2000 HDI-nél miért mehet fel menet közben az alapjárat 1500-ig, mikor beindítom 800-on szépen ketyeg, semmi gond míg nem megyek vele pár 100 métert, ezután már furán jár, nem lehet vele szép lassan menni, ha hozzáérek a kuplung pedálhoz és a holtjátékon nyomom úgy viselkedik mint a gázpedál.
Lekaptam a kuplung pedálról valami 2 utas csatlakozót, azóta szépen megy lassan is nem dadog, és nem akar gázpedál lenni, de az alapjárat az 1500-on marad sajna.
Ez amit kiiktattam mi a bigyó lehet, valamint mi miatt mehet fel az alapjárat ennyire? Másnál volt ilyesmi?
Pont tegnap csináltam, de ne vágd el a drótot, szed ki, széthúzod a csatit, kinyitod a csati másodlagos reteszét (kis csavarhúzóval) oldalt, majd megnyomod az érintkezőt ahol látszódik a pöcök és kihúzod, már nem tudom melyik volt a kettő vékony szürke vezeték közül az egyik, másodikra találtam el.
Problémám a következő: adott egy 2000es évjáratú 1997ccm-es benzines 206-oskám. Amikor a hűtőventillátor bekapcsol (vagy a klíma vagy a víz miatt) elég gyakran leáll a motor. Újraindítom nincs gond. Csak ez így elég kellemetlen és ha az asszony vezeti, őt eléggé zavarja. Esetleg találkoztatok hasonló hibával? Hol kezdjem a hibakeresést?
Sziasztok. Peugeot 206 -nak a hatso futomuve lathatoan lent van akkor is ha nem ul senki hatul illetve nincs is telepakolva a csomi.mi lehet az oka? Valaszokat elore koszi
A középső kijelző elhalványodik ha a villágìtást ráteszem. Ez ugye normális csak nem látszik az òra, f astránál elvágtunk 1 kábelt ami megoldotta hogy ne vegye le a tápot. Ezen valaki esetleg tudja melyik kábel lehet a kijelzőnél? 1.1 benzin csak òra.
2.) A hőérzékelő szenzor a rajzokon szereplő 5-ös tételszámú alkatrész.
3.) Ebből a szenzorból létezik összesen 3- féle, különböző a cikkszámuk. Ebből kettőnek két érintkező tűje van, egynek három. Más a színük is. A zöld és barna színű 2 érinkezős, a kéknek 3 érintkezője van.
4.) Hogy neked melyikre van szükséged, azt csak az alvázszám -vagy a DAM-szám- ismeretében lehet megmondani. Ezzel kezdtem egyébként.
2002-es 1.4 8v tu3jpkfw motorkodu p0115 hutoviz homerseklet szenzor alacsony feszultseg. Hol van ez a szenzor helyileg? Keresem youtuben haynes manual de nem egyertelmu. Termosztat felett vagy mellett? S szenzor burkolat hatlapfeju vagy sima kerek?
Sziasztok,a segítségeteket kérném.Olyan problémám van a 1998 as 206 osomal hogy a digitális kilométer számláló nem mutat semmit,biztositékokat átnéztem mind jó,mi lehet a probléma,talán kiégett az izzó?
Sziasztok. Egy gyors kerdes.peugeot 206 -osra a 205/45/17 gumi felszerelheto vagy csak a 205/40/17.Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?valaszokat elore koszi
Már bocsi, de ha az ET szám nagyobb, akkor a kerék beljebb kerül, a nyomtáv keskenyebb lesz. Én Citroen Xsarán használok Ford felnit. A Citroen gyári felni ET száma 18 (mm) a Fordé 41 (mm) Gyártottam 4 db 23mm vastag „nyomtáv szélesítőt” és így 18mm lett az ET, a kerék pedig pontosan oda került ahol a gyári felnivel.