Bocsánat ,a leírtakért ,,én elismerem ,ha valaki a saját szakmájában ,nagy ÁSZ ,mert a tapasztalatokat ,tudást ,az ember nem a kisujjából szopja ki,hanem kemény küzdelmek (anyagiak ,idők,lemondások) árán szerzi meg ...
A megfelelő szoftverrel átállítható, képről ugye nem látható hogy mit írtak a szoftverbe :)
---
De most komolyan, ha te ennyire kened, vágod, eddig hogy,
hogy nem találtak meg az emberek? Akkor az ilyen problémák gondolom a kisujjadba lehetnek, hogy ezt a Mazda kalyhat atird analogra.
Ekkora baromságot... Ezeken már kínomba röhögök...
De ha nem viccelsz és tényleg ekkora májer vagy, itt a meggazdagodás lehetősége.
aki ért hozzá az meg tudja mondani,és és ezt hívják hozzáértésnek,de látom ez neked újdonság.
ráadásul elmondta h mazda kályha...és rá issss van írva a procira....van aki veszi a fáradtságot és megnézi a képet-próbál segíteni és van aki csak idejön,fröcsőg meg szopatja a népet.időnként vannak itt magadfajták de elkopnak miután pár embert beszopatnak aztán az így vagy úgy de napfényre kerül....
szóval ielőtt kitizálod a másik szakmai szinvonalát legalább legyél az övében azonos szinten...ha érted,de sztem nem érted.
ha kicsit beleszólhatok...kissé tévinformációk vannak megint illetve részinformációk....analóg tud 3-as lábon is indulni +12 vagy -12 voltal illetve 5-ös lábon -12 voltal.....
és ha nem analóg....meséld már el te hogyan indítasz meg egypl. e39-es bmw kályhát akármilyen konverterrel....mert azt ugye nem írtad oda h nem minden kályha ami can-es az w-bus-os isssss.....és csak azt tudják indítani(már aki az összeset,mert van aki a felét sem)ha tudják egyálltalán.
szóval értem és a lehurrogást csak illene egyrészt az embernek önmagába nézni mésrészt meg nem szivatni azt aki nem ért az adott dologhoz.
Ugye most nem tudod, hogy mit írtál? A kérdésre válaszoltam, te egy képről meg tudod mondani, hogy ép milyen állapotban van ? Na ja tudom te látnok vagy :) mint korábban valahol írtad ráteszed a diagot és azt is látod,hogy mi baja lehet később. Azt írtam egy képről nem lehet megállapítani egy adott berendezés éppen kapcsolható vagy sem ! Igen tudom, te tudod:) ezen nem is vitatkozom de ne akard, hogy egyebet is írjak.Maradj meg a mindentudó hitedben és írogasd tudálékos marhaságaid.
Azért ez nem ilyen egyszerű. Lehet hogy van programozod, de ha nincs meg a forráskód, vagy a HEX nem fogod átírni. Ez az átprogramozás, eeprom írás teljese kamu ha nincs meg a program. Ill. eepromot még lehet írni, ha külön van a kontrollertől, de nem ettől fog analóg lenni.
Amennyiben meg nem cél ic van beépítve, hanem egy LIN ic a bemenet, na azt sehogy nem tudod analógra állítani. Még forráskóddal sem.
Lenne egy kérdésem, lehet már megválaszoltátok de nem találtam megoldást a problémára, hátha valaki tud segíteni.
A napokban szereltem egy 2.0 pdtdi vw Tourant. Amiben tönkrement az állófűtés.
Webadto thermo top V Standjeizung volt benne, aminek a vezérlőpanelja szétégett.
Nem nagyon találtunk pontosan ilyet, amit sikerült az ugyanugy thermo top V csak Zuheizer van ráírva.
Amit kiderítettem hogy a gyári az programozható állófűtés amit szereztünk bontottan az pedig kiegészítő fűtés.
Külsőre teljesen egyforma, csatikra is egyforma.
Még kiegészítésnek annyi, hogy ugye beszereltük ezt a bontott fűtést, ami csak járó motornál indul el gyárilag, ezt meg is teszi csak pár perc mulva megáll.
Lehet valahogy a kettőből egyet csinálni, vagy átprogramozni hogy rendes állófűtés legyen?
Ne csőbe rakd, tedd a levegő útjába amit fúj a ventilátor. Valahová eléje, hogy elszívja a meleget. Hő hatására emelkedik az ellenállása, nagy teljesítményűt vegyél min 10w-s legyen
Az ellenállás értéke a felmelegedéssel csökken, vagy nő. Attól függ hogy szénréteg vagy fémréteg. Így ha bezárod egy vascsőbe nem fog megfelelően lehűlni. akár el is éghet. A legjobb helye a befújt levegő útjában lennie, mint pl. a Zsigákban stb.
Terveim szerint a relek es ez az ellenallas is az utasterben kap helyet. Az ellenallasnak van egy tuti hely, ahol nem baj ha melegszik, mert lenyegeben egy tomor vascsoben fog helyet kapni, ami a muszerfal mogott fut vegig keresztben.