igen, arra. az atm-nél a spending power már nem az ingyenes limitet mutatja, hanem csak a limitet. attól, hogy fizetős, napi 370-et is fel lehet venni
viszont a last 30 days számláló legalább használható annak nyomon követésére, mennyi fogyott el a 300/500/1000 eurós keretből. ingyenes csomagban már minden készpénzfelvétel fizetős
Revolut Metalnál reklámozzák, hogy live agent 3 percen belül reagál. Kivéve amikor úgy jön ki, hogy az a 3 perc 24 perc lesz.
Szóval amint vége az ügynek, megy a Metal csomag a kukába, max Premium marad, majd eldöntöm.
Meg még gondoltam kihasználom a várótermi belépőt, de sajna mindig olyan váróterembe adna belépőt, amit nem tudsz megközelíteni. Jópár reptéren próbáltam volna (nem fapados). Pl. Párizsban az AirFrance louge-ba nem ad. Márpedig szerintem az emberek jelentős része oda menne Párizsban.
Stays 10% cashback nem tudom megy-e még, de hallottam, hogy megszűnik és jön a RevPoints, ami még lehet, hogy jobb lesz, de egyelőre ezt nem látom.
Persze kellemes volt minden külföldi vásárlásnál a jó árfolyam és 1% cashback, de annyit azért nem ért. A szolgáltatások egy része meg nem elérhető a magyaroknak, de ugyanúgy fizetni kell.
a curve szerződése az axánál volt, a visszajelzések alapján rendben működött. gondolkodtam valami revolut előfizetésen az elveszített biztosítás miatt, de most te is letörted az én boldogságomat :)
Nem tudom már milyen biztosítás volt a Curve-hez, nem nagyon néztem, de kezdem nagyon unni a Revolutos CoverX-el a levelezést. (1 hónapja megy, de mostmár elmegyek a végéig)
CoverX-ről: telefonos asszisztencia mintha nem is létezne. Felhívtam bemondtam a szerződés számot (képernyőről olvasva a CoverX weboldalról, belépés után), letagadták, hogy lenne ilyen, nem segítettek. Mondták utánanéznek majd visszahívnak. Egy nagy ló* hívtak vissza, miközben kellett volna doki, hogy egyáltalán hova menjek. Mindegy, megoldottam végül, kifizettem/tük kártyával a szolgáltatásokat/gyógyszereket.
Beadtam a kárigényt, kérnek bankszámlakivonatot, hogy lássák tényleg ki lett fizetve. Ugye nem mindent én fizettem, össze kellett vadászni. Feltöltöm úgy ahogy kérik (erről nem jön emailes visszaigazolás, többször is próbáltam), erre néhány nap múlva jön email, hogy mivel nem töltöttem fel a bizonylatokat, ők lezárnák az ügyet. Mindez egy pitiáner összeg miatt, de akkor is. Lehet kifárasztásra mennek.
Szóval CoverX-re ne alapozzon szerintem senki.
El sem tudom képzelni, hogy mi van akkor, amikor jóval nagyobb kárigény van, mondjuk autóbaleset, és zsebből kell fizetni mindent (sok milliós tétel lehet a világ végén), majd utána megpróbálod lepingpongozni ezekkel. ehh..
Korábban Allianzzal volt tapasztalatom síbalesetnél, ott minden frankón ment. Kb kérdés nélkül segítettek, jóváhagyták a kórházi tartózkodásom, műtétet, mindent.
Meg CIB kártyához kapcsolódó utasbiztosítás is nagyon készséges volt USA beli tartózkodásom alatt, ott is fedeztek kérdés nélkül mindent, mondták hova menjek, ott már vártak, tudták ki vagyok, mi a baj. Szerencsére csak 1 nap kórház volt Los Angelesben.
sajnos az nem simplepay, hanem simple. természetesen nem ad "otpmobl" fizetésekre semmit, sőt még simple feltöltésre sincs cashback. például simple appból vett mobiljegyre, arra van. sejtettem, hogy ez lesz, 6-ba nem is tettem be. metal csomagban 12-be befért valakinél tesztnek, de értelme így nem sok van
Úgy gondolom én is hogy pongyola és (szándékosan) szubjektív a megfogalmazása, de számomra gyakorlatias a probléma, hogy tudom-e/érdemes-e úgy használnom hogy nekik is megfeleljen - ehhez való kívánságlista a módosítás. Úgy néz ki töbnyire tudok alkalmazkodni, de ha majd nem akkor megszüntetem. Nyilván nem érdemes cívódni velük semmilyen formában - onnan veszik észre hogy valami nem kóser, ha csökken a bevételük. ("vote with your dollars")
A honnan tudjam azt és mit értenek az alatthogy ... stb jellegű tépelődéseim majd a gyakorlatban tisztázódnak, remélhetőleg finom, udvarias és szeretteljes tájékoztatással kezdik ha valami bántja őket és szeretnének más, kölcsönösen gyümölcsöző módon együttműködni velem:-)
Ha a számlacsomag része az 5x kp felvétel és 75e HUF-ig ezt igénybe is veszem mondjuk minden hónapban, ezen kívül pedig semmi mást nem használok, akkor melyik szerződéses feltételt nem tartom MAJD be?
Magyarul ez így nagyon gáz, pongyola megfogalmazás, mintha a takinéni diktálta volna a portásbácsinak. Jó lesz ezígy Gusztibá? Nehogymán kessmasín legyünk, bevétel meg semmi!
Hánnekem jó tejjesen Terinénnye, majd szólok a kis Gusztika unokámnak lefordíccsa angolra oszt kiteszi a honlap lapjára. Aztán véletlenül pont az ellenkezőjére fordítódott, de mindegy, kicsire nem adunk.
(Mindez lett nevekkel és szereplőkkel természetesen)
- Bizonyára mindent betartottál, mert március 11 előtt a régi feltételeket kell betartani, és csak attól kezdve az újakat. Legalábbis hittel remélem.
"Úgy tekintjük, hogy elfogadod ezeket a változásokat, hacsak másként nem tájékoztatsz minket. Ebben az esetben jogod van ingyenesen lezárni a számládat a Revolut alkalmazáson belül ..."