Találkozásom volt egy szalagkorláttal még az ősszel.Cascóm volt így fizet.( Peugeot 3008)Igaz nem volt egyértelmű hogy gazdasági totálkár lesz vagy javítás.Az utóbbi lett de nem márka szervizben.Hogy miért?A magas rezsiórabér és a távolság miatt is.Hogy jó döntés volt e??
A karosszéria tökéletes,nem lehet észrevenni.De az autó lelkével történt valami.A műszerfal körül zörej,bal ülésfűtés nem jó,keréknyomás csökkenésnél nem jelez,azt írja ki hogy követőradar hiba,távolságkövető funkciók semlegesítve,így nem érzékeli ha közeli autó van stb
Szóval lehet hiba volt ez a szervíz!Nem szeretném hogy ezeket a hibajeleket csak kiüsse és a probléma meg marad! Online akar a peugeot- val kommunikálni! Lehet így szerintetek??
Ha nem tudja megoldani ezeket a problémákat akkor az már saját zsebre megy pedig jó lett volna hogy ezt még a biztosító finanszírozza! A héten talán kiderül! Nagyon pőtyögősen halad.
4 éves Peugeot 3008 -as autóm kulcsa 3 hónapja eljátszotta hogy nem akarta kinyitni a kocsit. Ma már csak a pótkulcs működik.Elem baj lehet? Hová kell vigyem a kulcsot? Szakszerviz vagy egy elektroműszerész is elég?
Igen, valahogy én is erre jutottam.. .,mivel a navit fórumról is tudom frissíteni...
*********
Tegnap előtt nyálkás időben óbudai emelkedő: próbálok elindulni, mert egy utánfutós nem bírt felmenni és ki kellett kerülni, de szemből jöttek: kipörgésgátló - hááát ez annyira katasztrófa, hogy nem tudom elmondani - mintha nagykalapáccsal ütnék a futóművet!!!!!!!!!!!
A volt S-MAX-ban ehhez képest szolid csöndes volt a kip gátló...
Egyébként meg rádöbbentem, hogy nem lehet csak 1-2 percre kikapcsolni.
Én úgy tudom, (legalább is most úgy van) hogy a térképeket ingyen lehet frissíteni, ami fizetős az az online szolgáltatás. Ezt az első aktiváástól számított 3 évig ingyen kapod, utána fizetni kell érte.
Please be advised that the Navigation 3D Connectée service for your NOUVEAU 5008 (VF3MCYHZJJL059378) has been disabled. Consequently the contract A-S02385285 has been terminated.
If you wish to continue to benefit from this service please re-subscribe via your Peugeot Services Store personal account.
Megérkezett az 5008,1 év várakozás után.. Sajnos nem minden lesz benne, pedig ezért rendeltünk direkt Allure-t. Nincsenek radarok, nincs adaptív tempomat és autó távfény. Ez az amit eddig tudunk róla, nem sokáig nézegettük. A szalonban azt mondja az eladó, hogy tud bele első hátsó radart, de csak hangjelzés lesz, pedig én imádom hogy grafikusan is jelzi egyből. A kérdés hogy utólag bele lehet szerelni jól működő gyári dolgokat?
Úgy döntöttünk átvesszük, mert három gyerekkel nem egyszerű, kell a nagy autó. Aztmondták hogy még október végéig van árgarancia utána nincs.
Viszont ha bárkit érdekel, van egy hároméves 3008.
Nekem a céges autómban nincs kulcsnélküli nyitás, két évet bírt az elem. Azt nem is tudom, hogy 3V-os vagy 12V-os van benne, szervizben időszakos olajcserénél kértem annak is a cseréjét.
Kapu távirányítóban az első elem újonnan 1 hónapot bírt ki, aztán cserélni kellett, a következő már 2 évet kibírt.
"Ugyan én nem vezettem benzinest, de a műszaki adatok alapján nem venném"
Gyári adatok alapján az 1.2 benzinesek 1-2 másodpercet vernek gyorsulásban az 1.5 dízelekre, és a kézi váltós jobban gyorsul mindegyikből, mint az automata. Egyedül a 180 lovas dízel veri a benzinest, az meg már nincs is benne a konfigurátorban (mondanám, hogy az már nem rendelhető, de jelenleg az autó sem, már vagy 3 hónapja).
Köszönöm a választ! Amúgy ugyanezzel a motorral egy 308 kombit is nézünk most. Nem volt gond a menetteljesítményével több emberrel sem, valóban segíthet neki az automata a folyamatos optimális fordulat tartományban tartással. De tényleg "minden is" benne van ebben a motorban, ha megindul a lejtőn a világ minden pénzét is bekérheti egy ilyen konstrukció sajnos szerintem....
Szia! Feltételezem automata váltónál ez nem érvényes, mivel elvileg ott a megfelelő fordulaton tartja a motort az autó. (Azért a közel 30%-al több lóerő, illetve 13%-al nagyobb nyomaték is sokat számít) Nekem még ugyan nem jött meg az autó, de egy 170LE-s, közel 400Nm-es (diesel) autóbol ülök át, nem számítok csodára. Azzal már kiéltem magam, most eljött a nyugis vezetés, alacsony fogyasztás ideje. :)
Én egy 163LE-s (PSA motoros ;-) 340Nm) Ford SMAX-ról váltottam 1,5 BlueHDI 130LE-s dízelre, ég és föld a különbség motorerő szempontjából!!! És nem is a 33LE hiányzik (300Nm) csak önmagában, hanem a jelleggörbe alakja hazugság: egyetlen fordulaton ennyi, míg az SMAX-nál hosszan tudott ilyen teljesítményt a fordulatszám függvényében... mindenhol 1 sebességfokozattal kell visszább kapcsolnom, mint az SMAX idején!
A mondandóm lényege, hogy ha van lehetőség, próbálj ki egyet egy emelkedőn 3-4 személlyel! Ugyan én nem vezettem benzinest, de a műszaki adatok alapján nem venném.
Ez jól hangzik, hogy akkor azért egész kiforrott ez a motorkonstrukció és nem kell annyira félni tőle. Ma már szívók alig vannak amúgy is sajnos.. szóval a turbót nem nagyon lehet kikerülni, max a többi rész relatívabb egyszerűségében lehet reménykedni.
Mondjuk a 8 sebességes automata az már nem nagyon lehet egyszerű :D
Ajjaj, igen ez a 200k km valóban érdekes. Utána azért akkor jobb ha van 1.5 millió készenlétben gondolom a random hibára, ami bármikor beköszönhet valamelyik/több drága részegységnél... nyakig van persze elektronikával is.
Meggondolandó, meglátjuk milyen ár tud kialakulni ezzel az autóval kapcsolatban.
Akkor megszerzem az alvázszámot és írok majd egy mailt a profilodnál jelzettre ha megengeded. Azért hajt a kíváncsiság, hgoy mégis mekkora bukó köszönhet be egy ilyen kocsinál random és azt ez befolyásolhatja valamennyire.