Az automata gyárilag is többet fogyaszt a tesztek szerint is. Amit a víz melegésre írtál azt én nem tapasztaltam eddig. Motorindítás után nekem kb 1 perc elteltével az alapjárat már beáll 1000 körülire.
A miénk egy CVT modell. Ez max. szakadéknak hátszéllel fogyaszt 5l alatt, de akkor is csak úgy, ha a vitorlákat is felhúzom... Eddigi a kb. 10.500km alatt 5,71l/100km átlagfogyasztás produkált. Automata létére nyilván nem hasonlítható össze egy az egyben a kéziváltós modellel.
A téli üzem ennél az autónál elég érdekes jelenség. Már régebben írtam, hogy rendkívül lassan melegszik a víz. 10km megtétele után kb. egy rovátkát emelkedik a mutató és így ilyenkor még simán 1500 körüli az alapjárat is. Ez nem annyira kedvez a fogyasztásnak sem.
De jó hogy az utóbbi időben kevés itt a bejegyzés..... Azért jó mert ez azt jelenti hogy ezzel az aranyos kis autóval nincs semmi probléma :))))) Megy mint a golyó, keveset fogyaszt (nálam 4,6) csinos a pofija, vezetéstámogató rendszerek teszik a dolgukat ahogy kell, stb. Ez az első téli szezonom vele (kicsit féltem hogy télen hogy viselkedik) de mínuszban is megbízható.:)))))))
Írtam lentebb a 2,5éves Balenom kuplung kinyomócsapágy gondról. Hideginditáskor erős nyikorgás. Tegnap gariban megcsinálták remélem jó lett. A Suzuki Gusztáv szervizt amúgy mindenkinek ajánlom. Fiatal pörgös srácok , jó árak.
Érdeklődnék, hogy arról van-e infó hogy a kuplung kormánymű hiba a 2020-tól gyártott k12d motorkódos swifteket érinti-e vagy azokban már a javított alkatrészek lettek beszerelve a gyárban?
Nálam a régivel elég sokszor újra kellett csatlakozni a fejegységhez ha bedugva maradt leállítás után. Megjavult az új verzióval maradhat rádugva leállítás után.
Köszi az infot. Az Android Auto nálam szinte mindíg azonnal indul, nincs vele gondom. Meg a gyorsasággal sem. Azt hiszem ha csak ennyi, akkor nem fogok szöszmötölni az új szoftverrel.
A fejegyég szoftverét jelenti. Nem változik a grafika. Nálam az AA pontosabban, jobban mondva mindig kapcsolodik rendben, ez eddig elég random volt. Mondjuk 10 ből 6-7 szer indult el normálisan.
A fejegység szerintem gyorsabb nálam mint volt, de lehet ez csak placebo.
A térképet nem tudod frissíteni, azt SD kártyán kell megvenni külön, miután megjelenik az éves frissítése.
Fiúk mit takar pontosan ez a SLDA 1890-es szoftver? Más a grafikája a fejegységnek, vagy a térkép frissül esetleg? Mert a fejegység szerintem már ennél nem lesz gyorsabb, és a stabilitással sem volt eddig problémám. Ha feltelepítettétek kérhetnék infókat?
Üdv! Már letölthető az új SLDA 1890-es szoftver a Bosch oldaláról. Kb. 18 perc alatt feltöltöttem a fejegységre. Állítólag gyorsabb és stabilabb lesz a fejegység. Én még nem teszteltem, majd meglátjuk......
Szerintem tévedésben vagy. Az én tapasztalatom szerint fagypont alatt is vidáman működik a rásegítés, és a Start-Stop rendszer. Az autó kezelési útmutatójában sincs ilyen leírva hogy fagypont alatt nem működik. Most direkt figyelem már egy pár napja, és rendben rásegít, és visszatölt. Pedig fagypont alatt van a hőmérséklet.
Ez azért vicces, mert az akku az ülés alatt van, ergo nincs mit kímélni, a start stop-ot értem, ne legyen restart amíg hideg a motor, na de a rásegítésen mit kell kímélni???