Keresés

Részletes keresés

Bbmot_634 Creative Commons License 2023.03.31 0 1 1221

Oda épült közös peronos buszmegálló, fordulóval. Lehet majd busszal hozzák-viszik a melósokat.

Előzmény: Lovrin (1218)
Lovrin Creative Commons License 2023.03.30 0 0 1220

Kösz! Kerestem de nem találtam meg.

Előzmény: Railwayman1 (1219)
Railwayman1 Creative Commons License 2023.03.30 0 0 1219

A 2022. november 4-én a V-Híd Zrt-vel a 2. ütemre kötött feltételes vállalkozási szerződés összértéke nettó 35,456 Mrd Ft, de a független mérnökkel, tanúsítással és egyéb projektköltségekkel könnyen lehet 38 Mrd Ft. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:627087-2022:TEXT:HU:HTML&src=0

Előzmény: Lovrin (1214)
Lovrin Creative Commons License 2023.03.30 -1 0 1218

Kismacs még hagyján, de a gyárkaputól 1 kilométerre található bmw megállót ki fogja használni?

Előzmény: andrasimre (1217)
andrasimre Creative Commons License 2023.03.30 -4 0 1217

A villamosításnak személyforgalom szempontjából ebben a formában sok értelme amúgy sem lett volna. Majd Szergejekkel megoldják az ipari parkot. A mwgállók viszont megépülhetnének és Balmazon is, ha már nem lesz nagy átépítés, legalább a felvételi épület rendbevágása nem ártana és egy kis környezetrendezés. Az lesz vicc, hogy Kismacson lesz 3 ledes kijelző, infótábla, Újvároson meg a papír...

Előzmény: Lovrin (1214)
bgftt Creative Commons License 2023.03.30 0 0 1216

Mikor állt meg ott utoljára?

Előzmény: Bbmot_634 (1215)
Bbmot_634 Creative Commons License 2023.03.30 -1 0 1215

Kismacson ráadásul egyelőre nem is állnak meg a vonatok.

Előzmény: Lovrin (1213)
Lovrin Creative Commons License 2023.03.30 -3 2 1214

A 2. ütemre valami 38 milliárdos tervezett költségre emlékszem (javítsatok ki ha nem annyi) ami rengeteg ahhoz képest milyen kevés dolog valósult volna meg. A Gysev ebből ledrótozta anno a fél dunántúlt, de még a mezőzombor-saújhely is megállt 23-nál amiben ugyanennyi pályaátépítés volt, szóval ha így nézzük legalább Tiszafüredig de inkább Füzesabonyig lehetne húzni a drótot 38 milliárdból. Ez így Szeged-Röszke II lenne.

Lovrin Creative Commons License 2023.03.30 -1 2 1213

Kismacs és BMW gyár megépült.

Nyugati ip. park és Derék utca nem.

Előzmény: Fizolti (1212)
Fizolti Creative Commons License 2023.03.30 -1 1 1212

Gondolom akkor még az átépült szakaszon sem épült meg új megállóhely. 

 

Eddig hány év vágányzár, és hánymilliárd ment el a vonalra? 

Előzmény: Bbmot_634 (1211)
Bbmot_634 Creative Commons License 2023.03.30 0 3 1211

A villamosítás még csak el sem kezdődött.

Előzmény: Fizolti (1210)
Fizolti Creative Commons License 2023.03.30 0 0 1210

Akkor itt a lehetőség átgondolni, mit lehet kisebb költségből megcsinálni. Megállóhelyek pl. létesülhetnek nagyprojekttől függetlenül. 

 

A villamosítás meddig készült most el? Ha megvan Macs környékéig, akkor most lehet több éves pályafeltúrás nélkül hosszabbítani Balmazújvárosig, a jelenlegi vágányhálózathoz, menetrendi koncepciótól függően akár valami egyszerűbb műszaki tartalommal (bár elvileg ugye Hortobágyig mennének a sűrítők). 

 

 

Előzmény: andrasimre (1207)
schlumberger Creative Commons License 2023.03.30 -2 1 1209

Az egész bagázstól kéne már búcsúzni végre...

Előzmény: Lovrin (1208)
Lovrin Creative Commons License 2023.03.29 -1 0 1208

lehet elbúcsúzni tőle... :'( 

 

 Lázártól? Mikor? :D

Előzmény: andrasimre (1207)
andrasimre Creative Commons License 2023.03.29 -5 2 1207

Nos, utána kérdeztem, személyesen Lázár Jánosnál. Válasz: a balmazújvárosi felújításra NINCS  ÉS NEM IS LESZ PÉNZ, lehet elbúcsúzni tőle... :'( 

 

 

a Zsóti Creative Commons License 2023.03.17 -2 1 1206

Úgy veszem észre, hogy elég érthetetlenül kommunikálsz írásban, valószínűleg az olvasásban is lehet valamiféle probléma.

Itt a most folyó építkezésről beszéltek, az I. ütemről. Abban megmarad a végponti alakjelző. A II. ütem megvalósulása jelen pillanatban nem vehető készpénznek, mivel éppen a pénz hiányzik hozzá. Hónapokon belül eldől, hogy beindul-e vagy sem.

Előzmény: Törölt nick (1204)
andrasimre Creative Commons License 2023.03.16 0 0 1205

Őszintén remélem, hogy igazad lesz.

Előzmény: Törölt nick (1201)
Törölt nick Creative Commons License 2023.03.15 0 0 1204

"Balmazújvároson a KÖFI az I. ütem része? Javaslom az építési beruházási szerződéseket újra elolvasni (I.és II. ütem)."

 

A kérdéseim továbbra is kérdések azoknak akik még mindig nem olvasták el, hiába másoltam be ide.

Az alakjelzőre gondoltál akkor én is kérdezem ahogy korábban is, hogy ki mondta, hogy marad az alakjelző?

Kiegészítem azzal, hogy

 

"kimondta, hogy melyik ütemben marad vagy elbontják az alakjelzőt?"

 

Valóban érdemes utánaolvasni és nem pletykákra, fikciókra, álmokra hivatkozni. :) 

Előzmény: a Zsóti (1202)
Törölt nick Creative Commons License 2023.03.15 0 0 1203

Mi marad meg az I. ütemben?

Előzmény: a Zsóti (1202)
a Zsóti Creative Commons License 2023.03.15 0 0 1202

Az I. ütemben megmarad, neked mégis ki mondta, hogy elbontják? Valóban érdemes egy picit utánaolvasni a dolgoknak :)

Előzmény: Törölt nick (1193)
Törölt nick Creative Commons License 2023.03.15 0 0 1201

És??? Ez mit bizonyít???

 

Itt van pl.: az új Ipoly-híd ami 2021.07.29-én lett aláírva és "bontó feltétel: 2022.01.29." (első oldal -"forrás rendelkezésre állása") illetve a 26. oldalon : 

 

"Tudomásul veszem, hogy a valótlan tartalmú nyilatkozat alapján kötött szerződést a NIF Zrt.
jogosult és egyben köteles azonnali hatállyal - illetve, ha szükséges olyan időpontra, hogy a
feladat ellátásáról gondoskodni tudjon - felmondani, vagy - ha a szerződés teljesítésére még
nem került sor - a szerződéstől elállni."

 

linkre kattintva letöltődik:

 

kereso-core.kozbeszerzes.huSZERZŐDÉS ADATLAP /í 3 0 c

 

2022.04.20-án kezdték el, mert megkapták rá a forrást 6 hónapon belül. (ugyanaz szerepelt szóról-szóra bontó feltételként mint jelenleg a 108-as vonalra, ha kicsit jobban körülnézel rengeteg szerződést így kötnek meg, nincs ebben semmi különös.)

 

https://magyarepitok.hu/utepites/2022/04/megkezdodott-a-dregelypalanki-ipoly-hid-epitese

 

Ez jelenleg teljesen felesleges, hogy "ijeszgetjük az embereket" valótlan fikciókat mantrákat írogatunk. Ugyanez volt az I. ütemben.

 

Mellesleg a I. ütem június 4-én zárul le hivatalosan. A "KÖFI" Bamazújvárosig részben benne volt az I. ütemben illetve a II. ütemben is szerepel az abonyi oldalról az alakjelző cseréje a II. ütemben fog megvalósulni. Lásd az építési beruházási szerződést, ami külön kitér az I. ütemre és a párhuzamosságra.

 

Szerintem kár koptatni a klaviatúrát addig amíg minden hatályos.

 

A II. ütem építési beruházási szerződése részbeni mivel a Railcert Kft, végzi az állandó auditálást és minősítést.

Ezért szerepel részbeni szerződésnek mivel a 2 részbeni együtt a szerződésekben lévő CPV kódokkal képezi a teljes megvalósítást, /"teljes szerződést"/.

 

A II. ütem akár tetszik akár nem, még mindig kiemelt projektként szerepel és nemcsak a Balmazújvárosi átépítésére hanem a DÉNYGŐ-re is vonatkozik Macs Ipari Park Állomásra.

 

 

Emlékeztetőnek =====>>>>

 

 

"A Projekt főbb műszaki tartalma, amellyel kapcsolatosan a nyertes AT a feladatait köteles ellátni (tájékoztató adat):
A vasúti pálya és kapcsolódó létesítményeinek felújítása, korszerűsítése Macs állomástól Balmazújváros állomásig, 100 km/h
fejlesztési sebesség figyelembevételével, Balmazújváros állomás átépítésével és a teljes szakasz biztosítóberendezési fejlesztésével
együtt. A projekt Debrecen belterületén tervekkel és engedélyekkel rendelkező Derék utca és Nyugati Ipari Park vasúti megállóhelyek
kiépítését is tartalmazza, a kapcsolódó zajvédelmi feladatokkal együtt. A tervezett tengelyterhelés az átépülő szakaszokon 225 kN.
Távvezérlő központ kiegészítése Macs Ipari Park állomáson, amely a vonalszakasz távvezérlését látja el. A távközlési rendszer
kiépítése a vasúti vonalkábel leágazásokkal, légvezetékes optikai kábel szálkiosztásával és a pályatelefon rendszerrel, valamit
Debrecen állomás területén az optikai behúzó kábellel. Vizuális és hangos utastájékozató rendszer kiépítése, info oszlopok telepítése.
A Keleti-főcsatorna feletti vasúti acélszerkezetű 52,14 támaszközű híd felújítási munkái, vonali kisműtárgyak, átereszek átépítése. A
szakaszon található 8 db szintbeni közúti keresztezés átépítése, Balmazújváros állomáson a megközelítő út és állomási előtér
átépítése, P+R parkoló kialakítása.
Balmazújváros állomáson a meglévő felvételi épület átalakítása, valamint új üzemi épület létesítése. Az áruraktár épület elbontása. Az
állomások és megállóhelyek peronján esőbeállók telepítése.
A Debrecen (bez.) – Balmazújváros (bez.) vonalszakaszon 1x25 kV-os, 50 Hz-es, egy tápvezetékes felsővezetéki rendszer kialakítása, a
Debrecen (bez.) – Tócóvölgy (bez.) szakaszon az új kétvágányú pálya figyelembe vételével. A létesítendő villamos felsővezeték 160 km
/h sebességű közlekedésre alkalmas kivitelű. Az állomáson a felsővezetéket egyedi, tűzihorganyzott acéloszlopokra rögzített
tartószerkezetek, valamint keretállás rendszerű egyedi tartószerkezetekkel szerelt csoportos megfogások tartják. A tervezett
munkavezeték magasság 5,70 m – útátjárókban is –, a szerkezeti magasság 1,50 m.
Oszloptranszformátorok, átviteltechnika, FET/HETA rendszer, és váltófűtési rendszerek megvalósítása.
Főbb mennyiségek:
Összeségében megvalósítandó: 55,1 km 25 kV 50 Hz rendszerű felsővezeték (K80 és K100 hosszlánc); 29,2 km vonali táp, állomási
megkerülő vezetékek, kapcsolóvezetékek; 6 csoport új B54-XI kitérő és 4 csoport új B60-XI kitérő; 14.700 vfm hézagnélküli vágány alés felépítménnyel; 20,8 km önhordó fényvezető szálas kábel.
• Debrecen – Tócóvölgy szakaszon 5,4 km K100-as felsővezetéki hosszlánc építés, 0,2 km vonali táp, állomási megkerülő
vezetékek, kapcsolóvezetékek építése, FET/HETA rendszer kiépítése
• Derék u. mh. térvilágítás kiépítése, peronépítés, távközlés- és utastájékoztatás kiépítése
• Tócóvölgy állomáson 4,3 km K100-as és 4,7 km K80-as felsővezetéki hosszlánc építése, földelő vezetékek kiépítése,
oszloptranszformátorok telepítése, 3,7 km vonali táp, állomási megkerülő vezetékek, kapcsolóvezetékek építése FET/HETA rendszer
kiépítése
• Tócóvölgy – Macs Ipari Park szakaszon Nyugati Ipari Park mh. térvilágítás kiépítése, peronépítés, távközlés- és utastájékoztatás
kiépítése, 6,4 km K100-as felsővezetéki hosszlánc építés, 5,5 km vonali táp, állomási megkerülő vezetékek, kapcsolóvezetékek építése
EKR000765352022
Időtartam hónapban:
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
Érték áfa nélkül: Pénznem:
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került
meghatározásra:
50 Ár kritérium: Súlyszám / Jelentőség
Költség kritérium:
Megnevezés Súlyszám / Jelentőség
Minőségi kritérium:
Az alábbiakban megadott szempontok:
II.2.5) Értékelési szempontok
• Macs Ipari Park állomáson hézagnélküli vágány építése 54 rendszerű sínnel, előfeszített vasbeton aljakkal 2070 vfm hosszban, 2
csoport új B54-XI kitérő beépítése, biztosítóberendezésbe való bekötés, 3,7 km K100-as és 11,5 km K80-as felsővezetéki hosszlánc
építése, 5,2 km vonali táp, állomási megkerülő vezetékek, kapcsolóvezetékek építése
• Macs állomáson 1,7 km K100-as és 1,7 km K80-as felsővezetéki hosszlánc építése, 2,75 km vonali táp- és állomási megkerülő
vezetékek, kapcsolóvezetékek építése, FET/HETA rendszer kiépítése, térvilágítás kiépítése
• Macs – Balmazújváros szakaszon 11,32 km K100-as felsővezetéki hosszlánc építése, 9,6 km vonali tápvezeték,
kapcsolóvezetékek építése, Keleti-főcsatorna feletti vasúti híd felújítási munkái, 3 db kisműtárgy építése/átépítése/felújítása,
elektromos légvezeték kiváltás/átalakítás 3 helyen, hézagnélküli vágány építése 54 rendszerű sínnel, előfeszített vasbeton aljakkal
9400 vfm hosszban,
• Balmazújváros állomáson hézagnélküli vágány építése 54 és 60 rendszerű sínnel, előfeszített vasbeton aljakkal 3230 vfm
hosszban, 4 csoport új B60-XI kitérő beépítése, 4 csoport új B54-XI kitérő beépítése, peronépítés, biztosítóberendezés telepítése,
távközlés- utastájékoztatás kiépítése, 1,67 km K100-as és 2,8 km K80-as felsővezetéki hosszlánc építése, 2,18 km vonali táp- és
állomási megkerülő vezetékek, kapcsolóvezetékek építése, 2 db oszloptranszformátor telepítése. FET/HETA rendszer kiépítése,
térvilágítás kiépítése, 1 db felvételi épület átalakítása és 1 db új üzemi épület létesítése, állomási előtér és P+R parkoló létesítése
Önhordó fényvezető szálas kábel telepítése a teljes szakaszon.
A jelen szerződés keretében teljesítendő műszaki ellenőri / lebonyolító mérnöki feladat - többek között - az alábbi tevékenységeket
foglalja magába:
1. műszaki ellenőrzés,
2. vállalkozó által készített tervek felülvizsgálata és javaslattétel jóváhagyásra,
3. vállalkozói követelések véleményezése,
4. fizikai és pénzügyi előrehaladás nyomonkövetése, vállalkozói ütemtervek felülvizsgálata és jóváhagyása,
5. rendszeres jelentések készítése Ajánlatkérő számára,
6. a projekt során felmerülő – esetlegesen egyedi - műszaki megoldások műszaki-megvalósíthatósági szempontú véleményezése.
Nyertes Ajánlattevőnek a vállalkozási szerződés jótállási időszaka során teljesítendő feladatai – többek között – az alábbiakra
terjednek ki:
1. a Vállalkozó jótállási kötelezettsége teljesítésének ellenőrzése,
2. jótállást indító értekezlet összehívása,
3. a vállalkozó jótállási kötelezettségeinek megsértése esetén javaslattétel a rendezésre vagy a jótállási biztosíték
érvényesítésére,
4. az utófelülvizsgálati eljárások összehívása és lefolytatása,
5. jótállási időszak lejártával a lezáró jegyzőkönyvek elkészítése és a jótállási igazolás tervezetének elkészítése."

Előzmény: andrasimre (1200)
andrasimre Creative Commons License 2023.03.15 0 0 1200

https://ekr.gov.hu/ekr-szerzodestar/hu/szerzodesLista?eljarasAzon=EKR001634202021

 

A szerződés előlapján és az utolsó előtti oldalán is szerepel a feltételesség és a szerződés esetleges bontásának határideje.

Előzmény: Törölt nick (1199)
Törölt nick Creative Commons License 2023.03.15 0 0 1199

Légyszíves, szó szerint idézd már azt a részt ahol ez a szerződésben szerepel.

Előzmény: andrasimre (1196)
király2644 Creative Commons License 2023.03.14 0 2 1198

"a Köfihez a csatlakozó állomásközökben ellenmenet kizárást kell létesíteni."

 

Ugyanez van a Godisával is, nincs ellenmenet Komlóra, így Godisa csak helyből kezelhető. Hajdúböszörmény felé sincs jelenleg semmilyen tervezett ellenmenet, így hibába lesz KÖFI, Tócó sem mehet majd csak helyből...és még ott van az ugyanilyen helyzetű Balmaz is...

Előzmény: Lovrin (1195)
Fizolti Creative Commons License 2023.03.13 0 0 1197

OFF

Bicerét is meg kívánta szüntetni a kivitelező, valami olyasmi indokkal, hogy macera nekik abba a sártengerbe technikát szállítani és szerelni, de mivel akkoriban oda estek a keresztek, maradt az állomás. Mártélyban, Kenderesen megmaradt az iparvágánykiág, és bekerült a berendezésbe.

OFF vége 

Előzmény: Lovrin (1195)
andrasimre Creative Commons License 2023.03.13 -1 1 1196

A szerződésben az is szerepel, hogy a 2. ütem csak akkor valósul meg, ha a kormány május elejéig pénzt ad rá. Ez eddig nem történt meg.

Előzmény: Törölt nick (1194)
Lovrin Creative Commons License 2023.03.13 -1 3 1195

Ha csak Macsig épül most Köfi és 2. ütem nem lesz, az 1. ütemben akkor is bele kell nyúlni a biztberbe, mert a Köfihez a csatlakozó állomásközökben ellenmenet kizárást kell létesíteni.

 

Ebbe belepasszol Nagyhát kitérőinek bontása, több ilyen eset volt amikor kitérők megszűntek (Kenderes, Mártély) a Köfi "miatt" - azaz a köfi indokot szolgáltatott csatlakozó vonal lebutítására, nagyobb állomásköz létrehozására. (Persze ezek az állomások mind menthetőek lettek volna ha van rá akarat.)

 

Ellenmenet kizáráshoz mondjuk nem feltétlen követelmény a bejárati jelző cseréje fényjelzőre, de lehet egyszerűbbnek látták lecserélni azt is ha már bele kell nyúlni. (Csak tippelek)

Törölt nick Creative Commons License 2023.03.13 0 0 1194

Balmazújvároson a KÖFI az I. ütem része? Javaslom az építési beruházási szerződéseket újra elolvasni (I.és II. ütem).

Előzmény: andrasimre (1187)
Törölt nick Creative Commons License 2023.03.13 0 0 1193

Ki mondta, hogy marad az alakjelző?

Előzmény: Abymot (1190)
Eddy Wata Creative Commons License 2023.03.12 0 0 1192

A dög 185 volt rajta pluszban a szerelvényével együtt. Jó vegyes összeállítás volt.

Előzmény: Abymot (1191)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!