Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2021.12.29 0 0 379281

Jók a kérdések, méregetés nélkül nem lesz jó válasz

Előzmény: Juan2323 (379280)
Juan2323 Creative Commons License 2021.12.29 0 0 379280

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hátha járt már így valaki közületek. Adott egy w209 270 cdi clk. Az autóval délután beálltam a garázsba. Másnap megyek, nyitnám a központit, semmi. Nézem, műszerfal full sötét. Kulcsal nyitom, motorháztető fel. Az akksi 3,5V töltöttségen áll! Az akksi több mint 2 éves. Olvastam, hogy ezeknél a CLK-nál van olyan probléma, hogy az előmelegítő "zárlatos" lesz és leszívja az akksit. Kérdés: járt már valaki így közületek? Ha igen, mi volt a gond és hogyan oldotta meg (mert ezek csak tippek)? Az akksi megtudja így adni magát, hogy semmi előjel? Ha az előmelegítő a gond, azt hogyan tudom leellenőrizni? Veszek új akksit és óránkét rámérek? Köszi ha segítetek 🙏🙏🙏

csabais Creative Commons License 2021.12.29 0 0 379279

Én sacc még olajcserénél sem húzom ki.  Betöltöm a megfelelő mennyiséget, olajcserénél meg ugyanannyit. A kettő között meg minek nézegetni?  :-D

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379278)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.29 0 0 379278

Autós boltban rendeltem én is a w203-ba, ahogy írtad, alvázszám szerint is lehet.

 

A mesterpálca más, az a váltóhoz jó!

 

Igen, csak simán bedugod a helyére. Szégyen, de már ezen is spórolnak a gyárak.

Előzmény: triker (379277)
triker Creative Commons License 2021.12.29 0 0 379277

Sziasztok!

Ha jól emlékszem, akkor korábban itt "mesterpálcának" nevezett hagyományos olajszintmérőt lehet utólag is kapni?

Szeretném a motor olaj szintjét ellenőrizni, de nem a menüben.

Ez egyszerűen csak a helyére kell bedugni és kész?  

W203 C sport-coupe dieselbe motorszám, alvázszám alapján hol lehet ilyet rendelni?

Zozka83 Creative Commons License 2021.12.29 0 0 379276

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy az észak-amerikai piacra gyártott CLK 550 (C209)-nek valóban nem túl megbízható a V8-as (M273) motorja? Valamint, hogy ehhez a típushoz van-e itthon alkatrész ellátottság? Jelenleg árulnak egy ilyen autót Németországban, és gondolkodtam a megvásárlásán. Vagy ha már ilyen kategóriában gondolkodik az ember, érdemesebb inkább egy CLK 500 (M113)-ban gondolkodni? Előre is köszönöm a segítő és hozzáértő válaszokat!

csati78 Creative Commons License 2021.12.29 0 0 379275

Jó napot segítséget szeretnék kérni,alany egy w202 c 180 meghalt benne a Fűtőmotort kicseréltük egy újra de sajnos így se működik lehetséges h tönkrement a kapcsoló?, vagy valami relé? A biztosítékok jók. Előre köszönöm  a válaszokat.😃

superior0510 Creative Commons License 2021.12.28 0 0 379274

Köszi!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379273)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.27 0 0 379273

Nyugodtan tehetsz bele nagyobbat, az nem árt. Persze csak akkorát, ami méretben is elfér. ;-)

Előzmény: superior0510 (379272)
superior0510 Creative Commons License 2021.12.27 0 0 379272

Sziasztok!

 

2004. évjáratú  W211 E280 CDI autóhoz gyárilag 70Ah-s akkumulátort javasolnak.

 

Szerintetek elég ez, vagy nagyobbat - pl. 95Ah - célszerű tenni bele?

 

Az autó sokat áll, mindenképp AGM akkumulátorban gondolkozom.

 

Köszönöm előre a válaszokat!  

vilagosbarna Creative Commons License 2021.12.24 0 1 379271

csa-bike67 Creative Commons License 2021.12.24 0 2 379270
Áldott, békés karácsonyi ünnepeket kivánok a Mercedes fórumon résztvevőknek. Csaba.
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.22 0 1 379269
Előzmény: Smafu.w126 (379168)
UBUL81 Creative Commons License 2021.12.21 0 0 379268

nagyon koszonom a segitsegeteket

 

csabais Creative Commons License 2021.12.20 0 0 379267

Egy 617-es turbó motor.

 

Előzmény: UBUL81 (379264)
vilagosbarna Creative Commons License 2021.12.20 0 0 379266

Haszonállat....:-))))))

Előzmény: mica-r (379265)
mica-r Creative Commons License 2021.12.20 0 0 379265

Motorszámot nézd meg, abból több kiderül. Haszonállatba való motornak nézem.

Állapotot nem tudunk távolról felmérni.

Előzmény: UBUL81 (379264)
UBUL81 Creative Commons License 2021.12.20 0 0 379264

Tisztelettel udvozlok minden topiclakot.

 

Nem ertek a Mercikhez de ugy adodott hogy gyakorlatilag ingyen megkaphatom a foton lathatot motort es sebvaltot. Kerdesem az lenne hogy milyen motor ez es mihez valo illetve a kulso  alapjan mennyire tekintheto hiheto az hogy nem femhulladek?

 

 

Koszonom a segitsegeteket

 

csabais Creative Commons License 2021.12.19 0 0 379263

Van arra egy kormány olajhűtő cső is.

 

Előzmény: kraftwerk (379261)
kraftwerk Creative Commons License 2021.12.19 0 0 379262

Az MB236.3-ra gondoltál? A 263.3 gondolom elírás?

Előzmény: gondrom (379260)
kraftwerk Creative Commons License 2021.12.19 0 0 379261

Köszönöm a válaszokat, holnap próbálok venni sárga szervófolyadékot.

Az intercoolerben szabad annyi olajnak lenni, hogy a hűtő csatlakozóinál kifújja? Ha ketten is írtátok akkor biztosan. :-) A lökhárító alsó vízszintes éle olajpárás, a két oldali telerács amien a lámpa van szintén, és a lökös sarka, ott pici cseppek voltak, tiszta sárgás olajnak tűntek, az intercoolerből nem inkább sötétebb jönne? Elvileg eladás előtt csereltek benne olajat de nekem nagyon feketének tűnt ezért inkább kicseréltettem, most sem annyira tiszta mint a benzinesemben volt de tisztább mint volt. Egy 2000-es W210 200 benzinesből ültem át.

 

Az előző hozzászólásokban szidják a facelift utáni 211-es benzinesek, mi velük a baj? Sokáig olyanokat nézegettem, aztán ez lett belőle.

gondrom Creative Commons License 2021.12.19 0 0 379260

szerintem is a cooler o-gyűrűi lesznek hibásak,

 

 

a szervoban valszeg az MB263.3 van, az sárga.

Jó a 345.0 is, de semmiképpen nem keverném a kettőt.

Szerintem mindkettő jó bele.

Előzmény: kraftwerk (379258)
barbon1 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 379259

Az olajosság inkább az intercooler tömítései lesznek.

Előzmény: kraftwerk (379258)
kraftwerk Creative Commons License 2021.12.19 0 0 379258

Sziasztok! Nemrég vettem egy 2009-es W212 350CDI-t Spanyolo-ban (itt élek). Amikor a szervo folyadékot ellenőriztem láttam, hogy hidegen (15c) a folyadék nem éri el a pálcát. Melegen van a hideg minimumom.

Vettem hozzá egy flakon Motul-t -csak ez volt- , (MB 345.0, CHF11S) akkor láttam, hogy zöld színű, míg ami benne van az sárga. Utánaolvasgatva az találtam, hogy már a 211-esekbe is a zöld való. Vagy nem jó van benne vagy mégsem zöld kell bele? Keverhetem, próbáljak bele sárgát venni vagy mit csináljak? Be van tervezve egy szervízlátogatás de az ünnepek miatt nem tudom mikor tudnak fogadni.

A másik probléma, hogy elöl olajos a lökhárító alja és a két oldala is. Valahol szórja ki az olajat. Levettem a hűtőrácsot, mögé néztem amennyire tudtam de nem látom honnan jön. Logikusnak tűnő magyarázat lenne, hogy a szervóolajat nyomja ki valahol a hűtő környékén. Láttatok már ilyet? Köszi. L.

csa-bike67 Creative Commons License 2021.12.15 0 0 379257
Köszönöm a válaszod. Sajnos én nagyot szívtam a benzinessel. Egy kérdés még ez a motor kód soros vagy V elrendezésű?Hány hengeres? Automataváltóból 5 vagy 7 sebességes? A km óra állás gondolom hogy itt sem reális és nem irányadó?
Előzmény: Ritchie87 (379256)
Ritchie87 Creative Commons License 2021.12.14 -1 0 379256

Om646 200/220 CDI, facelift utáni.Én is próbáltam tanácsot kérni, normálisat nem adtak. A lényeg az állapot. Tesóm 320 benzin 2005 211-essel jár 7 éve. Se SBC, se elektromos probléma. Én kerestem neki, már lassan elhiszem, hogy valós 230 ezer volt benne.... De nem ajánlom, hogy facelift előtti modellt vegyél. Facelift után még semmi képpen ne benzinest. (Mind szar)

 

Előzmény: csa-bike67 (379255)
csa-bike67 Creative Commons License 2021.12.14 0 0 379255
Sziasztok!
Szeretném a tanácsotokat kérni autó vásárlásban. Nemrégen eladtam egy w211 e280 benzines autómat és újra w211 szeretnék vásárolni. Abban várok segítséget hogy melyik az a motor amelyik legkevésbé problémás, mert nekem ez a V6 3000 benzines nem jött be. Az évjárat amiből keresem a leendő autómat az 2007 és 2009 közötti lenne. Várom megtisztelő válaszaitokat.
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.08 0 1 379254
Előzmény: szabyg (379252)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379253

Ez érdekes. Akkor passz.....

Előzmény: szabyg (379252)
szabyg Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379252

V6,de nincs részecskeszűrő fizikailag,gyári programban se volt benne.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379250)
szabyg Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379251

Nincs benne részecskeszűrő,tehát nem tömődhet el :)

Az agyában sincs,gyári program volt rajta...tuning cég nézte meg.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379248)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379250

2005-től, v6-ban már volt. Mondjuk azt nem tudjuk, hogy az övé sor6, vagy V. ;-) Ha sor, akkor én is tévedtem, azokban nem volt.

Előzmény: barbon1 (379249)
barbon1 Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379249

Igazad van 2009-től kötelező,de azzal kavartam,hogy 2005-től már elég sok gyártó belerakta.

Előzmény: szabyg (379247)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.07 -1 1 379248

Nem a tésztaszűrőre. :-))     Ami a kormot gyűjti, részecske szűrő. ;-) Ha nem regenerál az autó, eldugul, teljesítmény elveszik, aztán jön a többi baj, pl. a turbo.

 

Ismerősöm Audi A6-tal ugyanígy szívta meg, nem tudta, hogy kiütötték a reg.programot. Nem kevésbe fájt neki.

 

A komolyabb diag az nem csak kiolvasásra jó, jobb szervízeknek van, nem feltétlen márka szervízre gondolj. A helyedben sűrgősen keresnék 1 ilyet!

 

Vannak tuningosok is, akik bele tudnak menni a kocsid agyába, és akkor ott már meg tudja nézni, mit variáltak vele. 

Előzmény: szabyg (379246)
szabyg Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379247

2009-től kötelező,de megnezetem alvazszám alapjan hogy ebbe kell-e

Előzmény: barbon1 (379242)
szabyg Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379246

Melyik szűrőre gondolsz?

Mit takarna  a komolyabb diag?

Köszi?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379244)
szelidori Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379245

Szia, elkészült az autó, a mechanikája ment tönkre.

 

Előzmény: cnj (379207)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379244

Komolyabb diaggal lehet indítani. Nem tudom, helyileg merre vagy.

 

Van 1 olyan érzésem, hogy ezzel lesz a gond. Tele van a szűrő, azért nem megy, meg kormol. Örülj, ha a turbódat nem vágja haza!

Előzmény: szabyg (379241)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379243

De van. Ha nincs, akkor kiszedték. Inkább a programot írják ki az autóból, ritkán vágják ki, mert azt műszaki vizsgán csúnyán észreveszik, és akkor bukta.

Előzmény: szabyg (379240)
barbon1 Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379242

2005-től minden autóban benne kellett lenni gyárilag,nem választható opció

Előzmény: szabyg (379241)
szabyg Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379241

Mi ez a regeneraló program bővebben hol lehet csinálni,stb.? köszi!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379238)
szabyg Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379240

Nincsen benne részecskeszürő,gyárilag,se fizikailag,se program szerint,dániai eredetü,lehet ott nem volt előírás 2007-ben..

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379238)
W140S300TD Creative Commons License 2021.12.07 0 0 379239

Sziasztok!

CLS 320 CDI hátsó szélvédő mögötti pótféklámpa nem világít, a műszerfalon is jelzi a hibát.. Ki tudja, hogy egy körön van-e a két féklámpával, vagy külön. Ha egyben van, akkor valami vezeték szakadás lehet, ha külön, akkor lehet biztosíték is. Melyik bizti tartozik hozzá?

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.06 0 0 379238

Gépről lehet indítani 1 regenerálási programot, utána kellene megnézni, mi van. Részecske szűrő is viccelődhet, pláne, ha előtte vk ügyesen kiiktatta a regenerálást! 

Előzmény: szabyg (379237)
szabyg Creative Commons License 2021.12.06 0 0 379237

Ezeken az alapméréseken már túl vagyok,porlasztók rendben,turbonyomás rendben,levegőáram rendben,talán még bedugult katalizátor lehet,azt még nem néztem...kicsi az esélye,de lehet

gondoltam valaki mar találkozott ilyen hibával,sajnos nem egyértelmű mi okozhatja..

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379236)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.06 0 0 379236

Tudom, hogy hogy megy 1 ilyen autó-tapasztalat, van 2-, nem ezt kérdeztem.

 

Porlasztók, injektorok be lettek mérve??? Attól is kormolhat, nem kicsit!

Előzmény: szabyg (379234)
szabyg Creative Commons License 2021.12.06 0 0 379235

Hibát nem jelez.Nem akarom a fél autót kicserélni,hogy meglegyen a hiba :) Hatha valakinek volt hasonló probléma,abban bízok,egyenlőre szerelőm is tanácstalan.Katalizátor tömődésre gondolunk,majd levesszük ránézünk,elvileg 600.000 km-es a motor egyébként.Kompressziót még nem mértünk,az a következő majd,de ha keves lenne ,akkor hidegen még nehezebben indulna szerintem...

Előzmény: barbon1 (379232)
szabyg Creative Commons License 2021.12.06 0 0 379234

Nincs meg a 250 LE ami kellene hogy legyen,es nem szabadna kormolnia,nem így megy egy ugyanilyen auto,tapasztalat.

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379233)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.12.06 0 0 379233

Folyamatosan gyenge, vagy 1x csak letílt, elmegy az erő?

 

Próbálj 2x izzítani, és amikor elalszik a "kukac", várj még 3-4mp-et, utána indítsd!

Előzmény: szabyg (379231)
barbon1 Creative Commons License 2021.12.06 0 0 379232

Légtömeg mérő ? Esetleg fals adatot mér

Előzmény: szabyg (379231)
szabyg Creative Commons License 2021.12.05 0 0 379231

Sziasztok!

Van egy E320 CDI mercedes ami a következő hibát produkálja:padon mérve is csak 165 lóerő(224 helyett).

Turbónyomás rendben,porlasztók rendben.

Egyetlen érdekesség a katalozátor előtti höfok jeladó 1200 fokot mutat(ami nem reális gondolom),de hibának nem jelzi.

Padlógázon keményen lekormól,realtív erőtlen.

Hidegen 3 másodperces tekerésre indul.

Fogyasztás kicsit magasabb az elvártnál.

 

Ha esetleg valaki találkozott hasonló hibával,és tud megoldást azt megköszönném!

Visatone Creative Commons License 2021.12.05 0 0 379230

Igy már érthető a 147 ezer forint....

 

Előzmény: W140S300TD (379229)
W140S300TD Creative Commons License 2021.12.05 0 0 379229

Bosch szervizben cserélték, ennyit fizettem összesen.

Előzmény: Visatone (379228)
Visatone Creative Commons License 2021.12.05 0 0 379228

Az elég húzós. Gondolom, ebben az árban benne van a munkadíj is, mert közben utánanéztem, és az ablakemelő szerkezetek (villanymotor nélkül) típustól függően 30-70 ezer között mozognak. A W168 szerencsére minden tekintetben az alsó kategória a Merci műfajban....

Előzmény: W140S300TD (379227)
W140S300TD Creative Commons License 2021.12.05 0 0 379227

Nekem a CLS-ben hasonló akadozásnál le kellett cserélni az egész ablakemelő rendszert, mert csak kompletten lehet kapni. 147 ezerbe fájt.

Előzmény: Visatone (379226)
Visatone Creative Commons License 2021.12.04 0 0 379226

Merci A170 CDI: az ablakemelő lefelé kis "bakugrásokkal" viszi az egyik ablakot, felfelé viszont szép egyenletesen. Mi lehet ennek az oka, és mennyibe fájhat a javítása?

A válaszokat előre is köszönöm.

barbon1 Creative Commons License 2021.11.28 0 0 379225

Menj vissza addig a pontig ahol megvan a 12 volt és onnan előre módszeresen.Nem nagy varázslat

Előzmény: jano1018 (379222)
barbon1 Creative Commons License 2021.11.28 0 0 379224

Nincs ott valahol valami nagy átmeneti ellenállás ? (Valamelyik csatlakozó saru stb.)

Előzmény: jano1018 (379222)
jano1018 Creative Commons License 2021.11.27 0 0 379223

Azt el felejtettem írni,az órának nincs baja.

Nem találtak rajta hibát.

Az óra csatlakozoját is szemrevételeztem de nem mértem ki

Előzmény: jano1018 (379222)
jano1018 Creative Commons License 2021.11.27 0 0 379222

El küdtem javitásra az óra csoportot,mert nekem is ezt mondták hogy az vezérli.

De ma meg néztem van e áram az index csatlakozoknál,ki megy a feszültség az izzókhoz de csak 6 volt és nem 12v....a többi eltünik😉 ahogy működik az index úgy változik a volt is....0-6v....0-6

És ez van mind a 4 csatlakozonál 

Előzmény: barbon1 (379221)
barbon1 Creative Commons License 2021.11.27 0 0 379221

Valami még felderengett. Úgy emlékszem,hogy a műszercsoport is beleszól az indexbe.Érdemes volna kikapni és a nagy csatlakozóját megnézni,hogy nem kontaktos-e?

Előzmény: jano1018 (379219)
barbon1 Creative Commons License 2021.11.27 0 0 379220

A légzsákot egyébként lehet törölni összerakás után.A kapcsolót hogyan szerelted be ? Ha ki tudtad szedni akkor ott tudsz mérni is.

Előzmény: jano1018 (379219)
jano1018 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 379219

Azt viszont nem néztem meg hogy megy-e bele 12 volt.

Ahhoz le kell venni a kormányt, légzsákot....utána gyújtást rá adni....tuti légzsák hiba tárolás lenne.

Ezt még nem mertem be vállalni

Előzmény: barbon1 (379217)
jano1018 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 379218

Új kapcsolót vettem bele....hiba utána sem szűnt meg

 

Előzmény: barbon1 (379217)
barbon1 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 379217

Akkor esélyes az index kapcsoló.Lehet, hogy csak az a 120 ohm körüli ellenállás szakadt meg benne.A kapcsolóba bemegy a 12 volt ?

Előzmény: jano1018 (379216)
jano1018 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 379216

Maga a viszvillogó villog az utastérben ha be kapcsolom,odáig el megy a 12 volt.

De az indexek nem reagálnak.

Előzmény: barbon1 (379215)
barbon1 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 379215

Maga a villogó automata működik ?

Előzmény: jano1018 (379214)
jano1018 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 379214

Sziasztok.

Ért valaki a w168 mercedes-hez.

A hiba jelenség hogy totál nincs index ,nem reagál a vészvillogóra sem, de a vészvillogó viszont világít áramot kap ,de az index(ek) nem Minden más működik.

Valakinek valami ötlet??

Sajnos nincs neki külön biztosíték ,sem relé.

Köszönöm.

Kilométer órát mondták hogy az vezérli ,de be lett vizsgáltatva, szóval az is jó.

 

W140S300TD Creative Commons License 2021.11.26 0 0 379213

Sziasztok!

2007-es CLS 320 CDI hidegen indításkor enyhén remeg, a kormányon is érezni. Pár perc múlva, ha bemelegszik, megszűnik a remegés. Ismerős valakinek a jelenség?

Ritchie87 Creative Commons License 2021.11.24 0 0 379212

Sziasztok!

 

Om605 szívó dieselhez keresek túlfesz relét. 94-es 202-es, de tudtommal a 124-esé is jó.

Valakinek volna egy működő eladó?

HLaci 30 Creative Commons License 2021.11.23 0 0 379211

Sziasztok!

 

Ha valakit érdekel van egy eladó hella g219 turbó elektronikám felújjított mechanikus resszel! kiderült teljesen feleslegesen vettem ujjat így inkább eladnám! 

Big26 Creative Commons License 2021.11.22 0 0 379210

Sziasztok! 

Van egy w204 faceliftem 2012 220-as reggeli indításnál nem jelent meg a műszeróra se kép se hang. Az autó működik indul, világítás stb minden jó csak a műszerek kukák. Van valakinek tippje mi lehet? Biztiket néztem azok jónak tűnnek. Előre is köszi a segítséget! 

Zoli550 Creative Commons License 2021.11.22 0 0 379209

Szaisztok. W202 fűtés csaphoz itthon lehet venni javító készletet vagy csak eBay és társai? Köszönöm!

szelidori Creative Commons License 2021.11.20 0 0 379208

Nem tudom, hogy melyik része ment tönkre, nem szakszerviz javítja. Örülök, hogy van olcsóbb megoldás, lassan az egész autó nem ér annyit, amennyiért a márkaszerviz javítaná.

 

 

Előzmény: cnj (379207)
cnj Creative Commons License 2021.11.19 0 0 379207

Melyik része ment tönkre a kormányzárnak?  Amennyiben a villanymotor az pár ezer forintos tétel és nem kell hozzá szakszervíz.

Előzmény: szelidori (379206)
szelidori Creative Commons License 2021.11.19 0 0 379206

Szia, a kormányzár ment tönkre, kb 3 hét az alkatrész beszerzése, plusz a javítás. Az új cucc csak márkaszerviz által beszerezhető és szerelhető, persze horror áron. Lehetett volna emulátorral is javítani, de akkor nem lett volna kormányzár a kocsin. Szóval inkább várok 3 hetet.

Előzmény: cnj (379195)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.11.16 0 0 379205

...és az a hang, amikor odalépek neki! ;-)

 

A GLK 350CDI is elég jól megy, de "kicsit" más kipufogó rendszer (is) van alatta. Az olyan előkelően brutális. :-))

 

Előzmény: W140S300TD (379204)
W140S300TD Creative Commons License 2021.11.16 0 0 379204

Na, igen! Ez egy autó! Én anno nagyon szerettem a a Wartburgomat is, de van különbség 2 német autó között.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379202)
barbon1 Creative Commons License 2021.11.16 0 0 379203

Az S350 CDI,2987ccm,173 KW, V henger motorokról mi a véleményetek,tapasztaltok? Köszönöm.

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.11.16 0 0 379202

 

Én is nagyon szeretem. ;-) :-)

Előzmény: W140S300TD (379201)
W140S300TD Creative Commons License 2021.11.16 0 0 379201

Többféle S-t is néztem, de mindegyiknek volt valami stikkje. Szinte mindben rongyosra volt ülve a két első ülés, ezekkel bizonyára taxiztak odakint. A CLS pedig Franciaországból jött, 2007-es évjárat, abszolút rozsdamentes és a belseje is makulátlan. Fekete bőr belső, de még csak kopás sem látszik rajta.

Jó választás volt.

Előzmény: TomGreg81 (379200)
TomGreg81 Creative Commons License 2021.11.15 0 0 379200

Koszi szepen!

 

S-bol melyiket nezted? mert az lenne a masik aldozat.

Jeleneg 639es Vianom van, imadom, az elmult 110ekm alatt semmit... csak  wandlert vettem bele, meg 2 hatso rugot.

Meg a klima kompresszor most butaskodik. ennyi.

 

Egy 7SEU17C jelzesu kompresszor kellene bele, de lehet csak a solenoid butaskodik. ilyet keresnek bele.

 

 

 

T

 

 

Előzmény: W140S300TD (379198)
szelidori Creative Commons License 2021.11.15 0 0 379199

Szia, ma vittem az autót az autóvillamossági szerelőhöz, írok, ha kész van.

Előzmény: cnj (379195)
W140S300TD Creative Commons License 2021.11.15 0 2 379198

Több mint 10 évig volt bálnám, sajnos a megállíthatatlan rozsdásodás miatt el kellett adnom. A bálna után átülni egy CLS-be nyilván kisebb komfortérzet, de én imádom ezt is. Teljesítményben, fogyasztásban veri a bálnát, ezzel simán belemegyek olyan előzésbe, amit a bálnában meggondolnék. Kapott egy chip tuningot így 276LE és 601 nm lett a teljesítménye, szószerint felcsavarja az aszfaltot. Azt figyelembe kell venni, hogy csak 4 személyes, de nálunk már nicscsenek kisgyerekek, úgyhogy kettőnknek tökéletes.

Eddig a két hátsó rugót kellett cserélni, mert töröttek voltak, egy jobb első lengőkart és kicseréltettem benne az összes injektort (Németországból rendeletem felújítottakat nagyon olcsón), így nem füstöl. Elég nehezen, de szerztem hozzá 4 eredeti alufelnit, így nem kell évente kétszer gumikat nyúzatni. Viszonylag sokat járok vele városban, holott ez nem igazán arra való, de 8,5-9 körül megáll a fogyasztása. Én úgy gondolom, hogy jó választás volt a bálna után, pedig én S osztályra pályáztam, de miután megnéztem több mint tízet, és mindegyik egy halom roncs volt, ezt véletlenül láttam meg egy kereskedésben és gondolkodás nélkül megvettem. Nem bántam meg.

 

 

Előzmény: TomGreg81 (379197)
TomGreg81 Creative Commons License 2021.11.14 0 0 379197

szia,

 

neked mennyire valt be az auto a cls320? ilyenben gondolkozom.

 

Koszi!

Előzmény: W140S300TD (379095)
barbon1 Creative Commons License 2021.11.14 0 0 379196


Mivel az egy mechanikus cucc nem igen van benne semmi ami el tudna romolni,ha csak valami külső fizikai behatás nem éri.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379194)
cnj Creative Commons License 2021.11.13 0 0 379195

Mi volt a megoldás?

Előzmény: szelidori (379188)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.11.13 0 0 379194

Igen.

Előzmény: barbon1 (379193)
barbon1 Creative Commons License 2021.11.13 0 0 379193

A sugárszivattyúra gondolsz ?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379191)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.11.12 0 1 379192

A tank 2 félből "áll", és az egyikből nem emeli át a másikba a benyát az a szivattyú, pedig van még benne. Ott keresgélj!

Előzmény: MgabeszOli (379189)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.11.12 0 0 379191

Nem a "tankszivattyú" halt be? Eléggé típushiba. ;-)

Előzmény: barbon1 (379190)
barbon1 Creative Commons License 2021.11.12 -1 0 379190

Valószínűleg csal a szintmérőd.

Előzmény: MgabeszOli (379189)
MgabeszOli Creative Commons License 2021.11.11 0 0 379189

Sziasztok. Biztos tudtok okosat mondani. Merci c180. Üzemanygszint 1/4-nél kifogy a benzin. Vhol a tanknál keressem a hibát tudom,de hogyan és mit? Köszi a válaszokat !

szelidori Creative Commons License 2021.11.07 0 0 379188

Szia, köszönöm az infót, hétfőn hívom a villanyszerelőt, remélem meg tudja oldani a problémát.

Egy új gyújtáskapcsoló kész horror.

Előzmény: Sly1996 (379187)
Sly1996 Creative Commons License 2021.11.06 0 1 379187

Szia nálam történt ilyen nem rég ugyan ez a probléma egyszer működött egyszer nem Mercedes Benz vito 113 CDI 2012 es évjárat  .De a végén végleg megadta magát nem tudtam elfordítania kulcsot trélerest kellett hívnom utunna azonnal egy villanyszerelőhöz vittem hála istennek tudta egyszerre a problémát a Kormány zár ami gyárilag 120 ezer forint lenne beszart .Hála egy emulátorral meg tudta nekem nekem csinálni már a trélerről való lejárás előtt valami speckó eszköze volt az emulátort átunna való nap szerelte be 45 ezerét úgy hogy olcsón megúsztam a trélerezés meg a biztosításomban volt .

Előzmény: szelidori (379183)
szelidori Creative Commons License 2021.11.06 0 0 379186

Köszi a tippet, hétfőn utánajárok.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379185)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.11.06 0 1 379185

Töltéshez miért kell levenni a sarut? Pláne, ha a kulcs sincs benne.

Nem a szikrázással lesz a gond. Lehet, behal az a villanymotor a zárnál. Addig kellene megnézni, amíg el tudod forgatni, mert ha végleg meghal, húzós lesz a javítás.

Előzmény: szelidori (379183)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.11.06 0 1 379184

3 dieselünk van, 200CDI, 320CDI, 350CDI, de nem félek egyiktől sem. ;-) :-))

Előzmény: vasvarirobi (379182)
szelidori Creative Commons License 2021.11.05 0 0 379183

Sziasztok. B200CDI 2005-nek nem fordul el az indítókulcs a gyújtáskapcsolóban. Vagyis kb. a 10-ik próbálkozásra igen, de ha leállítom az autót és kihúzom a kulcsot, ismét nem tudom elfordítani. Amikor behelyezem a kulcsot, nem hallom az "elektromos zümmögést". Az autó akkumulátora töltve lett előtte ( a negatív saru lett lehúzva és a kulcs nem volt benne).

Okozhatott ez valami hibát? Esetleg a szikrázás a saru le-feltételekor?

Előre is köszi a válaszokat.

 

vasvarirobi Creative Commons License 2021.10.30 0 0 379182

Sziasztok.2006 utáni benzines S350-S450-SW500 Mercit nézegetem.Mi a véleményetek róla?Van esetleg olyan akinek van?1998-as 320-am van ami nagyon jó de kellene egy fiatalabb már!Esetleg S320 CDI-n gondolkodom de félek a dieseltől!

 

rvf400 Creative Commons License 2021.10.30 0 0 379181

köszönöm

Előzmény: csabais (379180)
csabais Creative Commons License 2021.10.30 0 0 379180

Az első kardán szokott törni.

Előzmény: rvf400 (379179)
rvf400 Creative Commons License 2021.10.30 0 0 379179

Urak !

2010-2014 300-350cdi 250e km tájékán 4matic hajtáslánc mennyire tud problémás lenni ?

Előre is köszi.

Visatone Creative Commons License 2021.10.30 0 0 379178

Tudom, nem kifejezetten Mercedes téma, de azért a márkatársakat is érdekelheti.

 

Kamionos barátom, aki sajnos azóta elhunyt, említette egyszer, hogy olyan ablakmosót (adalékot?) használ, ami megkíméli az ablaktörlő gumi lapátokat a főleg a téli ablakmosók okozta korai kiszáradástól. Ő ezt anno a külföldi útjain szerezte be, és sajnos már nem emlékszem a nevére. 

 

Tud valaki ilyen adalékról, és az esetleges hazai beszerzési helyéről? 

vilagosbarna Creative Commons License 2021.10.27 0 1 379177

Ez a forma csak érik és egyre szebb lesz.

 

A restomod autók elfogadására volt kezdeményezés kb egy fél v. háromnegyed éve, aztán hamvába holt, mint annyi minden más itthon.

Előzmény: Smafu.w126 (379157)
T.A.L. Creative Commons License 2021.10.23 0 0 379176

Igazad van, de mikor pár 100 ezer ft a tét az ember képes kockáztatni egy 2001-es évjáratnál. 1 év után, mondhatom, hogy igazad volt vagy sem.

Pénz, pénz......

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379169)
Heppiiii Creative Commons License 2021.10.23 0 0 379175

Helló!

W126 300 benzinesen mennyinek kellene lennie az alapjáratnak? Most kb 550. Vagy ritkán, de felmegy 1300-ra. Kissé egyenetlen is a járása. Automata.

A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.10.23 0 1 379174

"Végül: el tud képzelni valaki egy akkumulátorokkal hajtott fél város nagyságú óceánjárót?"

 

Ha az ötvenes években egy 42 lovas dízel Ponton Mercedes tulajnak azt mondod, hogy lesznek olyan 230 lovas, V6-os, háromliteres dízelek, ötszáz Nm feletti nyomatékkal, amik bőven 200 fölött mennek és 7 litert fogyasztanak, akkor biztosan az is hitetlenkedett volna.

Előzmény: Visatone (379171)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.10.23 0 0 379173

Ha nincsenek dokumentációid, számláid az autóba invesztált munkákról, alkatrészekről, akkor elég rögös út az a rendes kiállás.

Előzmény: csabais (379170)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.10.23 0 1 379172

Végül: el tud képzelni valaki egy akkumulátorokkal hajtott fél város nagyságú óceánjárót?.... :-) 

 

Persze. Azt meg 1 bazi nagy diesel-generátor tölti. :-))

Előzmény: Visatone (379171)
Visatone Creative Commons License 2021.10.23 0 1 379171

Tudom, tipikus OFF, de mélységesen egyetértek veled: az autóban duruzsoljon egy motor, legyen az dízel, vagy benzines. Attól autó. Arról nem beszélve, hogy akinek csak egy kis füle van hozzá, az a hangjából legtöbbször még időben észreveszi, hogy valami nem stimmel, ezzel szemben az elektrmos járgány egyszer csak kiír valamit a műszerfalra, aztán kakukk. Nem mellesleg egyszer kishíján azért csattantam egy kollégával, mert tolatásos kiállásnál nem hallottam, hogy mögöttem elindul a hullacsendes elektromos autója (jó, persze, tudom, jobban kellett volna figyelni, de én füllel is vezetek, és azt hittem, még áll.) Akkor jutott eszembe: vajon mikor lép az első vak gyalogos egy elektromos meghajtású autó elé csak azért, mert nem hallja?

Végül: el tud képzelni valaki egy akkumulátorokkal hajtott fél város nagyságú óceánjárót?.... :-) 

 

Még egyszer elnézést az OFF-ért, nem akarok vitát generálni, csak egyszerűen én is robbanómotor párti vagyok. 

Előzmény: Smafu.w126 (379163)
csabais Creative Commons License 2021.10.23 0 0 379170

Amúgyis a helyreállítási költséget kell térítenie.

Avulás csak a többségnek van, aki elfogadja.

Ha rendesen kiállsz az igazadért, fizetnek rendesen.

 

Előzmény: A210 820 08 21 (379167)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.10.23 0 0 379169

Az szép! Tehát minimum van ennyi benne. ;-) Lehet, hogy kibír még párezret a lendkerék, de lehet, hogy 1 hónap múlva behal. Ennyi km-nél már lehet rá számítani. Tudom, hogy nem olcsó, de majd meglátod, mit hoz a jövő.

 

W203-at mi is azért adtuk el, mert szépen ki lett javítva minden nyűgös helyen, erre 2 év múlva megint felütötte a fejét ez a rozsdalepra. Nem kicsit! Műszakilag hibátlan volt, 350km-el, odafigyeltem rá, de ez az örökös szélmalomharc a rozsda ellen, elég volt.

 

Most 1 CLC-t hajt a Drágám, 2008-as, eddig hibátlan, lassan 2 éve. Reméljük így is marad! ;-):-)

Előzmény: T.A.L. (379166)
Smafu.w126 Creative Commons License 2021.10.23 0 0 379168

Minden elő van készítve :) A kocsit úgy raktam össze, hogy bármikor belekerülhet egy M103, a teljes benzines motorköteg el van csomizva, bekerült az AC kábelezés is hiánytalanul, be van építve a tankszellőztetés is, és kb minden. Szándékosan úgy raktam össze, hogy bármiféle vágás, vagy kábelezés nélkül azonnal fogadja a 103-ast ha kell. Egy csatit le kell húznom, a 103-ét bedugnom, hátra felrakom az AC-kat, rádugom a csatikat, a most üres aljzatba bedugom az AC relét, gyújtás, és indít :) Jó persze hűtőt kéne átrakni, meg a kipufogót, de ezek perces munkák. Az OT-ét akadályozó extrákból egy látható, a GPS, műszerfal is el van téve. Minden más, pl kerék, ülések, korhű kiegészítők. Szóval kb 24 óra kellene, hogy átguruljon az OT-én :) De amúgy még ugyan csak pislákolgat a szikra, még az sem biztos, hogy siker lesz, de szóba került, hogy itthon is több külföldi példára, az OT-nak lenne egy épített kategóriája. Sok országban ez egy népszerű, és működő vonal, talán itt is sikerül kiharcolni, meglátjuk. Persze én amíg nem kötelező, akkor sem fogom OT-zni, de sokak nagyon örülnének neki, ha sikerülne bevezettetni itthon is.

Előzmény: A210 820 08 21 (379167)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.10.23 0 1 379167

Félre ne érts, nem hiányolom róla az OT-t, csak elméleti síkon jutott eszembe, mint megoldás, ha valóban korlátoznák a régebbi motorok használatát.

Akkor viszont a motorcsere önmagában kevés lenne a minősítéshez, a sok jó kis extráktól, modernebb alkatrészektől is meg kellene válni, mert a gyári állapot az elvárás, csak az igazoltan valóban korabeli kiegészítőket fogadják el.

Ma szerintem az OT egyetlen igazi előnye csak annyi, hogy töréskárnál valós értéken térít a biztosító.

Előzmény: Smafu.w126 (379163)
T.A.L. Creative Commons License 2021.10.22 0 0 379166

350 ezer, hivatalosan.

Szeretem, vigyázok rá, minden szükséges időben cserélve.

Hát ugye rozsda bubik vannak, de ez jellemző erre az évfolyamra , hiába lett 2 éve karosszériázva, fényezve.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379165)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.10.22 0 0 379165

Ha leállításkor beremeg, akkor az az utolsókat rúgja már. ;-) Amúgy elég sokat kibír a lendkerék, mennyi km van a kocsiban?

Előzmény: T.A.L. (379164)
T.A.L. Creative Commons License 2021.10.22 0 0 379164

Köszönöm !

Szerelőm azt mondta, hogy ha leállításkor a kocsi nem remeg be, akkor a kettőstömegű jó még, ( ráadásként) az a legdrágább tényező), tehát marad a kuplungtárcsa és a kinyomócsapágy csere.

Egy komplett szett kibebeszo....... drága lenne, mikor a kocsim 2001-évi, ára cc. 700-800 ezer Ft, ezért a 500 ezres alkatrészár (utángyártott) már érzékeny határ. Javítási összeget nem is számolva. Új kocsira nem telik, és ebben már sok dolog ki lett cserélve, tudom mi az új benne.

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379162)
Smafu.w126 Creative Commons License 2021.10.22 0 1 379163

Az OT engem nem érdekel, soha nem rajongtam érte, és ez nem változott, de ha a mentés indokolttá tenné, kapna egy 3000-es M103-at, az volt gyárilag, 300SE, és akkor kapna egy OT-ét. A villanyautó vezetéssel nincs gondom, nagyon szerettem a dodzsemezést, de nem is a vezetési élmény a gondom velük. Mint írtam, egyfelől hazugsággal erőltetik a létjogát, valamint számomra az autó egy belsőégésű motor hajtotta vas, ettől autó. Ha a seggem alatt van több100 kg akkumulátor, és villanymotor búg, az valami más számomra, még akkor is ha 4 keréken gurul. De mindezekkel együtt én nem vitatom, hogy helyük lehet a világban, és mindenkinek szíve joga használni, vannak akik szeretik, és ezzel semmi baj. Csak ne etessék a világot azzal, hogy valami zöld, csak mert az adott helyen nem jön ki belőle kipufogógáz, miközben ezért cserébe a világ jó pár helyén gigantikus környezetkárosítás folyik csak, hogy a sznob (tisztelet a kivételnek) elmondhassa a szomszédnak, hogy ő az alfa hím az utcában, és, hogy kapjon 100 lájkot mikor kirakja facebookra :)

Előzmény: A210 820 08 21 (379160)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.10.19 0 0 379162

Én cserélném, ha már szét kell szedni. Ha a tárcsa elkopott ennyire, a többi is megadja magát szép lassan. Lehet, hogy kibír a szerkezet még 2 hónapot, de ki tudja? Utána meg behal a lendkerék, újra szét kell szedni. Fél év múlva meg sír a kinyomó csapágy, megint szét kell szedni.

 

Te tudod, de az ésszerűség azt mondja, hogy csere mindent. ;-)

Előzmény: T.A.L. (379161)
T.A.L. Creative Commons License 2021.10.18 0 0 379161

Már nagyon fenn fog a kuplungom, CL203 Sport Coupe 2001 év, logikus ha komplett cseréltetek mindent ? https://www.unixauto.hu/webshop/termek-adatlap/10794063#alkatreszek-reszegysegek  most akcíós is.

 

A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.10.18 0 0 379160

Aha. Csak azért kérdeztem, mert bármilyen igényes is a gép, így nem kerülhet be az OT védőernyője alá. Típusidegen motort meg belerakni bárhol a világon nem ügy, de itthon szerintem lehetetlen.

Amúgy nem olyan rossz ám villanyautót vezetni, csak a hatótávjuk meg a töltési idejük vállalhatatlan - jelenleg.

Előzmény: Smafu.w126 (379159)
Smafu.w126 Creative Commons License 2021.10.18 0 0 379159

Nem fogják korlátozni, vagyis ha fogják, ezeket nem érinti majd. Ez kb úgy fog történni mint anno a 2 üteművel. Be fogják vezetni, hogy külföldről behozott autó csak E5 vagy E6 lehet minimum, az új autók forgalmazása szintén E5 vagy 6, bár új autó szerintem nincs is nagyon ami ezek alatt lenne. Valamint esetleg támogatásokat találnak ki majd autócseréhez, hogy ösztönözzék a népet, de élesbe tiltás nem lesz, nem lehet, ez csak ennek a dilettáns majomnak az agyszüleménye (jelenlegi főpolgi), de nem kivitelezhető ez ilyen formában. Nem lehet azt mondani több100ezer autósnak, hogy öreg van egy éved és dobhatod ki a több milliós E4/E5 mercidet, audidat, bmw-det, és te is kedves vállalkozó aki egy 2010-es furgonnal keresed a kenyered, te is mehetsz a francba, stb :) A politikában röpködnek a nagy szavak, de még a németeknél is az van, hogy abban a városban ahol meglépték, teremtettek 50 fajta kiskaput aminek köszönhetően igazából minden változatlan, de legalább az agybeteg zöldeknek dobtak egy csontot, így a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad. De ha bebaxna az apokalipszis, természetesen kapna egy fejlett dieselt, vagy benzines motort, ezt a helyzet határozná meg. Villanyautó részemről bohóckodás, látványpékség, rongyrázás, és divat, ráadásul egy mocskos hazugság az egész, egy gusztustalan és gennyes érdekek alapján kreált "forradalom", de ez már egy másik beszélgetés volna, és igen hosszú is :) Nekem ez olyan mint a mikrosütő, instant megoldásnak jó, de alapvetően a gasztronómia ádáz ellensége. Egy autóban ketyegő szív legyen, ne 500Kg akkumulátor meg 1 vagy több villanymotor. Persze én maradi régi vágású, és ebben az esetben is konzervatív lény vagyok, nyilvánvalóan sokan nem értenek velem egyet :) A mozdony az diesel, az elektromos vonat meg csak egy vonat.... Vagy radikálisabban mondva, a hugyozás fingás nélkül csak egy pisilés :D

Előzmény: A210 820 08 21 (379158)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.10.17 0 0 379158

Szép ez a kocsi, a furcsa jelvényét leszámítva minden nagyon tetszik, amit átalakítottál rajta.

Ha lekorlátozzák a rosszabb Euro-kategóriás motorok használatát, mit raksz majd bele, Euro6d CDI-t, vagy villanymotort? :-D

Előzmény: Smafu.w126 (379157)
Smafu.w126 Creative Commons License 2021.10.17 0 2 379157

Ezek mai, friss képek, ebben a környezetben mindenképpen kellett lőnöm pár képet :D

 

 

 

Előzmény: A210 820 08 21 (379155)
Smafu.w126 Creative Commons License 2021.10.17 0 0 379156

Minden Szombaton takarítva van, nekem az a kikapcsolódás, elindítom a politikai, vagy egyéb műsoraimat, és csak Ő meg én :D Ilyenkor takarítás is folyik, meg átnézés, stb, szóval nem fáradság, számomra pont ellenkezőleg :) A nyomásmérő óra a levegős szintező miatt lett berakva 5 éve, csak átmenetileg ellenőrzés céljából, csak hát ott ragadt :D :D

Előzmény: A210 820 08 21 (379155)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.10.17 0 0 379155

Pöpec!!!  Jó meló lehet napiban ilyen állapotban tartani mondjuk a motorteret. Azzal a nyomásmérővel mit mérsz a bal doblemezen?

Előzmény: Smafu.w126 (379153)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.10.16 0 1 379154

Előzmény: Smafu.w126 (379153)
Smafu.w126 Creative Commons License 2021.10.16 0 3 379153

Köszönöm kérdésed, 5 éve már használatban van :D :D Most tapossuk a 3. műszakivizsgát a restaurálás befejezése óta :) És igen, minden rendben vele, szépen teszi a dolgát. Persze folyamatosan változik, fejlesztem, vagy éppen csak kitalálok valami baromságot, de alapvetően mindennapi használatban van télen-nyáron :) Ami érdekesebb lehet, azóta került bele egy 5 sebességes automata váltó, egy 270CDI W211-ből :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: vilagosbarna (379152)
vilagosbarna Creative Commons License 2021.10.16 0 0 379152

Zoli, mizu van a Te kocsiddal? Amíg épült, rendszeresen írtál róla...mostanában meg semmi. Összeraktad, aztán patent minden?

Előzmény: Smafu.w126 (379151)
Smafu.w126 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 379151

87 utániakban már más a kárpit anyaga, és az ajtópanel nem víztaszítóval itatott furnér darálékból, hanem műanyag darálékból van préselve, illetve műanyag szerű, olyasmi mint amiből anno a trabik voltak. A víztaszító anyag miatt eldobta a ragasztást. És az anyag változtatás miatt nem a habszivacs jellegű linóleum anyagból van a kárpit, hanem valamiféle, inkább gumira hajazó anyagból. Gondolom valamilyen linóleum anyag szerű szintén, csak ez nyújtva nyúlik, a régi szakadt.

Előzmény: Ritchie87 (379146)
Smafu.w126 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 379150

Cseréltünk már hibás szenzort az adblue tartályban, viszonylag gyakori hiba a korukhoz képest.

Előzmény: HAK VZ (379148)
HAK VZ Creative Commons License 2021.10.12 0 0 379149

Előzmény: HAK VZ (379148)
HAK VZ Creative Commons License 2021.10.12 0 0 379148

Üdv! Az alábbi hibakódot hozta az autóm. Az AdBlue tartály valójában tele van. Más találkozott már hasonló problémával? 

csabais Creative Commons License 2021.10.11 0 0 379147

A fabetétesek már nem válnak fel.

 

Előzmény: Ritchie87 (379146)
Ritchie87 Creative Commons License 2021.10.10 0 0 379146

A kárpitok minősége mennyit változott a 124-eseknél az évek alatt? Lehet kicsit röhejes a kérdés, de sajnos pont csík oldalas volt anno faternak, az már 9 évesen felvált az ablakok tövében.

Első szériás CE-t nézek, eddig pazar állapotban maradt meg a kárpitozás benne, az ajtóknál is. Nem szeretnék olyan kárpitkeresési őrületbe keveredni, mint anno a 190-esnél. Bár ha eddig megmaradtak szépen, talán van esély még egy darabig.

Előzmény: Smafu.w126 (379144)
Ritchie87 Creative Commons License 2021.10.10 0 0 379145

Sziasztok!

 

Köszönöm a válaszokat!🙂

 

 

 

Előzmény: Smafu.w126 (379144)
Smafu.w126 Creative Commons License 2021.10.08 0 0 379144

Szerintem is a 124-ben már mind dupla soros lánccal van, nem mint ha az egy sorossal gond lett volna :) Egy 2.3-as 136 ló, volt szerencsém olyanhoz ami teljesen rendben volt, simán jó, nem kérdez vissza, nem neheztel, ha kell meg is indul, de persze nem egy M111 151 lovas, de nem sokkal marad le szerintem. Kb úgy mehet mint egy 2.6-os W126, szóval a 12mp-es gyorsulás kb. Szóval szerintem egy 230-as simán jól haladó kocsi.

Előzmény: Ritchie87 (379142)
csabais Creative Commons License 2021.10.08 0 0 379143

124-esben szerintem mind az.

 

Előzmény: Ritchie87 (379142)
Ritchie87 Creative Commons License 2021.10.05 0 0 379142

Sziasztok!

 

2.3-as M102-es motorok mikortól dupla vezérmű láncosak? 124-es mennyire élhető egy ilyen motorral, ha az rendben is van? (5-ös kézi)

 

 Köszönöm a segítséget!

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.10.05 0 0 379141

Diaggal törölni kell a hibákat. Már nem úgy működik a világ, hogy csak úgy kiveszem a reléket, biztiket! ;-) :-)

Előzmény: Norbi66 (379139)
ktm250 Creative Commons License 2021.10.05 0 0 379140

Mert nem vettem észre, de írtam is, olyan helyen van hogy a repedés hogy alig lehet észrevenni, és csak felmelegedés után ereszt... 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379136)
Norbi66 Creative Commons License 2021.10.05 0 0 379139

Sziasztok 1kérdésem lenne Mercedes w204ben nem müködik a vészvillogó,ülésfütés,esp kikapcsolo és a parkradart kikapcsoló gomb.Igaz valamelyik nap kiszedték az összes relét de ugyan úgy visszaraktam.Lehet valamelyik biztosíték?nem tudom melyik lehet az.Köszi a választ majd.

 

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.10.04 0 0 379138

...meg a repedt kiegyenlítő tartályban! ;-) :-))

 

Amúgy mitől tud megrepedni, normál használatnál. A 20 éves 210-ben nyoma sem volt ilyen hibának. ;-)

Előzmény: barbon1 (379137)
barbon1 Creative Commons License 2021.10.04 0 0 379137

Ez mindig így szokott lenni.Az ördög a részletekben van.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379136)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.10.04 0 0 379136

"Sajnos a kiegyenlítő tartály elvan repedve"

 

Ezt azért lentebb "elfelejtetted" elmondani! ;-)

Előzmény: ktm250 (379134)
barbon1 Creative Commons License 2021.10.03 0 0 379135

Biztos,cseréld ki.Túlnyomásos rendszer,igényli a tökéletes zárást.

Előzmény: ktm250 (379134)
ktm250 Creative Commons License 2021.10.03 0 0 379134

Sajnos a kiegyenlítő tartály elvan repedve ahogy felmelegszik a víz elkezd ereszteni gondolom nyomás is csökken ilyenkor, lehet hogy ezért is ugrál 2 rublikát a hőfok jelző? 

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.10.01 0 0 379133

Nem kell légteleníteni, megoldja magától. ;-) Csak a kiegy.tartály szintet kell csekkolni ilyenkor, és utántölteni.

 

Légtömegmérővel én is megjártam, a zsír új szar volt! Visszavittem, kivizsgálták-3 hét!-, és amikor rámondták, hogy tényleg szar, visszakaptam a pénzt. Vicc az egész. Csak gyári minőséget -beszállítót- szabad venni!!!

Előzmény: ktm250 (379131)
ktm250 Creative Commons License 2021.10.01 0 0 379132

Termosztát új, eddig nekem se volt vele semmi ezért is furcsa hogy nem ál be a víz hőfok visszajelző hanem ingadozik. 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379129)
ktm250 Creative Commons License 2021.10.01 0 0 379131

Lehet légteleniteni valahol? Erre én is gondoltam hogy nem jó minőségű a termosztát.

Előzmény: barbon1 (379130)
barbon1 Creative Commons License 2021.10.01 0 0 379130

Vagy még nem dolgozta ki magából a levegőt,vagy gyenge minőségű a termosztátod még,ha új is.

Előzmény: HLaci 30 (379127)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.10.01 0 0 379129

Kb. 10 évig volt 270CDI-m, én 1x sem hallottam a venti hangját. 1X cseréltem termosztátot, mert nem ment fől a hőfok 50 fölé, nyitva halt meg. :-)

Nincs azzal a hőfokkal semmi baj, ez 1 zárt rendszer, 100 fokon sem forr fel. Lehet, hogy haldoklik a termosztát, azért csinálja.

Előzmény: ktm250 (379128)
ktm250 Creative Commons License 2021.10.01 0 0 379128

Sziasztok! W211 270cdi hány fok nál indul el a vízhűtő ventilátor? 92 és 96 fok között ingadozik a víz hőmérséklete vizet nem eszi nem foralja csak a víz hőfok jelzőn látom hogy 2 rublikát ugrál, új a termosztát, olyan mint ha nem kapcsolnak be rendessen a ventilátor néha megy de nagyon gyengén, illetve nem volt eddig ez az ingadozás. 

HLaci 30 Creative Commons License 2021.09.30 0 0 379127

Szia! Megnézetném csak az a legnagyobb bajom a muki akién vólt a kocsi haggyám hogy két hetet ott állt A kocsi nálla mire valamit tett neki. Utanna meg még egy hetet oda jártam hogy nem jó mire úgy nézet ki hogy jó lett! Másnap újból keztde a letiltást persze a szaki a telefont se veszi fel! Nem tudsz esetleg valakit aki megnézné?

Előzmény: Gubal (379126)
Gubal Creative Commons License 2021.09.29 0 0 379126

Pontosan leírod a hibát kód nélkül. Ha kinyit az EGR csökken a légtömeg, mivel azt mondja, hogy nagy a légtómeg, vagy nem nyit az egr rendesen, vagy a egr csöve kezd eldugulni. Kéne olvasni élőadatokat és tesztelni egr-t, szívósot, fojtószelepet, közben. Nézzetek kip ellennyomást, mert attól szokott rángatni a motor.

Előzmény: HLaci 30 (379124)
R100 Creative Commons License 2021.09.27 0 0 379125

CLS Cross Country!

Előzmény: W140S300TD (379118)
HLaci 30 Creative Commons License 2021.09.27 0 0 379124

Szia! Pontos kódszámot nem tudok annyit ír a program hogy a kipufogáz visszavezetés légtömeg túl nagy!  

Előzmény: kovacs1000 (379123)
kovacs1000 Creative Commons License 2021.09.27 0 0 379123

Mi a pontos hibakod?

Előzmény: HLaci 30 (379103)
HLaci 30 Creative Commons License 2021.09.27 0 0 379122

Szia! megnézetem de elég idegesítő hogy ha a klíma dolgozik akkor meg semmi baja!

Előzmény: Kolac (379121)
Kolac Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379121

Idén cseréltem le a w211-emet (e200 kompressor), és nem ugyanilyen, de hasonló jelenségem volt, nekem pont alapjárat környékén ingadozott a fordulatszám, légtömegmérő hibával, ami aztán generálta a többit (túl szegény és túl gazdag keverék, lambda hibák). Velem is cseréltettek légtömegmérőt drága pénzért, de kiderült, hogy azzal nem volt semmi gond. A légtömegmérőtől az egész levegőkört nyomáspróbázták, ahol kellett tömítést vagy csövet cseréltek, hogy biztosan ne nyomásveszteség okozza. Kicsit jobb lett, de nem javult. Aztán egy ház udvarában üzemelő, régi, kis szervizben, amiből ki nem néznél ekkora hozzáértést, a csávó felnyitotta a motorházat és egyből odamutatott: a vezérlés okoskerekeinél szivárgott az olaj, nagyon kis mértékben, de az évek során elegendő volt, hogy belefolyjon a motorkábelbe. A Merci motorkábele - érthetetlen okokból érzékeny az olajra (pl. a VW-k motorkábele rendszerint úszik a kifolyt olajban gond nélkül). Szóval tömítéscsere, motorkábel tisztítás (ha a tisztítás nem válik be akkor csere). Csak gyári motorkábel, azt hiszem 250 ezer körül van. Illetve a guru elmondta, hogy a w211-esekre jellemző, hogy hasonló módon a lambdákba is olaj kerülhet. Ez az egész hibajelenség a motorkábellel és a lambdákkal típushibaként van nyilvántartva, anno még garanciálisan javították őket az új w211-eknél, a motorkábel egy új csatlakozófejet kapott az okoskerekeknél, így nem tudott többé olaj belefolyni, ezt a javítószettet ma is lehet kapni (20-25 ezer).

Nálam ez volt a gond, és meg is oldott mindent. A te problémád látom kicsit más, de egy megnézést megér a dolog mind a motorkábelnél, mind a lambdáknál, hogy nem került-e olaj a vezetékekbe.

Előzmény: HLaci 30 (379103)
Gubal Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379120

Elmész egy gumishoz, és emeltek két krokodillal csak az elején próbaként. ( sajnos most úgy néz ki mint egy szartúró bogár, ez nem fog leülni soha.) Rugócsere lesz belőle, nem típusra veszik a rugót, hanem pontozzák az extrákat, majd egy gyári katalógusból kikeresik milyen gumipogácsa és rugó kell hozzá. Hiába vágtok le belőle, a komfort akkor is elmegy vadászni. csak nem lesz ilyen magas. 

Előzmény: W140S300TD (379115)
csabais Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379119

Én a bordón úgy látom, hogy az a hézag ami a kerék elött meg mögött van, annyi van felül is.

 

Követi az ív a gumit egyenlő távolságba.

Előzmény: A210 820 08 21 (379114)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379118

Lehetséges, de szerintem most extrém magas a hátulja. Ha ehhez emelem az elejét, már majdnem terepjáró jellegű lesz.

Előzmény: A210 820 08 21 (379117)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.09.26 0 1 379117

Illetve ha ugyanattól az utángyártótól vennél első rugót is, aki a hátsót készítette, akkor lesz jó eséllyel mindenhol túl magas.

Előzmény: A210 820 08 21 (379116)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379116

Abban igaza van a Sanyinak, hogy az eleje is elfáradt, kérdés, mit teszel bele és mennyire lesz magas az eleje, mert a két utolsó képemen elég bénán állnak azok az autók.

Az rendben van, hogy ne a porban csússzon, de azoknál elég rendesen elveszett a CLS sport-túra jellege, túl magasak lettek.

Én azt tippelem, ha előre tényleg gyárit vennél, még kicsit magasabb maradna a hátulja, de nem ennyire, mint most.

Előzmény: W140S300TD (379115)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379115

Ezek alapján az enyémnek az eleje túl alacsony, a háta meg túl magas. Lehet, hogy Csabai mesternek lesz igaza, hogy az elején kell emelni. Csak az a kérdés, hogy két gyári első rugó megemelné-e, vagy maradna minden ugyanúgy, miközben kidobtam  egy halom pénzt?

Előzmény: A210 820 08 21 (379114)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379114

Megnéztem kíváncsiságból, az AMG a gyári képen is ül.

 

A normál szériáknál a sajtófotón is elől-hátul megvan a gumi oldalfal magasságának a háromnegyede.

  

 

Illetve elrettentésnek néhány bokorugró a használtautós oldalakról, ezeknél valszeg szintén nem belevaló rugó került alájuk.

 

Előzmény: W140S300TD (379112)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379113

Egyébként nekem a bálnámon mindig az első rugó tört, a hátsókat csak azért kellett cserélgetni, mert mindig leült a segge, de arra azt mondták, hogy típushiba.

Előzmény: kovacs1000 (379106)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379112

Az a helyzet mester, hogy nem tudom milyen magas kéne legyen. Meg fogom nézni egy pár honlapon, hogy az újak hogy néznek ki. Ha azoknak az eleje magasabb, akkor valószínűleg neked lesz igazad. Ebben az állapotban most 6,5 centivel magasabb a hátulja.

Előzmény: csabais (379109)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379111

Köszi, ezt megnézem.

Előzmény: kovacs1000 (379106)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.26 0 0 379110

Nem tudom, de most már utána járok.

 

 

Előzmény: A210 820 08 21 (379108)
csabais Creative Commons License 2021.09.25 0 0 379109

Szerintem meg az eleje is lenn van.  Lehet oda kéne új, és akkor lenne jó.

Előzmény: W140S300TD (379095)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.09.25 0 0 379108

Tényleg csak kíváncsiságból kérdem, mennyibe kerül most egy pár, a típusodhoz és az extráihoz pontosan kikeresett méretezésű gyári rugópár, hogy az olcsóbb, mint  egy budapesti út plusz az utángyártott új rugók kukázása?

Előzmény: W140S300TD (379105)
mica-r Creative Commons License 2021.09.25 0 0 379107

Akkor áll a megállapításom. 

Utángyártott rugód van az árából kiindulva.

"elvileg gyári" kifejezést nem teljesen értem

Előzmény: W140S300TD (379100)
kovacs1000 Creative Commons License 2021.09.25 0 0 379106

Ezen az oldalon ki tudod keresni alvázszám alapján a gyárit: https://partsouq.com/

 

Nekem a Sachs magassága jó volt, de utolsó menet fele letört 2 év után, de ez nem biztos, h a márka hibája. A színkód alapján meg a Sachs katalógusból kikereshető a megfelelő rugó: https://aftermarket.zf.com/de/de/sachs/kataloge/#/

Előzmény: W140S300TD (379105)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.25 0 0 379105

Ezt már megnéztem. Sajnos én Debrecenben élek, így olcsóbb megvenni egy gyárit, mint elvinni az autót Budapestre.

Előzmény: A210 820 08 21 (379104)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2021.09.25 0 0 379104

Ez tényleg nagyon magas, de ha nem méregdrága gyárit veszel, a következőre sincs garancia, hogy jó lesz.

Ha a szerviz nem cseréli gariban normálisra, lehet, érdemes lenne ezzel a rugójavítóval konzultálnod, hátha ezeket szakszerűen megrövidítik. Egy telefont megér:

 

Autórugó javítás (autorugojavitas.hu)

Előzmény: W140S300TD (379100)
HLaci 30 Creative Commons License 2021.09.24 0 0 379103

Sziasztok! a multkór írtam a w211 e280 cdi mercedes em rángatásos hülyeségéről most jutottam el odáig hogy foglalkozunk vele. cseréltünk lègtömegmérőt, egrt jobb lett de valami nem kerek  hátha valakinek van tapasztalata hasonlóban. Rángatás alacsony fordulaton megszünt az erő is sokkal jobb lett benne de kb 10 km megtétele után elveszi a computer az erőt nem engedi 3000 fölé porögni! Hibakód: a kipufogógáz visszavezetés légtömeg túl nagy! 

barbon1 Creative Commons License 2021.09.24 0 1 379102

Gyári rugót nem kapsz 15-18 rugóért,ez max az utángyártott ár

Előzmény: W140S300TD (379101)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.24 0 0 379101

Elvileg gyári van benne. Beraktam a csomitartóba 150 kg súlyt, de egy centit sem ült le, tehát két hátsó utas sem fog számítani.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379098)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.24 0 0 379100

Ez is alvázszámhoz lett rendelve, és mégsem jó. Úgyhogy ez nagy szívás, mert 12-18.000 között van darabja, és ehhez jön még a szerviz díja, amire azt mondták, hogy több órás munka. Ezt meg dodhatom ki a kukába.

Előzmény: mica-r (379099)
mica-r Creative Commons License 2021.09.24 0 0 379099

Pont itt van a lényeg. Sokféle rugó van gyárilag, alv számhoz kell passzoljon a rugó.

De sok utángyártott rugó nincs jól katalogizálva, összevonnak sok gyári számot, amik nem azonos alkatrészt takarnak.

Előzmény: W140S300TD (379097)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.09.24 0 0 379098

Gondolom a gyári méretet tették bele, az enyém is így áll. Ha beleülnek ketten hátra, mindjárt nem így áll. :-)

 

Én is gondolkodtam a cserén, de még várok a törésre, akkor kap rövidebbet. ;-):-)

Előzmény: W140S300TD (379095)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.24 0 0 379097

Ettől tartok én is, de megnéztem több alkatrészkereskedést, és legalább 30-40-féle rugó van ehhez a vashoz, honnan tudjam, hogy melyik lesz jó?

Előzmény: mica-r (379096)
mica-r Creative Commons License 2021.09.24 0 0 379096

Csere lesz...

Előzmény: W140S300TD (379095)
W140S300TD Creative Commons License 2021.09.24 0 0 379095

Sziasztok!

Pár hete cserélték a CLS 320-on a két hátsó rugót, mert mindkettő törött volt és zörgött.

Valami utángyártottat tettek bele, ez viszont jó 5 centivel megemelte a hátulját.

 

A Bosch szervizben, ahol csinálták, azt mondták rá, hogy pár hét után valószínűleg le fog ülni annyit, hogy olyan lesz, mint a régi. Hát nem ült le, így pedig furán néz ki, és valószínűleg a menettulajdonságai is megváltoztak. Plusz a lámpa is lejjebb világít a magasabb hátulja miatt.

 

Van-e valami szerkentyű, amivel összébb lehet nyomni a rugót, mert a vágásról lebeszéltek?

 

Egyébként azt mondták, hogy ez a rugó csere jó pár órát vesz igénybe.

 

 

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.09.23 0 1 379094
Előzmény: mondcsakmeg (379093)
mondcsakmeg Creative Commons License 2021.09.23 -1 0 379093

Mercedes W221 tulajdonost, vagy hozzáértőt keresek. Szerviz nullázási segitség miatt

vilagosbarna Creative Commons License 2021.09.23 0 0 379092

Cím: Carbosint Kft. Budapest, Népszínház u. 19, 1081Telefonszám: (06 1) 333 7967

https://dbstudio.hu/carbosint/index.php

Előzmény: Tubák250 (379088)
barbon1 Creative Commons License 2021.09.22 0 0 379091

A kérdőjel lemaradt,hogy jó-e az önindító ?

Előzmény: barbon1 (379090)
barbon1 Creative Commons License 2021.09.22 0 0 379090

Az önindító biztos,hogy jó,ha zárlatos szokta kiverni a biztit és ekkor hasonló a hibajelenség

Előzmény: danthed (379089)
danthed Creative Commons License 2021.09.22 0 0 379089

Sziasztok!

Adott egy mb e220 cdi 2005, esp hibat ir gyujtasra (ESP Malfunction, visit workshop), nem indul, nem teler, nem kattan; par nappal korabban megpiszkaltuk a biztositekokat a muszerfal bal oldalan egy kulsos tipp hatasara, ugy latszott h csak kontakthiva, de megint nem indul. talalkozott valaki hasonloval? merre keressem a hibat? kinel mi jelentett megoldast?

 

hasonlo/ugyenerre a hibauzenetre mondanak esp, abs, kormanyszogjelado hibat, ami megkavarhatja a levest, de sajnos olyan helyen all ahonnan sem trailerezni, sem pedig alamenni nem lehet...

Tubák250 Creative Commons License 2021.09.22 0 0 379088

Üdv Mindenkinek! Olyan segítség kéne, hogy w211 2004-es évjárat, sbc- hez hol tudok venni 5x5x10-es szénkefét Budapest területén. Előre is köszönöm!

 

t.zsolti Creative Commons License 2021.09.16 0 0 379087

A 6210-nek nincs külső antennája. 5110 vagy 6110 inkább. 

Előzmény: Smafu.w126 (379078)
mica-r Creative Commons License 2021.09.05 0 0 379086

379016-ban gyanakodtam...

Előzmény: Gerysson77 (379084)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2021.09.05 0 0 379085

Köszi!

Előzmény: Gerysson77 (379084)
Gerysson77 Creative Commons License 2021.09.02 0 0 379084

Üdv! mivel illik leirni ezért ide biggyesztem mi volt a problémája a w211 E220 Cdi mercinek. 

DPF kiiras végbe ment, viszont a solution volt rossz, hiába a 7000 eurós swiftec program🙃🙃, szóval mindig legyetek gyanakvók még akkor is ha azt gondolod az a része 100%biztos, miután kapott egy manuális ki írást rendbe jött a gép és előtte is a DPF miatt dobta magát Limp módba. 

pazso8 Creative Commons License 2021.08.31 0 0 379083

Sziasztok!

 

Vásárolni szeretnék egy Gle amg coupe 63s-t.

Ebben a tárgykörben kérnék segítséget...

Valami típushiba,vagy bármi amit tudni lehet erről a típusról.

 

Köszönettel!

stabilka Creative Commons License 2021.08.28 0 0 379082

Sziasztok!

A korábbi bejegyzésemre (379057) az egyik megoldás az lett, hogy cseréltünk légtömegmérőt, amitől a rángatás megszűnt ugyan, de erőtlen maradt a gép. Aztán kiderült, hogy egy levegőcső eldurrant, szétmállott a kompresszor után, nem fújta meg a motort, csere után nem változott semmi. 

Aztán múlt héten be szerettem volna jelentkezni Smafuhoz, és másnapra megjött az ereje a motornak. 2500-nál meglódul, ahogy régen tette. Nyilván van ez a fajta telepátia, ebben nem kételkedem, de létezhet az is, hogy az utángyártott légtömegmérővel először nem találta az összhangot a központ, aztán idővel (pl. Smafu neve hallatára) valahogy hirtelen összetanultak?

Mert a terv az volt, hogy vissza kellene csempészni a régi légtömegmérőt, hátha csak a cső volt a ludas, és az kavart meg mindent.

Igazság szerint még beindításnál tud olyat, hogy köhögve indul, akkor leállítom, kulcs ki-be, újraboot-ol, és második indítás után már szépen jár a motor. De már ez is ritkul.

 

Kicsit más: az lehetséges, hogy ötödikben még mindig nincs akkora ereje, mint régen volt, csak kisebb fokozatokban? Vagy ez az én érzéki csalódásom, és rosszul emlékszem a régi erejére, ahogy megszépülnek az emlékek?

 

 

 

 

Előzmény: stabilka (379057)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!