerint egy végállásban használt váltót elektromos állításúra csinálja :)
Előzmény: Fzolee (5848)
Fzolee Creative Commons License 2006.01.24 0 0 5848
Egész véletlenül a váltó előtt nincs egy szánszerkezet? Mert az utasítás szerint az alá se állhat be addig, amíg az előző szerelvény le nem halad a váltóról és nem oldja a reteszt.
Előzmény: Peti817172M (5847)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.24 0 0 5847
Nincs ellenkező irányba jövő, ha egyszer piros a lámpa :))
Előzmény: 9-115 (5846)
9-115 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 5846

"Egyébként mikor Budafok felől jövet másodiknak állunk be a Bocskai úti lámpához, akkor mindig jó messzire állunk az előttünk lévőtől, pont egy útkereszteződés közepére (még vagy 50 métert tudna tovább haladni a szabály szerinti 30 méteres követési távolságig, tehát nem lenne muszály elállnia az utcát)"

 

Na tippelgetek én is (átl. heti 2 úttal). Nem muszáj elállni az utcát, de az ellenkező irányba jövő számára segítség lehet (addig se lő ki senki a keresztutcából elé.) Szerintem. A váltó nem hiszem hogy zavar a másodiknak , de ezt csak félve mondom. :)

Előzmény: Peti817172M (5838)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.01.24 0 0 5845
A "visszapárosítás" élörehaladottsága eddig nagyjából hány százalékos, ha csak a tényleges párokat vesszük alapul?
mk4047 Creative Commons License 2006.01.23 0 0 5844
"Én csak tippelni tudok: utolsó csíkos padló vagy szíjkapaszkodó?"
Nem, azokról nem tudok biztosat a 4340, 4342, 4343, 4348 egyike lehetett.
Na szóval én a 4337-ről két érdekességet tudok, de azért még várom a tippeket :)
Előzmény: Gianmarco (5843)
Gianmarco Creative Commons License 2006.01.23 0 0 5843

Én csak tippelni tudok: utolsó csíkos padló vagy szíjkapaszkodó?

Bár nem biztos, mert a 4348 is sokáig, a kásításig ilyen volt, és ő is dobogós lepukkant volt. :-)

 

Igaz, hogy szétszedték a protót, de én a 4333-4334-nek örülök, ők is egy állandó páros voltak a 18-ason anno, az egyik kedvecem... :-)

Előzmény: mk4047 (5841)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.23 0 0 5842
Lehet :) Van olyan szabály, hogy váltóra nem illik ráállni?
Előzmény: mk4047 (5839)
mk4047 Creative Commons License 2006.01.23 0 0 5841
Húú: a vizsgaidőszak hülyévé tesz: ma több kocsit is láttam ezek közül és nemhogy megnézem volna, hogy ki a párja...:):)
Viszont látom három év együttlét után szédszedték a protoszerelvényt is. De az ilyeneknek, mint a 4337-4338 külön örülök...legutóbb 2002 tavaszán láttam így őket, persze akkor a főváros leglepusztuktabb szerelvénye címrse esélyes páros voltak a 18-ason. Változnak az idők :) Bónuszkérdésként feltehetném, hogy miért volt különleges a 4337-es anno 2002-ben, de úgy is tudjátok :):)
Előzmény: Gianmarco (5840)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!